abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70152897

Welkom in het topic waarin we gratis boodschappen bij de AH scoren. Lees aub goed de onderstaande handleiding door, dat voorkomt veel dubbele vragen!
quote:
Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!

1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
quote:
De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.

Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
-Lees hierrrrrr de nieuwe interne memo spelregels van de AH.

Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogvliet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com

Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker www.schlecker.nl
http://www.folderz.nl

Of folders van buitenlandse winkels zijn uitgesloten. HIER het gesprek met de AH KS

Het actieteam bij de AH begint om 09:30 dat betekend dat voor de prijzen niet aangepast zullen worden. Althans, niet landelijk.

Het personeel bij de AH wil wel eens moeilijk doen ;

Je hoeft geen bon te hebben van een andere winkel.

Even een sfeerfoto

niet van mij

Folders van de Jumbo en hoogvliet komen 17 Juni opnieuw uit. Nieuwe folders van de Deka komen elke zondag opnieuw uit, en gaan elke dinsdag in.

De supermarkt die goedkoper is hoeft niet in de buurt te zitten.

Het gaat enkel om de bonus artikelen met een rode portomonnee!

AH zegt ;
quote:
Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.

Maar de AH's die ik, en andere fokkers met mij gehad hebben, vergoeden 6 artikelen per bonus product.

Gaarne opflikkeren met photoshop verneukerij. Die onzin doe je maar op 49.

____________________________________________________________________________________

LET OP ; AH heeft opeens de voorwaarden veranderd ! ( de helden ) Enkel echte folders gelden nu nog. Geen uitgeprinte versie meer.

Ah heeft de regels mbt de folders idd aangescherpt. Enkel nog echte folders omdat er lui met photoshops rondlopen en de boel beflikkeren.

Mailtje van Blackf1re aan het HK ;
quote:
Uw reactie:

Geachte AH Klantenservice,

Ik hoorde dat er na een photoshop incident, een nieuwe regel bij is
gekomen, namelijk dat geprinte folders niet meer zijn toegestaan.
Deze nieuwe regel is volkomen te begrijpen, photoshoppen kan ECHT niet
bij een situatie waar het om zoveel geld gaat.

Maar wat nou als ik een duidelijke bronvermelding erbij genoteerd heb,
en een telefoonnummer van de betreffende winkel?
Het gaat er immers om dat ik de echtheid kan bewijzen, en niet van wat
voor papier de folder gemaakt is, toch?

Met vriendelijke groeten,

Sander van ******

Ontvangen: 16-06-2009 21:02
Reactie KS ;
quote:
eachte heer Van *********,

Wij kunnen uw standpunt begrijpen. Echter het gaat echt om een folder op
folder vergelijking. Dus als u aanspraak wilt maken op de laagste
actieprijs garantie, dan heeft u een folder met de originele folderpijs én
uw AH kassabon nodig. De actieprijs uit een concurrerende folder moet dus
lager zijn dan het bedrag waarvoor u het actie-artikel bij AH hebt gekocht
om aanspraak te maken op de laagste actieprijs garantie.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice

Wendy Denie
Reactie Blackf1re ;
quote:
Hoi Wendie

Ik snap dat het een folder op folder vergelijking is.
Echter, de folder van de Makro, de Sanders, Hoogvliet, PLUS etc. zijn precies hetzelfde op internet als de originele folder.
Omdat ik een bronvermelding en telefoonnummer erbij zet, is het aan te tonen dat de folders en acties niet nep zijn.

Dan heeft de AH in mijn ogen geen reden om mijn geprinte folders te weigeren, want de hele actie draait erom dat je bewijst de het in een andere folder goedkoper is dan bij de AH.
Het kassabonnetje van de AH heb ik natuurlijk ook.

Graag een reactie,

Met vriendelijke groeten,

Sander van ********
Er gaan geruchten dat een concurrent opeens in de buurt moet zitten, das Bullshit!

Laagste actieprijs garantie Albert Heijn is niets meer dan een loze kreet!

Groothandels zijn overigens ook Winkels

De OP!
  FOK!fotograaf vrijdag 19 juni 2009 @ 00:21:07 #2
235287 Rowinvd
pi_70152914
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef Blackf1re het volgende:

[..]

Limmen is idd kut.

Hee waar woon je dan?
Ik woon in Heiloo vlakbij Alkmaar.
Ook overal in Heiloo geweest en in Alkmaar. Behalve bij de XL doen ze nergens moeilijk.
Woon inderdaad in Haarlem zoals gezegd, maar alle supermarkten overdag al in en rond om Haarlem gehad (wat er zo'n 9 AH's zijn).
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Die wc papier. Hoe?

Die vent sewen voor vernieling van eigendommen.
WC papier voor 4,69(?) kopen, en met een Hoogvliet folder komen waar ze voor ¤4 stonden.

En inderdaad, ik ga hier nog wel even werk van maken.
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef Ohrpolster. het volgende:
Gefeliciteerd, ben je nu gelukkig?

Dat je het leuk vindt om een keer iets gratis te krijgen en een appeltaartje erbij, maar dat je half Nederland af gaat rijden voor gratis producten vind ik toch een beetje te ver gaan

Maarja, 'omdat het kan', okee...
Nee, ben totaal niet gelukkig, weet echt totaal niet wat ik met al die Cola moet....
Maar daar gaat het me dus echt totaal niet om, het is gewoon grappig
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef meneer draak het volgende:
Waarvan er nu 1 bij mij, thnx!
En U bedankt voor de lift met de auto
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
Haha Rowin serieus, ik zou het hoofdkantoor bellen voor die vent. Wat denkt die lul nou? Ik meen het serieus, autoritaire pannekoek. 'Dit is mijn regel' Wat een klerelijer.

Voor de rest: aardige transacties gemaakt. Die stroopwafels en pleepapier, welke folder was dat ook weer?
Zoals hier boven gezegd, ga er inderdaad werk van maken
WC papier was de Hoogvliet
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:53 schreef Omnifacer het volgende:
BTW Rowin, check je PM eens
Jaja, was eerst bezig met alle berichten in dit topic bij te lezen

Zo, en verder, morgen ook maar eens naar het postkantoor al me contante geld inwisselen, heb alles gepint en dan krijg je het natuurlijk bij de klantenservice contant terug (soms wat meer dan zou moeten...) maar zit nu met vele tientallen euro's in me portemonee, die ik liever op me rekening heb staan

Iemand trouwens een nieuwe Sanders folder voor me welke die me kan opsturen nu de andere verscheurt is?
pi_70152931
Morgen een spannende dag, volgens mij staan er bij tientallen AH's wel fokkers met een folder van de Vaartjes.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:22:09 #4
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_70152938
-edit-
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_70152952
tvp MEMO een HOAX
pi_70152985
Ik heb nog wel Sanders folders.
pi_70153008
blijft geweldig

wou het met het wc-papier proberen maar lukte toen niet hier
Alleen de overwinnaars beslissen wat de oorlogsmisdaden waren.
pi_70153016
Vanmiddag komt hopelijk de vaartjes folders binnen
pi_70153017
Heeft iemand al een supermarkt aanbieding uit een krant gebruikt ? Zal dit ook gelden als 'folder' ?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:26:46 #10
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70153025
Rowin, hahaha Ik lach me een ongeluk
pi_70153070
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:24 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik heb nog wel Sanders folders.
Heb er wel interesse in. Maar door de cola zie ik het bos niet meer
pi_70153091
pm maar als je wil
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:30:16 #13
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70153094
Is die prijs van dat Pleepapier trouwens landelijk aangepast? Edet?
pi_70153111
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:30 schreef Omnifacer het volgende:
Is die prijs van dat Pleepapier trouwens landelijk aangepast? Edet?
Ja, hier in de omgeving al heel snel in ieder geval
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:35:50 #15
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70153190
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:22 schreef Ivo1986 het volgende:
tvp MEMO een HOAX
Nee hoor, dat zei ik alleen maar om jullie morgen allemaal op je bek te laten gaan bij de Albert Heijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70153227
tvp
............................
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:38:59 #17
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70153236
OK, maar landelijk? Hier in regio 020 zit geen Hoogvliet geloof ik, dus wie weet hebben ze die niet aangepast
pi_70153262
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:38 schreef Omnifacer het volgende:
OK, maar landelijk? Hier in regio 020 zit geen Hoogvliet geloof ik, dus wie weet hebben ze die niet aangepast
Ga er maar vanuit dat die landelijk is aangepast.
pi_70153273
Jammer, iedereen had vanavond wat anders te doen... Geen rondje Enschede kunnen doen dus

Morgen maar weer een poging.
pi_70153282
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:21 schreef Rowinvd het volgende:

En inderdaad, ik ga hier nog wel even werk van maken.
voor de volgende keer:

Je mag die man ter plekke zelf aanhouden voor vernieling. Je bent immers getuige/benadeelde van en heterdaad misdrijf! en burgers mogen op heterdaad aanhoudingen verrichten!

gewoon tegen die kerel melden dat ie aangehouden is, politie bellen via 112 en daarbij duidelijk melden dat je iemand op heterdaad hebt aangehouden voor vernieling en dat je aangifte wilt doen. laatste is vooral erg belangrijk.

in politiewet 1993 staat namelijk vermeld dat de politie hulp moet moet bieden aan hen die deze behoeven.

De politie heeft tot taak in ondergeschiktheid aan het bevoegde gezag en in overeenstemming met geldende rechtsregels te zorgen voor de daadwerkelijke handhaving van rechtsorde en het verlenen van hulp aan hen die deze behoeven.

Als jij dan meld dat je aangifte wilt doen van een misdrijf zijn zij verplicht om adequaat te handelen. Ook erbij melden dat jij natuurlijk heb gevraagd om hem terug te geven dat hij weigerde om vervolgens die folder te verscheuren.

Mocht de politie niet willen meewerken dan kan er weer een klacht richting politie!
hardcoholic
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:44:32 #21
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70153307
Zie net op de ah site dat ze de LAPG voor de 1,5 liter flessen Coca Cola hebben weggehaald
Gelukkig Helaas heb ik al slechts 30 flessen
pi_70153316
werkt die Sanders folder nog steeds? en zijn de prijzen voor vaartjes al aangepast?

Of hebben ze die nog steeds niet door

valt me trouwens erg op dat het AH actieteam niet echt oplettend is die hoogvliet folder was bv al lang uit en op internet werd er al veel over gesproken, maar alsnog de prijzen pas aangepast op het moment dat het te laat was.
hardcoholic
pi_70153332
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:44 schreef Omnifacer het volgende:
Zie net op de ah site dat ze de LAPG voor de 1,5 liter flessen Coca Cola hebben weggehaald
Gelukkig heb ik al 30 flessen...
Die heeft nooit op de website gestaan enige wat er stond was alle cola producten LAPG.

maar in de winkel werkt het wel prima
hardcoholic
  FOK!fotograaf vrijdag 19 juni 2009 @ 00:47:20 #24
235287 Rowinvd
pi_70153354
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:42 schreef Ferdii het volgende:

[..]

voor de volgende keer:

Je mag die man ter plekke zelf aanhouden voor vernieling. Je bent immers getuige/benadeelde van en heterdaad misdrijf! en burgers mogen op heterdaad aanhoudingen verrichten!

gewoon tegen die kerel melden dat ie aangehouden is, politie bellen via 112 en daarbij duidelijk melden dat je iemand op heterdaad hebt aangehouden voor vernieling en dat je aangifte wilt doen. laatste is vooral erg belangrijk.

in politiewet 1993 staat namelijk vermeld dat de politie hulp moet moet bieden aan hen die deze behoeven.

De politie heeft tot taak in ondergeschiktheid aan het bevoegde gezag en in overeenstemming met geldende rechtsregels te zorgen voor de daadwerkelijke handhaving van rechtsorde en het verlenen van hulp aan hen die deze behoeven.

Als jij dan meld dat je aangifte wilt doen van een misdrijf zijn zij verplicht om adequaat te handelen. Ook erbij melden dat jij natuurlijk heb gevraagd om hem terug te geven dat hij weigerde om vervolgens die folder te verscheuren.

Mocht de politie niet willen meewerken dan kan er weer een klacht richting politie!
Haha, ja, eigenlijk wel he...
Gaat me dan echt om het principe, totaal niet om de folder zelf dat ik nog meer cola kan halen, maar dat ie zo maar die folder verscheurt....
Zo komen er op die manier weer hele nieuwe verhalen in de krant over de AH actie
pi_70153363
Die van Sanders werkt soms. Sommige filialen hebben de prijs al verlaagd naar 1,09, anderen zitten nog op 1,12.
pi_70153398
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:48 schreef DJKoster het volgende:
Die van Sanders werkt soms. Sommige filialen hebben de prijs al verlaagd naar 1,09, anderen zitten nog op 1,12.
Die Sanders hebben we vandaag in 10 filialen gedaan. Totdat Limmen onze folder moest vernielen
  FOK!fotograaf vrijdag 19 juni 2009 @ 00:50:54 #27
235287 Rowinvd
pi_70153410
quote:
Inderdaad, hier in het centrum van Haarlem was echt alles al heel snel aangepast naar 1,09 (of 1,10), maar buiten Haarlem was echt alles nog gewoon 1,12
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:51:24 #28
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70153422
quote:
OK! Naja, ben benieuwd. Heb gelukkig al 30 flessen, maar het gaat natuurlijk om de sport. Ik heb de smaak te pakken

Overigens: ze waren voor vandaag toch al aangepast naar 1.09?
quote:
Inderdaad, hier in het centrum van Haarlem was echt alles al heel snel aangepast naar 1,09 (of 1,10), maar buiten Haarlem was echt alles nog gewoon 1,12
Verbaast me trouwens wel echt dat dat hier in Amsterdam niet zo was
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:53:41 #29
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70153474
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:46 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Die heeft nooit op de website gestaan enige wat er stond was alle cola producten LAPG.

maar in de winkel werkt het wel prima
Zeker weten?
pi_70153477
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:51 schreef Omnifacer het volgende:

[..]
Ik heb de smaak te pakken

Cola of Appeltaart smaak?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:54:15 #31
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70153487
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:53 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Cola of Appeltaart smaak?
Cola light Geen appeltaart, ben aan de lijn

Morgen maar wees es verder kijken. Truste!
pi_70153623

[ Bericht 11% gewijzigd door meneer draak op 19-06-2009 01:16:01 ]
pi_70153639
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 01:03 schreef meneer draak het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat mijn folder er niet op
pi_70153658
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 01:04 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Waarom staat mijn folder er niet op
a) Ik heb geen folder van jou mogen ontvangen volgens mij...
b) Die is verscheurd en in beslag genomen door die eikel in Limmen
pi_70153743
Weet niet of iemand ze al gezien had, maar ik vind dit wel een prachtige add onder in het Fok! forum in dit topic:

pi_70153753
lol
  FOK!fotograaf vrijdag 19 juni 2009 @ 01:14:15 #37
235287 Rowinvd
pi_70153759
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 01:12 schreef meneer draak het volgende:
Weet niet of iemand ze al gezien had, maar ik vind dit wel een prachtige add onder in het Fok! forum in dit topic:

[ afbeelding ]
Die was al eerder in de topics voorbij gekomen
pi_70153760
hoef ik niet, ik heb al een jaar lang gratis boodschappen van albert heijn
pi_70153796
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 01:14 schreef Rowinvd het volgende:

[..]

Die was al eerder in de topics voorbij gekomen
Sorry, in het begin had ik het niet zo gevolgd en om nou 6 topics door te lezen
pi_70153957
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 00:53 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Zeker weten?
ja heb woensdag namelijk ook gezocht naar de prijs op de AH site voor die flessen. stond er toen ook niet op.
hardcoholic
  vrijdag 19 juni 2009 @ 03:01:22 #41
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70154654

Waarom niet gewoon met het geretourneerde bedrag bij het volgende filiaal betalen?

Wat betreft die gast die je folder verscheurde, eigenlijk zou je je mobiel in je borstzak aan moeten zetten op record. Was een leuk youtube momentje geweest.
  FOK!fotograaf vrijdag 19 juni 2009 @ 03:06:09 #42
235287 Rowinvd
pi_70154684
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 03:01 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom niet gewoon met het geretourneerde bedrag bij het volgende filiaal betalen?

Wat betreft die gast die je folder verscheurde, eigenlijk zou je je mobiel in je borstzak aan moeten zetten op record. Was een leuk youtube momentje geweest.

Kan me herinneren dat het afrondingsverhaal dan niet geheel opgaat, maar nu ik het nog eens bekijk zou dat eigenlijk wel gewoon moeten werken...
Maar goed, pinnen gaat sneller en levert weer grappige plaatjes op

En inderdaad, die gast beleefde de grootste lol van ze leven toen die de folder verscheurde...

Nu maar eens richting bed, kijken wat morgen de mogelijkheden zijn
  vrijdag 19 juni 2009 @ 03:20:28 #43
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_70154740
zo even alles bijgelezen!
henkjan ik heb een vergoeding overgemaakt (abn naar postbank zal wel een paar dagen in beslag nemen)

morgen hopelijk de folder binnen en dan lekker de AH pesten (krijg maar 1 folder, maar ik zorg ervoor dat ze deze niet afnemen )
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 juni 2009 @ 07:21:31 #44
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70155293
Ik ben benieuwd of hier vandaag (dan wel morgen) folders binnenkomen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_70155492
Hoop ook dat de folder van Vaartjes vanmiddag binnenkomt en hoop ook dat ze dan niet moeilijk doen omdat het meer een printje is dan een folder!!!
En dat ze hem niet innemen!!!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:11:19 #46
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70155676
Moge

O ja, van een insider heb ik al een hint ontvangen over de LAPG producten van volgende week:

-sperziebonen
-rode bieten
-volkoren brood
-basterd suiker

Meer kan ik nog niet verklappen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70155977
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef Bill_Board het volgende:
Moge

O ja, van een insider heb ik al een hint ontvangen over de LAPG producten van volgende week:

Lekker belangrijk, volgende week krijg je toch alleen maar het verschil terug
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 juni 2009 @ 08:31:51 #48
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70155983
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:31 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Dat bleek dus niet waar
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:37:04 #49
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70156082
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:31 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Gast

Kun je mij nou nog niet inschatten ofzo?
pi_70156093
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Dat bleek dus niet waar
Nou Volgens onze 'vriend' uit Limmen wel. "Deze achterlijke actie duurt nog deze week en daarna kappen we ermee"
pi_70156105
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:37 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Gast

Kun je mij nou nog niet inschatten ofzo?
Neuh, dat je niet spoorde dat wist ik al
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:38:53 #52
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70156120
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:38 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Neuh, dat je niet spoorde dat wist ik al
En bedankt. Je bent een draak van een vent

Ha

Ha

Ha

pi_70156563
Zojuist geprobeerd cola te scoren met alleen de kassabon van de Super de Boer in Hoevelaken. Helaas niet gelukt. Heb afgesproken dat als ik een scan van de huis aan huis krant heb waar de actie instaat ik alsnog mn geld terug zou krijgen.

Dus, iemand uit de buurt van Hoevelaken / Nijkerk die een scan kan maken van het lokale suffertje?
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_70156605
Is er nog iemand die die folder gewoon kan opsturen per post?
pi_70156686
Update:
advertentie gevonden op Internet:
http://epaper.bdu.nl/stadnijkerk/epaper/ad9052383.jpg

Ga zo weer terug
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_70156733
Ik heb met de Sander folder inmiddels voldoende flessen gescoord, iemand in de omgeving Leiden die de folder wil komen ophalen om er verder van te profiteren?
pi_70156876
teeeeeveeeepee.
pi_70156891
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:10 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb met de Sander folder inmiddels voldoende flessen gescoord, iemand in de omgeving Leiden die de folder wil komen ophalen om er verder van te profiteren?
Ik zit in Koudekerk en heb de folder nog niet uitgeprobeerd, maar hoeveel problemen had jij om het mee te krijgen?
pi_70157083
Ze toen totaal niet moeilijk met de Sanders folder, werkt veel beter dan de printjes.
Soms moet je ze er van overtuigen dat de 1,5 liter flessen ook in de aanbieding zijn (hij staat niet in het AH bonus folders) dan moet je gewoon reageren met "ja er staat ALLE Coca Cola producten". "Oja"

[ Bericht 3% gewijzigd door UncleSam op 19-06-2009 09:34:51 ]
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:35:27 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70157229
Goeie morgen! Meneer draak ; de actie duurt niet nog een week. Sowieso volgende week ook nog. Officieel is hij definitief, maar daar kan AH alle kanten mee op
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:39:25 #61
167923 appelsjap
All the above
pi_70157318
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:37 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Nou Volgens onze 'vriend' uit Limmen wel. "Deze achterlijke actie duurt nog deze week en daarna kappen we ermee"
Volgende week is de laatste week idd, dat klopt. en pas DAARNA stoppen ze.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:42:24 #62
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70157382
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:39 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Volgende week is de laatste week idd, dat klopt. en pas DAARNA stoppen ze.
das nog niet zeker, toch?
pi_70157437
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:11 schreef Bill_Board het volgende:
Moge

-sperziebonen
-rode bieten
-volkoren brood
-basterd suiker

Meer kan ik nog niet verklappen
SPOILER
Doe eens even normaal, deze bewering is dus weer FAKE van je.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:46:23 #64
167923 appelsjap
All the above
pi_70157492
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jawel, dacht je dat ze eeuwig met de actie doorgingen?

Dan wordt het weer verschil terug + appeltaart.
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_70157498
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat het gewoon doorgaat vollopig, ze gaan echt niet al die regels aanpassen voor 1 weekje. Daar hebben ze nu veel te veel moeite voorgedaan.
pi_70157515
en gelukt! geld terug en een appeltaart bon. Ze stond er wel op een stempel op mn bon van de super te zetten geen rondje langs de andere AHs dus...
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:47:20 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70157525
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:46 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Jawel, dacht je dat ze eeuwig met de actie doorgingen?

Dan wordt het weer verschil terug + appeltaart.
Nou ja, mijn bron zei anders. Maar zoals ik al zei, daar kunnen ze alle kanten mee op.

Kadev! Helderheid?
pi_70157527
Het werkt hier in helmond ook met de Sanders "cola" folder.
AH xl deed helemaal niet moeilijk. Ze wilde eerst gaan rekenen met het statiegeld er bij. Heb ik maar even netjes verteld dat de ze pineut zijn over 3 cent

2e AH iets wat oudere mevrouw bij de balie. Die ging meteen naar de manager. Folder moest ze houden omdat ik anders bij meer winkels cola kon gaan halen. Kreeg deze ook niet terug, ik kon kiezen

Dus tot nu toe 12 flessen Cola. en 2 appeltaart bonnen. Gelukkig heb ik 2 folders Ga zo richting Eindhoven.
pi_70157541
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:28 schreef UncleSam het volgende:
Ze toen totaal niet moeilijk met de Sanders folder, werkt veel beter dan de printjes.
Soms moet je ze er van overtuigen dat de 1,5 liter flessen ook in de aanbieding zijn (hij staat niet in het AH bonus folders) dan moet je gewoon reageren met "ja er staat ALLE Coca Cola producten". "Oja"
Gaan we maar eens kijken dan!
pi_70157550
Iemand nog zn Sanders folder over? Zou er wel een paar willen hebben
Mail me aub even voor gegevens.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:48:48 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70157561
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:46 schreef -Kadev- het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat het gewoon doorgaat vollopig, ze gaan echt niet al die regels aanpassen voor 1 weekje. Daar hebben ze nu veel te veel moeite voorgedaan.
Ja, maar gaat het nog 1 weekje door, of is dit een blijvende actie? Want dat laatste vertelde de teamleider me van hier. Al is dat niet zo naar buiten gebracht dus zouden ze er alle kanten mee op kunnen....
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:49:33 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70157583
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:44 schreef -Kadev- het volgende:

[..]

Joh, als we nou allemaal die flapdrop negeren
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:55:55 #73
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70157770
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:44 schreef -Kadev- het volgende:

[..]

Godsamme, ik weet niet of ik nou moet huilen of lachen om jou reactie
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:56:55 #74
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70157791
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:55 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

volgens mij zit je hier alleen maar te klepzeiken en valse beweringen te plaatsen.
waarom?
ga je toch lekker ergens anders heen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:58:11 #75
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70157834
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:56 schreef Mirjam het volgende:

[..]

volgens mij zit je hier alleen maar te klepzeiken en valse beweringen te plaatsen.
waarom?
ga je toch lekker ergens anders heen?

Een beetje humor op de vroege morgen mensen

Mensen die er ook nog serieus op ingaan:
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 juni 2009 @ 09:59:16 #76
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70157856
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:55 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Ach, jij bent in ieder geval nog triester
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:02:42 #77
167923 appelsjap
All the above
pi_70157952
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ach, jij bent in ieder geval nog triester
gast boeiend dat ie een grapje maakt
pi_70158013
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:58 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Een beetje humor op de vroege morgen mensen

Mensen die er ook nog serieus op ingaan:
Ja, leuk. Bok maar weer op
pi_70158517
Nou, die Vaartjes-folder werkt in ieder geval prima. Net 12 flessen Cola gehaald en 2 appeltaartbonnen.
Nu eerst maar even wat plek maken in de vriezer voor morgen: Dr Utker
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:30:55 #80
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70158749
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:23 schreef MonkeyGoneToHeaven het volgende:
Nou, die Vaartjes-folder werkt in ieder geval prima. Net 12 flessen Cola gehaald en 2 appeltaartbonnen.
Nice
pi_70158757
Kreeg je de Vaartjes folder gewoon weer terug? Omdat je 12 flessen hebt?
pi_70158791
pi_70158796
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:23 schreef MonkeyGoneToHeaven het volgende:
Ze zeiden niks over de oude flessen?
pi_70158923
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou ja, mijn bron zei anders. Maar zoals ik al zei, daar kunnen ze alle kanten mee op.

Kadev! Helderheid?
Zal kijken of ik vanavond iets kan vinden zodat we 100% zeker het juiste antwoord hebben. Begin pas laat, dus kan nu niks uitzoeken :p
pi_70158992
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:31 schreef Chantalmv2 het volgende:
Kreeg je de Vaartjes folder gewoon weer terug? Omdat je 12 flessen hebt?
De eerste keer wel. In de volgende AH hielden ze hem helaas. Over de oude flessen heb ik niks gehoord. Het werd twee keer heel snel afgehandeld. "Tot morgen"
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:46:14 #86
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70159144
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:38 schreef -Kadev- het volgende:

[..]

Zal kijken of ik vanavond iets kan vinden zodat we 100% zeker het juiste antwoord hebben. Begin pas laat, dus kan nu niks uitzoeken :p
De nieuwe bonusaanbiedingen, heb je daar vandaag al zicht op of is dat toch morgen?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:53:00 #87
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70159329
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:40 schreef MonkeyGoneToHeaven het volgende:

[..]

De eerste keer wel. In de volgende AH hielden ze hem helaas. Over de oude flessen heb ik niks gehoord. Het werd twee keer heel snel afgehandeld. "Tot morgen"
Vaag, dat is toch gewoon diefstal als je het zo bekijkt?
pi_70159333
tvp
pi_70159365
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:32 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Ze zeiden niks over de oude flessen?
Nou volgens mij heb ik ook oude flessen bij de AH meegekregen

Zat de datum van die 60 flessen eens te bekijken... 1 met 30 juli, 2 met 30 aug, 4 met 30 okt en de rest op 30 nov

Heb dus ook ergens oude flessen gescoord
pi_70159399
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:53 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Hij had tenminste nog de keuze om de korting te krijgen of de bon in te leveren. Bij ons werd ie gewoon verscheurd. Dat is pas vernieling!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:56:29 #91
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70159433
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:55 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Hij had tenminste nog de keuze om de korting te krijgen of de bon in te leveren. Bij ons werd ie gewoon verscheurd. Dat is pas vernieling!
Doe dan aangifte, of bel die vent op! Doe iets!
pi_70159594
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:54 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Nou volgens mij heb ik ook oude flessen bij de AH meegekregen

Zat de datum van die 60 flessen eens te bekijken... 1 met 30 juli, 2 met 30 aug, 4 met 30 okt en de rest op 30 nov

Heb dus ook ergens oude flessen gescoord
Cola is echt wel langer houdbaar hoor (mits gesloten), dat spul is zo zuur en chemisch als het maar kan..
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:02:29 #93
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70159623
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:55 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Wij gaan toch ook niet aan de kassa voorstellen: "Jullie kunnen kiezen of ik betaal of ik betaal niet?"
pi_70159681
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:53 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Ach ja...de eerste keer pakte ik de folder snel terug toen ze een bon voor de appeltaart aan het zoeken was. De tweede keer lag de folder niet in mijn bereik dus heb ik hem daar maar gelaten. Ik heb er verder ook niet om gevraagd.
Ik heb hier nog wel een paar folders liggen voor morgen.
pi_70159743
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:28 schreef UncleSam het volgende:
Maar Sanders zit toch totaal niet bij jou in de buurt?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_70159752
Welke folder had ik nou voor de pizza van morgen nodig?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:07:32 #97
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70159761
Morgen krijg ik die plaatselijke krant binnen met die paginagrote folderafbeelding erin.
Die sla ik op de juiste bladzijde open en een keertje dubbel. Dan moeten ze eens proberen die hele krant af te nemen en al helemaal om iets eraf of eruit te scheuren. Ik snap dat ze dat durven als er een scholier voor hun neus staat maar ondergetekende is reedsch 9 jaar van school af.
pi_70159800
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:06 schreef denthemen het volgende:

[..]

Maar Sanders zit toch totaal niet bij jou in de buurt?
Maakt niet uit. Ook niet bij mij, maar daar doen ze niet moeilijk over. Veel AH's vonden het juist wel origineel van ons om hier mee te komen. Ze konden dit beter waarderen dan die photoshoppers die ze van de week gehad hadden.

Vroeg waarom ze daar geen aangifte tegen hebben gedaan. Maar dat hadden ze nog in beraad. Ze wist wel te vertellen dat sommige photoshoppers zelfs vaste klanten van die toko zijn (hoe dom kun je zijn vraag ik me dan af)
pi_70159820
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:07 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Morgen krijg ik die plaatselijke krant binnen met die paginagrote folderafbeelding erin.
Die sla ik op de juiste bladzijde open en een keertje dubbel. Dan moeten ze eens proberen die hele krant af te nemen en al helemaal om iets eraf of eruit te scheuren.
Van die nieuwe winkel?
pi_70159915
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:08 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Ook niet bij mij, maar daar doen ze niet moeilijk over. Veel AH's vonden het juist wel origineel van ons om hier mee te komen. Ze konden dit beter waarderen dan die photoshoppers die ze van de week gehad hadden.

Vroeg waarom ze daar geen aangifte tegen hebben gedaan. Maar dat hadden ze nog in beraad. Ze wist wel te vertellen dat sommige photoshoppers zelfs vaste klanten van die toko zijn (hoe dom kun je zijn vraag ik me dan af)
Iemand dan nog een folder over ? Kom zelf uit Hoorn, wil het hier ook wel eens proberen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:12:54 #101
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70159916
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:09 schreef Ramzibase het volgende:

[..]

Van die nieuwe winkel?
Ja, of het lukt met zoiets weet ik niet.
Zoveel echter kunnen ze het niet krijgen, met de hele krant er nog omheen.
pi_70159932
Ook de Vaartjes C1000 folder!

Meer mensen al cola gehaald met de Vaartjes folder?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:23:34 #103
61776 MaddoxX
pi_70160195
Kheb m ook binnen en tis gewoon een A4 met kleur wheheh
Tevens geef ik mijn folder niet af ! Mogen ze ook niet
pi_70160321
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:23 schreef MaddoxX het volgende:
Kheb m ook binnen en tis gewoon een A4 met kleur wheheh
Tevens geef ik mijn folder niet af ! Mogen ze ook niet
inscannen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:28:41 #105
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70160363
Die stempel erop zetten is wel een kutstreek.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:30:34 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70160418
ik krijg pas post om 13u. Ben wel benieuwd of de c1000 woord heeft gehouden
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:34:18 #107
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70160540
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:30 schreef Qwea het volgende:
ik krijg pas post om 13u. Ben wel benieuwd of de c1000 woord heeft gehouden
Anders is Erik wel je redder in nood voor vandaag.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:38:49 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70160668
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:34 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Anders is Erik wel je redder in nood voor vandaag.
erik ? henkjan bedoel je ?
pi_70160815
Ja en dan nog komt het helaas wel eens voor dat de post er wat langer dan 1 dag over doet
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:43:27 #110
61776 MaddoxX
pi_70160842
Ik zal m zo inscannen.. maar ik denk dat je beter naar een copy shop kunt gaan
Betaal je 20 kopieen 3.50 euro ofzo met kleur
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:45:39 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70160916
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:42 schreef Chantalmv2 het volgende:
Ja en dan nog komt het helaas wel eens voor dat de post er wat langer dan 1 dag over doet
zelden
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:46:14 #112
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70160933
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 11:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

erik ? henkjan bedoel je ?
erikwillem henkjan hij gaat weer lekkah
  vrijdag 19 juni 2009 @ 11:47:06 #113
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70160956
Ik denk dat ik screendumpje vd site meeneem en ze het verschil kunnen zien.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:00:45 #114
61776 MaddoxX
pi_70161413
Prachtig dadelijk weer die gezichten van de mensen bij de AH
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:00:49 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70161417
ik vraag me af of die dump gaat werken

Ik vertelde net iemand over deze actie, en mn kelder vol cola, ze heeft zich helemaal ziek gelachen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:01:12 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70161431
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:00 schreef MaddoxX het volgende:
Prachtig dadelijk weer die gezichten van de mensen bij de AH
ik zit te twijfelen. Als ik voldoende folders krijg, of ik ook cola nog ga halen
pi_70161566
Valt me op dat er nog weinig 'de vaartjes shoppers' gepost hebben met hun winst. Of ze zijn gelijk 10 AH's langs.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:07:12 #118
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70161625
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:05 schreef Ramzibase het volgende:
Valt me op dat er nog weinig 'de vaartjes shoppers' gepost hebben met hun winst. Of ze zijn gelijk 10 AH's langs.
ik heb nog niks binnen En kan maar 1 AH langs. Anders moet ik weer een pokke end gaan zeulen met die kar en die flessen
pi_70161744
ik moet de folder nog krijgen Ramzibase
  One tough cookie vrijdag 19 juni 2009 @ 12:14:41 #120
169210 liesje1979
pi_70161824
Iemand een vaartjesfolder voor mij?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:16:09 #121
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70161882
Dussssss
pi_70161895
Wtf is vaartjes? Een supermarktketen?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:18:31 #123
61776 MaddoxX
pi_70161960
Ik ga er zo heen maar ik heb maar 1 folder.. en ik ga die kost wat kost die folder niet afgeven. Anders heb ik geen pizza morgen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:20:21 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70162018
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:16 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf is vaartjes? Een supermarktketen?
c1000 in wageningen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:21:14 #125
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70162039
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:18 schreef MaddoxX het volgende:
Ik ga er zo heen maar ik heb maar 1 folder.. en ik ga die kost wat kost die folder niet afgeven. Anders heb ik geen pizza morgen
Succes er mee!

Gewoon koste wat het kost vasthouden die folder. Doe hem desnoods in een kluis achter kogelvrij glas."Kijken doe je met je ogen meneer de manager!"
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:23:32 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70162129
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:21 schreef Bill_Board het volgende:

[..]

Succes er mee!

Gewoon koste wat het kost vasthouden die folder. Doe hem desnoods in een kluis achter kogelvrij glas."Kijken doe je met je ogen meneer de manager!"
of alstie hem inneemt, vertel je wie je bent en dreigt zn compleet kassa systeem te hackzorren.

vrijdag 19 juni 2009 @ 12:23:57 #127
259448 Bill_Board
Vallen en opstaan
pi_70162147
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

of alstie hem inneemt, vertel je wie je bent en dreigt zn compleet kassa systeem te hackzorren.

Hij blijft leuk

vrijdag 19 juni 2009 @ 12:24:13 #128
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70162160
Of zeg gewoon dat je hem in zijn lever schopt als hij niet uitkijkt... IZI
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:24:49 #129
61776 MaddoxX
pi_70162174
ik kan ook naar de copy shop en professionele kopieen maken voor 3,50 krijg ik er 20 terug

pi_70162395
Ik heb ook die oude fok lay out , copyen is beter ja
pi_70162547
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:05 schreef Ramzibase het volgende:
De reden hierom is dat de pizza pas morgen geldt, vandaag is er alleen cola te krijgen, en eigenlijk zit mijn garage vol . Daarbij kan ik ook al cola halen met de Sanders folder.
pi_70162563
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:24 schreef MaddoxX het volgende:
ik kan ook naar de copy shop en professionele kopieen maken voor 3,50 krijg ik er 20 terug

[ afbeelding ]
Heb je geen scanner?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:37:38 #133
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70162622
ik heb er maar 1. Die smerige c1000 heeft ze dus niet opgestuurd

Iemand die blackf1re een hoge dpi scan kan sturen?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:37:47 #134
61776 MaddoxX
pi_70162630
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:36 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Heb je geen scanner?
Jawel, maar geen kleuren laserprinter :]
En scanner is niet geinstalleerd.. duurt ook weer even voordat dat is gebeurd
Ben nu aant wachten op de auto zodat ik mijn plunderdag kan beginnen

Overal waar ze mn folder willen afnemen = ik ben niet tevreden met het product, geld terug aub.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:38:29 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70162656
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:24 schreef MaddoxX het volgende:

[ afbeelding ]
Hier zit een kopieershop op die hoek. Zou dat lukken? Precies dezelfde kopieën?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:40:02 #136
61776 MaddoxX
pi_70162707
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:38 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hier zit een kopieershop op die hoek. Zou dat lukken? Precies dezelfde kopieën?
Tuurlijk, gewoon vragen of zij dat precies hetzelfde kunnen naprinten.

Heeft iemand de laatste actuele wijzigingen voor me (zodat ze geen regeltjes kunnen gaan verzinnen terwijl ik daar aan de balie sta )
pi_70162733
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:37 schreef MaddoxX het volgende:

[..]

Jawel, maar geen kleuren laserprinter :]
En scanner is niet geinstalleerd.. duurt ook weer even voordat dat is gebeurd
Ben nu aant wachten op de auto zodat ik mijn plunderdag kan beginnen

Overal waar ze mn folder willen afnemen = ik ben niet tevreden met het product, geld terug aub.
Scanners zijn toch plug en play. Photoshop -> File-> Import
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:40:52 #138
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70162738
hmmmm. maar ik heb geen 20 stuks nodig. Dus om daar dan weer 3.50 (ik heb geen idee hoe duur het hier is!) voor uit te geven.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:41:30 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70162756
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:40 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Scanners zijn toch plug en play. Photoshop -> File-> Import
*MM opbelt met de vraag of we niet nog in de rommelkutkelder een scanner hadden staan*
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:42:18 #140
61776 MaddoxX
pi_70162784
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:40 schreef Qwea het volgende:
hmmmm. maar ik heb geen 20 stuks nodig. Dus om daar dan weer 3.50 (ik heb geen idee hoe duur het hier is!) voor uit te geven.
Valt wel mee hoor die prijs dat heb je er al uit als je 1x 6 gratis flessen gaat halen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:42:26 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70162788
neemt niet op

*mailt
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:42:44 #142
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70162794
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:42 schreef MaddoxX het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor die prijs dat heb je er al uit als je 1x 6 gratis flessen gaat halen
ja, dat is wel zo. Alleen wtf moet ik met 20 folders
pi_70162822
Ik zou ook graag scan willen hebben zodat ik zelf kan uitprinten...iemand?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:44:57 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70162867
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:43 schreef Chantalmv2 het volgende:
Ik zou ook graag scan willen hebben zodat ik zelf kan uitprinten...iemand?
dat ga je zien als je geen laserprinter hebt.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:45:30 #145
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70162886
Blackf1re, je hebt een PM.

Had jij nou eigenlijk wel of niet een folder?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:46:12 #146
61776 MaddoxX
pi_70162905
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

gratis boodschappen doen
pi_70162908
heb ik!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:46:54 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70162925
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:46 schreef MaddoxX het volgende:

[..]

gratis boodschappen doen

Ik heb maar 4 ah's. x2 personen = 8. Zit ik met 12 folders
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:48:26 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70162977
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:46 schreef Chantalmv2 het volgende:
heb ik!
nice!

Nou kan ik wel gaan vragen of er belangstellende zijn voor de copyshop methode, maar dat kost nog al wat

3,50 er van uitgaand dat dat hier ook kost, delen door 20 is bijna 18 cent.

+ een postzegel = 45 cent, + een envalop = 93 cent ruim genomen, in totaal.
pi_70163024
Nee dat hoef ik niet! Als het goed is krijg ik er 1 per post van HenkJan....maar heb zelf geen scanner die het doet. Maar als iemand hem wel zou kunnen scannen dan zou mijn man hem op zijn werk kunnen (laser)printen.....
pi_70163076
Ik krijg er ws 1 van henkjan en 2 van leoline, maar de post is nog niet geweest.

Scans zijn altijd welkom mochten ze niet op tijd binnen komen..
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:52:18 #152
260080 Marjojotje
Shop-a-holic
pi_70163102
Heeft iemand nog tips voor het wcpapier?
wij hebben het hier gisteren geprobeerd, maar helaas, helaas. 1 Ah was vergeten de prijs aan te passen bij de toilettoren, maar ze hadden hem wel in de kassa aangepast. na 20 minuten discussie en meerdere malen de toegeving van de manager dat we eigenlijk recht hadden op de actie kregen we als antwoord dat de kassabon leidend was. uit coulance hebben we een vies appeltaartje gekregen lol!!!

Bij meerdere filialen en hier in regio haaglanden zitten er veel hebben ze gewoon alle wc papier uit de winkel gehaald en zeggen ze dat ze niet weten wanneer het geleverd wordt zo triest
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:53:07 #153
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70163130
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:52 schreef Marjojotje het volgende:
nee
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:54:10 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70163170
hmmmm,

toch eens informeren wat 6 van die dingen extra kost bij de copyshop.

Als mensen mee willen doen, ik ga over +- 15 min weg.
pi_70163177
Nee wc papier is niet meer gratis te krijgen!
pi_70163190
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:52 schreef Marjojotje het volgende:

Scheur het ruim af en vouw het dubbel bij het afvegen.. en vooral niet dubbelzijdig gebruiken! Daar krijg je vlekken van op je handen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:55:36 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70163214
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Scheur het ruim af en vouw het dubbel bij het afvegen.. en vooral niet dubbelzijdig gebruiken! Daar krijg je vlekken van op je handen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 juni 2009 @ 12:59:04 #158
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70163337
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:42 schreef Qwea het volgende:

[..]

2 naar mij sturen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 12:59:39 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70163358
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

2 naar mij sturen
Ik ga wel eens even loeren daarzo wat het kost.

Tot straks/zo
pi_70163366
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Ik moest lachen
  FOK!fotograaf vrijdag 19 juni 2009 @ 13:01:12 #161
235287 Rowinvd
pi_70163402
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:54 schreef Qwea het volgende:
hmmmm,

toch eens informeren wat 6 van die dingen extra kost bij de copyshop.

Als mensen mee willen doen, ik ga over +- 15 min weg.
Je ging voor de pizza?
In dat geval stuur ik je wel een PM zo als het je gelukt is, cola heb ik voor dit jaar wel genoeg
pi_70163440
Een teleurstelling mischien, maar me scanner is dus stuk. Probeer hem net te scannen, worden hele vage kleuren en je ziet er niks meer van. Heb hem gister ook per ongeluk laten vallen toen ik hem naar me kamer wou sjouwen om hier te scannen. Kut zooi!

Sorry voor de mensen die ik het beloofd had. Hopelijk scant iemand anders hem nog wel even.

Als iemand hem nog gaat rondsturen ofzo, ik zie graag nog wat meer originele (goed gekopieerde originelen) verschijnen!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:03:16 #163
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70163457
ramzibase youve got mail!
pi_70163461
Ik heb wel een goede scanner die werkt. (Twee zelfs ) Zodra ik ze binnen heb dan scan ik ze in!
pi_70163510
Oh super Uncle Sam! Mag ik dan ook een mailtje?

Post hier nog niet geweest...meestal rond 15:00!
pi_70163538
Dat is heel mooi Sam! Stuur ook maar gelijk PB naar mij. Dan ga ik het zo wel even proberen met een printje!
pi_70163565
Ohja, en het werkt dat foldertje! Vandaag alweer 18 flessen cola erbij! Morgen PIZZAAA DAG!
pi_70163571
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:01 schreef Rowinvd het volgende:

[..]

cola heb ik voor dit jaar wel genoeg
Ik dacht dat je voor de 100 flessen wilde gaan
pi_70163624
Ja ga ook zeker ff pizza scoren morgen!

Maar heb dan wel scan van folder nodig dus hoop dat iemand dit lukt!

Toch vind ik het best eng....mijn man gaat meestal halen met folder maar nu zou ik straks zelf gaan! Maar zijn jullie niet bang dat ze je raar aankijken en wat zeggen jullie als je dan bij de balie staat? Hallo, ik heb product goedkoper gezien dus wil graag geld terug ofzo?
pi_70163669
Heel makelijk. Leg bon neer op balie, leg je foldertje neer. aanwijzen. heel mischien een discussie. Gewoon beetje lullen. Geld terug krijgen! YES!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:10:44 #171
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_70163685
Vraag het aan Qwea. Volgens mij hangt er in elk AH filiaal nu wel een poster met haar foto en WANTED er bij, na de zovele gelukte pogingen.
Sappig !!
pi_70163702
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:09 schreef Chantalmv2 het volgende:

Maar zijn jullie niet bang dat ze je raar aankijken en wat zeggen jullie als je dan bij de balie staat? Hallo, ik heb product goedkoper gezien dus wil graag geld terug ofzo?
hehe, de eerste keer was best onwennig. Maar na 10 winkels ging het best soepel
pi_70163760
Folder Hoogvliet ontvangen, bedankt Rowin.
Henkjan bedankt voor de c1000 folder die heb ik ook ontvangen vandaag.
hoe kan ik het beste kopieen maken van deze c1000 folder?
pi_70163818
Inscannen op 300dpi daarna gewoon afdrukken. proberen de krukels er beetje uit te strijken ofzo.

Of je rijdt langs een copyshop en laat daar 20 keer afdrukken voor 5 eurie ofzo. Ben je zeker van 20 keer AH naaien!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:18:40 #175
250386 hecoson
gek op f1
pi_70163968
hoor heel veel mensen over zoveel flessen cola zijn hier ook foto,s van .
wil graag ff lachen
  FOK!fotograaf vrijdag 19 juni 2009 @ 13:28:17 #176
235287 Rowinvd
pi_70164290
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:07 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Ik dacht dat je voor de 100 flessen wilde gaan
Klopt, doe je mee dan?
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:12 schreef Fosfolipide het volgende:
Folder Hoogvliet ontvangen, bedankt Rowin.
Gelukkig maar! Wel vreemd nog dat het langer heeft geduurd dan 1 dag
pi_70164496
Zeker niemand in Amsterdam die een foldertje heeft en nu nog wat wil gaan halen?
pi_70164501
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:18 schreef hecoson het volgende:
hoor heel veel mensen over zoveel flessen cola zijn hier ook foto,s van .
wil graag ff lachen

van gister
pi_70164589
Wel jammer want hier in Purmerend hebben we maar 1 AH (XL) en om nou voor 6 flessen naar Oostzaan te rijden ofzo! Beetje zonde!
pi_70164618

36 flessen gisteren gehaald met Sanders folder.
pi_70164742
Zouden jullie mij ook de folders willen opsturen zodat ik ze kan uitprinten?
Bvd!!

gr,
DoP
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:45:37 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70164904
11.90 willen ze hier hebben voor 10 exemplren

Ik ga wel ff bellen naar schagen en alkmaar ;')
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:50:10 #183
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70165109
multicopy wil ook een 10tje
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:50:21 #184
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70165121
Gewoon people uit desbetreffende woonplaats via hyves mailen (of bellen via telefoongids.nl), ze sturen het gewoon op.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:50:48 #185
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70165140
@Cake
Wat bedoel je? Ik ben in A'dam en heb nog een Sanders folder over
pi_70165203
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:50 schreef Omnifacer het volgende:
@Cake
Laat maar, moet zo toch invallen op werk. Ik wou ook nog wat gratis Cola scoren
pi_70165213
ik woon in amstelveen! waar haal ik een Sanders folder?
pi_70165285
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:50 schreef Omnifacer het volgende:
@Cake
Had hem graag bij je opgehaald (zit in Haarlem) maar denk dat ik toch ff oversla. Heb liever pizza of toetjes
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:55:05 #189
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70165319
@Dopi
Je mag er 1 van me hebben, Pm me maar je tel nr dan bel ik wel ff
pi_70165339
Als iemand hem nou is inscant ga ik wel testen of het met copy lukt. Zei namelijk niks over dat het gewoon een A4tje was. Dus moet met een gewone copy ook lukken.
pi_70165404
Niemand die die Vaartjes folder heeft, heeft een scanner .
pi_70165452
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:57 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb wel een scannert maar geen folder
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:59:16 #193
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70165475
wij hebben bij onze supermarkt een kopieer apparaat staan die wel full color kan printen. Hier 3 van die dingen gezien, geen enkele in kleur
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:00:49 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70165545
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:57 schreef UncleSam het volgende:
nou, mijn schoonmamie wel... maar das een endje fietsen Als blackf1re zou reageren op zn PM

Dan weet ik of het nut heeft als hij er 8 voor me kan printen
pi_70165653
Als iemand hem nou gewoon scant. Print ik hem gewoon uit met inkt printer kijken of ze daar intrappen. Anders rij ik wel even langs een copyshop.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:04:50 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70165681
copyshop is duur

11.90 gemiddeld, voor 10 printjes ex btw
pi_70165687
Kijk dit dan
Sommige mensen zetten hun gratis boodschappen op Marktplaats:
Crazy ads: Gratis boodschappen
pi_70165760
11.90 verdien ik 10 dubbel terug. Dus dat maakt niet uit
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:07:50 #199
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70165786
Qwea drijft weer eens door
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:08:34 #200
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70165805
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:05 schreef UncleSam het volgende:
Kijk dit dan
fail
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:08:56 #201
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70165820
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:07 schreef MikeyMo het volgende:
Qwea drijft weer eens door
Ik zei aan de foon ook al dat je je smoel moest houden
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:08:59 #202
61776 MaddoxX
pi_70165821
Zo Al 1 AH gehad 12 flessen al folder nog steeds in bezit. Maar ik ga nu kopieen ervan maken.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:09:12 #203
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70165831
En het is draaft, domme lul
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:09:44 #204
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70165848
Whaha
pi_70165855
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:09 schreef Qwea het volgende:
En het is draaft, domme lul
houden we het vriendelijk hierzo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:10:24 #206
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70165871
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:09 schreef meneer draak het volgende:

[..]

houden we het vriendelijk hierzo
Nee. Zal ik even zelf bepalen of ik mn kerel er van langs geef ofnie?
  FOK!fotograaf vrijdag 19 juni 2009 @ 14:10:28 #207
235287 Rowinvd
pi_70165875
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:05 schreef UncleSam het volgende:
Kijk dit dan
Haha, dat had ik al verwacht!

Zojuist mijn Cola even opgeruimd, van de 54 flessen zijn er 11 tot 31 okt, de rest allemaal tot 30 nov!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:10:34 #208
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70165880
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:08 schreef MaddoxX het volgende:
Zo Al 1 AH gehad 12 flessen al folder nog steeds in bezit. Maar ik ga nu kopieen ervan maken.
Je kunt per persoon toch maar 6 stuks?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:11:10 #209
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70165895
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:10 schreef Rowinvd het volgende:

[..]

Haha, dat had ik al verwacht!

Zojuist mijn Cola even opgeruimd, van de 54 flessen zijn er 11 tot 31 okt, de rest allemaal tot 30 nov!
mijne ook tot okt
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:11:23 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70165904
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:10 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Je kunt per persoon toch maar 6 stuks?
ja
pi_70165953
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee. Zal ik even zelf bepalen of ik mn kerel er van langs geef ofnie?
Zeg, hier geen echtelijke ruzie's uitvechten hé!

vrijdag 19 juni 2009 @ 14:14:21 #212
58560 Oksel
Gezellig.
pi_70166008
Zijn er al folders digitaal beschikbaar?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:14:34 #213
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70166018
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:12 schreef meneer draak het volgende:

[..]

Zeg, hier geen echtelijke ruzie's uitvechten hé!

we zijn niet eens getrouwd !!!!!!!!1111111111111
pi_70166034
Ik ben net terug van de AH XL in einhdoven met de Sanders folder. Mevrouw achter de balie wilde niet geloven dat de cola ook in de aanbieding was Dus een discussie... "Ik ga het even navragen" was het antwoord. Wachten, wachten (jonge komt naar me toe waar ik die folders vandaag heb, ja forum.fok.nl ) wachten. Met tegen zin geld terug gekregen, maar geen folder meer, die had ze niet mee terug genomen.

maar goed, 18 flessen Cola
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:15:04 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70166039
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:14 schreef Oksel het volgende:
Zijn er al folders digitaal beschikbaar?
genoeg!

www.vomar.nl

www.deka.nl

www.superdeboer.nl

vrijdag 19 juni 2009 @ 14:18:42 #216
58560 Oksel
Gezellig.
pi_70166152
Nee, ik bedoel de vaartjes folder die je makkelijk kan printen!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:19:05 #217
58560 Oksel
Gezellig.
pi_70166169
Die superdeboer folder wordt nep als ik hem print. C1000 vaartjes is toch al een vodje, dat valt niet op.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:19:16 #218
58560 Oksel
Gezellig.
pi_70166177
En ik wil gratis pizza's.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:19:50 #219
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70166198
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:18 schreef Oksel het volgende:
Nee, ik bedoel de vaartjes folder die je makkelijk kan printen!
Nou, nee, die is nog niet online want niemand blijkt een scanner te hebben.

Ik heb een idee!

*buurvrouw belt
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:19:53 #220
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70166200
Ik ga even op pad... Doel: Vijzelgracht en Westermarkt. Tot straks
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:21:06 #221
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70166259
Qwea | Duc, sequere, aut de via decede. zegt (14:20):
buuuuuf
heb jij ene scannert?
...Maaike... zegt (14:20):
ja
kan ik wat komen scannen?
ja hooer
hoor
tozo
ok

tot straks
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 juni 2009 @ 14:21:17 #222
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70166266
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou, nee, die is nog niet online want niemand blijkt een scanner te hebben.

Ik heb een idee!

*buurvrouw belt
Ik heb een prima scanner, echter geen folder
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 juni 2009 @ 14:21:32 #223
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70166276
ah, al opgelost
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:23:04 #224
58560 Oksel
Gezellig.
pi_70166341
Goeie shizzel Qwea..
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:24:14 #225
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70166390
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef Qwea het volgende:
buuuuuf
heb jij ene scannert?
ja
kan ik wat komen scannen?
ja hooer
hoor
tozo
ok

tot straks
de buuf noemt je een hoer
[..]
pi_70166404
Eindelijk!
pi_70166447
YES! NU SCANNEN ALLEMAAL!
pi_70166492
waarom denken jullie dat met een scan en een print je nu wel de artikelen meekrijgt? Hebt toch orgineel nodig?!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:27:10 #229
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70166496
Ik hebd die vaartjes binnen maar ja wel een totaal andere fles idd
19062009297.jpg
pi_70166601
Keffo ga jij is heel snel goed lezen. Het foldertje van vaartjes is ook gewoon een A4 die geprint is.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:30:19 #231
58560 Oksel
Gezellig.
pi_70166611
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:27 schreef Keffo het volgende:
waarom denken jullie dat met een scan en een print je nu wel de artikelen meekrijgt? Hebt toch orgineel nodig?!
Omdat de vaartjes folder een geprint A4tje is, en dus van zichzelf al niets voorsteld.
pi_70166666
iemand die em wilt scannen en hier posten?

kan ik ook weer op weg cola scoren

werkt het toruwens dat cola light een ander artikel is dan cola regular en cola zero etc?
hardcoholic
pi_70166694
Mensen moeten leren lezen, als je vorige pagina leest zijn mensen dus bezig met scannen!
pi_70166751
had ff geen tijd om hele topic te lezen, dan maar ff wachten op de scan en ondertussen ff eten

krijg nu al dorst in cola "trekt 1 van de 60 flessen open"
hardcoholic
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:35:01 #235
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70166787
Die shit bij Vaartjes is oude lichting flessen die op moet vandaar het grote prijsverschil met de AH.
pi_70166931
Ik ga in ieder geval morgen of maandag, 40 flessen cola bij de voedselbank afgeven. Zou niet weten wat er anders mee zou moeten doen. Nog 30 flessen liggen, kom ik de zomer makkelijk mee door!
pi_70166965
Owkee dat had ik al gelezen maar toch. Is toch wel verschil te zien met een geprinte of een gedrukte folder lijkt me?!
En idd, andere fles. Krijg je het daarmee mee?!
pi_70166987
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef Ludacriss het volgende:
Ik ga in ieder geval morgen of maandag, 40 flessen cola bij de voedselbank afgeven. Zou niet weten wat er anders mee zou moeten doen. Nog 30 flessen liggen, kom ik de zomer makkelijk mee door!
waarom haal je ze dan?? Gewoon, omdat het kon?
pi_70167026
Staat er iets over oude lichting op die folder. Nee. Gewoon coca cola. Maakt geen reet uit. Coca Cola = Coca Cola. Oude lichting of nieuwe maakt niet uit. Smaakt hetzelfde.
pi_70167072
@Meneer_Draak

Eigenlijk wel maar het wordt nu een beetje te teveel dus even de voedselbank gebelt en die gaven aan dat ze er erg blij mee zouden zijn.
pi_70167113
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:42 schreef Ludacriss het volgende:
@Meneer_Draak

Eigenlijk wel maar het wordt nu een beetje te teveel dus even de voedselbank gebelt en die gaven aan dat ze er erg blij mee zouden zijn.
hehe, kost het je alleen de statiegeld.. maar heb je wel lekkere appeltaartjes (of geef je die ook weg )
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:43:37 #242
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70167114
Complicaties@AH! Zometeen meer info
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:45:15 #243
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70167169
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:41 schreef Maxopjebeeldscherm het volgende:
Staat er iets over oude lichting op die folder. Nee. Gewoon coca cola. Maakt geen reet uit. Coca Cola = Coca Cola. Oude lichting of nieuwe maakt niet uit. Smaakt hetzelfde.
I know maar als ze een punt willen hebben:
quote:
"De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak)."
En als ze je folder naast je 6 flessen leggen ter vergelijking heb je geen poot om op te staan.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:45:48 #244
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70167184
Ze zijn nu de 3e collega aan het halen... Stakkers! Gister ging het hier nog zo IZI, been toch maar op Dam
pi_70167190
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:45 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

I know maar als ze een punt willen hebben:
[..]

En als ze je folder naast je 6 flessen leggen ter vergelijking heb je geen poot om op te staan.
hehe, oude cola smaakt anders dan nieuwe cola
pi_70167203
@Meneer_Draak

Ik heb steeds mijn statiegeld terug gekregen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:48:40 #247
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70167251
Inmiddels sta ik 5 min te wachten
pi_70167276
HAHA ik zie mijn eigenadvertentie terug op marktplaats LOL
pi_70167281
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:48 schreef Omnifacer het volgende:
och, ik heb gisteren ergens 20 minuten staan lullen om het geld en mijn folder terug te krijgen
pi_70167308
Het is ook echt een sport aan het worden om bij de AH zoveel mogelijk gratis producten weg te halen, ik snap wel dat ze moeilijk gaan doen. Internet blijkt nu weer een krachtig medium, lang leven de techniek!
pi_70167330
lolllll iemand bied 15 euro op mijn advertentie met 21 cracker 3 body lotion en appeltaart, zou ik het doen? ik eet het toch niet
pi_70167350
Dus als ik die vaartjes folder uitprint op mijn superdeluxe printer heb ik een digitale kopie die zij accepteren??
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:52:16 #253
61776 MaddoxX
pi_70167358
Wie heeft voor mij nog de laatste LAPG uitgave dingese (jeweet de voorwaarden)
Ze zijn hiero aant kankeren dat winkel niet in de buurt ligt... Kga ze effe erop wijzen dat elders gewoon elders betekend
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:54:39 #254
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70167426
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:50 schreef tjeerds het volgende:
Het is ook echt een sport aan het worden om bij de AH zoveel mogelijk gratis producten weg te halen, ik snap wel dat ze moeilijk gaan doen. Internet blijkt nu weer een krachtig medium, lang leven de techniek!
Had jij het nog ergens gebprobeerd in Eindhoven met die Vaartjes folder van c1000?
pi_70167443
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:52 schreef MaddoxX het volgende:
Ze zijn hiero aant kankeren dat winkel niet in de buurt ligt... Kga ze effe erop wijzen dat elders gewoon elders betekend
Zal even het topic doorbladeren, ik edit het zo meteen
Edit
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:55:29 #256
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70167460
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:52 schreef MaddoxX het volgende:
http://www.ah.nl/prijs/actieprijsgarantie
pi_70167496
Nee, ik had de Sanders folder met 6 flessen Cola. C1000 krijg ik hier niet.

Nee, die heb ik niet. Ben alleen vanochtend aan de slag gegaan met Sanders.
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:54 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Had jij het nog ergens gebprobeerd in Eindhoven met die Vaartjes folder van c1000?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:57:23 #258
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70167518
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:56 schreef tjeerds het volgende:
Nee, ik had de Sanders folder met 6 flessen Cola. C1000 krijg ik hier niet.
[..]
heb je die folder niet wil je zeggen?
pi_70167561
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:48 schreef Omnifacer het volgende:
Jij staat op je telefoon te FOK!ken?
pi_70167590
ach waarom ook niet? ik zal straks alles op gaan nemen met me dictafoon vanavond ofzo
pi_70167607
waarom niet

als je toch moet wachten op die managers
hardcoholic
pi_70167649
Ik hoop echt dat het lukt, 1 van de 8 flessen cola is al op
pi_70167653
IK HEB DE FOLDER, IK GA NU SCANNEN!
pi_70167679
mij is het met de Vaartjes folder hier gelukt
Eerst deden ze nog lastig dat de folder uit Wageningen kwam en hierdoor niet echt KON zijn, waarop ik vertelde dat ik in Nijmegen studeerde en daardoor het Wageningen fodlertje ook had. Met veel tegenzin kreeg ik mijn 6 cola flessen mee... straks bij de andere AH proberen
pi_70167687
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:01 schreef UncleSam het volgende:
IK HEB DE FOLDER, IK GA NU SCANNEN!
en hier posten?

alvast bedankt, zit met smacht te wachten
hardcoholic
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:03:06 #266
58560 Oksel
Gezellig.
pi_70167701
pi_70167720
Zitten wel hele lelijke vouwen in .
pi_70167734
Een zijde op 300 dpi gescand is 25 MB .
pi_70167738
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:02 schreef 0oGhosto0 het volgende:
mij is het met de Vaartjes folder hier gelukt
Eerst deden ze nog lastig dat de folder uit Wageningen kwam en hierdoor niet echt KON zijn, waarop ik vertelde dat ik in Nijmegen studeerde en daardoor het Wageningen fodlertje ook had. Met veel tegenzin kreeg ik mijn 6 cola flessen mee... straks bij de andere AH proberen
prima smoes ja, in nijmegen studeren
hardcoholic
pi_70167776
Waar te uploaden!?
pi_70167789
hardcoholic
pi_70167794
Welk formaat is de beste kwaliteit? JPG? PNG?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:06:29 #273
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70167815
PNG is altijd beter
JPG heeft meer compressie
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:07:52 #274
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70167866
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:59 schreef Fosfolipide het volgende:
ach waarom ook niet? ik zal straks alles op gaan nemen met me dictafoon vanavond ofzo
Ja, stond op mijn telefoon. Ik vroeg eerst aan die baliemedewerker (een afgeragd huiswijf van 51). Die begon meteen te ja-maaren over een sixpack, ik zeg weet je wel waar je over praat? Toen pakte ze meteen die foon om 'manager contact kassa 8' te roepen ofzo. Komt er zo'n schoolverlatertje in een pak aanzetten, neemt mijn folder mee, blijft 8 minuten weg en vertelt dan dat het eigenlijk niet kan want de actie zou niet identiek zijn. Ik zeg hoezo, 6 flessen a 6.72 is toch gewoon duurder dan 6 flessen a 6.69, of ben ik nou scheel? Nou, nogmaals ging hij iemand bellen, 2 minuten later kwam hij terug en fluisterde hij dat eerste wijf in dat het wel kon.

Zegt dat wijf: 'Nou, je hebt geluk dat ik een uitzondering voor je maak'. Ik zeg: 'Jij maakt hier ten eerste helemaal geen uitzonderingen, dat doet je baas, en ten tweede heb ik gewoon recht op restitutie dus geen geluk'. Toen schreef ze nog nijdig zo'n bonnetje voor een taartje uit. Toen vroeg ik nog effe of ze ook effe haar gsm-nummer erbij wilde zetten en beende ze weg

AH
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:09:06 #275
58560 Oksel
Gezellig.
pi_70167912
pi_70167930
1 icoon kan hier maar staan
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:07 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

...... Toen vroeg ik nog effe of ze ook effe haar gsm-nummer erbij wilde zetten en beende ze weg

pi_70167938
19 % (3923 KB from 20980 KB)
pi_70167950
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:09 schreef UncleSam het volgende:
19 % (3923 KB from 20980 KB)
luv joe!

nu maar hopen dat mijn super printer goed genoeg is om het op een echt foldertje te laten lijken
hardcoholic
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:11:21 #279
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70167990
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:24 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

de buuf noemt je een hoer
we hebben elkaar net heerlijk lopen likken
pi_70168000
Dus UncleSam upload nu de Vaartjes folder?

De post is hier nog steeds niet bezorgd, anders had ik nu 2 echte folders
pi_70168004
Oja zoals ik al zei, hij is twee keer dubbelgevouwen geweest, dus er zitten twee flinke lijnen in.

Misschien dat een handiger shopper dat weg kan halen, en anders zou ik m gewoon over die lijnen zelf dubbelvouwen zodat ze niet zien dat hij gedrukt is met die lijn..
pi_70168012
quote:

[..]

Ja, stond op mijn telefoon. Ik vroeg eerst aan die baliemedewerker (een afgeragd huiswijf van 51). Die begon meteen te ja-maaren over een sixpack, ik zeg weet je wel waar je over praat? Toen pakte ze meteen die foon om 'manager contact kassa 8' te roepen ofzo. Komt er zo'n schoolverlatertje in een pak aanzetten, neemt mijn folder mee, blijft 8 minuten weg en vertelt dan dat het eigenlijk niet kan want de actie zou niet identiek zijn. Ik zeg hoezo, 6 flessen a 6.72 is toch gewoon duurder dan 6 flessen a 6.69, of ben ik nou scheel? Nou, nogmaals ging hij iemand bellen, 2 minuten later kwam hij terug en fluisterde hij dat eerste wijf in dat het wel kon.

Zegt dat wijf: 'Nou, je hebt geluk dat ik een uitzondering voor je maak'. Ik zeg: 'Jij maakt hier ten eerste helemaal geen uitzonderingen, dat doet je baas, en ten tweede heb ik gewoon recht op restitutie dus geen geluk'. Toen schreef ze nog nijdig zo'n bonnetje voor een taartje uit. Toen vroeg ik nog effe of ze ook effe haar gsm-nummer erbij wilde zetten en beende ze weg

AH
God wat een sneu gedrag. Pauper.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_70168025
DOWNLOAD LINKS VAARTJES FOLDER

Edit

Veel plezier!

[ Bericht 70% gewijzigd door UncleSam op 19-06-2009 15:39:56 (scans is fraude) ]
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:12:58 #284
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70168039
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, erg he?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:13:15 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70168045
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:12 schreef UncleSam het volgende:
Oja zoals ik al zei, hij is twee keer dubbelgevouwen geweest, dus er zitten twee flinke lijnen in.

Misschien dat een handiger shopper dat weg kan halen, en anders zou ik m gewoon over die lijnen zelf dubbelvouwen zodat ze niet zien dat hij gedrukt is met die lijn..
had je dat niet ff kunnen zeggen? Had ik al die moeite niet gedaan net
pi_70168056
top, nu ff uitprinten en proberen
hardcoholic
pi_70168085
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

had je dat niet ff kunnen zeggen? Had ik al die moeite niet gedaan net
Ja ik krijg m minder dan 5 minuten geleden in de bus

Is die van jou minder beschadigd?
pi_70168094
Ik zal ff ze allebei ff op mn site zetten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 juni 2009 @ 15:16:24 #289
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70168136
Heeft de folder van jou dan ook vouwen Qwea?
pi_70168137
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Heerlijk. Zure mensen krijgen zure reacties, precies zoals het hoort
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:16:47 #291
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70168150
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:14 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Ja ik krijg m minder dan 5 minuten geleden in de bus

Is die van jou minder beschadigd?
Helaas, niet. Maar dat shop je best makkelijk weg volgens mi
pi_70168199
Download stats:
Cola: 9
Pizza: 2
pi_70168200
printen met 1200 dpi

nu ff op resultaat wachten
hardcoholic
pi_70168210
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:18 schreef UncleSam het volgende:
Download stats:
Cola: 9
Pizza: 2
hardcoholic
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:20:12 #295
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70168276
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:15 schreef Blackf1re het volgende:
Ik zal ff ze allebei ff op mn site zetten
Lees je PM eens, aub?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:21:05 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70168308
En ik moest ook nog wel helemaal de scanner bij de buuf installeren

"Ik kan toch gewoon scannen? zonder software?"
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:21:48 #297
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_70168329
quote:

[..]

AH
hoe verklaar ik nou aan mijn baas die urine resten op me stoel
[..]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 juni 2009 @ 15:22:22 #298
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_70168350
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lees je PM eens, aub?
En jij ook
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:23:16 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70168371
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:21 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Lees jij eens je PM! die is vet belangrijk!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:23:26 #300
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_70168377
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:12 schreef UncleSam het volgende:

Effe gekeken maar is bijna niet te doen, er zitten ook verloopjes in het rood van de grote 'nul' en in het groene gedeelte.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:23:43 #301
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_70168385
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:21 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: