abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 17:29:29 #176
5428 crew  miss_sly
pi_70172513
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:16 schreef Lois het volgende:

[..]

Is niet vreemd hoor, dat deden ze bij mij ook niet. Mijn vliezen waren al gebroken en dan rommelen ze daar zo weinig mogelijk om geen infecties te veroorzaken. Toen ik eenmaal persdrang had zijn ze gaan kijken/voelen.
Aah, ok, klinkjt zo ook wel logisch eigenlijk met die gebroken vliezen. Tja, noob hier he, dus allemaal nog onbekend
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:30:24 #177
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70172530
hallo dames! ik ben weer thuis en wat een leuke echo vanmorgen... *Smelt*

2 weken geleden was ons beebje moeilijk te meten en leek het erop dat we een week minder lang zwanger waren, want toen leek beebje 2,5 cm...
vandaag dus voor een tweede meetpoging geweest en wat een enorm verschil! een heel druk beebje, hele duidelijke armen en benen, en mooi aan het ochtendgymnastieken!
en inmiddels 5,11 cm!
en vandaag dus 12 weken zwanger!!!! (klein mijlpaaltje!)

ben nu al een beetje flieft

zal zo even een foto uploaden

en o ja mijn datum mag naar de allerlaatste van 2009 dus 31 december alvast bedankt...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:31:01 #178
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70172547
Wauw Owlet to the rescue

Miss heb je geen kraampakket van je verzekering? Je kunt ze ook kant-en-klaar kopen bij de apotheek van het merk Heltiq geloof ik. Kosten iets van 28 euro. En daar zit dan alles in wat ook in mijn pakket van wel van de verzekering zit.
Oh en heb je de kraamzorg intake al gehad? Ik heb een waslijst gekregen opgedeeld in categorieen met wat je allemaal in huis moet hebben. Als je wilt kan ik die wel even online zetten (toevoeging van de kraammevrouw, de lijst die zij hanteren is de meest compacte met alleen de dingen die echt nodig zijn, "loop met een grote boog om lijsten van de prenatal enzo heen want daar staan allemaal nutteloze dingen op" )

-edit-

voor de 12 weken van BJ!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70172553
Vliezen zijn overigens nog niet gebroken
pi_70172556
miss-sly, klossen kan je grais aanvragen bij thuiszorg: http://www.amsterdamthuiszorg.nl/?cntCat=1&cntid=64
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_70172621
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:31 schreef TheFrankey het volgende:
Vliezen zijn overigens nog niet gebroken
Schiet niet op is het wel? Of lees ik gewoon te weinig?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:34:03 #182
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70172625
Happy! wat helemaal geweldig voor je!

wat ik zo gauw zag:
Stiemie, dikke voor jou! inmiddels heb je weekend, kom lekker bij!
Tan, ik voel beebje nu ook al bijna een week. kan best. volgens mijn vlos kan het ook. jij voelt je beebje dus ook gewoon al!
vwb baarmoeder kunnen voelen, ik ben nu 12 wk en voel hem heel duidelijk. als je op je rug ligt, ga dan eens vinger voor vinger vanaf je navel naar beneden, wel beetje duwen, en ergens halverwege richting je schaambot, voel je weerstand en kan je niet helemaal naar binnen/beneden duwen zoals een stukje daarboven. dat is je baarmoeder

BJ! gefeli met je mijlpaal!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 17:35:11 #183
5428 crew  miss_sly
pi_70172654
owlet, bedankt!

Ja, dat ontspannen ernaar toe leven ligt wel in de bedoeling, maar een paar digen zullen toch geregeld moeten he
Wij wonen gelukkig gelijkvloers en bij alledrie de wasgelegenheden (toilet, badkamer, keuken) staat altijd een flesje vloeibare zeep Misschien een paar extra handdoeken geen slecht idee is.

Handig dus om het nummer van het borstvoedingscentrum vast te noteren, zodat we dat niet hoeven opzoeken in geval van vragen of problemen.

Dat van die speentjes betreft eigeniljk de fopspenen, want ik wil dus borstvoeding gaan geven. De lactatiekundige zei gisteren om die de eerste week niet te geven, dus dan heeft het utikoken daarvan ook geen haast bij nader inzien
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 17:38:01 #184
5428 crew  miss_sly
pi_70172724
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:31 schreef snoopy het volgende:
miss-sly, klossen kan je grais aanvragen bij thuiszorg: http://www.amsterdamthuiszorg.nl/?cntCat=1&cntid=64
snoopy, thanks
pi_70172770
Dan zeker niet! Wat goed joh dat je al contact hebt met een lactatiekundige.
Natuurlijk hoeft het niet zo te zijn dat iemand hulp nodig heeft bij het geven van BV maar het lijkt wel alsof het als je kraamvrouw bent tien keer moeilijker is om hulp te zoeken.
Alles is nieuw, verwarrend en het lijkt ingewikkeld en dan is het makkelijker om te vertrouwen op de kraamverzorgster maar dat is niet altijd de meest aangewezen persoon om te helpen met BV.

Gelukkig zijn er genoeg lieve vrijwilligsters en lactatiekundigen die maar al te graag telefonisch en soms zelfs aan je bed komen helpen.
Als je dan al van te voren weet dat dat kan, dat dat niet gek is en dat je alleen maar hoeft te bellen dan is de grootste horde al genomen
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 17:40:00 #186
5428 crew  miss_sly
pi_70172776
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:31 schreef huuphuup het volgende:
Wauw Owlet to the rescue

Miss heb je geen kraampakket van je verzekering? Je kunt ze ook kant-en-klaar kopen bij de apotheek van het merk Heltiq geloof ik. Kosten iets van 28 euro. En daar zit dan alles in wat ook in mijn pakket van wel van de verzekering zit.
Oh en heb je de kraamzorg intake al gehad? Ik heb een waslijst gekregen opgedeeld in categorieen met wat je allemaal in huis moet hebben. Als je wilt kan ik die wel even online zetten (toevoeging van de kraammevrouw, de lijst die zij hanteren is de meest compacte met alleen de dingen die echt nodig zijn, "loop met een grote boog om lijsten van de prenatal enzo heen want daar staan allemaal nutteloze dingen op" )

-edit-

voor de 12 weken van BJ!!
Kraampakket heb ik, ben vergeten wat er allemaal en hoeveel er in zit
Maar als je dat lijstje online wil zetten graag. Kraamzorg intake heb ik nog niet gehad, ga ik volgende week over bellen, maar ik wil graag beginnen met hamsteren
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:41:31 #187
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70172811
en hier dan een (beetje wazige) profielfoto

deze foto 4,99cm en andere 5,11cm zie ik, dus gemiddeld ruim 5
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 17:42:22 #188
5428 crew  miss_sly
pi_70172828
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:39 schreef owlet het volgende:
Dan zeker niet! Wat goed joh dat je al contact hebt met een lactatiekundige.
Natuurlijk hoeft het niet zo te zijn dat iemand hulp nodig heeft bij het geven van BV maar het lijkt wel alsof het als je kraamvrouw bent tien keer moeilijker is om hulp te zoeken.
Alles is nieuw, verwarrend en het lijkt ingewikkeld en dan is het makkelijker om te vertrouwen op de kraamverzorgster maar dat is niet altijd de meest aangewezen persoon om te helpen met BV.

Gelukkig zijn er genoeg lieve vrijwilligsters en lactatiekundigen die maar al te graag telefonisch en soms zelfs aan je bed komen helpen.
Als je dan al van te voren weet dat dat kan, dat dat niet gek is en dat je alleen maar hoeft te bellen dan is de grootste horde al genomen
DAt vond ik dus ook zo geweldig van de cursus waar we gisteren geweest zijn: je weet waar je terecht kan, je weet al een beetje wat je kan verwachten (zowel goede als minder goede dingen zo in het begin) en ook dat je altijd bij hun terecht kan. Inderdaad veel vrijwilligsters en de lactatiekundige die zelf ook komt als je het nodig denkt te hebben. Vind ik iig een fijn idee, want ik wil graag dat de bv goed gaat lukken en ik heb inmiddels al wel geleerd dat dat niet vanzelfsprekend is, hoe natuuriljk het ook is
pi_70172858
BJ: 12 weken mijlpaal JOEHOOOEEEE.
  Moderator vrijdag 19 juni 2009 @ 17:43:41 #190
5428 crew  miss_sly
pi_70172867
BJ, mijlpaal 12 weken, wat goed
pi_70172885
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
en hier dan een (beetje wazige) profielfoto

[ afbeelding ]

deze foto 4,99cm en andere 5,11cm zie ik, dus gemiddeld ruim 5
ik zie echt een beeb...
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:46:45 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_70172936
BJ, je beeb

Wat gaat het hard hier Dit is niet bij te houden hoor...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:48:22 #193
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70172981
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Kraampakket heb ik, ben vergeten wat er allemaal en hoeveel er in zit
Maar als je dat lijstje online wil zetten graag. Kraamzorg intake heb ik nog niet gehad, ga ik volgende week over bellen, maar ik wil graag beginnen met hamsteren
hij staat online al op de website van mijn kraamzorg
http://www.careynkraamzorg.nl/files/UITZETLIJST_maart_2009_2.pdf

Het kan best zijn dat er kleine verschillen tussen de lijsten zitten maar volgens mij is dit wel een redelijk standaard versie. Alles waar achter staat (in kraampakket) daar kun je vanuit gaan dat dat ook in je pakket van de verzekering zit. Wel ff dubbel checken, maar die hoef je dus niet extra te halen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70172996
Dat hoeft ook niet flugeltje.

Ik ga mezelf even nestelen op de bank... En daarna maar eens aan het eten beginnen.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:49:48 #195
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70173026
BJ
het is een beebje! oh wat leuk zo met die opgetrokken beentjes en dat koppie
5 cm al! Das al zo groot als je pink ofzo! Dat zit gewoon in je buik!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:55:26 #196
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70173177
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:49 schreef huuphuup het volgende:
BJ
het is een beebje! oh wat leuk zo met die opgetrokken beentjes en dat koppie
5 cm al! Das al zo groot als je pink ofzo! Dat zit gewoon in je buik!!
ja ongelofelijk he???
en het was zo leuk om te zien dat het zo druk aan het bewegen was... ging echt alle kanten op met die lange benen en armen....
heel bijzonder...

vrijdag 19 juni 2009 @ 18:05:02 #197
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70173459
Oh en Miss, nog even een kleine toevoeging die mijn kraam-intake er handmatig bij had gezet; zij raden het kopen van alle aerosleep producten erg af. Het mag wel, er is geen bezwaar tegen, maar het heeft geen enkele toegevoegde waarde in het kader van veiligheid, maar je betaald je wel scheel aan die spullen. (haar woorden )
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:55 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ja ongelofelijk he???
en het was zo leuk om te zien dat het zo druk aan het bewegen was... ging echt alle kanten op met die lange benen en armen....
heel bijzonder...

Ja zo leuk
jemig ik weet nog zo goed hoe mn lief en ik zo verbaasd naar dat scherm lagen te kijken. Hoe dat zo gewenste plusje ineens armpjes en beentjes had en bewoog enzo. En nu ben ik alweer aan het aftellen bijna
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70173690
Beessie, wat super! Morgen ook al 12 weken!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:34:43 #199
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70174300
Beessie-Jen, 12 weken al weer wat een mooie echo. Wat lijkt me dat heerlijk om te zien zeg
  vrijdag 19 juni 2009 @ 18:35:54 #200
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70174338
Tessie, jémig zeg, wat een narigheid allemaal. Balen gewoon, laat ze dan niet telkens een ander verhaal ophangen Hopelijk gaat het nu snel harder.. En natuurlijk veel dank aan onze reportster

Happy!! Ja Blij, blij, blij voor jou, en weer terug in het lijstje ook

Flugeltje, ik vind het toch zo knap dat jij zo positief weet te blijven.. Ik had echt al mínstens 800 x mijn haren uit mijn kop getrokken (gillend, denk ik) maar jij blijft echt kalm en positief Het gaat ook gewoon goedkomen met jou, dat moet gewoon. (<- Da's een dikke vette punt hoor ) Succes!

De verlof-dames, jeej! Enjoy!

Duchess, wat een gaaf iets lijkt me dat.. Karin schreef ook daarover en toen leek het me eigenlijk wel eng, maar nu jullie daar beiden zo enthousiast over zijn klinkt het wat minder 'ieks' zeg maar

TheFrankey, jémig, tot op het einde toe spannend.. Veel succes met de laatste loodjes allebei, al hoop ik dat jullie nu aan het genieten zijn van een héérlijk klein kindje

Beessie-Jen, ik vind de echo duidelijk genoeg hoor, wat mooi 12 weken dus, helemaal geweldig! Is je uitgerekende datum nog bijgesteld ofzo?

Nou, ik heb ook een mijlpaal hoor (de eerste die ik post eigenlijk) : ik ben vandaag 16 weken Mijn buikje is nu wel echt aanwezig en soms voel ik me toch rare borrels en plopjes.. Ik begin steeds meer te geloven dat dat toch echt onze beeb is, al kan ik me er maar half iets van voorstellen. Ohja, en op mijn werk zijn ze allemaal supergeïnteresseerd en zorgzaam, gelukkig werken we met veel jonge meiden en ook de wat oudere dames vinden het vooral helemaal te gek en roepen me constant toe "en laat ik niet zien dat je sjouwt met loeizware dossiers hoor!" (Wij hebben meerdere dossiers van een meter hoog, geen grapje) en omdat ik op dit moment nogal bandenpijn in mijn buik heb en erg veel last van mijn onderrug is het eigenlijk wel fijn dat er zo goed op me gepast wordt (al gaan ze soms wat ver en moet ik ze er even op wijzen dat ik niet invalide ben ofzo)

Het lijkt me naar om zo veel onbegrip naar je hoofd te krijgen (zoals Rocka, Stiemie en wat McLaura vertelt daar word ik helemaal van), een voor iedereen die dat meemaakt..
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')