Tessie, jémig zeg, wat een narigheid allemaal. Balen gewoon, laat ze dan niet telkens een ander verhaal ophangen

Hopelijk gaat het nu snel harder.. En natuurlijk veel dank aan onze reportster

Happy!! Ja

Blij, blij, blij voor jou, en weer terug in het lijstje ook
Flugeltje, ik vind het toch zo knap dat jij zo positief weet te blijven.. Ik had echt al mínstens 800 x mijn haren uit mijn kop getrokken (gillend, denk ik) maar jij blijft echt kalm en positief

Het gaat ook gewoon goedkomen met jou, dat moet gewoon. (<- Da's een dikke vette punt hoor

) Succes!
De verlof-dames, jeej! Enjoy!
Duchess, wat een gaaf iets lijkt me dat.. Karin schreef ook daarover en toen leek het me eigenlijk wel eng, maar nu jullie daar beiden zo enthousiast over zijn klinkt het wat minder 'ieks' zeg maar

TheFrankey, jémig, tot op het einde toe spannend.. Veel succes met de laatste loodjes allebei, al hoop ik dat jullie nu aan het genieten zijn van een héérlijk klein kindje

Beessie-Jen, ik vind de echo duidelijk genoeg hoor, wat mooi

12 weken dus, helemaal geweldig! Is je uitgerekende datum nog bijgesteld ofzo?
Nou, ik heb ook een mijlpaal hoor (de eerste die ik post eigenlijk) : ik ben vandaag 16 weken

Mijn buikje is nu wel echt aanwezig en soms voel ik me toch rare borrels en plopjes.. Ik begin steeds meer te geloven dat dat toch echt onze beeb is, al kan ik me er maar half iets van voorstellen. Ohja, en op mijn werk zijn ze allemaal supergeïnteresseerd en zorgzaam, gelukkig werken we met veel jonge meiden en ook de wat oudere dames vinden het vooral helemaal te gek en roepen me constant toe "en laat ik niet zien dat je sjouwt met loeizware dossiers hoor!" (Wij hebben meerdere dossiers van een meter hoog, geen grapje) en omdat ik op dit moment nogal bandenpijn in mijn buik heb en erg veel last van mijn onderrug is het eigenlijk wel fijn dat er zo goed op me gepast wordt (al gaan ze soms wat ver en moet ik ze er even op wijzen dat ik niet invalide ben ofzo)
Het lijkt me naar om zo veel onbegrip naar je hoofd te krijgen (zoals Rocka, Stiemie en wat McLaura vertelt daar word ik helemaal

van), een

voor iedereen die dat meemaakt..