Pricelessquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:48 schreef AQuila360 het volgende:
Vuilak Rossdale ik hoor nu pas dat telefoon geluid
Ik werd net helemaal gek om te checken waar het vandaan kwam
Ik werd er echt gestoord van. Elke keer dat ik How I Met Your Mother keek en ik keek hier even dan knalde die herrie keihard uit mijn speakers (het geluid bij de afleveringen is heel zacht dus ik heb het geluid hard staan)quote:
iTunesquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:02 schreef RitseB het volgende:
Ik kreeg Quicktime gratis en de voor niks bij een iTunes instalatie
wie zegt dat ik al thuis ben? en van de film heb ik de helft niet gezienquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:15 schreef koei het volgende:
Hoe was je date Tain? Je bent wel vroeg weer thuis, dat is meestal geen goed teken
zo kan je het bekijken, maar rustig aandoen is toch niet heel erg? Zie haar wel dagelijks op het werk...quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:36 schreef koei het volgende:
Als je niet thuis bent maar toch op FOK! post dan is dat al helemaal een slecht teken Tain
engquote:Maar de helft van de film niet gezien is goed(of heb je weggekeken omdat hij te eng was? In dat geval
)
Rustig aan doen is goed natuurlijk, maar op FOK! posten als je nog bij haar bent is niet rustig aan doen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:53 schreef Tain het volgende:
[..]
zo kan je het bekijken, maar rustig aandoen is toch niet heel erg? Zie haar wel dagelijks op het werk...
ik zat in de trein... Je hebt een raar beeld van mequote:Op donderdag 18 juni 2009 23:55 schreef koei het volgende:
[..]
Rustig aan doen is goed natuurlijk, maar op FOK! posten als je nog bij haar bent is niet rustig aan doen...
MORROWIND! ECHT! MORROWIND!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:24 schreef De_Kok het volgende:
Ik was vroeger erg groot fan van Baldurs gate 1+2 en heb eigenlijk wel weer eens zin om een leuk RPG'tje te spelen... maar ik zou niet weten waar ik naar moet kijken![]()
Neverwinter Nights vond ik maar niets en ik heb ook Kotor geprobeerd maar dat was ook niets voor mij.
weet iemand iets?
Burger Kingquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:13 schreef Fallen het volgende:
ik heb echt te veel gedronken, en slecht gegeten bij de burger king als alfsuiting.... fietsen naar huisging ook niet alt ebest!
Wel heel veel lol gehad vanavond,dus da's wel geslaagd... (damn, typen gaat ook niet meer makkkleijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou we zaten hier met een groepje te chillen, en toen ging een vriend gitaarspelen en zingen; "hitleeeeer hitleeeeeer" maar dan met een vet leuke melodie, en we zongen allemaal mee. En het werd steeds en leuker en kwam steeds terug. De lol is niet uit te leggenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:15 schreef Fallen het volgende:
jawel.. vertel! probeer maar... ikk snap nu toch alles!
http://www.weebls-stuff.com/toons/salad+fingers/quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:46 schreef lkb9000 het volgende:
Salad Fingers? wat is daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?
Hij is wel grappig maar haalt het niet bij de eerdere hits...quote:
Dat nummer vind ik 1 van de weinige die het bij de eerdere hits haalt!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij is wel grappig maar haalt het niet bij de eerdere hits...
Well boy boy.. Ik ga m'n bedje maar eens opzoeken..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:57 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik 1 van de weinige die het bij de eerdere hits haalt!
![]()
![]()
That's my boy!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 03:05 schreef lkb9000 het volgende:
Werkze morgen! Ik ga weer knoeperhard naar de kanker vanavond
ALT + F4quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:00 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe stel je bij Word de regelafstand in?
Tainquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:09 schreef Nebo het volgende:
De alinea-optie. Daar kom je of door de tekst te selecteren waar het om draait en dan de rechtermuisknop, of ergens bovenin het menu afhangend van welke versie van Word.
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tain![]()
Dat soort grapjes zijn niet leuk oke![]()
Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, B, Aquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:00 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe stel je bij Word de regelafstand in?
Googlen NOquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:11 schreef Tain het volgende:
maar AQ, had je vraag bij google ingetikt en je had antwoord gehad...
http://www.google.nl/sear(...)d+de+regelafstand+in
Regen? Hier straalt de zon tussen de wolkes doorquote:
Hier nu ook weerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Regen? Hier straalt de zon tussen de wolkes door
Was je Jaguar toen naar de klote?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:56 schreef Fallen het volgende:
m'n icoontje is niet wazig.... dat hoort zo!
Kom maar een keer Tempest 2000 spelen!
Wij hebben dat 2 weken terug gedaan. Alles leuk en aardig, tot er een aan kwam zetten met een emmer slootwater. Toen ging het echt mis....
Story of my lifequote:Lenny, omdat ik een halve kater nog aan het uitspacen ben...
Veel drinken, laat slapen, slecht eten en een slow-day om bij te komen. Meestal ben ik dan niet echt scherp...
Biertje?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:00 schreef Fallen het volgende:
euh...
Nee, 2 weken geleden hebben we ook watergevechten gehouden bij Scouting...
Damn, ik zei toch dat ik wazig ben vandaag....
Mijn Jaguar doet het nog steeds prima. Heb een paar weken terug zelfs nog een nieuw spel gekocht. Bubsy!
Gast...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ed weg...
Disjfa weg....
Petti weg....
Lz weg....
En daarnaast nog een stuk of 6 die half weg zijn...
Je hebt nu alleen nog Tain,Fallen,Koei,Lenny en AQuila360
Nee joh mallerd!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:33 schreef koei het volgende:
ja, een leuk hoofd heeft ze ook wel. Daarom moet ze gewoon wat kleren aantrekken!
Dan moet ze geen kleren aantrekken maar bij mij in bed komen liggen! Werkt veel beter.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:35 schreef koei het volgende:
Jawel! Dan heeft ze het ook niet meer zo koud!
Ik betwijfel het. Maar stel het haar voor, wie weet...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan moet ze geen kleren aantrekken maar bij mij in bed komen liggen! Werkt veel beter.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:04 schreef koei het volgende:
Omdat ik het een beetje lullig vind om een zelfportret af te kraken Aqui...
eensquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Hoe is dat een bikini? Is gewoon een bijzondergoed ondergoed!
Wanneer ga je hem eens passen??quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:15 schreef koei het volgende:
Dit is echt een mooie bikini (hoewel die kersen bedrukking wat matig is...). Als ik zo'n figuur had gehad dan had ik 'm ook gekocht! Met de cola erbij natuurlijk!
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee waar ik 'm kan kopen, dus ik kan 'm niet eens passenquote:
je mag andere setjes ook wel laten zienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik 'm kan kopen, dus ik kan 'm niet eens passen
Je moet er extra voor heen dat is een hoop werk jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:04 schreef koei het volgende:
ja, de post van de gang op de tafel leggen... Dat is wel veel werk idd!
En de katten van mijn ouders zijn praktisch mijn katten (tenminste, Foetsie, want die kregen ze toen ik er nog woonde). En ze hebben een open keuken vanaf waar ik de tv kan zien en nog beter: ze hebben een vaatwasser
Ik vertoef altijd de helft van de week daar als mn ouders op vakantie zijn, hun huis is echt relaxt!
Oke Koei dan moet ik je gelijk geven dat het toch wel relaxe isquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:09 schreef koei het volgende:
Ach, die 5 minuten fietsen red ik nog wel hoorEn het is op de weg richting de bios! (en ik pik hun auto tijdelijk in
)
patser...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:59 schreef koei het volgende:
[opschepmodus]
Had ik trouwens al verteld dat mijn ouders sinds vandaag op vakantie zijn? Nu heb ik drie huizen onder mijn hoede, waarvan één met grote ambilight TV (en PS3) en een twee persoonsbubbelbad!
[/opschepmodus]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:10 schreef koei het volgende:
En Poit, ik heb toevallig uit betrouwbare bron vernomen dat jij nogal druk bent de komende tijd, dus helaas...
Ja, da's waarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:10 schreef koei het volgende:
En Poit, ik heb toevallig uit betrouwbare bron vernomen dat jij nogal druk bent de komende tijd, dus helaas...
Ja, hij zei dat hij bij iedereen langs ging om te koken. Is hij nog niet bij jou geweest?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:12 schreef Tain het volgende:
[..]de_kok is bij je langsgeweest om dat te vertellen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:13 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat hij bij iedereen langs ging om te koken. Is hij nog niet bij jou geweest?
Broeder nee!!!quote:
Sorryquote:
Goeie reden.. Ik spendeer al m'n tijd al aan Koei..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Sorry... Ik wil meer tijd aan
spenderen
Moet ik toch potverdrie toch écht een keer tijd vrijmaken daarvoor.. Jij mag natuurlijk niet weg glijdenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:47 schreef koei het volgende:
Deed je dat maar Poit
Nou moet ik weer in mn eentje in een twee-persoonsbad... Dat is helemaal niet handig want daar is het te groot voor waardoor ik onder water glij
Natuurlijk meissie!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:08 schreef koei het volgende:
Nouja, het doet me in iedergeval goed dat je je mijn lot aantrekt Poit!
Morrowind moet je ook pas beginnen als je er echt even tijd voor hebtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:55 schreef De_Kok het volgende:
Haha, ja ik heb pasta met worstjes gemaakt voor Koei vandaag
Nee ben nu pas klaar met werken dus ga gelijk maar naar bed want morgen weer vroeg beginnen... Heb helemaal geen tijd om Morrowind te proberen
Gratz ouwe!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zo na een lange week werken werken en nog eens werken ben ik vandaag vrij
Mooi vak hoor die horeca, maar er gaat zo veel vrije tijd in zitten
Maar nog zul je me hier ff nog niet zien. Ik ga zo op weg met me gratis kaartje naar:
[ afbeelding ]
En dat op me verjaardag
Oja:
Pendulum![]()
Zullen we ophangen, anders wordt de telefoonrekening zo hoog.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:00 schreef Tain het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat mijn telefoonrekening gaat worden op deze manier
Sorry pop.. Ben zelf ook even ietsje drukken dan normaal..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zullen we ophangen, anders wordt de telefoonrekening zo hoog.
Ja is goed, maar jij moet ophangen
(even stil)
nee ik wil nog niet ophangen jij moet ophangen
(even stil)
ik mis je zo
ja ik jou ook
(na 30 minuten kletsen)
zullen we nu echt ophangen
etc etc
Die goede oude tijd
Mooi dat je date goed waswat is het voor jongedame
PS Poit waar blijven die samenvattingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh trouwens, De Kok en ik hebben wat overleg gehad.. Misschien de RockBand avond te combineren met pasta en worstjes?
Als er nog animo voor is natuurlijk.
Nu ga ik écht werken..quote:![]()
![]()
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Sorry pop.. Ben zelf ook even ietsje drukken dan normaal..
Vanavond lekker stampen in Gouda City!Worst! Worst! Worst! Worst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh trouwens, De Kok en ik hebben wat overleg gehad.. Misschien de RockBand avond te combineren met pasta en worstjes?
Als er nog animo voor is natuurlijk.
Nu ga ik écht werken..
[..]
![]()
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:07 schreef koei het volgende:
Zo, ik was even de stad in, kom ik Guitar Hero World Tour tegen voor 139 euro...
Vanaf de MediaMarkt naar het huis van mn ouders lopen met een grote doos is nog best een flink stuk ben ik achter gekomen...
Cool. Voor welk platform?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:07 schreef koei het volgende:
Zo, ik was even de stad in, kom ik Guitar Hero World Tour tegen voor 139 euro...
Vanaf de MediaMarkt naar het huis van mn ouders lopen met een grote doos is nog best een flink stuk ben ik achter gekomen...
Steak sauce!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:07 schreef koei het volgende:
Ik doe geen kip meer, laaste keer 6 dagen boven de pot gehangenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:16 schreef lkb9000 het volgende:
Net zelf kfc gemaakt en het was briljant goed!
Dat wil ik de_kok wel eens na zien doen! (kom maar bewijzen dat je t beter kan)
PS3. Mijn zwager en ouders hebben ook een PS3 staan, dus dat is wel zo makkelijk. De mensen die ik ken met een 360 hebben allemaal al een eigen Guitar Hero: WTquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Cool. Voor welk platform?
Het is dat ik het niet kwijt kan en mijn buren niet wil aan doen, maar drummen lijkt me heel vet.
GOEDEMORGEN!!!quote:
We hebben vannacht lekker knus geslapen in een 1persoonbedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:39 schreef koei het volgende:
Isal officieel je vriendin dan? Of is het nogsteeds een potentieel interessant meisje?
Zo gaat het ongeveer ja, ik voel me weer 16quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zullen we ophangen, anders wordt de telefoonrekening zo hoog.
Ja is goed, maar jij moet ophangen
(even stil)
nee ik wil nog niet ophangen jij moet ophangen
(even stil)
ik mis je zo
ja ik jou ook
(na 30 minuten kletsen)
zullen we nu echt ophangen
etc etc
Die goede oude tijd
Mooi dat je date goed waswat is het voor jongedame
PS Poit waar blijven die samenvattingen
Held!!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef Tain het volgende:
Mogguh
[..]
We hebben vannacht lekker knus geslapen in een 1persoonbed
[..]
Zo gaat het ongeveer ja, ik voel me weer 16
Het gaat niet zo goed met m`n toet toet..quote:
Gaat hij het wel redden ?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Het gaat niet zo goed met m`n toet toet..
Veel roest en lekkende schokbrekers..
Ik weet het nog niet..quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:28 schreef Poit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Laffe twat!quote:Op zondag 21 juni 2009 15:51 schreef lkb9000 het volgende:
ahhhhhhhhhhhh misselijk en koppijntequila, safari, whiskey en vet veel bier
Als ik niet ziek was had ik dat nu ook allemaalquote:Op zondag 21 juni 2009 15:51 schreef lkb9000 het volgende:
ahhhhhhhhhhhh misselijk en koppijntequila, safari, whiskey en vet veel bier
Ik leef dan ook nog, maar ik wil er wel graag even om zeurenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Laffe twat!
Ik sta ook met een zware harses te sleutelen...
Ik heb zo'n enorme zin in deze game.. niet te geleuven!quote:Op zondag 21 juni 2009 16:09 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)rison-the-last/51780
M'n dempertjes bedoel je?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:09 schreef RitseB het volgende:
Ze zullen wel een keer helemaal kapot gaan, de vraag is alleen wanneer
Ziet er erg goed uitquote:Op zondag 21 juni 2009 16:09 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)rison-the-last/51780
Heb een mooie checklist.quote:Op zondag 21 juni 2009 16:29 schreef RitseB het volgende:
Zo lang je toet voldoet aan alle veiligheids en uitstoot eisen zal er denk ik wel niet heel veel aan de hand zijn. Kan je de eisen niet ergens opzoeken ?
Thnxquote:Op zondag 21 juni 2009 16:33 schreef RitseB het volgende:
anyways ik ben naar een bbq, nog succes met je toet poit
Mogguhquote:
Huh?quote:
Dat nummer komt uit 1984, ik weet daar niet veel meer van aangezien ik toen 3 wasquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat nummer komt uit 1984, ik weet daar niet veel meer van aangezien ik toen 3 was
Maar jij dus wel, vertel...
Dat is toevallig mijn ringtone op dit momentquote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef Tain het volgende:
Zeker de Charlie Laaggeluid en Mentale Theo versie
Ik had het toen ook niet echt zo met zo. En zekers niet met Theo toen die voor TMF ging werkenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:04 schreef Tain het volgende:
Zeker de Charlie Laaggeluid en Mentale Theo versie
Vet een Nintendo 360quote:Op zondag 21 juni 2009 20:28 schreef Reintji het volgende:
http://link.marktplaats.nl/260105152
Whehehe,wat een faalhaas
Mij lijkt die nieuwe Star Wars MMO wel tofquote:Op zondag 21 juni 2009 20:56 schreef Tain het volgende:
[..]
MMO
http://eu.aiononline.com/en/
Ik ga er alleen geen tijd voor hebben denk
Ik voel je Tainquote:
Je hebt wel final fantasy 11.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik voel je Tain
Alleen game ik sowieso niet op de PC dus dat wordt niets... Weet iemand trouwens waarom er geen MMO"s naar de console komen?
Ik heb in principe ook niets met de films moet ik zeggen..quote:Op zondag 21 juni 2009 22:14 schreef Fallen het volgende:
Noem mij maar raar, maar ik heb echt helemaal niks met Star Wars.
Ja, Lego Star Wars, maar dat was het dan ook wel.
Ik ga geen mensen raar noemen omdat ze een andere smaak hebbenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:14 schreef Fallen het volgende:
Noem mij maar raar, maar ik heb echt helemaal niks met Star Wars.
Ja, Lego Star Wars, maar dat was het dan ook wel.
gad... ver... damme...quote:
Kan er 100 redenen voor verzinnenquote:Alleen game ik sowieso niet op de PC dus dat wordt niets... Weet iemand trouwens waarom er geen MMO"s naar de console komen?
Ik lig in een scheur bij de meeste horrors net zoalsquote:Op zondag 21 juni 2009 22:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ga geen mensen raar noemen omdat ze een andere smaak hebben
Die van mij spelen altijd met mn guitar hero kabel, maar maken m niet kapot gelukkigquote:Op zondag 21 juni 2009 22:32 schreef Reintji het volgende:
Mijn katten maken mijn bedrade headset stuk tijdens het gamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |