Ik krijg goddomme de kans niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet ook altijd het nieuwe topic aanmakenJullie kunnen dat toch ook wel eens doen?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ik krijg goddomme de kans niet.
Volgens mij heeft ze gedronken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wacht eens even...zei je nou echt goddomme?![]()
Dat kan niet. Dan herken ik geen enkel plaatje meer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent niet scherp, Wickedangel. Heb je gedronken of zo?
En zeker geen thee!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij heeft ze gedronken.
Ik post het ook wel eens met 'ver' ertussen. 'Kut' post ik ook regelmatig. Daarvoor heb ik geen drank nodigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:23 schreef wyccie het volgende:
Wacht eens even...zei je nou echt goddomme?![]()
Als jij gewoon netjes had gegodslasterd was dat niet nodig geweest.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
De grote vraag is natuurlijk: gaat broer ook hier tvp'en?
Whehehe. Heb ik het toch weer mooi voor elkaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:26 schreef broer het volgende:
Als jij gewoon netjes had gegodslasterd was dat niet nodig geweest.
Waarvoor heb je wel drank nodig?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik post het ook wel eens met 'ver' ertussen. 'Kut' post ik ook regelmatig. Daarvoor heb ik geen drank nodig
Kwade opzet...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe. Heb ik het toch weer mooi voor elkaar.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:29 schreef broer het volgende:
Kwade opzet...
quote:Godverdomme!
Ik ben niet scherp. Ik heb te veel winegums gegetenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:31 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij de 'In KPD?'-opmerking wel zou maken.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:31 schreef broer het volgende:
Ik had verwacht dat jij de 'In KPD?'-opmerking wel zou maken.
Alleen de vrouwen, denk ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:36 schreef wyccie het volgende:
Posten er in KPD nou echt users hun eigen kut?
Pubergedrag. En eigenlijk te sneu om uit te leggen.quote:
Ja ja, maar 'uster' is zo raar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Alleen de vrouwen, denk ik.
Nogal.quote:
* Wickedangel veegt zich het zweet van het voorhoofd.quote:
JA!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Werd ik nou net voor puber uitgemaakt door broer?
Was je bang dat hij jou gedragingen aldaar uit de doeken zou doen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nogal.
[..]
* Wickedangel veegt zich het zweet van het voorhoofd.
Gelukkig overdrijf je niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
* Wickedangel veegt zich het zweet van het voorhoofd.
Nou nee. broer is heel discreet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Was je bang dat hij jou gedragingen aldaar uit de doeken zou doen?
Het is godverdomme alsof ik mijn eigen psychiater bij de hand heb.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Word je vaker agressief als je veel gedronken hebt?
Ik had eerst Wordt U geschreven maar dat vond ik toch wat teafstandelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Derde persoon enkelvoud is er om te overdrijven. Heel pathetisch. Heel.... larmoyant.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:48 schreef broer het volgende:
Oe! Een veer in mijn reet.
Kan ik weer naar KPD met de foto's.
We kunnen je helpen, hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is godverdomme alsof ik mijn eigen psychiater bij de hand heb.
Hoe dan?quote:
Er wordt hier de laatste tijd veel aan computeronderhoud gedaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:53 schreef broer het volgende:
Is wyccie Firefox opnieuw aan het opstarten, of zo?
Nee, ik was het internet aan het defragmenteren.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:53 schreef broer het volgende:
Is wyccie Firefox opnieuw aan het opstarten, of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |