quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:00 schreef Py het volgende:
Ach zolang het zonder condoom gebeurd kan de Paus er niet mee zitten
Kijk eens naar de positie en rechten van vrouwen en meisjes in moslimlanden, dan weet je hoe schrikbarend afschuwelijk slecht hun positie en rechten zijn in vergelijking met christelijke landen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:46 schreef Andries1 het volgende:
En dat moet een overwegend christelijk land voorstellen.
Jij kent in elk geval geen vrede.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef Meh7 het volgende:
Christendom = vrede
Ik snap dat je natuurlijk een leuk voorzetje kreeg van de cryptomoslim ts, maar wat heeft het christendom hier mee te makenquote:
Rutgertje toch. Weer zie ik je naar anderen wijzen ipv je broeders te veroordelen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:00 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de positie en rechten van vrouwen en meisjes in moslimlanden, dan weet je hoe schrikbarend afschuwelijk slecht hun positie en rechten zijn in vergelijking met christelijke landen.
Dat Benazir Bhutto premier was van Pakistan vergeten we even? Dat Nederland nog geen 10% vrouwelijke hoogleraren heeft en Turkije 25% negeren we ook?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:00 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de positie en rechten van vrouwen en meisjes in moslimlanden, dan weet je hoe schrikbarend afschuwelijk slecht hun positie is in vergelijking met christelijke landen.
Nee, dat vergeet ik niet, maar deze voorbeelden doen compleet niets af aan mijn stelling dat het in de meeste islamitische landen schrikbarend slecht is gesteld met de rechten en de positie van vrouwen en meisjes. Aangezien TS zelf daarover begon heb ik hem daarop gewezen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:05 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat Benazir Bhutto premier was van Pakistan vergeten we even? Dat Nederland nog geen 10% vrouwelijke hoogleraren heeft en Turkije 25% negeren we ook?
TS zegt alleen dat het een overwegend christelijk land is. Ik heb even op Wikipedia gekeken, en volgens mij zit hij er niet naast:quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:10 schreef rutger05 het volgende:
Aangezien TS zelf daarover begon heb ik hem daarop gewezen.
Jij voelt echter een drang om met het vingertje te wijzen om zodoende de aandacht af te leiden.quote:Religie: 75,5% christendom
21,1% geen/onzeker
3,4% overig 2001[2]
Die private beveiligingsbedrijfjes waren anders ook niet bepaald kosher, al durfden die dat niet zo openlijk toe te geven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:26 schreef Iblis het volgende:
Is het heel politiek incorrect om te vragen of er ook een bepaalde demografische verdeling te vinden is?
Disgrace was al genoemd, maar er zijn meer voorbeelden, Louis Theroux is ook een paar keer in Zuid-Afrika geweest, de Farm Murders zijn echt verschrikkelijk. Johannesburg is zo'n chaotische stad, criminaliteit is daar zo gewoon; hij interviewt enkele lui en eentje ervan vertelt vrolijk ‘ja, als ik je overval, dan zeg ik, ik stop je baby in de magnetron’, en dan geven ze wel geld… ja… vind je het gek.
TS maakt inderdaad direct een aanzet om de topic te laten ontsporen in een Christen/Islam-bash, maar jij doet er vrolijk aan mee. De status van de vrouw in Islamitische landen heeft hier natuurlijk niets mee van doen. Dan kun je net zo goed zeggen ‘ja, maar in Oostenrijk is een kelder, en daar worden vrouwen wel 3x per week verkracht’. En dat was tot voor kort helaas nog waar ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:10 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nee, dat vergeet ik niet, maar deze voorbeelden doen compleet niets af aan mijn stelling dat het in de meeste islamitische landen schrikbarend slecht is gesteld met de rechten en de positie van vrouwen en meisjes. Aangezien TS zelf daarover begon heb ik hem daarop gewezen.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
TS zegt alleen dat het een overwegend christelijk land is. Ik heb even op Wikipedia gekeken, en volgens mij zit hij er niet naast:
[..]
Jij voelt echter een drang om met het vingertje te wijzen om zodoende de aandacht af te leiden.
'zegt alleen'quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:46 schreef Andries1 het volgende:
6 miljoen verkrachters in één land.
[..]
En dat moet een overwegend christelijk land voorstellen.
Stok-paard-je hop hop hop. Zuid-Afrika is geen moslimland en in Marokko (om maar een voorbeeld te noemen) kan een vrouw toch redelijk veilig over straat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:10 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Nee, dat vergeet ik niet, maar deze voorbeelden doen compleet niets af aan mijn stelling dat het in de meeste islamitische landen schrikbarend slecht is gesteld met de rechten en de positie van vrouwen en meisjes. Aangezien TS zelf daarover begon heb ik hem daarop gewezen.
En nog slechte voorbeelden ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:05 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dat Benazir Bhutto premier was van Pakistan vergeten we even? Dat Nederland nog geen 10% vrouwelijke hoogleraren heeft en Turkije 25% negeren we ook?
Tribaliteit noemen we dat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Die private beveiligingsbedrijfjes waren anders ook niet bepaald kosher, al durfden die dat niet zo openlijk toe te geven.
Maar wat me nog het meest verbaast, is dat het ANC nauwelijks aan geloofwaardigheid lijkt te verliezen. Ondanks de criminaliteit, die de spuigaten uitloopt, en de schandalen rond Mbeki en Zuma, haalt het ANC toch telkens weer een absolute meerderheid.
Je zou haast denken dat veel mensen het ANC als heilig zien en alle misstanden maar accepteren als nawerkingen van de apartheid.
Hij geeft in ieder geval geen aanleiding tot een vergelijking met niet-christelijke landen. Dat ben jij toch echt zelf aan het doen.quote:
Ik maakte een terechte opmerking aan de hand van een opmerking van TS. Dat TS zelf met deze opmerking een ander doel voor ogen had, dan deze inderdaad zeer ernstige situatie naar voren te brengen en daar serieus over te willen discussieren, kan je mij niet verwijten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:17 schreef Iblis het volgende:
[..]
TS maakt inderdaad direct een aanzet om de topic te laten ontsporen in een Christen/Islam-bash, maar jij doet er vrolijk aan mee. De status van de vrouw in Islamitische landen heeft hier natuurlijk niets mee van doen. Dan kun je net zo goed zeggen ‘ja, maar in Oostenrijk is een kelder, en daar worden vrouwen wel 3x per week verkracht’. En dat was tot voor kort helaas nog waar ook.
Het leidt de aandacht af van een ernstige situatie. De insinuatie die de TS maakt, als zou de religie van het land er veel mee te maken hebben is natuurlijk storend, maar laat je niet zo snel op de kast jagen daardoor.
Omg. Je vrouw zou maar eens vergeten zijn dat ding eruit te halenquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:51 schreef Iblis het volgende:
Overigens:
[ afbeelding ]
Rape-aXe
Een condoom voor vrouwen om in de vagina te dragen. Je ziet de weerhaakjes zitten. Veel pijn, en hopelijk tijd voor het slachtoffer om te ontsnappen, en de man kan het ding chirurgisch laten verwijderen.
Het ANC verliest natuurlijk wel, de laatste verkiezingen kwam er (kleine) oppositie (Congress of the People, afsplitsing van het ANC). Maar zoveel jaren apartheid heeft wel echt een kloof geslagen tussen blank en zwart. Ondanks alle verzoeningscommissies, is een samenleving niet snel gemaakt. Goed, dat is nu net het punt van disgrace, maar het is wel een valide punt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Die private beveiligingsbedrijfjes waren anders ook niet bepaald kosher, al durfden die dat niet zo openlijk toe te geven.
Maar wat me nog het meest verbaast, is dat het ANC nauwelijks aan geloofwaardigheid lijkt te verliezen. Ondanks de criminaliteit, die de spuigaten uitloopt, en de schandalen rond Mbeki en Zuma, haalt het ANC toch telkens weer een absolute meerderheid.
Je zou haast denken dat veel mensen het ANC als heilig zien en alle misstanden maar accepteren als nawerkingen van de apartheid.
Het mag niet gezegd worden dat het een overwegend christelijk land is?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:22 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik maakte een terechte opmerking aan de hand van een opmerking van TS. Dat TS zelf met deze opmerking een ander doel voor ogen had, dan deze inderdaad zeer ernstige situatie naar voren te brengen en daar serieus over te willen discussieren, kan je mij niet verwijten.
quote:Religie: 75,5% christendom
21,1% geen/onzeker
3,4% overig 2001[2]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |