Merkt even op wat je zegt: Met de kennis dat de bijwerkingen onbekend zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:31 schreef Lambiekje het volgende:
Nee de verplichte massale aankoop voor ganze volk, waarbij het voortijdig ingespoten dient te worden. Met de kennis dat de bijwerkingen onbekend zijn.
En we zijn 11 woorden verder en je spreekt jezelf tegen door nu al te stellen dat het ernstige bijwerkingen heeft.quote:Dat naties al miljoenen/miljarden belasting uitgeeft aan een product wat ernstige bijwerkingen heeft
Ik heb de vraag nu al tig keer gesteld. Maar je negeert deze telkens, dus nog maar: Hoe verklaar jij dat pokken helemaal uitgeroeid is, en polio ontzettend teruggedrongen is, rode hond amper nog voorkomt, bof zeldzaam is, terwijl vaccins niet werken?quote:, wat al kilometers van de voren duidelijk zou moeten zijn. Vaccins werken niet, zover mag toch wel hopelijk duidelijk zijn.
Ha! Epische faal!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Doelbewuste ernstige fouten. Je weet, Politiek is de schakel tussen misleidingsindustrie en het volk.
Je mag je toon wel wat matigen, Lambiekje. Mensen dood verwensen en de krachttermen die je gebruikt zijn onnodig en ongewenst in welke discussie dan ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:49 schreef Lambiekje het volgende:
Edited by ToT: Dit ging idd veel te ver!
Vreemd dat ik nergens wat hierover kan vinden vanuit de WHO zelf. Wel zie ik dat ze waarschuwen voor tekorten in eerste instantie, omdat de productie niet zomaar "verhoogd" kan zijn, de fabrikanten draaien al maximaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:45 schreef Lambiekje het volgende:
WHO: Griepvaccin heeft ernstige risico's
hehe
Het komt van deze briefing note 2 die zegt:quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Vreemd dat ik nergens wat hierover kan vinden vanuit de WHO zelf. Wel zie ik dat ze waarschuwen voor tekorten in eerste instantie, omdat de productie niet zomaar "verhoogd" kan zijn, de fabrikanten draaien al maximaal.
Telegraaf had het al heel slordig gereport, maar deze weergave op de FP slaat echt alles. Pberends had wel even wat betere research mogen doen.quote:# Since new technologies are involved in the production of some pandemic vaccines, which have not yet been extensively evaluated for their safety in certain population groups, it is very important to implement post-marketing surveillance of the highest possible quality. In addition, rapid sharing of the results of immunogenicity and post-marketing safety and effectiveness studies among the international community will be essential for allowing countries to make necessary adjustments to their vaccination policies.
Dus je klaagt nu dus wel over voortschreidend wetenschappelijk inzicht?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:51 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
[..]
Yep, en binnen twintig jaar zal je hetzelfde beweren over praktijken die ze nu uitvoeren.
Vandaar dat ik het niet kon vinden, bedanktquote:Op zondag 19 juli 2009 00:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het komt van deze briefing note 2 die zegt:
[..]
Telegraaf had het al heel slordig gereport, maar deze weergave op de FP slaat echt alles. Pberends had wel even wat betere research mogen doen.
Ja, ik had het al ergens genoemd, maar er is inmiddels al één topic (van de 3) vol, het lijkt me praktisch dat we langzamerhand naar één vaccinatie-topic toewerken.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:21 schreef Dragorius het volgende:
Vandaar dat ik het niet kon vinden, bedankt![]()
Hadden we dit al niet gehad trouwens?
Hoeveel mensen zouden in 1990 beweerd hebben dat babies geen pijn kunnen voelen?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:12 schreef switchboy het volgende:
[..]
Dus je klaagt nu dus wel over voortschreidend voortschrijdend wetenschappelijk inzicht?
Wist je dat veel medische kennis maar een halfwaardetijd van 50 jaar heeft? Maar doet dat iets af aan het werk van de artsen en farmaceuten die proberen patiënten op een zo goed mogelijke manier te behandelen met de kennis en middelen die zij tot hun beschikking hebben? Of neem je het mensen uit de middelleeuwen ook kwalijk dat zij niet wisten dat het bloed in het lichaam circuleerde, maar dachten dat het een eb en vloed beweging was?
Als je daar toch op gaat zitten zeuren: Het is baby’s in het Nederlands, niet babies.quote:Op zondag 19 juli 2009 00:50 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
Hoeveel mensen zouden in 1990 beweerd hebben dat babies geen pijn kunnen voelen?
Is er voor die tijd nooit iemand veroordeelt wegens mishandeling van hun pasgeboren kind? Zijn bij dit soort rechtszaken ook medici naar voor gekomen om te getuigen dat babies toch niets voelen als je een sigaret op hun huid uitdrukt? Ik denk het niet...
Dat is wederzijds. Stelselmatig fouten vergoeilijken, voortschrijdende inzichten bla blabla...quote:Op zondag 19 juli 2009 01:08 schreef Iblis het volgende:
[..]
Als je daar toch op gaat zitten zeuren: Het is baby’s in het Nederlands, niet babies.
Maar enfin, ik heb geen idee. Mishandeling komt denk ik vaak niet aan het licht, tenzij er verwondingen achter blijven of het kind sterft. Maar nogmaals, baby's verdoven is zo makkelijk niet altijd. Ik vind dat je dat gewoon stelselmatig negeert.
Er zullen niet veel artsen zijn die een baby graag pijn doen. Maar er zullen er nog minder zijn die een baby graag zien sterven. Dat is echt een wezenlijk punt.
Lambiekje, vat dit niet verkeerd op maar heb je soms psychiatrische problemen en if so, wat voor?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:49 schreef Lambiekje het volgende:
Edited by ToT: Die post ging echt te ver!
Normaal lees ik zo over doodsbedreigingen heen op het internet, maar van iemand als Lambiekje afkomstig zijn ze toch behoorlijk eng.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
RIVM Conijn dient ritueel afgeslacht te worden voor haar kwalijke opmerkingen. En ik meen het.
Dat smerige morbide obesitas zeug moet kapot! UIt oogpunt van haar positie en functie is dat terecht. uit oogpunt als liefhebbende moeder niet. Maar met haar fratsen heeft ze die rechten verspeelt.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:38 schreef Iblis het volgende:
[..]
Merkt even op wat je zegt: Met de kennis dat de bijwerkingen onbekend zijn.
[..]
En we zijn 11 woorden verder en je spreekt jezelf tegen door nu al te stellen dat het ernstige bijwerkingen heeft.
Ik vind dat toch opmerkelijk.
[..]
Ik heb de vraag nu al tig keer gesteld. Maar je negeert deze telkens, dus nog maar: Hoe verklaar jij dat pokken helemaal uitgeroeid is, en polio ontzettend teruggedrongen is, rode hond amper nog voorkomt, bof zeldzaam is, terwijl vaccins niet werken?
En dat bovendien als men stopt met vaccinatie tegen polio, polio direct weer oprukt (is in Nigeria gebeurd).
Als een vaccin geen effect heeft, hoe verklaar je dit dan?
Ja. Mag ik je eraan herinneren, nogmaals, dat ik dat b.v.:quote:
Dat klopt wel maar artsen weten niet met welke materie ze nu ècht bezig zijn. Tientallen shots voor hun 2 levensjaar. Die kennis is doelbewust weggehouden tijdens de indoctrinatiestudie.quote:Op zondag 19 juli 2009 01:08 schreef Iblis het volgende:
[..]
Als je daar toch op gaat zitten zeuren: Het is baby’s in het Nederlands, niet babies.
Maar enfin, ik heb geen idee. Mishandeling komt denk ik vaak niet aan het licht, tenzij er verwondingen achter blijven of het kind sterft. Maar nogmaals, baby's verdoven is zo makkelijk niet altijd. Ik vind dat je dat gewoon stelselmatig negeert.
Er zullen niet veel artsen zijn die een baby graag pijn doen. Maar er zullen er nog minder zijn die een baby graag zien sterven. Dat is echt een wezenlijk punt.
Wat denk jij dan dat ze dachten? ‘We gaan lekker baby's zonder verdoving opereren, want dan voelen ze veel pijn en dat vinden we fijn?’quote:Op zondag 19 juli 2009 01:16 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
Dat is wederzijds. Stelselmatig fouten vergoeilijken, voortschrijdende inzichten bla blabla...
Geef gewoon toe: ze dachten dit NIET, maar het is een makkelijk excuus.
Zeuren? Waar zeur ik erover? Pot en ketel...
Heb je een bron voor die verminking Lambiekje? En: als vaccins bedrog zijn, waarom is pokken dan uitgeroeid nadat vaccinatie is ingesteld? Waarom polio ook ver teruggedrongen? Waarom komt het weer terug als je stopt vaccineren?quote:Op zondag 19 juli 2009 10:06 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe godverdomme ziek is men in hun kop. Is men nu echt zo walgelijk dom. Volgens mij wil men kinderen met een afwijking... Echt onbegrijpelijk dat gros van de ouders hun kinderen verminken uit pure onwetendheid omdat bigpharma en overheid men op schandalig wijze misleidt en bedodemietert.
Maar maar er is bewustzijn aan het onstaan dat vaccins bedrog is, en dat is een zéér goede zaak.
Heb je een link naar de aflevering?quote:Kijk maar naar Tros Radar. Huisartsen e.d. worden op een zeer grove wijze behandeld en misleid. En artsen die de __rommel __ van bigpharma niet wilt worden figuurlijk afgebrand achter hun rug.
Dat komt omdat we een verpest en geruïneerd afweersysteem hebben omdat we vaccineren.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:09 schreef Iblis het volgende:
[..]
Heb je een bron voor die verminking Lambiekje? En: als vaccins bedrog zijn, waarom is pokken dan uitgeroeid nadat vaccinatie is ingesteld? Waarom polio ook ver teruggedrongen? Waarom komt het weer terug als je stopt vaccineren?
[..]
http://www.zielenknijper.(...)erkingen-geheim.htmlquote:Heb je een link naar de aflevering?
Als dat zo zou zijn, dan eh, zou je toch verwachten dat mensen juist massaal dood zouden gaan aan pokken en polio? Hoe zwakker je afweersysteem, hoe sneller je sterft. Dus, aannemende dat jouw conclusie juist is zouden we volgens mij moeten zien:quote:Op zondag 19 juli 2009 10:10 schreef Lambiekje het volgende:
Dat komt omdat we een verpest en geruïneerd afweersysteem hebben omdat we vaccineren.
Met deze techniek is bigpharma altijd zeker van dat men terug komt voor hun kutproducten.
En maar schreeuwen verminking dit, verminking dat. Maar ondertussen geen bewijzen hebben hiervoor.quote:Op zondag 19 juli 2009 10:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat komt omdat we een verpest en geruïneerd afweersysteem hebben omdat we vaccineren.
Met deze techniek is bigpharma altijd zeker van dat men terug komt voor hun kutproducten.
[..]
http://www.zielenknijper.(...)erkingen-geheim.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |