Dong, jemig dat spat bijna van mijn scherm!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:54 schreef happyme28 het volgende:
Asyonze tijd komt nog wel. Tegen die tijd willen we niet meer zwanger zijn, maar ons baby'tje vast houden. Leuk toch om te weten dat dat ons nog te wachten staat.
Oh, nog even mijn test spammen![]()
hij is een beetje groot, dus maar even zo: http://i39.tinypic.com/4jng4l.jpg
Soort banden waarmee de patient aan het bed wordt vastgebonden. Google maar eens op zweedse banden of onrustsbanden.quote:
heeeey das goed nieuws!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef Chell het volgende:
Tessie update!
Ze is weer mishandeld door de gyn, weer veel pijn, maar ze heeft zowaar 1 cm ontsluiting!Morgenvroeg gaan ze inleiden
![]()
![]()
Duimen jullie mee dat ze nu ook écht doen wat ze beloofd hebben?
Oja, das waar ook!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:01 schreef Ynske het volgende:
Asyniurjouw buikje komt nog wel
maar denk aan je jurk he
3,5 maandquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef amaranta het volgende:
Asyniur, hoe ver ben je als je gaat trouweN?
Ik duim ook!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef Chell het volgende:
Tessie update!
Ze is weer mishandeld door de gyn, weer veel pijn, maar ze heeft zowaar 1 cm ontsluiting!Morgenvroeg gaan ze inleiden
![]()
![]()
Duimen jullie mee dat ze nu ook écht doen wat ze beloofd hebben?
heeft dus niks met bevallen te makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Soort banden waarmee de patient aan het bed wordt vastgebonden. Google maar eens op zweedse banden of onrustsbanden.
oh..... dan....quote:
Misschien... als je heel agressief wordt tijdens je bevalling ofzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
heeft dus niks met bevallen te maken![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
heeft dus niks met bevallen te maken![]()
quote:
quote:3,5 maand
Leuk leuk leukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
oh..... dan....
eh.... ik zal je wel een linkje pmmen naar een foto van toen ik trouwde, ik was 12 wk.
Jurk pastte prima, wel wat uitgenomen maar ik zag er echt leuk uit al zeg ik het zelf en buikje was net wel net niet te zien dus precies goed!
Dus wellicht eerder dan morgenvroeg al??quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:11 schreef Chell het volgende:
Tes smst net nog dat die pijn niet kwam door botte hork gyn, maar veroorzaakt werd omdat het hoofdje van de baby al zo diep ligt ofzo. Ze had het niet helemaal gehoord, maar er was in ieder geval een verklaring voor. Als ze de vliezen gaan breken, gaat het dus ook weer zoveel pijn doen.
Dus eventuele Almeerse mamma's-to-be kunnen weer opgelucht ademhalen en hoeven niet bang te zijn voor een botte hork
Baby:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:16 schreef Asyniur het volgende:
even vlug geteld maar ik ben dan 15w1d zwanger op mijn trouwdag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |