misschien is het goed eerst een kritisch te kijken naar wat die vermeende WHO-publicaties uit 1972 beschrijven:quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:18 schreef huupia het volgende:
ik las op wanttoknow.nl een artikel over deze vaccinatie en dat in 3 stappen het afweergestel van de mens wordt gesloopt . zou al in 1972 zijn bedacht.
bizar
endgame?
http://www.wanttoknow.nl/(...)-vaccinatie-killers/
Het is dan ook een Open Secretquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:38 schreef RM-rf het volgende:
[..]
misschien is het goed eerst een kritisch te kijken naar wat die vermeende WHO-publicaties uit 1972 beschrijven:
er wordt nogal een vergaand blahblah-verhaaltje gehouden, maar waarschijnlijker is het gewoon dat die publicaties gaan over het gevaar van immuniteit voor vacciantie en epidemie-ontwikkeling...
helemaal niet als methode om mensen te vermoorden, maar juist gericht op efficientie van verdere vaccinatie'-programma's.
dit zijn de betreffende Memo's die als aanhangsel van WHO Bulletin 47 gepubliceerd zijn (en waaraan niks 'geheims' is)
http://whqlibdoc.who.int/(...)1972_47(2)_memo1.pdf
http://whqlibdoc.who.int/(...)1972_47(2)_memo2.pdf
Het massaal vaccineren is dus ook volstrekt onzinnig.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:39 schreef ToT het volgende:
Van de meenpeetsj: 65.000 H1N1-doden gevreesd in Engeland
Waar gisteren al enkele cijfers bekend werden over de rigoureuze stijging van het aantal met Mexicaanse griep besmette inwoners van Groot-Brittannië, bracht het Engelse Ministerie van Gezondheid vandaag langverwachte officiële cijfers naar buiten.
In het worst case scenario, met een sterftecijfer van één op driehonderd, rekent de regering op 65.000 doden. De Britse regering vreest dat zeker zestig procent van de bevolking het virus zal oplopen, en dat de helft daarvan daadwerkelijk ziek zal worden.
Het mildste scenario, waarbij 'slechts' vijf procent van de bevolking ziek wordt met een sterftecijfer van 0,1, levert 3100 doden op. In vergelijking: een stevige wintergriep die in de laatste maanden van 1999 opdoemde, zorgde voor 21.000 doden.
In de afgelopen week werden 55.000 nieuwe besmettingen vastgesteld. Meer dan 650 mensen liggen momenteel in het ziekenhuis. Gebaseerd op prognoses verwacht de overheid dat meer dan de helft van alle kinderen de griep zal gaan krijgen.
Ook is er deze week een hulplijn geopend, de National Pandemic Flu Service. Er zullen 2000 medewerkers telefoontjes van ongeruste Britten op gaan nemen. In totaal steeg het dodental van zestien vorige week naar 29 deze week; 26 daarvan in Engeland, drie in Schotland.
Hoewel het vaccin nog niet gereed is, heeft het Verenigd Koninkrijk er 132 miljoen doses van besteld - twee voor elke inwoner.
Hoezo? Ik kan hieruit niet herleiden of het om een gevaccineerd volk gaat of niet. Dan zou het pas zinnigere info kunnen opleveren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het massaal vaccineren is dus ook volstrekt onzinnig.
We gaan een '76 swineflu herhaling doen.
Waarom is dat precies onnodig?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het massaal vaccineren is dus ook volstrekt onzinnig.
We gaan een '76 swineflu herhaling doen.
Het zou puur vergif zijn volgens Biekje, en een appel werkt beter dan verzwakte ziektekiemen e.d. inspuiten.quote:
quote:
Dat is gevoegelijk bekend, ik was eigenlijk wel eens benieuwd naar zijn motivatie en, nog belangrijker, zijn bewijzen voor die uitspraak.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zou puur vergif zijn volgens Biekje, en een appel werkt beter dan verzwakte ziektekiemen e.d. inspuiten.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:11 schreef Gulo het volgende:
Ik denk dat wanneer mensen in grote mate weigeren preventief gevaccineerd te worden dat ze weinig keuze hebben dan zich daar bij neer te leggen. Wanneer er slechts weinig 'weigeraars' zijn, wordt dit natuurlijk een heel ander verhaal.
Er zal dus wel dusdanig gemanipuleerd worden via de media, dat veruit de meeste sheeples denken dat ze zullen sterven als ze die prik niet halen, en zich dus hoe dan ook laten enten.
Al heb je wellicht nog redelijke concentraties gristenen die zich uit religieuze overtuigingen niet zonder meer zullen laten vaccineren.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:20 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Dat dus. Ik hoop dat er voldoende mensen zullen zijn die hier tegen zullen zijn anders ziet mn toekomst er niet goed uit
Als je in Nederland niet ingeënt wilt worden dan hoeft dat ook niet. Je moet gewoon wanneer straks het puntje bij paaltje komt voor jezelf goed afwegen wat de risico's zijn van zowel het niet vaccineren als het wel nemen. En ik hoop van harte dat mensen zich niet al te veel laten beïnvloeden door alle sensatiezoekers en bangmakerij die er op internet over te vinden is. Die meestal ook nog eens op niks gebaseerd is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:20 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Dat dus. Ik hoop dat er voldoende mensen zullen zijn die hier tegen zullen zijn anders ziet mn toekomst er niet goed uit
Dit heb ik net opgezocht bij de bron omdat Lambiekje hetzelfde beweerde, dus laat ik er voor de volledigheid in deze topic nog even op reageren. Er zijn namelijk in het Oostenrijkse parlement vragen over gesteld, wat hier nu aan de hand was.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:50 schreef Salvad0R het volgende:
Waarom quote je dan niet de link die aangeeft dat Baxter International met opzet heeft geprobeerd vogelgriep met menselijke influenza te kruizen en het bij nietsvermoedende laboranten over de hele wereld te verspreiden?
Het betrof overigens niet direct Baxter zelf, maar een bedrijf dat in opdracht van Baxter handelde, namelijk Avir Green Hills Biotechnology GmbH.quote:Nachvollziehbar ist Folgendes:
Bei einem Unternehmen mit Standort in Niederösterreich wurde ausschließlich für Forschungszwecke (und nicht zur Anwendung am Menschen!) bestimmtes Forschungsmaterial hergestellt. Auf Grund von Fehlern bei der Produktion wurde das Forschungsmaterial mit Vogelgrippe-Virus (Influenza A/H5N1) kontaminiert. Das Forschungsmaterial wurde im Rahmen eines Entwicklungsprojektes eines neuen Impfstoffes gewonnen. Dieses Material wurde dann im Rahmen des Forschungsprojektes zu einer Firma in der Tschechischen Republik transferiert. Dort wurde auf Grund eines Ergebnisses bei einem Tierversuch die Kontamination des übermittelten Forschungsmaterials mit Vogelgrippe-Virus (Influenza A/H5N1) bemerkt.
Dieser Vorfall wurde, von der in der Tschechischen Republik tätigen Firma, kommuniziert und in Folge österreichischen Gesundheitsbehörden gemeldet. Am 9. Februar 2009, 17.00 Uhr wurde das Bundesministerium für Gesundheit (BMG) von einer Kontamination eines für Forschungszwecke hergestellten Materials mit Vogelgrippe-Virus (Influenza A/H5N1) informiert.
Seitens der jeweils national zuständigen Gesundheitsbehörde wurden die notwendigen Erhebungen und Untersuchungen durchgeführt und Veranlassungen getroffen, um proaktiv eine allfällige Gefährdung von Mensch und Tier zu verhüten.
Zu den proaktiv getroffenen präventiven Maßnahmen gehörte die prophylaktische Einnahme eines Neuraminidasehemmers durch möglicherweise kontaminierte Personen, sowie deren medizinische Untersuchung in einem Wiener Spital. Es konnte sehr rasch festgestellt werden, dass es zu keiner Erkrankung gekommen ist.
wat is nu het probleem dat men zich NIET vaccineerd en er breekt een virus uit. Diegene die gevaccineerd zijn hebben dan een probleem niet dieginen die niet-gevaccineerd zijn.quote:
Ik zou dit omdraaien niet gevaccineerden hebben een probleem aangezien zij in dat geval een hogere kans lopen de infectie op te lopen. De andere groep is beschermdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat is nu het probleem dat men zich NIET vaccineerd en er breekt een virus uit. Diegene die gevaccineerd zijn hebben dan een probleem niet dieginen die niet-gevaccineerd zijn.
Je hebt dus wel bescherming met een vaccin mits het de stam is waar je tegen gevaccineerd bent natuurlijk.quote:Je moet je afvragen ben je wel uberhaupt veilig met een vaccin? Naast dat je NIET beschermd ben zit je lichaam vol met onhandelbare stoffen waardoor je afweer belabberd is.
In de biblebelt wonen veel mensen die uit geloofsovertuiging geen vaccinatie willen. Hier geld dus geen herd immunity. Daarom was er een reeële kans dat het zich snel onder hen zou verspreiden.quote:Het is maar dat men het weet.
Ik snap ook niet dat er paniek uitbrak toen er een uitbraak was in de bibelbel laatst ?!! Ik weet het wel maar dan moet men de stelling los laten dat vaccins werkzaam en veilig zijn. Het was direct stil rond om deze uitbraak toen het bij de autoriteiten bekend was dat gros gewoon netjes ingeënt was.
Het is meestal zo dat er bij een gedeelte van de gevaccineerden een non-respons is, d.w.z. hun lichaam reageert er niet op zoals gehoopt. Dit is altijd een heel kleine groep, maar die blijft dus vatbaarder.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:59 schreef Lambiekje het volgende:
wat is nu het probleem dat men zich NIET vaccineerd en er breekt een virus uit. Diegene die gevaccineerd zijn hebben dan een probleem niet dieginen die niet-gevaccineerd zijn.
Waarom zou een vaccin niet beschermen? Er staat nog de vraag in een andere topic, dat als dit zo was, hoe het dan kan dat pokken is uitgeroeid door vaccinatie. En dat polio nog maar in vier landen voorkomt. En in Nigeria is het weer opgekomen nadat men even stopte met vaccineren (omdat er geruchten rondging dat het vaccin vrouwen onvruchtbaar zou maken, of dat het AIDS zou verspreiden).quote:Je moet je afvragen ben je wel uberhaupt veilig met een vaccin? Naast dat je NIET beschermd ben zit je lichaam vol met onhandelbare stoffen waardoor je afweer belabberd is.
Wat is jouw verklaring voor het succes van vaccins dan? Of wilde je beweren dat al die ziektes ondanks vaccins zo weinig nog voorkomen?quote:Het is maar dat men het weet.
Ik neem aan dat je op de bofepidemie doelt. In afwachting van officiële cijfers, waar je natuurlijk graag mee komt, kan ik op basis van de non-respons wel een verklaring geven. Gegeven een heel veel grotere groep die wel ingeënt wordt, versus een kleine groep die niet ingeënt wordt kan in absolute aantallen dat deel van de grote groep bij wie een non-respons optreedt en dat ook besmet raakt natuurlijk nog groter zijn dan het aantal leden van de kleine groep die niet gevaccineerd is.quote:Ik snap ook niet dat er paniek uitbrak toen er een uitbraak was in de bibelbel laatst ?!! Ik weet het wel maar dan moet men de stelling los laten dat vaccins werkzaam en veilig zijn. Het was direct stil rond om deze uitbraak toen het bij de autoriteiten bekend was dat gros gewoon netjes ingeënt was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |