abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70175208
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

De rook ook hoor.
Waar komt die geur dan vandaan?
als je hond in je kamer heeft gescheten en je ruimt die stront op, blijft die schijtlucht toch ook nog hangen, ook al is de stront zelf allang weg?
pi_70175324
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 18:07 schreef Reva het volgende:
Trouwens, ik heb al eens een paar dagen niet naast hem geslapen, om hem duidelijk te maken dat ik het echt vind stinken. Na drie nachten drong het nog niet tot hem door. AAAARRRGGH. Het is duidelijk dat ik te maken heb met iemand die pas wakker wordt als het al te laat is.
Maar wat ga je nu doen dan? Want blijkbaar vind hij het belangrijker om sigaretten in de slaapkamer te hebben dan zn vrouw in de slaapkamer te hebben. Dus met op de bank slapen cq. pikstraf ga je niet tot hem doordringen blijkbaar
pi_70175563
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Maar wat ga je nu doen dan? Want blijkbaar vind hij het belangrijker om sigaretten in de slaapkamer te hebben dan zn vrouw in de slaapkamer te hebben. Dus met op de bank slapen cq. pikstraf ga je niet tot hem doordringen blijkbaar
Ik heb echt geen flauw idee meer. En dat heb ik ook al eens tegen hem gezegd. (Dat zijn peuken blijkbaar belangrijker zijn dan ik in de slaapkamer). Normaal tegen hem zeggen helpt niet, want dan dringt het niet door en lijkt hij de ernst van de zaak - de ernst van mijn ergernis - erg te onderschatten. Kwaad worden helpt ook niet, want naar mijn getier luisteren doet hij al helemaal niet. Hij is gewoon onmogelijk. Volgens mij moet ik eerst echt mijn koffers pakken voor hij het inziet.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:20:30 #79
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70175716
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:08 schreef Dipkip het volgende:
blijkbaar vind hij het belangrijker om sigaretten in de slaapkamer te hebben dan zn vrouw in de slaapkamer te hebben.
Dat is niet de juiste conclusie. Het is meer dat je niet moet onderhandelen met terroristen. Dat legitimeert hun handelswijze.

En in acht genomen dat er geen kamer is waar de man rustig kan roken (zonder onrust te stoken), wordt het maar eens tijd voor een groter huis.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70175777
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:15 schreef Reva het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee meer. En dat heb ik ook al eens tegen hem gezegd. (Dat zijn peuken blijkbaar belangrijker zijn dan ik in de slaapkamer). Normaal tegen hem zeggen helpt niet, want dan dringt het niet door en lijkt hij de ernst van de zaak - de ernst van mijn ergernis - erg te onderschatten. Kwaad worden helpt ook niet, want naar mijn getier luisteren doet hij al helemaal niet. Hij is gewoon onmogelijk. Volgens mij moet ik eerst echt mijn koffers pakken voor hij het inziet.
Heeft hij andere punten waarop jij voor hem erg belangrijk bent? De een hecht natuurlijk meer aan samen slapen dan de ander.

Ik zou zelf in deze situatie inderdaad mijn koffers pakken (met wel in gedachten dat het bedoelt is als een wake-up call, maar ook met het idee dat als het niet dat effect heeft ik weg blijf). Maar jullie hebben kinderen, en dat maakt het (lijkt mij) anders. Dus ik vraag me af of er andere dingen zijn die meer effect op hem hebben dan op de bank slapen.

Bijv. (en ja het is extreem kinderachtig, maar wat moet je dan ) zijn was niet meer doen, dingen niet in huis halen met boodschappen doen waar hij gek op is. Als hij wat te klagen heeft daarover zeggen dat je alleen dingen voor hem over hebt als hij ook dingen voor jou over heeft, en dat je tot hij ophoudt met dat kinderachtige weigeren jullie probleem uit te praten geen reden meer ziet zelf volwassen te doen. Als jij kinderachtig wil, kun je kinderachtig krijgen...

Ik weet alleen niet of dit niet van kwaad tot erger leidt, bij mijn vriend zou dit binnen 24 uur tot een gesprek leiden, maar je hebt natuurlijk ook mannen die liever een soort huishoudelijke guerilla voeren en de boiler uit gaan zetten als je onder de douche staat etc. om jou weer terug te pakken en dan ben je nog verder verwijderd van het uitpraten dan ervoor. Kun jij inschatten hoe jouw vriend reageert op zulke dingen?
pi_70175810
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:20 schreef eleusis het volgende:
Dat is niet de juiste conclusie. Het is meer dat je niet moet onderhandelen met terroristen. Dat legitimeert hun handelswijze.

En in acht genomen dat er geen kamer is waar de man rustig kan roken (zonder onrust te stoken), wordt het maar eens tijd voor een groter huis.
Hij mag gewoon roken in de woonkamer hoor. Hij mag alleen niet roken in de slaapkamers.

Wat vind jij dan, dat ze zich er maar bij neer moet leggen dat ze als niet-roker in de rook moet slapen omdat haar man weigert er zelfs maar over te práten met haar?
pi_70176170
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:22 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Bijv. (en ja het is extreem kinderachtig, maar wat moet je dan ) zijn was niet meer doen, dingen niet in huis halen met boodschappen doen waar hij gek op is. Als hij wat te klagen heeft daarover zeggen dat je alleen dingen voor hem over hebt als hij ook dingen voor jou over heeft, en dat je tot hij ophoudt met dat kinderachtige weigeren jullie probleem uit te praten geen reden meer ziet zelf volwassen te doen. Als jij kinderachtig wil, kun je kinderachtig krijgen...

Ik weet alleen niet of dit niet van kwaad tot erger leidt, bij mijn vriend zou dit binnen 24 uur tot een gesprek leiden, maar je hebt natuurlijk ook mannen die liever een soort huishoudelijke guerilla voeren en de boiler uit gaan zetten als je onder de douche staat etc. om jou weer terug te pakken en dan ben je nog verder verwijderd van het uitpraten dan ervoor. Kun jij inschatten hoe jouw vriend reageert op zulke dingen?
Hier heb ik ook al aan gedacht en tegen hem gezegd, dus gewoon zijn was niet meer doen, maar misschien moet ik het dan ook eens echt niet meer doen. Maar ik ken hem, hij zal dan inderdaad vervolgens weer iets doen om mij 'terug te pakken', als hij in een strijdlustige bui is. Hij zal dan wel weer met andere dingen gaan komen en proberen het bij mij neer te leggen. Als ik het allemaal zo eens lees: wat heb ik toch een egoitische man. Maar goed, hij heeft ook veel leuke en goede kanten, dus om dat hiervoor mijn koffers te pakken terwijl we kinderen hebben....maar ik vrees wel dat dit als enige zal werken. Het is al heel wat dat hij niet meer rookt waar de kinderen bij zijn.
pi_70176374
Als hij liever iets 'terugdoet' dan dat het hem zich laat beseffen dat je er écht een probleem mee hebt en niet gewoon wat hormonaal loopt te mutsen, dan moet je zeker niet dat soort dingen gaan doen.

Ik denk dat je dan de afweging moet maken of je je er bij neer kunt leggen dat je man zijn zin doordrukt en er geen discussie mogelijk is, of dat het voor jou het waard is je relatie op het spel te zetten of zelfs op te geven hierom.

Ik weet wel wat ik zou kiezen, maar ik denk dat niemand voor jou kan kiezen. Als je het niet erg genoeg vindt om er om weg te gaan maar toch moeite blijft hebben je neer te leggen bij hoe hij is, kun je evt. wat gesprekken met een psycholoog voeren hierover, die kan je wat manieren leren om te reageren als hij zo doet of om jezelf te kalmeren als je hem wil schoppen.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:43:22 #84
92279 N.icka
Windforce 11
pi_70176490
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:34 schreef Reva het volgende:

[..]
Het is al heel wat dat hij niet meer rookt waar de kinderen bij zijn.
Nou zeg dat is toch al heel wat he ,

Ik vind dat hij moet voorgedragen worden voor een lintje volgend jaar

Ik zou echt eisen dat mijn man niet in de buurt van mijn kinderen zou roken ,wat een onglooflijk egoistische klootzak van een vent heb jij zeg Als hij maar kan roken , dan kan de rest vd familie maar doodvallen...
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:43:47 #85
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70176506
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hij mag gewoon roken in de woonkamer hoor. Hij mag alleen niet roken in de slaapkamers.

Wat vind jij dan, dat ze zich er maar bij neer moet leggen dat ze als niet-roker in de rook moet slapen omdat haar man weigert er zelfs maar over te práten met haar?
Dat zeg ik toch niet. Ik zoek het eerst in de praktische hoek. Aangenomen dat het verder wel goed zit met de relatie (je kan het je bijna niet voorstellen maar dit is natuurlijk ook maar één aspect): hij oppert wel volop dingen (het washok, de schuur) die minder praktisch zijn. De schuur is eigenlijk te klein? Nou, laat hem het maar eens uitproberen, zou ik zeggen. Hij heeft het zelf voorgesteld dus gewoon doorzetten!

Wat ze vooral niet moet doen is een oorlogsgebied van het huishouden maken. Als een kind een minuut zijn adem inhoudt om zijn zin te krijgen is dat geen reden om hem gelijk te geven. Sterker nog het disqualificeert alleen maar de redelijke argumenten die je wel hebt. Ik zou daar ook nooit op in gaan, dan is het einde zoek. Ga je flauwe zaken uithalen om te laten zien dat ik je serieus moet nemen, that does not compute. De volwassen discussie blijft echt de enige manier om dit aan te pakken!

Als de praktische oplossingen niet werken, dan kun je altijd nog met een filosofische bril gaan kijken naar of hij wel genoeg over heeft voor de relatie. Als het een dealbreaker is voor de relatie (wat ik me best voor kan stellen hoor, als ik zelf een fervente nietroker was zou ik ook niet snel iets beginnen met een kettingroker): spreek dat dan gewoon uit zonder voorbehoud en trek ook je consequenties. Niet gaan lopen zwijgen of klusjes laten liggen. Praten, ja desnoods nooooooog een keer, desnoods bij een relatiepsycholoog die de lastige vragen kan stellen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:50:28 #86
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70176764
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Wij hadden zo'n afzuigkap op het werk, dat werkt inderdaad niet goed genoeg volgens mij voor op een slaapkamer, je blijft het ruiken. En voor op een slaapkamer is dat niet fris, dat ben ik het eens met TS.
Zolang je de afzuiging gewoon goed in de buurt doet, desnoods daar waar hij in kan blazen, zit het wel goed hoor.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70177558
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 19:43 schreef eleusis het volgende:
Praten, ja desnoods nooooooog een keer, desnoods bij een relatiepsycholoog die de lastige vragen kan stellen.
Misschien heb je over het gedeelte heen gelezen waar ze uitlegt dat hij weigert te praten en haar straal negeert als ze probeert de dialoog aan te gaan?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:19:22 #88
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70177743
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Misschien heb je over het gedeelte heen gelezen waar ze uitlegt dat hij weigert te praten en haar straal negeert als ze probeert de dialoog aan te gaan?
Ik zie daarin dus wat tegenstrijdigheden, want ik heb ook gelezen dat hij het washok en de schuur voorstelde. Wat erg moeilijk is als je niet praat. Ook lees ik dat hij al niet meer rookt met de kinderen erbij. Dus hij zal heus wel eens terugpraten. Ik zie daar dus best wel mogelijkheden in voor een (de zoveelste) discussie.

Stel dat hij volledig zou weigeren te praten dan moet ze hem duidelijk maken dat er gepraat zal worden "of anders", waarbij die "anders" dus niet het verzanden is in kinderachtige truken maar het eind van de relatie op de grond dat zij zo niet wil leven (wat haar goed recht is om te vinden). Als het niet opgelost wordt, en een groter huis (met een toffe mannenkamer!) zit er echt niet in, dan moet TS gewoon een niet-roker zoeken (of een rijkere roker die dan een eigen kamer mag).
pi_70177883
Eigenlijk is dat gewoon wat ik zeg, alleen werd er tussendoor een optie tot wakker schudden besproken en verworpen.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:25:30 #90
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70177952
En wat psychologische oorlogvoering zoals niet meer zijn hemden wassen en zijn favoriete chips kopen werd verwijderd.
pi_70178020
Wat een waardeloze kerel.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70178170
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik vrees dat het dan een relatietherapeut wordt.....maar voor ik hem zover heb? En het is toch eigenlijk wel belachelijk...een therapeut voor zoiets 'onbenulligs'. Althans, het rookgedrag op zolder is niet onbenullig, maar het zou zoveel simpeler zijn als hij zich gewoon zou willen/kunnen aanpassen. Is het dan voor hem dan echt zo moeilijk om gewoon niet op zolder te roken? Ik kan dat ook gewoon niet begrijpen, naast het feit dat ik het vreselijk vind stinken boven en respectloos vind.

Hij is best een prater, maar niet als het om problemen gaat. Hij veegt alle dingen die ik aankaart gewoon onder het vloerkleed. Er moet altijd eerst iets ergs gebeuren of ruzie van komen voor hij door heeft hoe hoog me iets zit. Hij hoort het aan, terwijl hij ondertussen gewoon doorgaat waar hij mee bezig is. Daar kan ik dan zo woest om worden, dat ik dan op een gegeven moment een heel andere toon opzet of gewoon weg loop omdat ik niet meer weet wat ik moet doen en ik de neiging krijg om te ontploffen en te smijten uit woede en onmacht. Echt, je moet zoveel doen om hem te bereiken, om hem duidelijk te maken hoe hoog iets zit. Vervolgens zegt hij dan weer dat als ik zo loop te tieren, hij echt niet luistert, maar dat doet hij uberhaupt niet! Ook niet als ik normaal tegen hem praat. Ik zou willen dat ik normaal met hem kan praten maar dan komt het gewoon niet aan!
Of hij geeft me wel gelijk en pas zich even aan, maar dan begint het weer opnieuw. Ik word er zo moedeloos van.
pi_70178438
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:19 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik zie daarin dus wat tegenstrijdigheden, want ik heb ook gelezen dat hij het washok en de schuur voorstelde. Wat erg moeilijk is als je niet praat. Ook lees ik dat hij al niet meer rookt met de kinderen erbij. Dus hij zal heus wel eens terugpraten. Ik zie daar dus best wel mogelijkheden in voor een (de zoveelste) discussie.

Klopt, tijdens de discussie of mijn 'gezeur' op het moment zelf valt er niet met hem te praten, dan negeert hij me gewoon, maar later, als we het er (even) niet meer over hebben en de boel is gesust, dan kan hij ineens met een compromis aankomen. De schuur heeft hij zelf voorgesteld, maar meteen erachteraan gezegd dat dit gewoon te klein is. Dus eigenlijk kon hij het net zo goed helemaal niet voorstellen. Zo komt het over alsof hij dan denkt: zo, ik heb een compromis voorgesteld maar het kan niet, dus ik kan weer roken boven. Zoethoudertjes dus. Ik ben het ook met hem eens daarin, eerlijk gezegd, de schuur is echt te klein. Er staan fietsen e.d. Onze schuur is al zo opgeruimd, menigeen zou jaloers zijn op zo'n opgeruimde schuur, maar het past gewoon niet. Anders had ik dat meteen ingevoerd.
pi_70178492
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:25 schreef eleusis het volgende:
En wat psychologische oorlogvoering zoals niet meer zijn hemden wassen en zijn favoriete chips kopen werd verwijderd.
Dat is de optie die ik noem die werd besproken en verworpen.

Je kunt er van vinden wat je wil, maar hou in gedachten dat met jou te práten valt, en dat er mannen zijn die anders zijn dan jij bij wie dit werkt (en niets anders werkt). Als er totaal niet met iemand te praten valt moet je toch iets... En het lijkt me beter om dan iets kinderachtigs te proberen dan maar weg te gaan incl. kinderen.

Soms moet je hem voordoen hoe het voor een ander is wat hij doet. Als dat binnen 24 uur voor begrip zorgt en daarna komt het asociale gedrag niet terug dan vind ik dat gewoon een manier van iets duidelijk maken en geen terrorisme.

Om een voorbeeld te geven (want ik denk dat je andere situaties zit te verzinnen dan ik bedoel) mijn exvriend had er altijd een handje van dingen weg te gooien die hij niet nuttig of leuk vond. Inclusief mijn nieuwe zorgverzekeringspolis (want: envelop kwam van een andere verzekeraar dan de zijne en zou dus wel reclame zijn), mijn nieuwe dure sjaal (want: wat een gekke handdoek), mijn collegesheets voor de volgende dag (want: wat een saai gedoe).

Dan kun je dus iedere keer weer gaan uitleggen waarom dat vervelend is, maar bij een nieuw ding wat hij weggooit heeft hij weer een andere reden ('hoe moet ik nou zien dat jij dat was, op die babyfoto' ). Je kunt er na 276 gesprekken hierover ook voor kiezen wat van zíjn spullen 'weg te gooien' (ik ben dan zo'n watje dat ik ze gewoon verstop en doe alsof) zodat het tot hem doordringt hoe onwijs kut het is als een ander jouw spullen weggooit. Hij kwam sindsdien zelfs aan me vragen of de lége envelop van mijn giro afschriften weg mocht

Dus ja, het is misschien kinderachtig, maar in sommige gevallen kan zoiets toch echt werken om tot iemand door te dringen. Het zelfde heb ik gedaan bij mn vriend, die de gewoonte had iedere vraag met een wedervraag te beantwoorden. Na ruim een kwartier te reageren met vragen over de autoradio met 'waarom wil je dat weten dan' begreep hij hoe vervelend dat is en het heeft echt geholpen.

Noem me een terrorist, ik vind het prima, zolang het maar werkt. Uiteraard doe ik dit soort dingen pas als praten écht niet helpt. Als de keuze is tussen vertrekken of op een kinderachtige manier iets duidelijk maken wat het probleem oplost, dan ben ik liever pragmatisch dan principieel
pi_70178631
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:30 schreef Reva het volgende:
Ik vrees dat het dan een relatietherapeut wordt.....maar voor ik hem zover heb? En het is toch eigenlijk wel belachelijk...een therapeut voor zoiets 'onbenulligs'.
Je gaat niet voor iets onbenulligs. Je gaat niet eens voor het roken. Je gaat omdat jullie een communicatieprobleem hebben. En dat is dus alles behalve onbenullig.

Denk je dat je vriend mee wil naar een relatietherapeut dan? Ik had het niet eens als optie neergezet omdat ik dacht als ie al niet met je wil praten en niet reageert als je op de bank gaat slapen zal ie dat ook wel niet willen, maar ik denk wel dat het echt kan helpen.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:48:43 #96
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70178790
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:38 schreef Reva het volgende:

Klopt, tijdens de discussie of mijn 'gezeur' op het moment zelf valt er niet met hem te praten, dan negeert hij me gewoon, maar later, als we het er (even) niet meer over hebben en de boel is gesust, dan kan hij ineens met een compromis aankomen. De schuur heeft hij zelf voorgesteld, maar meteen erachteraan gezegd dat dit gewoon te klein is. Dus eigenlijk kon hij het net zo goed helemaal niet voorstellen. Zo komt het over alsof hij dan denkt: zo, ik heb een compromis voorgesteld maar het kan niet, dus ik kan weer roken boven. Zoethoudertjes dus. Ik ben het ook met hem eens daarin, eerlijk gezegd, de schuur is echt te klein. Er staan fietsen e.d. Onze schuur is al zo opgeruimd, menigeen zou jaloers zijn op zo'n opgeruimde schuur, maar het past gewoon niet. Anders had ik dat meteen ingevoerd.
Hij denkt er dus wel over na blijkbaar, alleen wat langzamer dan jij misschien, of hij is allergisch voor de manier van discussiëren of hij is een conflictvermijdertje.

Maar goed, als er echt geen plek in huis is waar er met goed fatsoen gerookt kan worden, dan houdt het op. Dan is het aan jou om te zeggen dat je zo niet wil wonen en leven, en dan is het aan hem om daar wat mee te doen.
pi_70178792
Dipkip, ik ben het met je eens. Aangezien praten niet helpt, ga ik het eens op een andere manier doen. Dat doe ik trouwens ook al eens met andere dingen. Zoals schoenen en rommel die hij steevast achterlaat zodra hij naar zijn werk gaat, en ik die steeds maar weer kan opruimen. Op een gegeven moment was ik het zo zat om steeds maar te zeggen dat hij (bijv.) niet zijn schoenen onder de tafel moet laten slingeren, heb ik zijn schoenen verstopt. Totdat hij dus vroeg waar ze waren. Ik moet zeggen, dat heeft wel geholpen, haha!

Inderdaad, gewoon niets meer van hem wassen. Ik heb hem al eens gezegd dat ik het gevoel heb voor jan l*l te wassen met zijn gerook boven. Dus ik kan het net zo goed helemaal niet wassen. ZIJN kleding dan. Als hij daar dan vervolgens over moppert, dan zal ik hem zeggen dat ik hem toch echt had gewaarschuwd. Wie weet helpt het. Wordt vervolgd...
pi_70178896
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:48 schreef eleusis het volgende:
Maar goed, als er echt geen plek in huis is waar er met goed fatsoen gerookt kan worden, dan houdt het op.
Hij kan toch gewoon in de woonkamer roken

Je doet steeds net alsof die arme man in de tuin staat te blauwbekken, terwijl hij gewoon binnen kan roken.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:53:48 #99
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70178944
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:39 schreef Dipkip het volgende:

Je kunt er na 276 gesprekken hierover ook voor kiezen wat van zíjn spullen 'weg te gooien' (ik ben dan zo'n watje dat ik ze gewoon verstop en doe alsof) zodat het tot hem doordringt hoe onwijs kut het is als een ander jouw spullen weggooit. Hij kwam sindsdien zelfs aan me vragen of de lége envelop van mijn giro afschriften weg mocht
Dat vind ik dan wel weer een leuke actie. Maar het is wel van een ander kaliber: het is niet passief-aggressief iets "terugdoen", je stelt actief iemands gedrag aan de kaak en je doet het ook op een niet-destructieve manier. Het doel is om een discussie uit te lokken. En achteraf kan je er samen om lachen. Als je drie dagen lang allerlei van zijn spullen zou weggooien en met kwade blikken door het huis zou stampen, zou het pathetisch zijn. Word niet die vrouw, dan vind ik het best
  vrijdag 19 juni 2009 @ 20:54:54 #100
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70178981
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 20:51 schreef Dipkip het volgende:

Hij kan toch gewoon in de woonkamer roken

Je doet steeds net alsof die arme man in de tuin staat te blauwbekken, terwijl hij gewoon binnen kan roken.
In de woonkamer werd toch niet meer gewerkt vanwege de rommel...

Er is trouwens nooit helemaal opgehelderd wie er vond dat er teveel rommel was, al klinkt het, eh.. niet erg mannelijk.

Eindstand is hoe dan ook dat er niet echt meer ergens lekker gepaft kan worden!

[ Bericht 2% gewijzigd door eleusis op 19-06-2009 21:01:28 (TYPFOUT VERBETERD EN ONDERSTREPING TOEGEVOEGD) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')