abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70326256
quote:
Bos: Staatsschuld loopt volgend jaar op met 100 miljoen euro per dag
"Zouden we nu nog meer miljarden steken in de economie, dan hebben we een enorme last naar de toekomst toe. In 2010 loopt de staatsschuld nu al op met 100 miljoen euro per dag."

Dat heeft minister van financien Wouter bos vandaag gezegd in zijn wekelijkse gesprek op RTLZ.

Gesprek
Volgens Bos wordt het voor iedereen steeds duidelijker dat overheden niet kunnen blijven doorgaan met het pompen van geld in de economie. ,,Daarmee zouden ze een enorme last meetorsen naar de toekomst.'' Het is volgens Bos nu van belang dat eerder genomen maatregelen uitgevoerd worden.

G20
Bos spreekt komende weekeinde in Washington met zijn Amerikaanse ambtgenoot Timothy Geithner over de gevolgen van de economische crisis. Ze bereiden dan ook het bezoek voor dat premier Jan Peter Balkenende binnenkort aan de Amerikaanse president Barack Obama brengt. Bos zal in Washington opnieuw bepleiten dat Nederland op het niveau van de G20 wil blijven meepraten over de aanpak van de crisis. In de G20 zitten de twintig belangrijkste economiën van de wereld.
Wowwow, alsof het niets is allemaal. Kan maar een ding bedenken laat economie maar inkakken, in hoeveel jaar kun je dat reeel allemaal af betalen, duurt wel 20 jaar lijkt me.
pi_70327384
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:30 schreef hrrick het volgende:

[..]

Wowwow, alsof het niets is allemaal. Kan maar een ding bedenken laat economie maar inkakken, in hoeveel jaar kun je dat reeel allemaal af betalen, duurt wel 20 jaar lijkt me.
Met de vergrijzing in aantocht? Nooit.
pi_70327975
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:30 schreef hrrick het volgende:

[..]

En gisteren zo'n knakker roepen dat op termijn de belastingen omlaag kunnen omdat ze fraude beter aanpakken. Opbrengst: ¤200m
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:33:11 #179
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70328817
UPUPUP
quote:
10:00am USD New Home Sales 342K 360K 344K
10:30am USD Crude Oil Inventories -3.8M -1.1M -3.9M
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70328911
wat een gekwakkel zeg...

ik zit grotendeels cash....vrees dat het zo nog een tijdje door hobbelt.

Mijn sprintertjes ING staan in ieder geval weer prachtig groen!
it's better to burn out than to fade away...
pi_70329518
quote:
24-06-2009 16:30:00 VS capaciteit raffinaderijen 87,1% vs 85,9% vorige week
24-06-2009 16:30:00 VS distillatenvoorraad +2,077 mln vaten naar 152,103 mln vaten
24-06-2009 16:30:00 VS benzinevoorraad +3,871 mln vaten naar 208,905 mln vaten
24-06-2009 16:30:00 VS olievoorraad -3,868 mln vaten naar 353,853 mln vaten
Frappant dat crude oil elke keer afneemt in voorraad, vervolgens benzine wel fors hoger.
pi_70329943
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Frappant dat crude oil elke keer afneemt in voorraad, vervolgens benzine wel fors hoger.
Minder productie ruwe olie afname, maar ook minder vraag naar benzine van consumenten. In feite een slecht teken, consument houdt hand op de knip
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_70330064
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:49 schreef pberends het volgende:

[..]

Hoezo is dat frappant?
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:35 schreef lammegiraf het volgende:
wat een gekwakkel zeg...

ik zit grotendeels cash....vrees dat het zo nog een tijdje door hobbelt.

Mijn sprintertjes ING staan in ieder geval weer prachtig groen!
Gekwakkel is vaak wel interessant . Ik ga even geen posities in nemen voor morgen, waarschijnlijk wel voor overmorgen. Gezien TA zou ik een daling verwachtten, maar gezien TA en voorspelbaarheid geen relatie hebben, blijf ik ff zitten
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_70330138
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:59 schreef edwinh het volgende:

[..]

Minder productie ruwe olie afname, maar ook minder vraag naar benzine van consumenten. In feite een slecht teken, consument houdt hand op de knip
Voorraad is iets anders dan productie. Productie van olie op dit moment is immers voor een aantal maanden voor uit. Dat wordt altijd afgewerkt in toekomst perspectief. De voorraden van nu, is productie van maanden geleden. Het kan dus domweg zijn dat ze teveel geproduceerd hebben of dat zoals je zegt de vraag sneller is gedaald.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_70330178
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:25 schreef richbitch het volgende:

[..]

..FOMC
Ik betwijfel of dat hele grote invloed zal hebben, zal wel weer mentale opkikker moeten worden voor de economie, dat FOMC.
pi_70331576
Hoe kan het nou dat er zowat 0,5 euro verschil zit tussen bied en laat ING sprinter?
pi_70331713
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:51 schreef m0m0 het volgende:
Hoe kan het nou dat er zowat 0,5 euro verschil zit tussen bied en laat ING sprinter?
Commissie voor de bank
pi_70331824
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik betwijfel of dat hele grote invloed zal hebben, zal wel weer mentale opkikker moeten worden voor de economie, dat FOMC.
Nee dat bedoel ik niet. Iedereen is in afwachting, zie ook volume (lager).
x
pi_70331829
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:56 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Commissie voor de bank
Tsss drukt wel je winst enorm. Behaal je een rendement van 20%, gaat ie opeens naar een negatief rendement.
pi_70331915
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:59 schreef edwinh het volgende:

[..]

Dan zou je zeggen dat zowel het aanbod als vraag sterk afneemt. Dan is het eigenlijk zorgwekkend dat ondanks de zwakke vraag de ruwe olievoorraden zo afnemen.
pi_70331924
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:00 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Tsss drukt wel je winst enorm. Behaal je een rendement van 20%, gaat ie opeens naar een negatief rendement.
Met turbo's heb je minder spread.
pi_70332000
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:00 schreef richbitch het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet. Iedereen is in afwachting, zie ook volume (lager).
Volumes kunnen daardoor iig. lager zijn, maar de algemene verwachting is toch dat de rente gelijk blijft. Dus je kunt in wezen ook van uit gaan dat de winst door de uitspraak al in de koersen is verwerkt. Er worden immers geen gekke dingen verwacht vanavond.
quote:

[..]

Je behaalt een positief rendement op een sprinter maar om dat de bied en laat zo verschrikkelijk ver uit elkaar liggen kun je hem niet voor die winst verkopen? Hoe laag was het volume daar dan wel niet van?
pi_70332024
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Met turbo's heb je minder spread.
Sja, de meeste hier zullen waarschijnlijk nog steeds sprinters gebruiken
pi_70332059
quote:

[..]

Tja, dit zijn de onzichtbare kosten voor dit soort structured producten
pi_70332268
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:09 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Tja, dit zijn de onzichtbare kosten voor dit soort structured producten
Onzichtbaar? Onzin, bij de aankoop van dit soort producten kijkt men vaak naar de bied en laat koersen. Je hebt immers ook producten die nu op basis van hun onderliggende product 7,37 zijn, en hun bied en laat achtereen volgens 7,87 en 8,07 is. Dat komt jouw dan niet slecht uit! Maar dat kan net zo goed andersom zijn. Waarom zou je immers investeren in een product waar niemand in handelt? Je weet dat er dan meer risico's aan kleven.

Des te meer volume, des te lager de spread, des te beter voor jezelf!
pi_70332571
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Volumes kunnen daardoor iig. lager zijn, maar de algemene verwachting is toch dat de rente gelijk blijft. Dus je kunt in wezen ook van uit gaan dat de winst door de uitspraak al in de koersen is verwerkt. Er worden immers geen gekke dingen verwacht vanavond.
Dit soort dagen zijn altijd tricky, en als er gekken dingen worden verwacht dan zou het toch ook al in de koersen zijn verwerkt???

Volumes kunnen lager zijn... de volumes ZIJN lager
x
pi_70336518
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_70336651
Ben benieuwd wat wij morgen gaan doen. De Dow staat in de min
pi_70338235
Heej das raar.. ik probeer nu een nieuw technische analyse uit en die zei dat de top vandaag 906.25 of 916.25 zou zijn.. de top is 906.50!!

Mwah volgens mij is dit een gelukstreffer want zo precies voorspellen is ONmogelijk!

dat er al minstens twee cijfers wordt gegeven is tekenend! Soms is technische analyse echt vaag
pi_70344728
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:15 schreef janvks het volgende:
Heej das raar.. ik probeer nu een nieuw technische analyse uit en die zei dat de top vandaag 906.25 of 916.25 zou zijn.. de top is 906.50!!

Mwah volgens mij is dit een gelukstreffer want zo precies voorspellen is ONmogelijk!

dat er al minstens twee cijfers wordt gegeven is tekenend! Soms is technische analyse echt vaag
Wat voor een slechte kloon ben je nu eigenlijk? Ik lees niks anders dan trollposts van je waarin je continu de draak steekt met technische analyse. Niemand heeft interesse in de onzin die je verkondigt.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')