appletaxquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:57 schreef raaavi het volgende:
De macbook die ik heb gekozen is standaard gevuld met 500GB HDD.
een SSD van 128 kost me +180 euro!
de bovenste blijkt die juist langzamer! toch?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef _VoiD_ het volgende:
Die OCZ128 schrijft dus 7 keer sneller en leest 4 keer sneller dan de 7K320. Dus hij is in alle opzichten een stuk sneller.............
zoiet?
niet elke sdd is in alles snel hoor en naar mate je hem langer gebruikt wordt die ook langzamer.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:19 schreef raaavi het volgende:
[..]
de bovenste blijkt die juist langzamer! toch?
The longer the faster staat erboven.
als boot en swap file medium heb je er zeker wat aan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:07 schreef raaavi het volgende:
Okeey, andere benadering,
Ik ga een grafische opleiding doen
wat raden jullie aan.
SSD of HDD?
Geen SSD, gewoon omdat de prijs/prestatie het niet waard is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:07 schreef raaavi het volgende:
wat raden jullie aan.
SSD of HDD?
Beeld*quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Geen SSD, gewoon omdat de prijs/prestatie het niet waard is.
Een SSD leest wel veel sneller maar schrijven niet (heb ik laatst in een test gelezen)
Als je het geld ervoor over hebt en je moederbord ondersteund het neem dan een sas-schijf. Maar het ligt er ook een beetje aan wat voor een grafische opleiding je gaat doen? Beeld of filmpjes en een snelle hd is niets waard als de rest van de onderdelen in je pc het niet kunnen bijhouden.
Een HDD, de snelheid maakt niet zo superveel uit, en je kan veel meer op een HDD kwijt voor een kwart van de prijs, waar ga je trouwens een grafische opleiding doen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:07 schreef raaavi het volgende:
wat raden jullie aan.
SSD of HDD?
GLU, en dan elk jaar proberen op HKU te komen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:59 schreef altaria1993 het volgende:
[..]
Een HDD, de snelheid maakt niet zo superveel uit, en je kan veel meer op een HDD kwijt voor een kwart van de prijs, waar ga je trouwens een grafische opleiding doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |