Ik krijg goddomme de kans niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet ook altijd het nieuwe topic aanmakenJullie kunnen dat toch ook wel eens doen?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ik krijg goddomme de kans niet.
Volgens mij heeft ze gedronken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wacht eens even...zei je nou echt goddomme?![]()
Dat kan niet. Dan herken ik geen enkel plaatje meer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent niet scherp, Wickedangel. Heb je gedronken of zo?
En zeker geen thee!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij heeft ze gedronken.
Ik post het ook wel eens met 'ver' ertussen. 'Kut' post ik ook regelmatig. Daarvoor heb ik geen drank nodigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:23 schreef wyccie het volgende:
Wacht eens even...zei je nou echt goddomme?![]()
Als jij gewoon netjes had gegodslasterd was dat niet nodig geweest.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
De grote vraag is natuurlijk: gaat broer ook hier tvp'en?
Whehehe. Heb ik het toch weer mooi voor elkaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:26 schreef broer het volgende:
Als jij gewoon netjes had gegodslasterd was dat niet nodig geweest.
Waarvoor heb je wel drank nodig?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik post het ook wel eens met 'ver' ertussen. 'Kut' post ik ook regelmatig. Daarvoor heb ik geen drank nodig
Kwade opzet...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe. Heb ik het toch weer mooi voor elkaar.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:29 schreef broer het volgende:
Kwade opzet...
quote:Godverdomme!
Ik ben niet scherp. Ik heb te veel winegums gegetenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij de 'In KPD?'-opmerking wel zou maken.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:31 schreef broer het volgende:
Ik had verwacht dat jij de 'In KPD?'-opmerking wel zou maken.
Alleen de vrouwen, denk ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:36 schreef wyccie het volgende:
Posten er in KPD nou echt users hun eigen kut?
Pubergedrag. En eigenlijk te sneu om uit te leggen.quote:
Ja ja, maar 'uster' is zo raar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Alleen de vrouwen, denk ik.
Nogal.quote:
* Wickedangel veegt zich het zweet van het voorhoofd.quote:
JA!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Werd ik nou net voor puber uitgemaakt door broer?
Was je bang dat hij jou gedragingen aldaar uit de doeken zou doen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nogal.
[..]
* Wickedangel veegt zich het zweet van het voorhoofd.
Gelukkig overdrijf je niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
* Wickedangel veegt zich het zweet van het voorhoofd.
Nou nee. broer is heel discreet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Was je bang dat hij jou gedragingen aldaar uit de doeken zou doen?
Het is godverdomme alsof ik mijn eigen psychiater bij de hand heb.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Word je vaker agressief als je veel gedronken hebt?
Ik had eerst Wordt U geschreven maar dat vond ik toch wat teafstandelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Derde persoon enkelvoud is er om te overdrijven. Heel pathetisch. Heel.... larmoyant.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:48 schreef broer het volgende:
Oe! Een veer in mijn reet.
Kan ik weer naar KPD met de foto's.
We kunnen je helpen, hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is godverdomme alsof ik mijn eigen psychiater bij de hand heb.
Hoe dan?quote:
Er wordt hier de laatste tijd veel aan computeronderhoud gedaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:53 schreef broer het volgende:
Is wyccie Firefox opnieuw aan het opstarten, of zo?
Nee, ik was het internet aan het defragmenteren.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:53 schreef broer het volgende:
Is wyccie Firefox opnieuw aan het opstarten, of zo?
* Wat ben je toch ook een Fok-nerd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
* Kijk, je kunt ook heel andere dingen met die rode letters. Dat wist ik niet.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:55 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik was het internet aan het defragmenteren.
Door er te zijn zolang we niet wegzwevenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe dan?
* Ik heet Wickedangel en ik drink te veel.
Het werkt. Ik leer snel. Ik ben trots op mezelf.quote:
Dat klinkt wel erg zen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Door er te zijn zolang we niet wegzweven
Vreemd eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Die rode letters gebruiken de userinnetjes in KPD als ze ongesteld zijn, toch? Broer?
* Hoor je dat, wyccie? Zullen we de rode letters gewoon de rest van de maand gebruiken?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Die rode letters gebruiken de userinnetjes in KPD als ze ongesteld zijn, toch? Broer?
Ik ben ook wel een beetje zen. Maar dan niet van dat aanstellerige gedoe; yoga, boeddhisme en het drinken van vieze thee zonder suiker, dat heb ik niet zo nodig.quote:
Ik vind zwarte letters mooier.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
* Hoor je dat, wyccie? Zullen we de rode letters gewoon de rest van de maand gebruiken?
Dan blijft er weinig overquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje zen. Maar dan niet van dat aanstellerige gedoe; yoga, boeddhisme en het drinken van vieze thee zonder suiker, dat heb ik niet zo nodig.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:03 schreef Scrutinizer het volgende:
en het drinken van vieze thee zonder suiker
Echt welquote:
Alleen de rituelen even wegdenken.quote:Meditatie buiten de dojo
Er bestaat ook een soort meditatief lopen, kinhin. Een leider-monnik loopt voorop en slaat op een gong en achter hem lopen de andere monniken of 'zenners'. Zelfspot is van groot belang, want ijdelheid of de illusie dat je iets bereikt hebt, ligt altijd op de loer. Een goede grap en relativeren is dan ook wel nodig bij dit keurslijf van regels.
Om zenbeoefenaars tot inzicht te laten komen, worden buiten de dojo door zenmeesters ook probleem-vragen, zgn. koans, opgegeven, die niet rationeel opgelost kunnen worden. Door eindeloze concentratie op (en uiteindelijk eenworden met) zo'n vraag, kan je dan een soort rationele kortsluiting krijgen en een aha-erlebnis krijgen op 'existentieel' niveau, een niveau dat voorafgaat aan het dualistische denken.
Alleen na het eten en voor het boeren moet ik 'm inhouden. Ik prijs mij gelukkig.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:16 schreef broer het volgende:
Is 'buik inhouden' voor jou nog geen continue staat van zijn? Ik kan inmiddels al niet meer anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |