Kon ze de leraar/lerares niet oraal bevredigen voor die tiende ofzo?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik ook
Mijn vriendin heeft trouwens een her, ze kwam 0,1 te kort om in één keer geslaagd te zijn![]()
Ik zal je nog een keer helpen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je had de snicker gewoon mogen kopen hoor.
Jammer !quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:55 schreef BigKahuna het volgende:
GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Flauwquote:
Beeldspraak?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je had de snicker gewoon mogen kopen hoor.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kon ze de leraar/lerares niet oraal bevredigen voor die tiende ofzo?
Voor welk vak was het?quote:
Nee, gewoon dat hij niet een uur lang hoeft te overleggen met zijn collega's of hij nou wel of niet een snicker uit de automaat moet halen.quote:
Ik was altijd slecht in aardrijkskundequote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, gewoon dat hij niet een uur lang hoeft te overleggen met zijn collega's of hij nou wel of niet een snicker uit de automaat moet halen.
Ik bleef zitten in de vierde door dat kankervak.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:30 schreef Siniti het volgende:
Hoe kan je nou zakken voor Aardrijkskunde? Alles staat in die atlas
Falerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik bleef zitten in de vierde door dat kankervak.
Dat is echt een van de meest nutteloze redenen om te blijven zittenquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:34 schreef McFearless het volgende:
[..]
Yeh, had ook te maken met m'n wangedrag, gescheld en ADHD gedrag, maar dat terzijde.
hooliganquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:34 schreef McFearless het volgende:
[..]
Yeh, had ook te maken met m'n wangedrag, gescheld en ADHD gedrag, maar dat terzijde.
Jup, eigen schuld, maar daar leer je alleen maar van.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is echt een van de meest nutteloze redenen om te blijven zitten
Tja, maar wel jaar voor niks.quote:
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |