Intel Atom 270 ofzoiets bedoel je dat met CPU ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:55 schreef RLinker het volgende:
Beetje weinig info:
CPU?
Geheugen?
HD?
Waar op te halen?
Hoe oud?
Vandaar de vraag.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:18 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Intel Atom 270 ofzoiets bedoel je dat met CPU ?
Is dit de 12 gb versie? Die heb ik namelijk ook gehad .Het lastige vond ik vooral dat je met een schone installatie die harde schijf niet tot 1 partitie kreeg van 12 gb, maar dat hij hem bleef verdelen in in 4 en 8 gb.
Verder was het een super stabiel ding dat snel opstart , voor een beetje internetten heel leuk.
Succes met de verkoop.
In een bepaalde variant van de EEE zitten een 4gb en een 8gb flashdisk, daarom kun je er niet 1 partitie van maken. Een andere variant had een 4 en een 16 gb flashdisk, samen 20 dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:18 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Het lastige vond ik vooral dat je met een schone installatie die harde schijf niet tot 1 partitie kreeg van 12 gb, maar dat hij hem bleef verdelen in in 4 en 8 gb.
Ik heb hem alweer verkocht , enkele weken geleden . Het was een leuk ding maar toch te klein.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:48 schreef temp.123 het volgende:
[..]
In een bepaalde variant van de EEE zitten een 4gb en een 8gb flashdisk, daarom kun je er niet 1 partitie van maken. Een andere variant had een 4 en een 16 gb flashdisk, samen 20 dus.
Als je hem nog hebt staan en toevallig een foto ervan hebt, dan heb ik zeker wel interesse.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:32 schreef lurker69 het volgende:
Ik heb nog een 17 inch tft staan..... volgens mij issie van lite on... maar zou ik even na moeten kijken.
intresse?
40 euro + samsung 17 tft?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:36 schreef Segafreak het volgende:
@Groggy: Daar denk ik nog even over na.
@En4Cer: Check PM.
@ColtZ40: voor 100 euro gaat ie niet weg.
Dat ziet er inderdaad beter uitquote:Op zondag 21 juni 2009 10:08 schreef Segafreak het volgende:
@En4Cer: Heb even andere foto's gemaakt. Nu komt de kleur er beter uit.
@ColtZ40: Heb je meer info over de monitor. Specs / typenummer en de aankoopdatum?
http://www.kieskeurig.nl/(...)pecificaties/160568/quote:Op zondag 21 juni 2009 10:08 schreef Segafreak het volgende:
@En4Cer: Heb even andere foto's gemaakt. Nu komt de kleur er beter uit.
@ColtZ40: Heb je meer info over de monitor. Specs / typenummer en de aankoopdatum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |