abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70142761
Daar heeft niemand blijkbaar gehoord van stam + t
Do you think you will walk away untested?
pi_70143261
haha, hilarisch
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Moderator donderdag 18 juni 2009 @ 20:03:02 #28
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_70143482
TS probeert hier een bevestiging te krijgen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:14:48 #29
165512 MASD
Music is dead.
pi_70143877
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 17:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Er staat bokken. Van bokt.nl . Maar dat kan die moeder inderdaad niet zeggen, want ze leert allemaal verkeerde dingen.
Oh god, een heus paardenmeisjesforum.
Long live music.
pi_70144287
Mijn zusje zit ook op Bokt
pi_70144313
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:03 schreef onlogisch het volgende:
TS probeert hier een bevestiging te krijgen?
Nee. Ik wilde het gewoon met jullie delen.
pi_70144604
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:26 schreef Kipmans het volgende:
Mijn zusje zit ook op Bokt
pi_70144725
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:26 schreef Kipmans het volgende:
Mijn zusje zit ook op Bokt
Maar ze weet wel hoe het kofschip werkt? Dan is er niets aan de hand.
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:40:21 #34
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_70144790
Het FOKschip
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 18 juni 2009 @ 20:45:19 #35
260009 OmeletteDuFromage
What do you want, woman?
pi_70144962
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:26 schreef Kipmans het volgende:
Mijn zusje zit ook op Bokt




Is dit haar?
pi_70145230
TS, heb je ook gereageerd in dat topic?
pi_70145300
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:54 schreef Suusje-V het volgende:
TS, heb je ook gereageerd in dat topic?
Iemand anders had al wel het goede antwoord gegeven. Maar dat hadden de mensen die ervan overtuigd waren dat het 'schreeuwd'was volgens mij niet meer gelezen.
pi_70145467
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 20:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Iemand anders had al wel het goede antwoord gegeven. Maar dat hadden de mensen die ervan overtuigd waren dat het 'schreeuwd'was volgens mij niet meer gelezen.
Heb je een linkje van dat topic? Ben toch wel benieuwd wat er daarna nog gezegd werd
pi_70145488
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:00 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Heb je een linkje van dat topic? Ben toch wel benieuwd wat er daarna nog gezegd werd
Het was een HK-topic, dus het ging niet speciaal daarover.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=34&t=1017572&&start=10100
pi_70145513
Je dient ingelogd te zijn om dit forum te kunnen openen.
pi_70145539
pi_70148286
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 21:01 schreef Chai het volgende:

[..]

Het was een HK-topic, dus het ging niet speciaal daarover.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=34&t=1017572&&start=10100
Ik meld me aan om het topic te bekijken en zie gelijk al iemand die ipv zenuwachtig "zenieuwachtig" schrijft en "gebelt"
pi_70148627
OMG! Als je even terugleest zie je dat het niet 14/16 jarigen zijn, maar mensen die net geslaagd zijn voor hun examens

pi_70151059
ex-uitschuifkip


beter dan 't kofschip, 't fokschaap etc.
Alleen de overwinnaars beslissen wat de oorlogsmisdaden waren.
pi_70151175
Ik weet niet wat hier meer van toepassing is, dus ik doe ze maar even allemaal:





It's funny
But not ha-ha funny.
pi_70151820
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:19 schreef C_a_K_e het volgende:
ex-uitschuifkip


beter dan 't kofschip, 't fokschaap etc.
Maar de vraag op dat forum om "Pietje [schreeuwen - tt] naar zijn moeder" heeft niets te maken met 't kofschip of al die anderen.
Als het om de tegenwoordige tijd gaat is het stam +t.
't Kofschip geldt alleen maar bij verleden tijd.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 00:15:54 #47
185115 Juk
Misschien
pi_70152792
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 23:41 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Maar de vraag op dat forum om "Pietje [schreeuwen - tt] naar zijn moeder" heeft niets te maken met 't kofschip of al die anderen.
Als het om de tegenwoordige tijd gaat is het stam +t.
't Kofschip geldt alleen maar bij verleden tijd.
De spijker z'n kop, je slaat erop.

Hoe kan je nou slagen voor je vmbo als je dit dus niet eens kan...?
The only thing I fear is my MoM
pi_70155428
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 22:18 schreef Suusje-V het volgende:
OMG! Als je even terugleest zie je dat het niet 14/16 jarigen zijn, maar mensen die net geslaagd zijn voor hun examens


In die discussie is dat er maar eentje.. Maar ja dan nog. Dit leer je op de basisschool al.
pi_70155436
Nog zieliger/irritanter (is dat een woord?) zijn mensen die hoofd met een t schrijven...
pi_70156012
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:41 schreef Chai het volgende:

[..]

In die discussie is dat er maar eentje.. Maar ja dan nog. Dit leer je op de basisschool al.
Nee 2. De pagina ervoor zaten ze allebei te wachten op het telefoontje of ze geslaagd waren. Eentje zei dat ze geslaagd was en de ander was nog niet gebeld geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')