wat een debielquote:
Ja, ik zou willen dat ik eruit zag zoals de mensen op de foto's in dit topic!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:12 schreef Dartanion het volgende:
TS is jaloers, hij kan zich geen zonnebank veroorloven
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:13 schreef FashionXstar het volgende:
OMG ronaldo. Toch krijg ik het warm van hem ( zijn salaris dan
)
die manbag inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:14 schreef Disorder het volgende:
Ronaldo is homo. Laatst een foto gezien waarop hij met een manbag liep.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:14 schreef Disorder het volgende:
Ronaldo is homo. Laatst een foto gezien waarop hij met een manbag liep.
Ik heb even in je FoBo gekeken, heb slecht nieuws voor jequote:Op donderdag 18 juni 2009 21:13 schreef FashionXstar het volgende:
OMG ronaldo. Toch krijg ik het warm van hem ( zijn salaris dan
)
Ja, hij zal nooit voor mij zijnquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:18 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik heb even in je FoBo gekeken, heb slecht nieuws voor jeJe kan hem op je buik scrhijven, hij schijnt te vozen met Paris Hilton...
bedankt maar wat hebben wij aan plaatjes van mannen die je jij niet leuk vindt?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Ja, hij zal nooit voor mij zijn![]()
[ afbeelding ] Hij ook niet![]()
[ afbeelding ]
En hij al helemaal niet![]()
![]()
Zit je nou te stoken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
bedankt maar wat hebben wij aan plaatjes van mannen die je jij niet leuk vindt?
Graag gedaan, je kan je er op geilenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
bedankt maar wat hebben wij aan plaatjes van mannen die je jij niet leuk vindt?
Bedankt voor deze nutteloze informatie. Diklip.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
waarom zou ik dat willenquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:27 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Graag gedaan, je kan je er op geilen. Succes
Er zijn toch nog genoeg andere mannen met baarden en lang vies haar?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Oh ja, laat ze eens zien danquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Er zijn toch nog genoeg andere mannen met baarden en lang vies haar?
bedankt ook nog voor je antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Het betreft slechts een antwoord op je vraag.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:23 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Mag ik jou een hoer vinden? geen grapquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Oh ja, laat ze eens zien dan, wel met zo een salaris dan he
![]()
Je gaat dus voor het geld? Dat soort vrouwen heeft een naam.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:31 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Oh ja, laat ze eens zien dan, wel met zo een salaris dan he
![]()
Alle vrouwen hebben een naam hoor duhquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je gaat dus voor het geld? Dat soort vrouwen heeft een naam.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Mag ik jou een hoer vinden? geen grap
Kon je geen voorbeeld vinden?quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Mag ik jou een hoer vinden? geen grap
quote:
quote:
heb ik gezegd dat je een hoer bent? ik zeg alleen dat er ook hoeren moeten zijnquote:
waarom weet ik dat dit een fok user isquote:Op donderdag 18 juni 2009 21:56 schreef Lamon het volgende:
Ik was trouwens even op zoek naar de juiste "watch me give a damn"-uitdrukking voor deze klacht, en ik denk dat ik em gevonden heb..
[ afbeelding ]
Omdat ik em nu zelf post op FOK! misschien...quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom weet ik dat dit een fok user is
Het is wel een baas.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:03 schreef IJsblock het volgende:
Dit is pas een baas, Eddy Wally FTW!![]()
Als er een iemand een bruine harses mag hebben is hij het wel, guido's komen niet eens in de buurt van deze legende...![]()
[ afbeelding ]
gast ik weet niet een swie het is, boet me ook niet, ik vind het frappant van mezelf dat ik weet dat het om een fokker gaat, dat heeft niets te maken in wat voor context die foto is geplaatstquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Omdat ik em nu zelf post op FOK! misschien...
Ik heb het gevoel dat het sarcasme als reactie op mijn sarcasme aan mij voorbij gaat hier.
mooie subtiele en goed uitgevoerde borstvergroting ookquote:
Zijn ze nep dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooie subtiele en goed uitgevoerde borstvergroting ook_!
huidkankerzonnecollectorquote:
Okee dan is het goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:09 schreef PeZu het volgende:
gast ik weet niet een swie het is, boet me ook niet, ik vind het frappant van mezelf dat ik weet dat het om een fokker gaat, dat heeft niets te maken in wat voor context die foto is geplaatst
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:21 schreef Westerling het volgende:
[..]
Oké, erger heb ik echt nog nooit gezien.
quote:Today, I decided to use fake tan, seeing as I am so pale. Everywhere I have been today, I have had children behind me. Singing the Oompa Loompa song. FML
Beter dan de computer nerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef afcajos het volgende:
Ach altijd nog beter dan "boerenbruin" dat ik nu heb
Aangezien ik laatste weken veel buiten werk![]()
In mijn t-shirtje heb ik een bruine kop + armen. Als ik mijn shirt uittrek lijkt het net alsof ik nog een wit shirt aan heb
das focked op en de reden waarom ik altijd lange mouwers aan had en pet op deed toen ik veel buiten werkte, ga je op vakantie zie je er uit als en complete debielquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef afcajos het volgende:
Ach altijd nog beter dan "boerenbruin" dat ik nu heb
Aangezien ik laatste weken veel buiten werk![]()
In mijn t-shirtje heb ik een bruine kop + armen. Als ik mijn shirt uittrek lijkt het net alsof ik nog een wit shirt aan heb
ja, zo zie ik er ook uit, omdat ik zo'n pauperhuid heb die enkel rood kan wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beter dan de computer nerd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Beter dan de computer nerd
[ afbeelding ]
Mooi wit is niet lelijkquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
ja, zo zie ik er ook uit, omdat ik zo'n pauperhuid heb die enkel rood kan worden
ik zie altijd belgen als ik op vakantie ben!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zie je op vakantie nooit Belgen vraag ik me af ( op Limburgers na) ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Geloof je nog in de Sint? Oopsquote:
Dat is nogal obvious, maar die flikker scheert z'n poten welquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geloof je nog in de Sint? Oops
Man das fake, kan niet anders. Als ie foebalt zijn ze niet zo bruin.
ja hij is af fabriek gradient gespotenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:32 schreef D-Flying het volgende:
Boeie!! Ik dacht dat dat Ronaldo's kleurtje was.
Die Italianen zijn net zo ergquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat is nogal obvious, maar die flikker scheert z'n poten wel
Italianen zijn italianen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die Italianen zijn net zo erg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ooh tis goed dat je dat even vermeld ik was namelijk even de veronderstelling dat het italianen pakistanen warenquote:
Pakistanen hebben spleetogen of aziatische trekjes.quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh tis goed dat je dat even vermeld ik was namelijk even de veronderstelling dat het italianen pakistanen waren
Bij haar is haar kleurtje nog het minst shockingquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |