Nou eigenlijk omdat er soms best leuke discussie zijn over het welzijn van paarden. Oh en een paardrijkleding fetishquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:48 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Of hij heeft een paardrijkleding fetish
*alvast naar de trein looptquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:18 schreef Suusje-V het volgende:
OMG!Als je even terugleest zie je dat het niet 14/16 jarigen zijn, maar mensen die net geslaagd zijn voor hun examens
![]()
![]()
Dat is niet efficiënt, je kunt beter postal gaan.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:47 schreef Maisnon het volgende:
Die schrijven vast ook 'egt' en 'sgool'.
Als ik ergens een gigantische bulldozer voor steel en die bepantser en daarmee door de straten op specifieke gebouwen in ga rijden, dan is het dat wel.
je gebruikt het kofschip niet voor de verleden tijdquote:Op maandag 29 juni 2009 20:27 schreef Granaatappel het volgende:
Sowieso "'t kofschip" gebuiken, alsof je niet kunt horen of het goed is. Ik schopde, ik pisde, ja dat klinkt hé.
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
je gebruikt het kofschip niet voor de verleden tijd
en de verleden tijd van schoppen is schopte
je hebt gelijk. Ik gebruik het alleen voor het voltooid deelwoord.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:52 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
![]()
't Kofschip wordt juist gebruikt om te bepalen of een zwak werkwoord uitgaat op een t of een d in de verleden tijd, onvoltooid én voltooid verleden tijd.
Ik schrok toen ik mijn naam lasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:42 schreef Frollo het volgende:
Ja Ered, dus ook jij, sorry.
Beetje in m'n fobo kijken.
Laten we van de goedheid van de mens uitgaan..quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:54 schreef Kopbal het volgende:
Ik wordt altijd zo moe van die d/t fouten.
Hoe kan het toch dat iemand denkt dat je dat zo schrijft?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:12 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
zie gelijk al iemand die ipv zenuwachtig "zenieuwachtig" schrijft
God, zit je daar ook op? Mijn vriendin post daar. Ik lees weleens een topic mee. Het taalkundig niveau op bokt is echt van zo een abominabel niveau, Fok is er hoge literatuur bijquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Er staat bokken. Van bokt.nl .Maar dat kan die moeder inderdaad niet zeggen, want ze leert allemaal verkeerde dingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |