Oh mooi. Leg eens in detail uit waarom?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit is een product uit een pharma lab.
Zo, hoeveel meisjes zijn er in Nederland inmiddels overleden door dat vaccin?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Naast haar kwalijke uitspraken, mensen/jonge meisje ook nog eens misleiden met iPods. Grof schandaal is het.
Baat het niet dan schaadt het niet. Hoe fucking dom is dat varken.
overlijden is niet de issue. Het gaat om sterilsatie.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zo, hoeveel meisjes zijn er in Nederland inmiddels overleden door dat vaccin?
Oh, hoeveel meisjes in Nederland zijn er al steriel geworden door de vaccinatie?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
overlijden is niet de issue. Het gaat om sterilsatie.
Dat gaan we zien over 15/20 jaar als de meisjes klaar zijn met studeren en gesettled zijn en aan kinderen denken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, hoeveel meisjes in Nederland zijn er al steriel geworden door de vaccinatie?
OEH! Inderdaad ja: de WHO waarschuwt voor mogelijke bijwerkingen, DUS MOETEN ze wel te verbergen hebben dat het mogelijk wel eens bijwerkingen zou kunnen hebben!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:45 schreef Lambiekje het volgende:
WHO: Griepvaccin heeft ernstige risico's
hehe
hoeveel gevallen ken je dan van HPV antistoffen geassocieerd met steriliteit? Laat jij nou maar eens even een causaal verband zien.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat gaan we zien over 15/20 jaar als de meisjes klaar zijn met studeren en gesettled zijn en aan kinderen denken.
Ik leef in een vrijstaande klomp stenen uit de jaren 30, ook wel een huis genoemd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jezus man onder welke steen leef je ... er zijn zelfs kamervragen overgesteld.
jup, maar dat loop ik al vanaf het begin van deze topics te propageren. er zijn gewoon ernstige fouten door de overheid gemaakt qua PR.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:01 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik leef in een vrijstaande klomp stenen uit de jaren 30, ook wel een huis genoemd.Maar goed, kamervragen hoeven niet altijd ergens over te gaan, zie de pareltjes van de PVV bij tijd en wijle. Sowieso is het wat kolder om kamervragen te stellen aan de rijksoverheid, terwijl een aantal Gemeentelijke Gezondheid Diensten (GGD) die dingen ter verloting aanboden.. Ik ben het trouwens wel met je eens dat dat niet de beste manier is om te communiceren in deze, beter is het om de ouders van de feiten te overtuigen, en die samen met de jongedames in kwestie een weloverwogen besluit te laten nemen.
Doelbewuste ernstige fouten. Je weet, Politiek is de schakel tussen misleidingsindustrie en het volk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:06 schreef switchboy het volgende:
[..]
jup, maar dat loop ik al vanaf het begin van deze topics te propageren. er zijn gewoon ernstige fouten door de overheid gemaakt qua PR.
Dat lees ik dus telkens. Het zou in Nigeria, Filipijnen, Indonesië gebeuren. In 1995, Filipijnen, massale sterilisatie onder vrouwen. Dan kijk je naar de geboortecijfers en is er helemaal geen scherpe daling te zien. Vreemd toch? Telkens blijken die geruchten niet terug te komen in de bevolkingsgroei.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
overlijden is niet de issue. Het gaat om sterilsatie.
Nee de verplichte massale aankoop voor ganze volk, waarbij het voortijdig ingespoten dient te worden. Met de kennis dat de bijwerkingen onbekend zijn. Is gewoon misdadig stupide.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
OEH! Inderdaad ja: de WHO waarschuwt voor mogelijke bijwerkingen, DUS MOETEN ze wel te verbergen hebben dat het mogelijk wel eens bijwerkingen zou kunnen hebben!![]()
Wait...what?
Merkt even op wat je zegt: Met de kennis dat de bijwerkingen onbekend zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:31 schreef Lambiekje het volgende:
Nee de verplichte massale aankoop voor ganze volk, waarbij het voortijdig ingespoten dient te worden. Met de kennis dat de bijwerkingen onbekend zijn.
En we zijn 11 woorden verder en je spreekt jezelf tegen door nu al te stellen dat het ernstige bijwerkingen heeft.quote:Dat naties al miljoenen/miljarden belasting uitgeeft aan een product wat ernstige bijwerkingen heeft
Ik heb de vraag nu al tig keer gesteld. Maar je negeert deze telkens, dus nog maar: Hoe verklaar jij dat pokken helemaal uitgeroeid is, en polio ontzettend teruggedrongen is, rode hond amper nog voorkomt, bof zeldzaam is, terwijl vaccins niet werken?quote:, wat al kilometers van de voren duidelijk zou moeten zijn. Vaccins werken niet, zover mag toch wel hopelijk duidelijk zijn.
Ha! Epische faal!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Doelbewuste ernstige fouten. Je weet, Politiek is de schakel tussen misleidingsindustrie en het volk.
Je mag je toon wel wat matigen, Lambiekje. Mensen dood verwensen en de krachttermen die je gebruikt zijn onnodig en ongewenst in welke discussie dan ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:49 schreef Lambiekje het volgende:
Edited by ToT: Dit ging idd veel te ver!
Vreemd dat ik nergens wat hierover kan vinden vanuit de WHO zelf. Wel zie ik dat ze waarschuwen voor tekorten in eerste instantie, omdat de productie niet zomaar "verhoogd" kan zijn, de fabrikanten draaien al maximaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:45 schreef Lambiekje het volgende:
WHO: Griepvaccin heeft ernstige risico's
hehe
Het komt van deze briefing note 2 die zegt:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vreemd dat ik nergens wat hierover kan vinden vanuit de WHO zelf. Wel zie ik dat ze waarschuwen voor tekorten in eerste instantie, omdat de productie niet zomaar "verhoogd" kan zijn, de fabrikanten draaien al maximaal.
Telegraaf had het al heel slordig gereport, maar deze weergave op de FP slaat echt alles. Pberends had wel even wat betere research mogen doen.quote:# Since new technologies are involved in the production of some pandemic vaccines, which have not yet been extensively evaluated for their safety in certain population groups, it is very important to implement post-marketing surveillance of the highest possible quality. In addition, rapid sharing of the results of immunogenicity and post-marketing safety and effectiveness studies among the international community will be essential for allowing countries to make necessary adjustments to their vaccination policies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |