En dan nog, wat boeit t?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef Siniti het volgende:
Op je 30e naar Lloret/Calella/Mallorca gaan is gewoon triest.
Met Mallorca is niks mis hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef Siniti het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:52 schreef female81 het volgende:
Nog een dertigers-issue, met name bij vrouwen: je haar.
Ik ben nu 28, heb m'n haar nog steeds lang (net als de 20 jaar hiervoor) en moet onderhand toch eens gaan denken aan een korte coupe. Want dat hoort als je de 30 nadert. Staat voor volwassenheid. Je wordt er serieuzer mee genomen. Of zoiets.
Misschien is een model 'kippekontje' wel iets. En natuurlijk moet ik het bezoekje aan de drogist, voor een rode kleurspoeling, niet vergeten.En je wordt er vlotter van héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je wordt ineens door een hele nieuwe groep vrouwen heel raar aangekeken...quote:
Volgens mij gaan vrouwen dan juist aardiger tegen je doen omdat ze weer een concurrente minder hebben. Je zult vrouwen ook altijd iets horen zeggen in de trant van 'staat je goed, die nieuwe coupe!', als 'ie kort is en nog meer als 'ie niet blond is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En je wordt ineens door een hele nieuwe groep vrouwen heel raar aangekeken...
QFT.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef PeZu het volgende:
je op je 30e nog wat aantrekken van wat andere denken jouw te kunnen vertellen is royal sadness
Ik ben nu 28, heb m'n haar nog steeds lang (net als de 20 jaar hiervoor) en moet onderhand toch eens gaan denken aan een korte coupe. Want dat hoort als je de 30 nadert. Staat voor volwassenheid. Je wordt er serieuzer mee genomen. Of zoiets.
Misschien is een model 'kippekontje' wel iets. En natuurlijk moet ik het bezoekje aan de drogist, voor een rode kleurspoeling, niet vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Voor de hetero vrouw ben je geen competitie meer maar de homo vrouw daarentegen zal je als prooi gaan zien!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:01 schreef female81 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan vrouwen dan juist aardiger tegen je doen omdat ze weer een concurrente minder hebben. Je zult vrouwen ook altijd iets horen zeggen in de trant van 'staat je goed, die nieuwe coupe!', als 'ie kort is en nog meer als 'ie niet blond is.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Voor de hetero vrouw ben je geen competitie meer maar de homo vrouw daarentegen zal je als prooi gaan zien!
...toch, of snap ik het weer niet?![]()
Ik deed t netquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Na je 30ste nog op fok zitten kan echt niet hoor, jezus.
schaam je diepquote:
Ik moet maar achter de geraniums kruipenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:01 schreef Rosbief het volgende:
TS klinkt als een gefrustreerde 30'er die niet met het verouderingsproces kan omgaan.
Accepteer dat je nu een ouwe lul bent en meng je aub niet meer tussen de jeugd, jouw tijd is geweest
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef PeZu het volgende:
je op je 30e nog wat aantrekken van wat anderen denken jou te kunnen vertellen is royal sadness
Ik doe het sinds ik 31 ben, nou jij weer!quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:09 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik moet maar achter de geraniums kruipen![]()
![]()
U is ook niet meer als we het hebben over god Bio.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:42 schreef Biogarde het volgende:
Ik ga richting de 30![]()
En het is u. U doen we alleen wanneer we het hebben over God en aan het begin van een nieuwe zin. En daar heb ik het verder nooit over.
Dat zijn geen taalregels, die gasten lullen lukraak in een mic over pak, buma, en damsco en verdienen zo hun geld, best effectief!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:12 schreef krioro het volgende:
Die jeugd van tegenwoordig ook met hun nieuwe taalregels
centraal pak station, bedek me als ik snuif toet toetquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat zijn geen taalregels, die gasten lullen lukraak in een mic over pak, buma, en damsco en verdienen zo hun geld, best effectief!
Jeweetzelluf.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
centraal pak station, bedek me als ik snuif toet toet
Ja, ik voelde hem al aankomen, maar was te lui om er een andere zin van te makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat zijn geen taalregels, die gasten lullen lukraak in een mic over pak, buma, en damsco en verdienen zo hun geld, best effectief!
Bedankt voor de voorzet dan!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik voelde hem al aankomen, maar was te lui om er een andere zin van te maken
Verder vind ik het erg opmerkelijk dat mensen zich hieraan storen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef Siniti het volgende:
Misschien is een model 'kippekontje' wel iets. En natuurlijk moet ik het bezoekje aan de drogist, voor een rode kleurspoeling, niet vergeten.Hoe kom je aan deze idiote onzin? Heb je te veel van die wijvenbladen gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ROBODEMONS..................|:(
ik hoorde serieus een soort gelijk gesprek toen ik op het teras zatenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:38 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze idiote onzin? Heb je te veel van die wijvenbladen gelezen?
Het is eerder royal sadness dat die Jaqueline vanwege haar vriendinnen (??) toch naar de kapper gaat. (tenminste, als ze gegaan is.)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoorde serieus een soort gelijk gesprek toen ik op het teras zaten
+ooh jaqueline, wat is je haar lang geworden, korter vond ik toch lueker staan
* ja bovendien veel volwassener
- ooh ik dacht is wel leuk en speels wat langer
+ ja leuk staat het wel maar het is wat * zegt je komt zoveel serieuzer over
* uhuh
- ooh misschien wordt het dan wel eer eens tijd voor de kapper
en dat is royal sadness
ik vond het gesprek ansich al behoorlijk jammer maar goed een groot deel van de mensen houdt zich bezig met hoe zichzelf kunne presenteren, want wat zou een ander wel niet van me kunnen denkenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het is eerder royal sadness dat die Jaqueline vanwege haar vriendinnen (??) toch naar de kapper gaat. (tenminste, als ze gegaan is.)
Werkelijke klacht: TS wordt oud en kan er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Waarschuwing! U nadert de 30. Het passeren van het dertigste levensjaar zal met enkele belangrijke veranderingen in uw leven gepaard gaan.
Vanaf u 22ste zijn Lloret en Blanes al verboden terrein. Op je 24e nog naar Lloret/Calella/Mallorca gaan. Ook mag u niet meer op fora rondhangen Waarom zoveel ouderen op fok? #2 Waarom zoveel ouderen op fok? .
U wordt verondersteld met Uw vriendin op de bank in Uw koophuis braaf naar klus programma's te kijken. Verder spreekt het geheel vanzelf dat u zich ook niet meer op festivals als Lowlands en Pinkpop dient te vertonen .
Wel mag u op het aan Lowlands grenzende terrein bezoeken op voorwaarde dat
(1) De reden van uw bezoek aan dit terrein een dagje Walibi World betreft.
(2) Dat u met uw vrouw en kinderen bent.
Het park bezoeken met uw ' maten' is absoluut uit de boze!![]()
Aangezien U zo jong bent als U zich voelt kunnen deze veranderingen wellicht wat aanpassingsproblemen veroorzaken. Het herhalen van de volgende mantra kan hierbij helpen.
Ik ben een 30 en dus ben ik een ouwe sok.
Voor maximaal effect: herhaal dit iedere avond 50 keer.
Samenvatting Klacht: Mensen die je voorschrijven hoe je moet leven als je 30 plus bent
Eerste klopt, TS is een droeftoeter.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Werkelijke klacht: TS wordt oud en kan er niet mee omgaan.![]()
Bonus klacht: Dertigers die lijden aan het Peter Pan syndroom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |