abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70156045
whehe fail! !
Ja doei.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:37:15 #52
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_70156087
Zullen we maar gewoon alles onder de 18 doodknuppelen en dan kijken of we er nog iets van kunnen maken, van deze wereld?
En lukt dat niet, ook prima.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:38:05 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70156100
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:37 schreef Frollo het volgende:
Zullen we maar gewoon alles onder de 18 doodknuppelen en dan kijken of we er nog iets van kunnen maken, van deze wereld?
En lukt dat niet, ook prima.
Ik vind het wel een goed idee eigenlijk. Wat een treurnis.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:42:10 #54
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_70156170
Ja Ered, dus ook jij, sorry.

Beetje in m'n fobo kijken.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 08:43:50 #55
19370 kL0j00h
Hoe vager, hoe beter
pi_70156193
Werkelijkwaar
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:01:53 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70156536
tvp, straks ff lezen.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:37:50 #57
187395 CrssY
4.1.22.5
pi_70164624
Mijn god... Heel trots was ik al niet dat ik VMBO gedaan heb, maar dit volk slaat werkelijk alles. Ach ja, we hebben toch de vuilnismannen en schoonmakers nodig in onze maatschappij.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:39:01 #58
187395 CrssY
4.1.22.5
pi_70164662
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:37 schreef Frollo het volgende:
Zullen we maar gewoon alles onder de 18 doodknuppelen en dan kijken of we er nog iets van kunnen maken, van deze wereld?
En lukt dat niet, ook prima.
Onder de 18 en boven de 55, goed plan. Ik hoopte eigenlijk al dat de Mexicaanse griep dat zou doen, maar die blijkt zich helaas te richten op vitale 20/30/40ers
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:31:17 #59
200820 ThaOMG
Jonko liefde
pi_70166647
Wat doet TS op bokt btw
pi_70166722
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:31 schreef ThaOMG het volgende:
Wat doet TS op bokt btw
Leedvermaak, hoop ik dan maar..
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:48:44 #61
200820 ThaOMG
Jonko liefde
pi_70167252
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:33 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Leedvermaak, hoop ik dan maar..
Of hij heeft een paardrijkleding fetish
pi_70167455
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:48 schreef ThaOMG het volgende:

[..]

Of hij heeft een paardrijkleding fetish
Nou eigenlijk omdat er soms best leuke discussie zijn over het welzijn van paarden. Oh en een paardrijkleding fetish Nee, niet echt. Een rijbroek kan best lekker zitten, maar het is niet mooi. Met z'on lelijk leren zitvlak en zo.
  zondag 21 juni 2009 @ 00:20:06 #63
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_70210597
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:18 schreef Suusje-V het volgende:
OMG! Als je even terugleest zie je dat het niet 14/16 jarigen zijn, maar mensen die net geslaagd zijn voor hun examens

*alvast naar de trein loopt
pi_70211095
Die schrijven vast ook 'egt' en 'sgool'.

Als ik ergens een gigantische bulldozer voor steel en die bepantser en daarmee door de straten op specifieke gebouwen in ga rijden, dan is het dat wel.
  zondag 21 juni 2009 @ 00:53:18 #65
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_70211177
quote:
Op zondag 21 juni 2009 00:47 schreef Maisnon het volgende:
Die schrijven vast ook 'egt' en 'sgool'.

Als ik ergens een gigantische bulldozer voor steel en die bepantser en daarmee door de straten op specifieke gebouwen in ga rijden, dan is het dat wel.
Dat is niet efficiënt, je kunt beter postal gaan.
  zondag 21 juni 2009 @ 16:43:44 #66
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_70224870
Dit is best triest.
Kaleidoscopiklimax
  zondag 21 juni 2009 @ 18:15:34 #67
260213 Lulz
Chickie kopen? 50 euro.
pi_70227366
quote:
Op zondag 21 juni 2009 16:43 schreef RadioSlut het volgende:
Dit is best triest.
Nee jongen, deze topic zit vol met WIN!
Dinges.
  zondag 21 juni 2009 @ 18:19:50 #68
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_70227472
Het is 'taxi kofschip' trouwens.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_70227671
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:19 schreef shiznuts het volgende:
Het is 'taxi kofschip' trouwens.
Ja of ex-fokschaap.
  maandag 29 juni 2009 @ 20:15:46 #70
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70490438
Fucking triest.
Op het Gym maken leerlingen ook spellingsfouten te pas en te onpas. Echt triest dat sommige mensen de Nederlandse taal nog steeds niet goed beheersen.
  maandag 29 juni 2009 @ 20:24:42 #71
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70490747
Ik ben dit nu aan het behandelen in groep 6.

sowieso gebruik je het het kofschiptaxi (want de x hoort er ook bij) helemaal niet in de TT
  maandag 29 juni 2009 @ 20:27:41 #72
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70490854
Sowieso "'t kofschip" gebuiken, alsof je niet kunt horen of het goed is. Ik schopde, ik pisde, ja dat klinkt hé.
  maandag 29 juni 2009 @ 20:45:34 #73
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70491481
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:27 schreef Granaatappel het volgende:
Sowieso "'t kofschip" gebuiken, alsof je niet kunt horen of het goed is. Ik schopde, ik pisde, ja dat klinkt hé.
je gebruikt het kofschip niet voor de verleden tijd
en de verleden tijd van schoppen is schopte
  maandag 29 juni 2009 @ 20:46:09 #74
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70491505
en van pissen is het piste
maar je deed het erom he....
pi_70491643
OMG ! Dit is wel tragisch. Je kunt met sommige woorden fouten maken, maar in die zin in het toch overduidelijk dat het "schreeuwt" is.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 29 juni 2009 @ 20:52:36 #76
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_70491737
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef amaranta het volgende:

[..]

je gebruikt het kofschip niet voor de verleden tijd
en de verleden tijd van schoppen is schopte


't Kofschip wordt juist gebruikt om te bepalen of een zwak werkwoord uitgaat op een t of een d in de verleden tijd, onvoltooid én voltooid verleden tijd.
  maandag 29 juni 2009 @ 20:54:46 #77
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70491809
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:52 schreef Granaatappel het volgende:

[..]



't Kofschip wordt juist gebruikt om te bepalen of een zwak werkwoord uitgaat op een t of een d in de verleden tijd, onvoltooid én voltooid verleden tijd.
je hebt gelijk. Ik gebruik het alleen voor het voltooid deelwoord.
Maar inderdaad ook voor onvoltooid verleden tijd.
[/quote]
  maandag 29 juni 2009 @ 21:07:55 #78
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_70492255
EINZZZ HEHHE WT EEN kansarme jonguru in d OP. kunne nie eens redelijk nederlands LOLZZ
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  maandag 29 juni 2009 @ 21:18:59 #79
236125 33
the exploding psychology
pi_70492693
Diep en diep triest.
pi_70493415
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 08:42 schreef Frollo het volgende:
Ja Ered, dus ook jij, sorry.

Beetje in m'n fobo kijken.
Ik schrok toen ik mijn naam las
pi_70494042
Moet je eens bij die wijsneuzen van Tweakers gaan kijken...
Die lui voelen zich de elite onder de samenleving, maar ondertussen beginnen ze wel gewoon zinnen met "Jij betaald" of "Dat ondersteund" etc...
pi_70499278
Wat een afgang..
pi_70499936
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 16:54 schreef Kopbal het volgende:
Ik wordt altijd zo moe van die d/t fouten.
Laten we van de goedheid van de mens uitgaan..
pi_70503325
Wat erg.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 30 juni 2009 @ 02:34:43 #85
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_70503331
Hier moed ik in gepost hebben
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_70503464
Wat een dilemma hé die dt drama's...
pi_70503612
a small part of me just died
pi_70503713
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:12 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

zie gelijk al iemand die ipv zenuwachtig "zenieuwachtig" schrijft
Hoe kan het toch dat iemand denkt dat je dat zo schrijft?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 30 juni 2009 @ 12:48:19 #89
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_70511370
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Er staat bokken. Van bokt.nl . Maar dat kan die moeder inderdaad niet zeggen, want ze leert allemaal verkeerde dingen.
God, zit je daar ook op? Mijn vriendin post daar. Ik lees weleens een topic mee. Het taalkundig niveau op bokt is echt van zo een abominabel niveau, Fok is er hoge literatuur bij .

Ik zorg er echter wel voor dat mijn vriendin behoorlijk Nederlands blijft spellen, anders zwaait er wat .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_70513979
Zelfs ik kan dat nog!
De Republiek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')