quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
http://www.folderz.nlquote:De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
-Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
quote:Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
Reactie KS ;quote:Uw reactie:
Geachte AH Klantenservice,
Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is
gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet
bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.
Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb,
en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat
voor papier de folder gemaakt is, toch?
Met vriendelijke groeten,
Sander van ******
Ontvangen: 16-06-2009 21:02
Reactie Blackf1re ;quote:eachte heer Van *********,
Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op
folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste
actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én
uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus
lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht
om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Wendy Denie
Er gaan geruchten dat een concurrent opeens in de buurt moet zitten, das Bullshit!quote:Hoi Wendie
Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is.
Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder.
Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.
Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH.
Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.
Graag een reactie,
Met vriendelijke groeten,
Sander van ********
Woon inderdaad in Haarlem zoals gezegd, maar alle supermarkten overdag al in en rond om Haarlem gehad (wat er zo'n 9 AH's zijn).quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Limmen is idd kut.
Hee waar woon je dan?
Ik woon in Heiloo vlakbij Alkmaar.
Ook overal in Heiloo geweest en in Alkmaar. Behalve bij de XL doen ze nergens moeilijk.
WC papier voor 4,69(?) kopen, en met een Hoogvliet folder komen waar ze voor ¤4 stonden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Die wc papier. Hoe?
Die vent sewen voor vernieling van eigendommen.![]()
Nee, ben totaal niet gelukkig, weet echt totaal niet wat ik met al die Cola moet....quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef Ohrpolster. het volgende:
Gefeliciteerd, ben je nu gelukkig?
Dat je het leuk vindt om een keer iets gratis te krijgen en een appeltaartje erbij, maar dat je half Nederland af gaat rijden voor gratis producten vind ik toch een beetje te ver gaan![]()
Maarja, 'omdat het kan', okee...
En U bedankt voor de lift met de autoquote:
Zoals hier boven gezegd, ga er inderdaad werk van makenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
Haha Rowin serieus, ik zou het hoofdkantoor bellen voor die vent. Wat denkt die lul nou? Ik meen het serieus, autoritaire pannekoek. 'Dit is mijn regel' Wat een klerelijer.
Voor de rest: aardige transacties gemaakt. Die stroopwafels en pleepapier, welke folder was dat ook weer?
Jaja, was eerst bezig met alle berichten in dit topic bij te lezenquote:
Ja, hier in de omgeving al heel snel in ieder gevalquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:30 schreef Omnifacer het volgende:
Is die prijs van dat Pleepapier trouwens landelijk aangepast? Edet?
Nee hoor, dat zei ik alleen maar om jullie morgen allemaal op je bek te laten gaan bij de Albert Heijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga er maar vanuit dat die landelijk is aangepast.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:38 schreef Omnifacer het volgende:
OK, maar landelijk? Hier in regio 020 zit geen Hoogvliet geloof ik, dus wie weet hebben ze die niet aangepast
voor de volgende keer:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:21 schreef Rowinvd het volgende:
En inderdaad, ik ga hier nog wel even werk van maken.![]()
Die heeft nooit op de website gestaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:44 schreef Omnifacer het volgende:
Zie net op de ah site dat ze de LAPG voor de 1,5 liter flessen Coca Cola hebben weggehaald
Gelukkig heb ik al 30 flessen...
Haha, ja, eigenlijk wel he...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:42 schreef Ferdii het volgende:
[..]
voor de volgende keer:
Je mag die man ter plekke zelf aanhouden voor vernieling. Je bent immers getuige/benadeelde van en heterdaad misdrijf! en burgers mogen op heterdaad aanhoudingen verrichten!
gewoon tegen die kerel melden dat ie aangehouden is, politie bellen via 112 en daarbij duidelijk melden dat je iemand op heterdaad hebt aangehouden voor vernieling en dat je aangifte wilt doen. laatste is vooral erg belangrijk.
in politiewet 1993 staat namelijk vermeld dat de politie hulp moet moet bieden aan hen die deze behoeven.
De politie heeft tot taak in ondergeschiktheid aan het bevoegde gezag en in overeenstemming met geldende rechtsregels te zorgen voor de daadwerkelijke handhaving van rechtsorde en het verlenen van hulp aan hen die deze behoeven.
Als jij dan meld dat je aangifte wilt doen van een misdrijf zijn zij verplicht om adequaat te handelen. Ook erbij melden dat jij natuurlijk heb gevraagd om hem terug te geven dat hij weigerde om vervolgens die folder te verscheuren.
Mocht de politie niet willen meewerken dan kan er weer een klacht richting politie!
Die Sanders hebben we vandaag in 10 filialen gedaan. Totdat Limmen onze folder moest vernielenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:48 schreef DJKoster het volgende:
Die van Sanders werkt soms. Sommige filialen hebben de prijs al verlaagd naar 1,09, anderen zitten nog op 1,12.
Inderdaad, hier in het centrum van Haarlem was echt alles al heel snel aangepast naar 1,09 (of 1,10), maar buiten Haarlem was echt alles nog gewoon 1,12quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:48 schreef DJKoster het volgende:
Die van Sanders werkt soms. Sommige filialen hebben de prijs al verlaagd naar 1,09, anderen zitten nog op 1,12.
OK! Naja, ben benieuwd. Heb gelukkig al 30 flessen, maar het gaat natuurlijk om de sport. Ik heb de smaak te pakkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:48 schreef DJKoster het volgende:
Verbaast me trouwens wel echt dat dat hier in Amsterdam niet zo wasquote:Inderdaad, hier in het centrum van Haarlem was echt alles al heel snel aangepast naar 1,09 (of 1,10), maar buiten Haarlem was echt alles nog gewoon 1,12
Zeker weten?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:46 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Die heeft nooit op de website gestaanenige wat er stond was alle cola producten LAPG.
maar in de winkel werkt het wel prima
a) Ik heb geen folder van jou mogen ontvangen volgens mij...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:04 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Waarom staat mijn folder er niet op
Die was al eerder in de topics voorbij gekomenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:12 schreef meneer draak het volgende:
Weet niet of iemand ze al gezien had, maar ik vind dit wel een prachtige add onder in het Fok! forum in dit topic:
[ afbeelding ]
Sorry, in het begin had ik het niet zo gevolgd en om nou 6 topics door te lezenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:14 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Die was al eerder in de topics voorbij gekomen
ja heb woensdag namelijk ook gezocht naar de prijs op de AH site voor die flessen. stond er toen ook niet op.quote:
Kan me herinneren dat het afrondingsverhaal dan niet geheel opgaat, maar nu ik het nog eens bekijk zou dat eigenlijk wel gewoon moeten werken...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:01 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom niet gewoon met het geretourneerde bedrag bij het volgende filiaal betalen?
Wat betreft die gast die je folder verscheurde, eigenlijk zou je je mobiel in je borstzak aan moeten zetten op record. Was een leuk youtube momentje geweest.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker belangrijk, volgende week krijg je toch alleen maar het verschil terugquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef Bill_Board het volgende:
Moge
O ja, van een insider heb ik al een hint ontvangen over de LAPG producten van volgende week:
Dat bleek dus niet waarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:31 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, volgende week krijg je toch alleen maar het verschil terug
Gastquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:31 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, volgende week krijg je toch alleen maar het verschil terug
Nou Volgens onze 'vriend' uit Limmen wel. "Deze achterlijke actie duurt nog deze week en daarna kappen we ermee"quote:
Neuh, dat je niet spoorde dat wist ik alquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:37 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Gast
Kun je mij nou nog niet inschatten ofzo?
En bedankt. Je bent een draak van een ventquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:38 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Neuh, dat je niet spoorde dat wist ik al
Ik zit in Koudekerk en heb de folder nog niet uitgeprobeerd, maar hoeveel problemen had jij om het mee te krijgen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:10 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb met de Sander folder inmiddels voldoende flessen gescoord, iemand in de omgeving Leiden die de folder wil komen ophalen om er verder van te profiteren?
Volgende week is de laatste week idd, dat klopt. en pas DAARNA stoppen ze.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:37 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Nou Volgens onze 'vriend' uit Limmen wel. "Deze achterlijke actie duurt nog deze week en daarna kappen we ermee"
das nog niet zeker, toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Volgende week is de laatste week idd, dat klopt. en pas DAARNA stoppen ze.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef Bill_Board het volgende:
Moge
O ja, van een insider heb ik al een hint ontvangen over de LAPG producten van volgende week:
-sperziebonen
-rode bieten
-volkoren brood
-basterd suiker
Meer kan ik nog niet verklappenDoe eens even normaal, deze bewering is dus weer FAKE van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, dacht je dat ze eeuwig met de actie doorgingen?quote:
Ga er maar vanuit dat het gewoon doorgaat vollopig, ze gaan echt niet al die regels aanpassen voor 1 weekje. Daar hebben ze nu veel te veel moeite voorgedaan.quote:
Nou ja, mijn bron zei anders. Maar zoals ik al zei, daar kunnen ze alle kanten mee op.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jawel, dacht je dat ze eeuwig met de actie doorgingen?
Dan wordt het weer verschil terug + appeltaart.
Gaan we maar eens kijken dan!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:28 schreef UncleSam het volgende:
Ze toen totaal niet moeilijk met de Sanders folder, werkt veel beter dan de printjes.
Soms moet je ze er van overtuigen dat de 1,5 liter flessen ook in de aanbieding zijn (hij staat niet in het AH bonus folders) dan moet je gewoon reageren met "ja er staat ALLE Coca Cola producten". "Oja"
Ja, maar gaat het nog 1 weekje door, of is dit een blijvende actie? Want dat laatste vertelde de teamleider me van hier. Al is dat niet zo naar buiten gebracht dus zouden ze er alle kanten mee op kunnen....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:46 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het gewoon doorgaat vollopig, ze gaan echt niet al die regels aanpassen voor 1 weekje. Daar hebben ze nu veel te veel moeite voorgedaan.
Joh, als we nou allemaal die flapdrop negerenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:44 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Doe eens even normaal, deze bewering is dus weer FAKE van je.
Godsamme, ik weet niet of ik nou moet huilen of lachen om jou reactiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:44 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Doe eens even normaal, deze bewering is dus weer FAKE van je.
volgens mij zit je hier alleen maar te klepzeiken en valse beweringen te plaatsen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:55 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Godsamme, ik weet niet of ik nou moet huilen of lachen om jou reactie
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij zit je hier alleen maar te klepzeiken en valse beweringen te plaatsen.
waarom?
ga je toch lekker ergens anders heen?
Ach, jij bent in ieder geval nog triesterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:55 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Godsamme, ik weet niet of ik nou moet huilen of lachen om jou reactie
gast boeiend dat ie een grapje maaktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ach, jij bent in ieder geval nog triester
Ja, leuk. Bok maar weer opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:58 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
![]()
Een beetje humor op de vroege morgen mensen![]()
Mensen die er ook nog serieus op ingaan:
Nicequote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:23 schreef MonkeyGoneToHeaven het volgende:
Nou, die Vaartjes-folder werkt in ieder geval prima. Net 12 flessen Cola gehaald en 2 appeltaartbonnen.
Nu eerst maar even wat plek maken in de vriezer voor morgen:Dr Utker
Ze zeiden niks over de oude flessen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:23 schreef MonkeyGoneToHeaven het volgende:
Nou, die Vaartjes-folder werkt in ieder geval prima. Net 12 flessen Cola gehaald en 2 appeltaartbonnen.
Nu eerst maar even wat plek maken in de vriezer voor morgen:Dr Utker
Zal kijken of ik vanavond iets kan vinden zodat we 100% zeker het juiste antwoord hebben. Begin pas laat, dus kan nu niks uitzoeken :pquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, mijn bron zei anders. Maar zoals ik al zei, daar kunnen ze alle kanten mee op.
Kadev! Helderheid?
De eerste keer wel. In de volgende AH hielden ze hem helaas. Over de oude flessen heb ik niks gehoord. Het werd twee keer heel snel afgehandeld. "Tot morgen"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef Chantalmv2 het volgende:
Kreeg je de Vaartjes folder gewoon weer terug? Omdat je 12 flessen hebt?
De nieuwe bonusaanbiedingen, heb je daar vandaag al zicht op of is dat toch morgen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:38 schreef -Kadev- het volgende:
[..]
Zal kijken of ik vanavond iets kan vinden zodat we 100% zeker het juiste antwoord hebben. Begin pas laat, dus kan nu niks uitzoeken :p
Vaag, dat is toch gewoon diefstal als je het zo bekijkt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef MonkeyGoneToHeaven het volgende:
[..]
De eerste keer wel. In de volgende AH hielden ze hem helaas. Over de oude flessen heb ik niks gehoord. Het werd twee keer heel snel afgehandeld. "Tot morgen"
Nou volgens mij heb ik ook oude flessen bij de AH meegekregenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:32 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ze zeiden niks over de oude flessen?
Hij had tenminste nog de keuze om de korting te krijgen of de bon in te leveren. Bij ons werd ie gewoon verscheurd. Dat is pas vernieling!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:53 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Vaag, dat is toch gewoon diefstal als je het zo bekijkt?
Doe dan aangifte, of bel die vent op! Doe iets!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:55 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Hij had tenminste nog de keuze om de korting te krijgen of de bon in te leveren. Bij ons werd ie gewoon verscheurd. Dat is pas vernieling!
Cola is echt wel langer houdbaar hoor (mits gesloten), dat spul is zo zuur en chemisch als het maar kan..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:54 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Nou volgens mij heb ik ook oude flessen bij de AH meegekregen
Zat de datum van die 60 flessen eens te bekijken... 1 met 30 juli, 2 met 30 aug, 4 met 30 okt en de rest op 30 nov
Heb dus ook ergens oude flessen gescoord![]()
Wij gaan toch ook niet aan de kassa voorstellen: "Jullie kunnen kiezen of ik betaal of ik betaal niet?"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:55 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Hij had tenminste nog de keuze om de korting te krijgen of de bon in te leveren. Bij ons werd ie gewoon verscheurd. Dat is pas vernieling!
Ach ja...de eerste keer pakte ik de folder snel terug toen ze een bon voor de appeltaart aan het zoeken was. De tweede keer lag de folder niet in mijn bereik dus heb ik hem daar maar gelaten. Ik heb er verder ook niet om gevraagd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:53 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Vaag, dat is toch gewoon diefstal als je het zo bekijkt?
Maar Sanders zit toch totaal niet bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:28 schreef UncleSam het volgende:
Ze toen totaal niet moeilijk met de Sanders folder, werkt veel beter dan de printjes.
Soms moet je ze er van overtuigen dat de 1,5 liter flessen ook in de aanbieding zijn (hij staat niet in het AH bonus folders) dan moet je gewoon reageren met "ja er staat ALLE Coca Cola producten". "Oja"
Maakt niet uit. Ook niet bij mij, maar daar doen ze niet moeilijk over. Veel AH's vonden het juist wel origineel van ons om hier mee te komen. Ze konden dit beter waarderen dan die photoshoppers die ze van de week gehad hadden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar Sanders zit toch totaal niet bij jou in de buurt?
Van die nieuwe winkel?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:07 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Morgen krijg ik die plaatselijke krant binnen met die paginagrote folderafbeelding erin.
Die sla ik op de juiste bladzijde open en een keertje dubbel. Dan moeten ze eens proberen die hele krant af te nemen en al helemaal om iets eraf of eruit te scheuren.
Iemand dan nog een folder overquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:08 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ook niet bij mij, maar daar doen ze niet moeilijk over. Veel AH's vonden het juist wel origineel van ons om hier mee te komen. Ze konden dit beter waarderen dan die photoshoppers die ze van de week gehad hadden.
Vroeg waarom ze daar geen aangifte tegen hebben gedaan. Maar dat hadden ze nog in beraad. Ze wist wel te vertellen dat sommige photoshoppers zelfs vaste klanten van die toko zijn (hoe dom kun je zijn vraag ik me dan af)
Ja, of het lukt met zoiets weet ik niet.quote:
inscannenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:23 schreef MaddoxX het volgende:
Kheb m ook binnen en tis gewoon een A4 met kleurwheheh
Tevens geef ik mijn folder niet af ! Mogen ze ook niet
Anders is Erik wel je redder in nood voor vandaag.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:30 schreef Qwea het volgende:
ik krijg pas post om 13u. Ben wel benieuwd of de c1000 woord heeft gehouden
erik ? henkjan bedoel jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:34 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Anders is Erik wel je redder in nood voor vandaag.
zeldenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:42 schreef Chantalmv2 het volgende:
Ja en dan nog komt het helaas wel eens voor dat de post er wat langer dan 1 dag over doet
ik zit te twijfelen. Als ik voldoende folders krijg, of ik ook cola nog ga halenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:00 schreef MaddoxX het volgende:
Prachtig dadelijk weer die gezichten van de mensen bij de AH
ik heb nog niks binnenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:05 schreef Ramzibase het volgende:
Valt me op dat er nog weinig 'de vaartjes shoppers' gepost hebben met hun winst. Of ze zijn gelijk 10 AH's langs.
c1000 in wageningenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:16 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf is vaartjes? Een supermarktketen?
Succes er mee!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:18 schreef MaddoxX het volgende:
Ik ga er zo heen maar ik heb maar 1 folder.. en ik ga die kost wat kost die folder niet afgeven. Anders heb ik geen pizza morgen
of alstie hem inneemt, vertel je wie je bent en dreigt zn compleet kassa systeem te hackzorren.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:21 schreef Bill_Board het volgende:
[..]
Succes er mee!
Gewoon koste wat het kost vasthouden die folder. Doe hem desnoods in een kluis achter kogelvrij glas."Kijken doe je met je ogen meneer de manager!"
Hij blijft leukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
of alstie hem inneemt, vertel je wie je bent en dreigt zn compleet kassa systeem te hackzorren.
De reden hierom is dat de pizza pas morgen geldt, vandaag is er alleen cola te krijgen, en eigenlijk zit mijn garage volquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:05 schreef Ramzibase het volgende:
Valt me op dat er nog weinig 'de vaartjes shoppers' gepost hebben met hun winst. Of ze zijn gelijk 10 AH's langs.
Heb je geen scanner?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:24 schreef MaddoxX het volgende:ik kan ook naar de copy shop
en professionele kopieen maken voor 3,50
krijg ik er 20 terug
![]()
[ afbeelding ]
Jawel, maar geen kleuren laserprinter :]quote:
Hier zit een kopieershop op die hoek. Zou dat lukken? Precies dezelfde kopieën?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:24 schreef MaddoxX het volgende:ik kan ook naar de copy shop
en professionele kopieen maken voor 3,50
krijg ik er 20 terug
![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk, gewoon vragen of zij dat precies hetzelfde kunnen naprinten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier zit een kopieershop op die hoek. Zou dat lukken? Precies dezelfde kopieën?
Scanners zijn toch plug en play. Photoshop -> File-> Importquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:37 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Jawel, maar geen kleuren laserprinter :]
En scanner is niet geinstalleerd.. duurt ook weer even voordat dat is gebeurd
Ben nu aant wachten op de auto zodat ik mijn plunderdag kan beginnen
Overal waar ze mn folder willen afnemen = ik ben niet tevreden met het product, geld terug aub.
*MM opbelt met de vraag of we niet nog in de rommelkutkelder een scanner hadden staan*quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:40 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Scanners zijn toch plug en play. Photoshop -> File-> Import
Valt wel mee hoor die prijsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:40 schreef Qwea het volgende:
hmmmm. maar ik heb geen 20 stuks nodig. Dus om daar dan weer 3.50 (ik heb geen idee hoe duur het hier is!) voor uit te geven.
ja, dat is wel zo. Alleen wtf moet ik met 20 foldersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:42 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor die prijsdat heb je er al uit als je 1x 6 gratis flessen gaat halen
dat ga je zien als je geen laserprinter hebt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef Chantalmv2 het volgende:
Ik zou ook graag scan willen hebben zodat ik zelf kan uitprinten...iemand?
gratis boodschappen doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, dat is wel zo. Alleen wtf moet ik met 20 folders
quote:
nice!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:46 schreef Chantalmv2 het volgende:
heb ik!
neequote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:52 schreef Marjojotje het volgende:
Heeft iemand nog tips voor het wcpapier?
Scheur het ruim af en vouw het dubbel bij het afvegen.. en vooral niet dubbelzijdig gebruiken! Daar krijg je vlekken van op je handenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:52 schreef Marjojotje het volgende:
Heeft iemand nog tips voor het wcpapier?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Scheur het ruim af en vouw het dubbel bij het afvegen.. en vooral niet dubbelzijdig gebruiken! Daar krijg je vlekken van op je handen
2 naar mij sturenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, dat is wel zo. Alleen wtf moet ik met 20 folders
Ik ga wel eens even loeren daarzo wat het kost.quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Scheur het ruim af en vouw het dubbel bij het afvegen.. en vooral niet dubbelzijdig gebruiken! Daar krijg je vlekken van op je handen
Je ging voor de pizza?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef Qwea het volgende:
hmmmm,
toch eens informeren wat 6 van die dingen extra kost bij de copyshop.
Als mensen mee willen doen, ik ga over +- 15 min weg.
Ik dacht dat je voor de 100 flessen wilde gaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:01 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
cola heb ik voor dit jaar wel genoeg
hehe, de eerste keer was best onwennig. Maar na 10 winkels ging het best soepelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:09 schreef Chantalmv2 het volgende:
Maar zijn jullie niet bang dat ze je raar aankijken en wat zeggen jullie als je dan bij de balie staat? Hallo, ik heb product goedkoper gezien dus wil graag geld terug ofzo?
Klopt, doe je mee dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:07 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Ik dacht dat je voor de 100 flessen wilde gaan
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef Fosfolipide het volgende:
Folder Hoogvliet ontvangen, bedankt Rowin.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:18 schreef hecoson het volgende:
hoor heel veel mensen over zoveel flessen cola zijn hier ook foto,s van .
wil graag ff lachen
Laat maar, moet zo toch invallen op werk. Ik wou ook nog wat gratis Cola scorenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:50 schreef Omnifacer het volgende:
@Cake
Wat bedoel je? Ik ben in A'dam en heb nog een Sanders folder over
Had hem graag bij je opgehaald (zit in Haarlem) maar denk dat ik toch ff oversla. Heb liever pizza of toetjesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:50 schreef Omnifacer het volgende:
@Cake
Wat bedoel je? Ik ben in A'dam en heb nog een Sanders folder over
Ik heb wel een scannert maar geen folderquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:57 schreef UncleSam het volgende:
Niemand die die Vaartjes folder heeft, heeft een scanner.
nou, mijn schoonmamie wel... maar das een endje fietsenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:57 schreef UncleSam het volgende:
Niemand die die Vaartjes folder heeft, heeft een scanner.
failquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:05 schreef UncleSam het volgende:
Kijk dit dan
Sommige mensen zetten hun gratis boodschappen op Marktplaats:
Crazy ads: Gratis boodschappen
Ik zei aan de foon ook al dat je je smoel moest houdenquote:
Nee. Zal ik even zelf bepalen of ik mn kerel er van langs geef ofnie?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:09 schreef meneer draak het volgende:
[..]
houden we het vriendelijk hierzo
Haha, dat had ik al verwacht!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:05 schreef UncleSam het volgende:
Kijk dit dan
Sommige mensen zetten hun gratis boodschappen op Marktplaats:
Crazy ads: Gratis boodschappen
Je kunt per persoon toch maar 6 stuks?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:08 schreef MaddoxX het volgende:
ZoAl 1 AH gehad 12 flessen al
folder nog steeds in bezit.
Maar ik ga nu kopieen ervan maken.
mijne ook tot oktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:10 schreef Rowinvd het volgende:
[..]
Haha, dat had ik al verwacht!![]()
Zojuist mijn Cola even opgeruimd, van de 54 flessen zijn er 11 tot 31 okt, de rest allemaal tot 30 nov!
jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je kunt per persoon toch maar 6 stuks?
Zeg, hier geen echtelijke ruzie's uitvechten hé!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Zal ik even zelf bepalen of ik mn kerel er van langs geef ofnie?
we zijn niet eens getrouwdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:12 schreef meneer draak het volgende:
[..]
Zeg, hier geen echtelijke ruzie's uitvechten hé!![]()
genoeg!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:14 schreef Oksel het volgende:
Zijn er al folders digitaal beschikbaar?
Nou, nee, die is nog niet online want niemand blijkt een scanner te hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:18 schreef Oksel het volgende:
Nee, ik bedoel de vaartjes folder die je makkelijk kan printen!
Ik heb een prima scanner, echter geen folderquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, nee, die is nog niet online want niemand blijkt een scanner te hebben.
Ik heb een idee!
*buurvrouw belt
de buuf noemt je een hoerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef Qwea het volgende:
Qwea | Duc, sequere, aut de via decede. zegt (14:20):
buuuuuf
heb jij ene scannert?
...Maaike... zegt (14:20):
ja
kan ik wat komen scannen?
ja hooer
hoor
tozo
ok
tot straks
Omdat de vaartjes folder een geprint A4tje is, en dus van zichzelf al niets voorsteld.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:27 schreef Keffo het volgende:
waarom denken jullie dat met een scan en een print je nu wel de artikelen meekrijgt? Hebt toch orgineel nodig?!
waarom haal je ze dan?? Gewoon, omdat het kon?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef Ludacriss het volgende:
Ik ga in ieder geval morgen of maandag, 40 flessen cola bij de voedselbank afgeven. Zou niet weten wat er anders mee zou moeten doen. Nog 30 flessen liggen, kom ik de zomer makkelijk mee door!
hehe, kost het je alleen de statiegeld.. maar heb je wel lekkere appeltaartjes (of geef je die ook wegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:42 schreef Ludacriss het volgende:
@Meneer_Draak
Eigenlijk wel maar het wordt nu een beetje te teveel dus even de voedselbank gebelt en die gaven aan dat ze er erg blij mee zouden zijn.
I know maar als ze een punt willen hebben:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:41 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Staat er iets over oude lichting op die folder. Nee. Gewoon coca cola. Maakt geen reet uit. Coca Cola = Coca Cola. Oude lichting of nieuwe maakt niet uit. Smaakt hetzelfde.
En als ze je folder naast je 6 flessen leggen ter vergelijking heb je geen poot om op te staan.quote:"De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak)."
hehe, oude cola smaakt anders dan nieuwe colaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:45 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
I know maar als ze een punt willen hebben:
[..]
En als ze je folder naast je 6 flessen leggen ter vergelijking heb je geen poot om op te staan.
och, ik heb gisteren ergens 20 minuten staan lullen om het geld en mijn folder terug te krijgenquote:
Had jij het nog ergens gebprobeerd in Eindhoven met die Vaartjes folder van c1000?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:50 schreef tjeerds het volgende:
Het is ook echt een sport aan het worden om bij de AH zoveel mogelijk gratis producten weg te halen, ik snap wel dat ze moeilijk gaan doen. Internet blijkt nu weer een krachtig medium, lang leven de techniek!
Zal even het topic doorbladeren, ik edit het zo meteenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:52 schreef MaddoxX het volgende:
Wie heeft voor mij nog de laatste LAPG uitgave dingese (jeweet de voorwaarden)
Ze zijn hiero aant kankeren dat winkel niet in de buurt ligt... Kga ze effe erop wijzen dat elders gewoon elders betekend
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:52 schreef MaddoxX het volgende:
Wie heeft voor mij nog de laatste LAPG uitgave dingese (jeweet de voorwaarden)
Ze zijn hiero aant kankeren dat winkel niet in de buurt ligt... Kga ze effe erop wijzen dat elders gewoon elders betekend
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:54 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Had jij het nog ergens gebprobeerd in Eindhoven met die Vaartjes folder van c1000?
heb je die folder niet wil je zeggen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:56 schreef tjeerds het volgende:
Nee, ik had de Sanders folder met 6 flessen Cola. C1000 krijg ik hier niet.
[..]
en hier posten?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:01 schreef UncleSam het volgende:
IK HEB DE FOLDER, IK GA NU SCANNEN!
prima smoes ja, in nijmegen studerenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:02 schreef 0oGhosto0 het volgende:
mij is het met de Vaartjes folder hier gelukt![]()
Eerst deden ze nog lastig dat de folder uit Wageningen kwam en hierdoor niet echt KON zijn, waarop ik vertelde dat ik in Nijmegen studeerde en daardoor het Wageningen fodlertje ook had. Met veel tegenzin kreeg ik mijn 6 cola flessen mee... straks bij de andere AH proberen
Ja, stond op mijn telefoon. Ik vroeg eerst aan die baliemedewerker (een afgeragd huiswijf van 51). Die begon meteen te ja-maaren over een sixpack, ik zeg weet je wel waar je over praat? Toen pakte ze meteen die foon om 'manager contact kassa 8' te roepen ofzo. Komt er zo'n schoolverlatertje in een pak aanzetten, neemt mijn folder mee, blijft 8 minuten weg en vertelt dan dat het eigenlijk niet kan want de actie zou niet identiek zijn. Ik zeg hoezo, 6 flessen a 6.72 is toch gewoon duurder dan 6 flessen a 6.69, of ben ik nou scheel? Nou, nogmaals ging hij iemand bellen, 2 minuten later kwam hij terug en fluisterde hij dat eerste wijf in dat het wel kon.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:59 schreef Fosfolipide het volgende:
ach waarom ook niet?ik zal straks alles op gaan nemen met me dictafoon
vanavond ofzo
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:07 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
...... Toen vroeg ik nog effe of ze ook effe haar gsm-nummer erbij wilde zetten en beende ze weg
luv joe!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:09 schreef UncleSam het volgende:
19 % (3923 KB from 20980 KB)
we hebben elkaar net heerlijk lopen likkenquote:
God wat een sneu gedrag. Pauper.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:07 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja, stond op mijn telefoon. Ik vroeg eerst aan die baliemedewerker (een afgeragd huiswijf van 51). Die begon meteen te ja-maaren over een sixpack, ik zeg weet je wel waar je over praat? Toen pakte ze meteen die foon om 'manager contact kassa 8' te roepen ofzo. Komt er zo'n schoolverlatertje in een pak aanzetten, neemt mijn folder mee, blijft 8 minuten weg en vertelt dan dat het eigenlijk niet kan want de actie zou niet identiek zijn. Ik zeg hoezo, 6 flessen a 6.72 is toch gewoon duurder dan 6 flessen a 6.69, of ben ik nou scheel? Nou, nogmaals ging hij iemand bellen, 2 minuten later kwam hij terug en fluisterde hij dat eerste wijf in dat het wel kon.
Zegt dat wijf: 'Nou, je hebt geluk dat ik een uitzondering voor je maak'. Ik zeg: 'Jij maakt hier ten eerste helemaal geen uitzonderingen, dat doet je baas, en ten tweede heb ik gewoon recht op restitutie dus geen geluk'. Toen schreef ze nog nijdig zo'n bonnetje voor een taartje uit. Toen vroeg ik nog effe of ze ook effe haar gsm-nummer erbij wilde zetten en beende ze weg
AH
had je dat niet ff kunnen zeggen? Had ik al die moeite niet gedaan netquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:12 schreef UncleSam het volgende:
Oja zoals ik al zei, hij is twee keer dubbelgevouwen geweest, dus er zitten twee flinke lijnen in.
Misschien dat een handiger shopper dat weg kan halen, en anders zou ik m gewoon over die lijnen zelf dubbelvouwen zodat ze niet zien dat hij gedrukt is met die lijn..
Ja ik krijg m minder dan 5 minuten geleden in de busquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
had je dat niet ff kunnen zeggen? Had ik al die moeite niet gedaan net
Helaas, niet. Maar dat shop je best makkelijk weg volgens miquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:14 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ja ik krijg m minder dan 5 minuten geleden in de bus
Is die van jou minder beschadigd?
Lees je PM eens, aub?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:15 schreef Blackf1re het volgende:
Ik zal ff ze allebei ff op mn site zetten
hoe verklaar ik nou aan mijn baas die urine resten op me stoelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:07 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja, stond op mijn telefoon. Ik vroeg eerst aan die baliemedewerker (een afgeragd huiswijf van 51). Die begon meteen te ja-maaren over een sixpack, ik zeg weet je wel waar je over praat? Toen pakte ze meteen die foon om 'manager contact kassa 8' te roepen ofzo. Komt er zo'n schoolverlatertje in een pak aanzetten, neemt mijn folder mee, blijft 8 minuten weg en vertelt dan dat het eigenlijk niet kan want de actie zou niet identiek zijn. Ik zeg hoezo, 6 flessen a 6.72 is toch gewoon duurder dan 6 flessen a 6.69, of ben ik nou scheel? Nou, nogmaals ging hij iemand bellen, 2 minuten later kwam hij terug en fluisterde hij dat eerste wijf in dat het wel kon.
Zegt dat wijf: 'Nou, je hebt geluk dat ik een uitzondering voor je maak'. Ik zeg: 'Jij maakt hier ten eerste helemaal geen uitzonderingen, dat doet je baas, en ten tweede heb ik gewoon recht op restitutie dus geen geluk'. Toen schreef ze nog nijdig zo'n bonnetje voor een taartje uit. Toen vroeg ik nog effe of ze ook effe haar gsm-nummer erbij wilde zetten en beende ze weg
AH
En jij ookquote:
Lees jij eens je PM! die is vet belangrijk!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hoe verklaar ik nou aan mijn baas die urine resten op me stoel
Effe gekeken maar is bijna niet te doen, er zitten ook verloopjes in het rood van de grote 'nul' en in het groene gedeelte.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:12 schreef UncleSam het volgende:
Oja zoals ik al zei, hij is twee keer dubbelgevouwen geweest, dus er zitten twee flinke lijnen in.
Misschien dat een handiger shopper dat weg kan halen, en anders zou ik m gewoon over die lijnen zelf dubbelvouwen zodat ze niet zien dat hij gedrukt is met die lijn..
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hoe verklaar ik nou aan mijn baas die urine resten op me stoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |