SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Die zin klopt niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Ascendancy het volgende:
Als je dus een 5.5 hebt, wordt dat een 4.9
Of het nu gewoon een moeilijk examen is, of dat er een lage n-term is ... in beide situaties heb je in dit geval uiteindelijk een 4,9. Dus wat is nu het probleem?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Ascendancy het volgende:
Wtf, sinds wanneer zijn bijna alle n-termen onder de 1. Maak dan gewoon een examen moeilijker.
Geschiedenis heeft een n-term van 0.3. Als je dus een 5.5 hebt, wordt dat een 4.9
En dat dus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of het nu gewoon een moeilijk examen is, of dat er een lage n-term is ... in beide situaties heb je in dit geval uiteindelijk een 4,9. Dus wat is nu het probleem?
Dat is natuurlijk niet waar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of het nu gewoon een moeilijk examen is, of dat er een lage n-term is ... in beide situaties heb je in dit geval uiteindelijk een 4,9. Dus wat is nu het probleem?
Dat is ook zoiets.quote:
Maar fouten in het examen doen ze nooit iets aan. Biologie had een verkeerde notatie, zo'n vraag moet vervallen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:31 schreef raaavi het volgende:
[..]
Nee, makkelijkste manier om achteraf fouten te corrigeren.
Ik ben ook vrijwel zeker geslaagd, ik zit overal ruim genoeg voor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:34 schreef Cybey het volgende:
Waarom denken scholieren dat je een diploma automatisch moet krijgen? Je mag er wel wat voor doen hoor...
Nee, de makkelijkste manier om je diploma te halen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:31 schreef raaavi het volgende:
[..]
Nee, makkelijkste manier om achteraf fouten te corrigeren.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:53 schreef Matthijs- het volgende:
Oe, ik kijk al uit naar volgend jaar, wanneer ik inmiddels ook een oude rot en verbeten ex-middelbare scholier ben die destijds stiekem best wel op goede normeringen hoopte. Ik ga tegen iedereen roepen dat vroeger alles beter was, dat het in mijn tijd veel moeilijker was en dat de leerlingen van tegenwoordig maar een stelletje zeikerds zijn.
Dat dus. Als het goed is haal je het gewoon bijna ongeacht wat ze met de normering doen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef zquing het volgende:
Mensen die slagen aan de hand van de normering
Dat dus, moet ik wel slagen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:53 schreef Matthijs- het volgende:
Oe, ik kijk al uit naar volgend jaar, wanneer ik inmiddels ook een oude rot en verbeten ex-middelbare scholier ben die destijds stiekem best wel op goede normeringen hoopte. Ik ga tegen iedereen roepen dat vroeger alles beter was, dat het in mijn tijd veel moeilijker was en dat de leerlingen van tegenwoordig maar een stelletje zeikerds zijn.
Precies, toen ik examen deed was dit echt niet zo'n issue allemaalquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:36 schreef zquing het volgende:
Mensen die slagen aan de hand van de normering
Als je zakt kan je later ook nog roepen dat dat kwam omdat de examens toen tenminste nog iets voorstelden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |