Ja. Gisteren is hij weggehaaldquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh die! wist alleen niet dat ze ook gingen snijden![]()
oh, ging het om seks
dag grote ouwe kerelquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:54 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Tot morgen misschien
En thnx Nouk
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja. Gisteren is hij weggehaald
Ja! Daar ging het om!
Nee, het viel écht mee!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
deed het pijn?
oh...dan had ik ook een 10 gekregen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zie je dan écht niet wat ik probeer te zeggen!
Het is veRRassing, niet verassing. Tenzij je een crematie bedoelt, dan klopt "verassing" wel
Oke, is altijd wel even spannend. Die hechtingen eruit halen valt gelukkig mee hoor, over het algemeen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik moet over twee weken terugkomen en dan krijg ik de uitslag & gaan ze de hechtingen eruit halen.
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, het viel écht mee!
En ik ben een mega watje
Oke, fijn om te horen. Ik heb nog nooit hechtingen gehad, dus ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oke, is altijd wel even spannend. Die hechtingen eruit halen valt gelukkig mee hoor, over het algemeen.
nee, je bent kei stoerquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, het viel écht mee!
En ik ben een mega watje
Haha. Ik voelde mij een hele grote meid toen ik klaar wasquote:
Lossen toch ook vaak vanzelf op die dingen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oke, is altijd wel even spannend. Die hechtingen eruit halen valt gelukkig mee hoor, over het algemeen.
Zo voelde ik mij daarna wel een beetjequote:
Die heb je ook, maar deze die ik heb niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lossen toch ook vaak vanzelf op die dingen.
En dat met jouw 1,64.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik voelde mij een hele grote meid toen ik klaar was
Klein genoeg.quote:
Sorry, I have the tendency to correct peoplequote:
Nee, wat auto ook al zegt. Sommigen zijn oplosbaar, maar als je toch terug moet komen dan gebruiken ze onoplosbare hechtingen. Die oplosbare hechtingen lossen soms gewoon niet op.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lossen toch ook vaak vanzelf op die dingen.
ik hoef van jouw mijn sla niet op te etenquote:
Serieus? Dat is ook niet zo lekker dan! Haha.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, wat auto ook al zegt. Sommigen zijn oplosbaar, maar als je toch terug moet komen dan gebruiken ze onoplosbare hechtingen. Die oplosbare hechtingen lossen soms gewoon niet op.
Nouk, kom er maar in.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoef van jouw mijn sla niet op te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |