*proest*quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:35 schreef Carooltje79 het volgende:
http://erotiek.aanbodpagina.nl/kut-kapper
Jij ook al?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zo gebruik ik mijn handen ook altijd als graadmeter bij de tieten. En heb ik standaard een vochtigheidsmeter bij de hand.
Die kende ik al en dat mental image heb ik verbannen naar de diepste kerker in mijn gedachte.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet eens bij de uitleg van shag?
Nou het hele idee van beffen trok me al nooit, maar als ik dat ziequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu denkt ie helemaal dat het een verschrikkelijk plaatje is!
En het is echt geen lelijke vrouw
Nou serieus, bij haar is er wel een groot verschil.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat tieten altijd 100% symmetrisch zijn.
You have got to be kidding mequote:Op donderdag 18 juni 2009 16:35 schreef Carooltje79 het volgende:
http://erotiek.aanbodpagina.nl/kut-kapper
Je ontvangt toch wel eens? Of vind je dat ook niks?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou het hele idee van beffen trok me al nooit, maar als ik dat zie![]()
dat klopt wel...quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou serieus, bij haar is er wel een groot verschil.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou serieus, bij haar is er wel een groot verschil.
No comment.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef halfbearad het volgende:
Je ontvangt toch wel eens? Of vind je dat ook niks?
tis wel om de hoek hierquote:
Graag, eentje met redelijk gelijke tieten en minder haarquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klopt wel...
Moet ik even een ander plaatje zoeken?
Daar ben ik nog niet met laseren, das t volgende projectquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar jij lasert, dus heb je het niet meer nodig?
Heb je het al gedaan dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet met laseren, das t volgende projectbeetje duur alles tegelijk
![]()
maar het doet zo verdomde pijn![]()
En dan komt hij langsquote:
ja een xtje als proef zeg maar.. en doe nu me oksels en dat doet al gruwelijk veel pijn.. maar daar beneden... pffffquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan komt hij langs
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Graag, eentje met redelijk gelijke tieten en minder haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind haar niks
compact en kleverig.
Hoeveel keer heb je je oksels al laten doen en ben je tevreden met resultaat?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef Carooltje79 het volgende:
ja een xtje als proef zeg maar.. en doe nu me oksels en dat doet al gruwelijk veel pijn.. maar daar beneden... pffff
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]das al een heeel ander gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Die is wel lekker, maar is niet van origine roodharigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
en dan zeggen.. wie ikke?? ik heb heul geen afspraak met jou
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind haar niks
![]()
Ik dacht idd precies hetzelfde.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat tieten altijd 100% symmetrisch zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |