ja die snelle processors jwtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.![]()
De vervoeging van het woord 'deleten' gaat overigens als volgt:
OTT:
ik delete
jij deletet
hij deletet
wij deleten
etc.
OVT:
ik deletete
jij deletete
hij deletete
etc.
VVT:
ik heb gedeletet
jij hebt gedeletet
etc.
TT moet dus zijn: "Justitie deletet mijn topic".![]()
![]()
Haha, op zich wel terecht dat het verwijderd is... dat stuk met Chloroform en GHB gaat echt te ver....WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.![]()
Het is satire.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:00 schreef -jos- het volgende:
Haha, op zich wel terecht dat het verwijderd is... dat stuk met Chloroform en GHB gaat echt te ver....
![]()
Jammer dat fok zo verkankerd is dat een potentieeltje als dit volgekotst wordt door geestdode klapjosties.![]()
Pleur dan ook op.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:14 schreef Kreator het volgende:
Jammer dat fok zo verkankerd is dat een potentieeltje als dit volgekotst wordt door geestdode klapjosties.
![]()
Jij ook bedankt voor je zinvolle bijdrage.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:14 schreef Kreator het volgende:
Jammer dat fok zo verkankerd is dat een potentieeltje als dit volgekotst wordt door geestdode klapjosties.![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:22 schreef Afwazig het volgende:
Nou ik ben bier drinken in mijn lokale kroeg.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune![]()
Sommige mensen hebben een totaal onvermogen te onderscheiden wat verwerpelijke troep is en wat niet.
Alsof die gids mensen daadwerkelijk helpt. Schrijf er een Br33zahs for Dummies over.
![]()
ik deletete je topic, heb je accountnaam geband
in me hart moet ik huilen, maar ik doe nonchalantOk stelletje hokboeren![]()
Aan de ene kant hoop ik nog wel dat ze een aanklacht tegen me indienen. Dan ga ik net zo lang in hoger beroep tot ze op hun knieën gaan.
Of dat ik met bubba gezellig in één cel zit
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
aha, ik zie dat fok ook al gebukt is gegaan.
zeer jammer
tevens dikkenaar de eiser. Vrijheid van meningsuiting.?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ah, gelukkig. Eindelijk iemand die alle details weet!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:21 schreef wise het volgende:
aha, ik zie dat fok ook al gebukt is gegaan.
zeer jammer
tevens dikkenaar de eiser. Vrijheid van meningsuiting.?
And now for something completely different, I'm on a horse.![]()
Nou, komop, vertel!
Ik weet ook niets anders dan de post van Danny dus ik smacht eigenlijk naar de informatie die jij hebt, die wij allemaal niet hebben.And now for something completely different, I'm on a horse.![]()
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat Fok! onmiddelijk braaf doet wat er gevraagd wordt. Het was een verzoek, dus geen dwangbevel o.i.d.![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Eindelijk iemand die alle details weet!![]()
IK ga het topic eerst maar eens even doorlezen
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Hij heeft wel gelijk (ook al weet hij niet alles)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef NJ het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Eindelijk iemand die alle details weet!WEB / [HaxBall #64] Jos is God
tegen mij? Ik vind het raar dat het weg wordt gehaald wat ik neerzette. Vraag me af waaromquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef NJ het volgende:
Nou, komop, vertel!
Ik weet ook niets anders dan de post van Danny dus ik smacht eigenlijk naar de informatie die jij hebt, die wij allemaal niet hebben.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik weet in ieder geval wel dat er geen gerechtelijk bevel was om het topic te verwijderen.quote:WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Ik heb weinig informatie meer nodig dan "Danny die automatisch zwicht voor justitie" die dit m.i. nooit hard hadden kunnen maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:25 schreef NJ het volgende:
Nou, komop, vertel!
Ik weet ook niets anders dan de post van Danny dus ik smacht eigenlijk naar de informatie die jij hebt, die wij allemaal niet hebben.![]()
Er zijn hierboven drie posts verwijderd. De eerste -van jou- is de OP van het oorspronkelijk verwijderde topic. Ik heb ook geen idee waarom het topic weg is, maar om daarom nou demonstratief de OP terug op internet te zetten, nee. Daaronder komt er iemand met het nieuws dat BNW moet sluiten, kennelijk zijn er users die dat geloven, dus slim dat die post weg is. En daarna beging jij over nazi's en razzia's. En je hebt echt mij nodig om je uit te leggen waarom je posts weg zijn?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:27 schreef wise het volgende:
[..]
tegen mij? Ik vind het raar dat het weg wordt gehaald wat ik neerzette. Vraag me af waaromAnd now for something completely different, I'm on a horse.![]()
Alleen die OP snap ik niet. Ophef om niks. En daarbij is dat het punt waar het betreffende topic over gaat dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Er zijn hierboven drie posts verwijderd. De eerste -van jou- is de OP van het oorspronkelijk verwijderde topic. Ik heb ook geen idee waarom het topic weg is, maar om daarom nou demonstratief de OP terug op internet te zetten, nee. Daaronder komt er iemand met het nieuws dat BNW moet sluiten, kennelijk zijn er users die dat geloven, dus slim dat die post weg is. En daarna beging jij over nazi's en razzia's. En je hebt echt mij nodig om je uit te leggen waarom je posts weg zijn?
Overige post ok, en dat in BNW is ook logisch dat het dicht is
VIVA LA ASSANGE¡
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |