Wat maak jij er nou weer van?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prosac slaat gewoon een paar decennia over en oordeelt dat Brazilië niks voorstelt.
In plaats van dat ze Cole, Maicon en Vidic halen kopen ze liever een dozijn aanvallersquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Real zocht nog een rechtsback was het niet?
Ik had het wel geweten.
In die jaren had je maar één camera. Spelers werden moedwillig het ziekenhuis ingetrapt zonder dat men het zag op tv.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:18 schreef Prosac het volgende:
We leven in andere tijden, ik vraag me altijd af of voetballers uit de jaren 60 nu wel overeind zouden blijven?
Epic sadness inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
In plaats van dat ze Cole, Maicon en Vidic halen kopen ze liever een dozijn aanvallers
Tong, kan dit niet in een andere topic? Dat gelul wordt ik een beetje zat.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
In die jaren had je maar één camera. Spelers werden moedwillig het ziekenhuis ingetrapt zonder dat men het zag op tv.
Pele werd op het WK 62 en 66 naar huis getrapt.
Zelfs Maradona werd zijn been gebroken terwijl de speler niet eens geel kreeg.
Het is niet te vergelijken.
Je gaat Jesse Owens ook niet minder vinden dan Carl Lewis omdat ie minder hard liep.
Het valt jou op omdat het Brazilië is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:20 schreef Prosac het volgende:
Opvallend.. weer een vage scheidsrechterlijke beslissing in het voordeel van Brazilie.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tong, kan dit niet in een andere topic? Dat gelul wordt ik een beetje zat.
Brazilie haalt 2 keer voordeel uit beslissingen die via videobeelden zijn gekregen (althans daar ga ik vanuit)quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het valt jou op omdat het Brazilië is.
Z-A werd 6 keer onterecht teruggefloten voor buitenspel.
Omdat ik Brazilië een 0-3 nederlaag gunde en jij daarop moest reageren met de woorden dat ik niet van voetbal zou houden?quote:
Op het WK staan ze er gewoon weer hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:29 schreef Klopkoek het volgende:
Daarom ben ik zo anti-Brazili . Ze hebben bakken kwaliteit maar laten het nog voor geen eentiende zien.
Dat was een vermoedenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Brazilie haalt 2 keer voordeel uit beslissingen die via videobeelden zijn gekregen (althans daar ga ik vanuit)
Dat is wat heel anders dan wat jij nu zegt.
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat ik Brazilië een 0-3 nederlaag gunde en jij daarop moest reageren met de woorden dat ik niet van voetbal zou houden?
![]()
![]()
![]()
![]()
En in welke van die situaties werd dat besloten na een behoorlijk vage scheidsrechterlijke actie?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het valt jou op omdat het Brazilië is.
Z-A werd 6 keer onterecht teruggefloten voor buitenspel.
Idd, ze zitten nu gewoon samen met de FIFA uit te testen wat voor soort assistentie nog nét niet opvalt bij het grote publiek. Op het WK zal de onzichtbare hand van de FIFA ook echt onzichtbaar zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Op het WK staan ze er gewoon weer hoor.
Zo goed speelde Spanje gisteren ook niet inderdaad en niet alleen omdat Irak met 10 man achterin hing.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:33 schreef SCH het volgende:
Ik vind het jammer dat die commentatoren zo op de grote landen geilen, gisteren Spanje en nu weer Brazilie. Zo briljoos is het allemaal niet,
Ik ben al helemaal aan de toeters gewend, denk dat ik het geluid opneem en heel juli over mijn boxjes laat komen
Heineken zal volgend jaar vast wel met een mooie variant op die toeter komen, krijg je dat geluid ook in alle kroegenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:33 schreef SCH het volgende:
Ik vind het jammer dat die commentatoren zo op de grote landen geilen, gisteren Spanje en nu weer Brazilie. Zo briljoos is het allemaal niet,
Ik ben al helemaal aan de toeters gewend, denk dat ik het geluid opneem en heel juli over mijn boxjes laat komen
Dat betwijfel ik ten zeerste. Zeker met het selectiebeleid van die idioot.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Op het WK staan ze er gewoon weer hoor.
Wat is er mis mee dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste. Zeker met het selectiebeleid van die idioot.
Is dat opmerkelijk dan? Het is op dit moment het beste landenteam ter wereld, hands down.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:33 schreef SCH het volgende:
INderdaad. En Brazilie is al jaren nauwelijks meer een schim van de ploeg die het ooit was.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo goed speelde Spanje gisteren ook niet inderdaad en niet alleen omdat Irak met 10 man achterin hing.
Havelange heeft toegegeven dat wedstrijden in 1966, 1970 en 1974 gefixt warenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:35 schreef golfer het volgende:
Waarom toch die poulewedstrijden?
De FIFA had al lang van te voren bepaald dat Spanje, Italie, Brazilie en Zuid-Afrika naar de halve finales moeten.
Dunga heeft aan Ronaldo gevraagd voor dit tournooi zich weer beschikbaar te stellen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan?![]()
Hij heeft gewoon geleerd van zijn voorganger, die alleen maar dikke volgevreten sterren selecteerde die al over the hill waren (Roberto Carlos, Ronaldo, Emerson...).
Nou nee hoor, niet op voorhand. Gisteren was het heel matig maar die man doet alsof er een wereldprestatie geleverd wordt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dat opmerkelijk dan? Het is op dit moment het beste landenteam ter wereld, hands down.
Ik geniet vandaag weer van ze.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
INderdaad. En Brazilie is al jaren nauwelijks meer een schim van de ploeg die het ooit was.
Maar van tong80 moet je altijd de afgelopen decennia overl bij betrekken en jubelend op je knieen vallen als de namen van Maradona, Pele of Cruijff vallen of van het Braziliaans efltal omdat dat ooit wel aardig speelde.
Brazilië speelde in '62 helemaal niet eens zo geweldigquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
INderdaad. En Brazilie is al jaren nauwelijks meer een schim van de ploeg die het ooit was.
Maar van tong80 moet je altijd de afgelopen decennia overl bij betrekken en jubelend op je knieen vallen als de namen van Maradona, Pele of Cruijff vallen of van het Braziliaans efltal omdat dat ooit wel aardig speelde.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:39 schreef Zjakkie het volgende:
Kijk die Fifa, ze maken zelfs de goal op maat voor Brazilië!
Het is jammer dat jij zo kritiekloos bent.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet vandaag weer van ze.
Wordt nog wel 5-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |