Fantastisch weer hé, ik dus vanochtend extra vroeg de trein nemen omdat ik een toets heb. Springt er weer zoeen egoïstische baviaan voor de treinquote:Zwolle-Groningen/Leeuwarden
Donderdag 18 Juni 12:57
Oorzaak Tussen Meppel en Zwolle rijden geen treinen door een aanrijding met een persoon.
Er rijden snelbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 45 min. De verstoring is naar verwachting rond 13:45 uur verholpen.
Reisadvies
Je was op tijd dus niet zeiken druiloor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Fantastisch weer hé, ik dus vanochtend extra vroeg de trein nemen omdat ik een toets heb. Springt er weer zoeen egoïstische baviaan voor de trein. En aangezien het op dat moment net gebeurd was reden er ook nog geen bussen.
Klacht: Op een half uur na je toets missen door één of andere treinkoppert.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:26 schreef Florian_ het volgende:
Ze moeten gewoon zo'n zelfmoordkliniek bouwen.![]()
Een gebouwtje met allemaal materiaal waarmee je er een eind aan kunt maken. Messen, water, pistolen etc. Je loopt er gewoon naar binnen, maakt er een eind aan, het wordt opgeruimd (vooraf betalen, ¤100), en niemand heeft er last van.
Geniaal, dat ga ik beginnen ! Behalve dat het assisteren van mensen bij zelfmoord volgens mij verboden is, aangezien het dan technisch gesproken weer moord zou zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:26 schreef Florian_ het volgende:
Een gebouwtje met allemaal materiaal waarmee je er een eind aan kunt maken. Messen, water, pistolen etc. Je loopt er gewoon naar binnen, maakt er een eind aan, het wordt opgeruimd (vooraf betalen, ¤100), en niemand heeft er last van.
is 100 niet wat erg weinig? :'0...quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:26 schreef Florian_ het volgende:
Raaltequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:27 schreef reetveter het volgende:
Ik moet van Raalte komen, dus ik kwam in Zwolle aan en toen hoorde ik dat.
Op internationale wateren mag dat wel. Gewoon naast de abortusboot voor anker gaan. Kan je die halve tammes ook aan het anker binden en laten gaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:27 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Geniaal, dat ga ik beginnen ! Behalve dat het assisteren van mensen bij zelfmoord volgens mij verboden is, aangezien het dan technisch gesproken weer moord zou zijn.
zet er een camera-crew bij en jij hebt een tv-showquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:26 schreef Florian_ het volgende:
Whehe what de fuckquote:U kunt op twee manieren op de hoogte gehouden worden van nieuw geopende nationale registers.
Per SMS
Wilt u een SMS ontvangen direct als er een nieuw nationaal register geopend wordt? Stuur dan
CONDO AAN naar 3010
We versturen nooit meer dan 5 berichten per week. Deze abonnementsdienst kost 25 cent per ontvangen bericht. U kunt zich afmelden door CONDO STOP te sms-en naar 3010.
Per e-mail
Laat hieronder uw e-mailadres achter, en we sturen u een mailtje als er een nieuw nationaal register geopend wordt.
Kijkcijferkanonquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:29 schreef wise het volgende:
[..]
zet er een camera-crew bij en jij hebt een tv-show
suicide with idiots.
http://www.mydeathspace.com/article-list.aspxquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:34 schreef Florian_ het volgende:
Je hebt ook zo'n site met MySpace deaths. Zie je ook doodsoorzaak. Altijd grappig om de profielen te kijken van mensen die zelfmoord hebben gepleegd. Zie je er gelijk aan af.
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:37 schreef mirved het volgende:
Ze zouden de doodstraf moeten zetten op zelfmoord!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |