Intel Atom 270 ofzoiets bedoel je dat met CPU ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:55 schreef RLinker het volgende:
Beetje weinig info:
CPU?
Geheugen?
HD?
Waar op te halen?
Hoe oud?
Vandaar de vraag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:18 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Intel Atom 270 ofzoiets bedoel je dat met CPU ?
Is dit de 12 gb versie? Die heb ik namelijk ook gehad .Het lastige vond ik vooral dat je met een schone installatie die harde schijf niet tot 1 partitie kreeg van 12 gb, maar dat hij hem bleef verdelen in in 4 en 8 gb.
Verder was het een super stabiel ding dat snel opstart , voor een beetje internetten heel leuk.
Succes met de verkoop.
In een bepaalde variant van de EEE zitten een 4gb en een 8gb flashdisk, daarom kun je er niet 1 partitie van maken. Een andere variant had een 4 en een 16 gb flashdisk, samen 20 dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:18 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Het lastige vond ik vooral dat je met een schone installatie die harde schijf niet tot 1 partitie kreeg van 12 gb, maar dat hij hem bleef verdelen in in 4 en 8 gb.
Ik heb hem alweer verkocht , enkele weken geleden . Het was een leuk ding maar toch te klein.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef temp.123 het volgende:
[..]
In een bepaalde variant van de EEE zitten een 4gb en een 8gb flashdisk, daarom kun je er niet 1 partitie van maken. Een andere variant had een 4 en een 16 gb flashdisk, samen 20 dus.
Als je hem nog hebt staan en toevallig een foto ervan hebt, dan heb ik zeker wel interesse.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:32 schreef lurker69 het volgende:
Ik heb nog een 17 inch tft staan..... volgens mij issie van lite on... maar zou ik even na moeten kijken.
intresse?
40 euro + samsung 17 tft?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:36 schreef Segafreak het volgende:
@Groggy: Daar denk ik nog even over na.
@En4Cer: Check PM.
@ColtZ40: voor 100 euro gaat ie niet weg.
Dat ziet er inderdaad beter uitquote:Op zondag 21 juni 2009 10:08 schreef Segafreak het volgende:
@En4Cer: Heb even andere foto's gemaakt. Nu komt de kleur er beter uit.
@ColtZ40: Heb je meer info over de monitor. Specs / typenummer en de aankoopdatum?
http://www.kieskeurig.nl/(...)pecificaties/160568/quote:Op zondag 21 juni 2009 10:08 schreef Segafreak het volgende:
@En4Cer: Heb even andere foto's gemaakt. Nu komt de kleur er beter uit.
@ColtZ40: Heb je meer info over de monitor. Specs / typenummer en de aankoopdatum?
Ik ben momenteel in onderhandeling met TS over een nieuwe, 18,5" widescreen (full-options, A-merk).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:29 schreef dikkekaas het volgende:
Je verkoopt 'm niet voor ¤100 maar wil 'm wel ruilen voor een gebruikte 17" TFT? Die dingen kosten nieuw ¤70
pmquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:11 schreef Segafreak het volgende:
[..]
Daar denk ik nog even over na.
Wie heeft er nog meer leuke dingen in de aanbieding???.
Iets in de vorm van geld, of ps3 / xbox 360 games. Oiginele dvd's (star trek bijvoorbeeld) en/of muziek cd's.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef delano.888 het volgende:
Hey, ik woon in de buurt van Arnhem, maar kan alleen niks te bieden verzinnen :p
Oh ps3 games heb ik wel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:02 schreef Segafreak het volgende:
[..]
Iets in de vorm van geld, of ps3 / xbox 360 games. Oiginele dvd's (star trek bijvoorbeeld) en/of muziek cd's.
Ook compleet nieuw met google?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Cupra16v het volgende:
Zit hier een cd/dvd speler in? USB aansluiting? Zit er wifi op of ethernet aansluiting?
Ben compleet nieuw met zulk soort dingen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |