En dan nog, wat boeit t?quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef Siniti het volgende:
Op je 30e naar Lloret/Calella/Mallorca gaan is gewoon triest.
Met Mallorca is niks mis hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:31 schreef Siniti het volgende:
Op je 30e naar Lloret/Calella/Mallorca gaan is gewoon triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:52 schreef female81 het volgende:
Nog een dertigers-issue, met name bij vrouwen: je haar.
Ik ben nu 28, heb m'n haar nog steeds lang (net als de 20 jaar hiervoor) en moet onderhand toch eens gaan denken aan een korte coupe. Want dat hoort als je de 30 nadert. Staat voor volwassenheid. Je wordt er serieuzer mee genomen. Of zoiets.
Misschien is een model 'kippekontje' wel iets. En natuurlijk moet ik het bezoekje aan de drogist, voor een rode kleurspoeling, niet vergeten.En je wordt er vlotter van héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En je wordt ineens door een hele nieuwe groep vrouwen heel raar aangekeken...quote:
Volgens mij gaan vrouwen dan juist aardiger tegen je doen omdat ze weer een concurrente minder hebben. Je zult vrouwen ook altijd iets horen zeggen in de trant van 'staat je goed, die nieuwe coupe!', als 'ie kort is en nog meer als 'ie niet blond is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En je wordt ineens door een hele nieuwe groep vrouwen heel raar aangekeken...
QFT.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef PeZu het volgende:
je op je 30e nog wat aantrekken van wat andere denken jouw te kunnen vertellen is royal sadness
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:52 schreef female81 het volgende:
Nog een dertigers-issue, met name bij vrouwen: je haar.
Ik ben nu 28, heb m'n haar nog steeds lang (net als de 20 jaar hiervoor) en moet onderhand toch eens gaan denken aan een korte coupe. Want dat hoort als je de 30 nadert. Staat voor volwassenheid. Je wordt er serieuzer mee genomen. Of zoiets.
Misschien is een model 'kippekontje' wel iets. En natuurlijk moet ik het bezoekje aan de drogist, voor een rode kleurspoeling, niet vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
Voor de hetero vrouw ben je geen competitie meer maar de homo vrouw daarentegen zal je als prooi gaan zien!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:01 schreef female81 het volgende:
[..]
Volgens mij gaan vrouwen dan juist aardiger tegen je doen omdat ze weer een concurrente minder hebben. Je zult vrouwen ook altijd iets horen zeggen in de trant van 'staat je goed, die nieuwe coupe!', als 'ie kort is en nog meer als 'ie niet blond is.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Voor de hetero vrouw ben je geen competitie meer maar de homo vrouw daarentegen zal je als prooi gaan zien!
...toch, of snap ik het weer niet?![]()
Ik deed t netquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Na je 30ste nog op fok zitten kan echt niet hoor, jezus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |