abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71117954
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor, niet bang, gewoon vertrouwen in de medische wetenschap en graag gebruik makend van de mogelijkheden die geboden worden.

Van mij mag je jezelf helemaal vol laten prikken.

Zou het een mogelijkheid worden om een vaccinatie te WEIGEREN ? Zou je van deze mogelijkheid niet graag gebruik willen maken ?

Toe, zeg eens eerlijk.
  zondag 19 juli 2009 @ 14:26:10 #227
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71117995
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:24 schreef Bankfurt het volgende:
Zou het een mogelijkheid worden om een vaccinatie te WEIGEREN ? Zou je van deze mogelijkheid niet graag gebruik willen maken ?
Tot nu toe is er nog nooit een vaccinatie verplicht gesteld.
quote:
Toe, zeg eens eerlijk.
Ik zou er waarschijnlijk geen gebruik van maken.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71118052
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:18 schreef Iblis het volgende:

[..]

Mensen worden zelfs ziek van masten die niet aanstaan. Als ze maar denken dat het aanstaat.
Als masten uitstaan, betekent nog niet dat ze geen schadelijke elektro-magnetische effecten kunnen veroorzaken op de omgeving. Ga je svp eens bijvoorbeeld verdiepen in radio techniek.
pi_71118092
quote:

[..]

Toe, zeg eens eerlijk.
In Nederland is het sowieso zo dat iedere vaccinatie alleen maar aangeboden wordt en niet verplicht is. Ik zou van dit recht geen gebruik willen maken al was het alleen al omdat ik in de zorg werkt en ik het niet op me geweten wil hebben dat ik daar als mogelijke besmettingsbron rondloop als dit te voorkomen is.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_71118127
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:26 schreef Iblis het volgende:

[..]

Tot nu toe is er nog nooit een vaccinatie verplicht gesteld.
[..]
Oh, Nee ? Ik weet zeker dat jij miinstens 3 keer verplicht bent gevaccineerd in jouw jeugdjaren.
quote:
Ik zou er waarschijnlijk geen gebruik van maken.
Waarvan akte.
pi_71118341
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:31 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Oh, Nee ? Ik weet zeker dat jij miinstens 3 keer verplicht bent gevaccineerd in jouw jeugdjaren.
quote:
Zijn RVP-vaccinaties verplicht?

Nee.

Vaccineren gebeurt in Nederland op vrijwillige basis. Vrijwel alle ouders laten hun kind vaccineren.
bron
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 14:40:15 #232
249559 crew  Lavenderr
pi_71118408
quote:

[..]

Toe, zeg eens eerlijk.
Het is toch niet verplicht?
Nee, ik zou niet 'graag' gebruik maken van de mogelijkheid om te weigeren.
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 14:41:39 #233
249559 crew  Lavenderr
pi_71118463
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:30 schreef switchboy het volgende:

[..]

In Nederland is het sowieso zo dat iedere vaccinatie alleen maar aangeboden wordt en niet verplicht is. Ik zou van dit recht geen gebruik willen maken al was het alleen al omdat ik in de zorg werkt en ik het niet op me geweten wil hebben dat ik daar als mogelijke besmettingsbron rondloop als dit te voorkomen is.
Precies!
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 14:43:44 #234
249559 crew  Lavenderr
pi_71118547
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:28 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Als masten uitstaan, betekent nog niet dat ze geen schadelijke elektro-magnetische effecten kunnen veroorzaken op de omgeving. Ga je svp eens bijvoorbeeld verdiepen in radio techniek.
Hoeveel slachtoffers zijn er al geregistreerd die door de aanwezigheid van masten?
Ik kan ze namelijk nergens vinden.
pi_71118834
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:38 schreef Cerbie het volgende:

[..]

[..]

bron
Het kind kan in ieder geval niet weigeren.

Daarnaast is het RVP in het verleden wel degelijk als "verplicht" in campagnes verkocht. De mensen beseften toen nog nauwelijks dat men kon weigeren. Wat op hetzelfde neerkomt.

Indoctrinatie is soms nog erger dan wetgeving.
  zondag 19 juli 2009 @ 14:54:07 #236
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71118882
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:28 schreef Bankfurt het volgende:
Alles met ijzer kan elektromagnetische-effecten teweeg brengen. De zon zelf zendt elektromagnetische straling uit. Dat is zo'n algemeen begrip dat je die troef altijd kunt spelen. Zolang je niet specificeert hoe of wat, is het gewoon een gemeenplaats.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71118937
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:30 schreef switchboy het volgende:

[..]

Aha, kun je als werknemer in de zorg alle bepaalde vaccinaties weigeren ?
  zondag 19 juli 2009 @ 14:56:28 #238
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71118963
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:52 schreef Bankfurt het volgende:

Daarnaast is het RVP in het verleden wel degelijk als "verplicht" in campagnes verkocht. De mensen beseften toen nog nauwelijks dat men kon weigeren. Wat op hetzelfde neerkomt.

Het is gezwets. Ja, mijn ouders hebben ook voor vaccinatie gekozen, maar nog steeds geldt – heel duidelijk – dat het niet verplicht was en is. Partijen als de SGP hebben zich met name altijd heel hard gemaakt om vaccinatie niet verplicht te stellen, en dat is ook altijd duidelijk geweest.

Natuurlijk werd het aangeraden, maar vind je het gek? Ik kan het ook alleen maar aanraden. Vaccinatie heeft pokken uitgeroeid. Polio in Europa. Dat lijkt me wel een succes.
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 14:58:13 #239
249559 crew  Lavenderr
pi_71119012
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:52 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Een kind dat polio krijgt omdat paps en mams het niet wilden laten inenten lijkt mij erger.
  zondag 19 juli 2009 @ 15:01:17 #240
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71119113
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:55 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Aha, kun je als werknemer in de zorg alle bepaalde vaccinaties weigeren ?
De werkgever moet verplicht die vaccinaties aanbieden volgens mij. Volgens mij kun je weigeren, maar als je daardoor zelf een risicobron wordt kan dat consequenties hebben aan de taken die je kunt uitvoeren.
pi_71119358
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:01 schreef Iblis het volgende:

[..]

De werkgever moet verplicht die vaccinaties aanbieden volgens mij. Volgens mij kun je weigeren, maar als je daardoor zelf een risicobron wordt kan dat consequenties hebben aan de taken die je kunt uitvoeren.
Mooi, kijk, dat schiet al op. Je kunt weigeren, maar dan wordt je ontslagen;
toegegeven, het is geen 100% verplichting.

Tuurlijk, ze laten geen kans onbenut om zichzelf aan het werk te houden. Waar kan je dat niet beter doen dan je eigen personeel als eerste tot je klandizie te benoemen, geniaal.
  zondag 19 juli 2009 @ 15:16:26 #242
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71119609
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:08 schreef Bankfurt het volgende:
Mooi, kijk, dat schiet al op. Je kunt weigeren, maar dan wordt je ontslagen;
toegegeven, het is geen 100% verplichting.
Ik weet niet of het voldoende is voor ontslag. Het gaat er echter om dat als iemand niet is ingeënt die persoon zelf een drager van virussen kan zijn, er een hoger risico dat zo iemand zwakkeren besmet. Om die mensen niet bloot te stellen aan dit gevaar wordt zo'n persoon niet ingezet.

Dat lijkt me vrij logisch. Je kunt mensen toch niet willens en wetens aan extra gevaar bloot stellen?
quote:
Tuurlijk, ze laten geen kans onbenut om zichzelf aan het werk te houden. Waar kan je dat niet beter doen dan je eigen personeel als eerste tot je klandizie te benoemen, geniaal.
Dus jij zou graag zonder hepatitis-vaccinaties gaan werken in de zorg? Liefst ook nog met bloed en zo?
pi_71120424
In België staat tegenwoordig de doodstraf op niet-vaccinatie.

... voor huisdieren die je meebrengt van vakantie.
I'll be back
  zondag 19 juli 2009 @ 15:57:25 #244
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71120814
De Minister van de Gezondheid van België voert een wet door die het inzetten van Oom Agent toestaat in verband met het uitvoeren van gedwongen massa inentingen.

De minister van België van Gezondheid, Laurette Onkelinx, heeft op Vrijdag aangekondigd dat de overheid een wet heeft doorgevoerd die het mogelijk maakt ten tijden van epidemieën, speciale noodsituatie bevoegdheden toe te bedelen aan personeel werkzaam voor verscheidene takken van de overheid voor een massa inenting campagne. Die speciale noodsituatie bevoegdheden gelden dus ook voor overheidsinstellingen de die niet voor de gezondheidssector werken. De overheid van België heeft 12.5 miljoenendosissen vaccins gekocht

bron: 19 juli, 2009 door birdflu666
  zondag 19 juli 2009 @ 16:05:24 #245
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71121018
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:57 schreef slackster het volgende:
De Minister van de Gezondheid van België voert een wet door die het inzetten van Oom Agent toestaat in verband met het uitvoeren van gedwongen massa inentingen.

De minister van België van Gezondheid, Laurette Onkelinx, heeft op Vrijdag aangekondigd dat de overheid een wet heeft doorgevoerd die het mogelijk maakt ten tijden van epidemieën, speciale noodsituatie bevoegdheden toe te bedelen aan personeel werkzaam voor verscheidene takken van de overheid voor een massa inenting campagne. Die speciale noodsituatie bevoegdheden gelden dus ook voor overheidsinstellingen de die niet voor de gezondheidssector werken. De overheid van België heeft 12.5 miljoenendosissen vaccins gekocht

Waar maak jij uit op dat het nu verplichte vaccinatie betreft?
  Moderator zondag 19 juli 2009 @ 16:14:15 #246
249559 crew  Lavenderr
pi_71121247
quote:
Op zondag 19 juli 2009 15:57 schreef slackster het volgende:

Dat gaat alleen maar over extra bevoegdheden.
  zondag 19 juli 2009 @ 18:35:46 #247
74330 MrLazy
Lazyness
pi_71126404
http://www.google.com/hos(...)D6CzTK1az6wD99GH8580

Vaccine makers and federal officials will be immune from lawsuits that result from any new swine flu vaccine, under a document signed by Secretary of Health and Human Services Kathleen Sebelius, government health officials said Friday.

Het staat ook op Burgemeister haar blog, maar het zit hier vol flauwe kerels die de moeite niet willen doen om haar bronnen terug te vinden.
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
  zondag 19 juli 2009 @ 19:06:33 #248
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71127350
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef MrLazy het volgende:
http://www.google.com/hos(...)D6CzTK1az6wD99GH8580

Vaccine makers and federal officials will be immune from lawsuits that result from any new swine flu vaccine, under a document signed by Secretary of Health and Human Services Kathleen Sebelius, government health officials said Friday.

Het staat ook op Burgemeister haar blog, maar het zit hier vol flauwe kerels die de moeite niet willen doen om haar bronnen terug te vinden.
Ja idd een heel guitig itempje, dus als er als gevolg van de vaccins mensen bij de miljoenen dood neervallen heeft dat minder consequenties voor de WHO dan als ik in de hoofdstad jmn auto fout parkeer want dan heb ik wel gehaaid een bon aan mn broek hangen
  zondag 19 juli 2009 @ 19:06:40 #249
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71127353
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:35 schreef MrLazy het volgende:

Het is een goede gewoonte om je bronnen te melden.
pi_71141483
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:23 schreef thunderhart het volgende:
Hallo mensen,

Al mag deze info dan volgens sommigen van een 'baggersite' komen of klakkeloos overgenomen zijn van iets of iemand...Voorlopig staat het ONOMSTOTELIJK en WETENSCHAPPELIJK BEWEZEN VAST dat dít goedje ín het vaccin zit ! En het is niet de eerste de beste die dit beweert en bewijst.

http://www.wanttoknow.nl/(...)s-ingespoten-krijgt/

Tis maar dat je weet waar je mee ingespoten word

En om de vraag van de TS te beantwoorden: Als een bepaalde fase (6? ligt aan aantal doden) gehaald wordt kunnen ze een noodwet/verordening in laten gaan die iedereen verplicht tot inenten. Deze 'wet' is door 196 landen bekrachtigd. Ben de link die deze info had kwijt maar als je effe googled krijg je genoeg hierover. (o.a Argusoog.punt.nl: Swineflu- the fools)

De open dialoog met overheid/wetenschappers/medici enz is er nog steeds niet en antwoorden blijven uit. Niemand geeft openheid van zaken.

Thunderhart
Mwoa, die studie zegt dat er sterke aanwijzingen zijn, en dat eea nader onderzocht moet worden. Een goed iets, maar die stof wordt zo te lezen gebruikt in een oa vaccin tegen Herpes, en in een Antrax vaccin welke Amerikaanse soldaten tijdens de golfoorlog hebben gehad. Dat is dus op een relatief kleine groep van toepassing, en militairen houden nogal van rotzooien zoals bekend, dus mogelijk hebben ook een disproportioneel grote groep militairen én zo'n herpes vaccin gehad, én dat anthrax vaccin, in een korte tijd, en dus een veel hogere dosis gekregen dan een persoon normaliter zou kunnen krijgen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')