Kan ook best hoor. Ik heb de wijsheid ook niet in pacht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef Houzer het volgende:
ik dacht altijd dat het onder disco viel
Vreemd, dat idee heb ik bij jou wel namelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kan ook best hoor. Ik heb de wijsheid ook niet in pacht.
Nee ik had gister een ingeving om alle werken van Giorgio Moroder te downloaden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef Adelante het volgende:
Is het weer back to the eighties op Radio2
Ik ben zo goed met slotjes hequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, Tally zit weer door het slotje op het vorige topic te posten.
Je hebt Scarface toch weleens gezien, bijna al die muziek is van Giorgio Moroder.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:02 schreef Adelante het volgende:
Ik ken het niet!
En heb eigenlijk niets met jaren '80 muziek.
Takkeherrie.
Dunequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef Adelante het volgende:
Doe mij maar de jaren '90: happy hardcore
Die van mij van Vanilla Icequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijn eerste officiele cassettebandje was het album van Europe waar The Final Countdown op stond. En Carrie..
Dat vind ik zo'n geile neukplaat hequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef Adelante het volgende:
Leuk een beetje youtube afstruinen, dit was ook een meesterlijke clip
Ik vind honden en katten tof.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, Houzert: Hondenklagers; het zijn ook altijd kattenbezitters...
Daar kun jij vast ook wel wat mee..
Ze mogen best een beetje tegenspartelenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Natte, kale, strakke, soppende poesjes.
Ik kan niet squirtenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:59 schreef Houzer het volgende:
Natte, kale, gewillige, strakke, soppende, squirtende poesjes.
Waarom niet? Door gedegen onderzoek was ik juist tot de conclusie gekomen dat de meeste vrouwen toch minstens twee meter kunnen halen.quote:
Nou misschien omdat ik het niet kan. Ik het geduld er niet voor heb?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom niet? Door gedegen onderzoek was ik juist tot de conclusie gekomen dat de meeste vrouwen toch minstens twee meter kunnen halen.
Uit mijn onderzoek blijkt dat de meeste vrouwen bij elke soort seks kunnen squirten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:09 schreef Tally het volgende:
Nou misschien omdat ik het niet kan. Ik het geduld er niet voor heb?
En ik het geile vind om harde ruwe geile neukseks te hebben? Of orale seks
Dan moeten we dat onderzoek maar eens opnieuw doen JK.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Uit mijn onderzoek blijkt dat de meeste vrouwen bij elke soort seks kunnen squirten.
* JohnnyKnoxville pakt "Squirten voor Dummies" en stapt in autoquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef Tally het volgende:
Dan moeten we dat onderzoek maar eens opnieuw doen JK.
En beginnen bij mij.
Meisje je bloeddruk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:53 schreef Tally het volgende:
Bleh. Wat een kut dag. Ik heb het helemaal gehad
Dan het ziekenhuis dat ook nog es niet te bereiken is.
Dat lijkt me voor Tallys bloeddruk niet echt bevorderlijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:05 schreef Houzer het volgende:
Meisje je bloeddruk.
Ga maar even liggen dan helpt doktor H. je wel even
Ik heb geen problemen met mijn bloeddruk hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:05 schreef Houzer het volgende:
[..]
Meisje je bloeddruk.
Ga maar even liggen dan helpt doktor H. je wel even
Wat vreemd. Het klinkt juist als een uit-ste-kend idee wmb.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, dat wijndrinken net op het terras was misschien toch niet zo'n goed idee.
Nou ja dat idee is best leuk. Het werken er na niet heb ik zo'n idee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat vreemd. Het klinkt juist als een uit-ste-kend idee wmb.
Mag jij drinken onder werktijd?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, dat wijndrinken net op het terras was misschien toch niet zo'n goed idee.
Weet ik niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:35 schreef Houzer het volgende:
Mag jij drinken onder werktijd?
Whehe.quote:
Ik weet het wel! En ik mag het niet.quote:
Heb je die ook genomen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De serveerster was, evenals de wijn, erg lekker trouwens.
Dat mag niet van de baas.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:44 schreef Houzer het volgende:
Heb je die ook genomen?
Kut baas. Maar goed dat je na augustus een andere moet zoeken!quote:
Hahaha JK de werkloze whehehhequote:Op donderdag 18 juni 2009 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen Tally, dan moet ik een andere gevonden hebben.
Anders moet ik in de WW, en daar heb ik niet zoveel schik van.
Maar dan! Kan je neuken en drinken onder werktijd JK!quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neen Tally, dan moet ik een andere gevonden hebben.
Anders moet ik in de WW, en daar heb ik niet zoveel schik van.
OMGquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat is waar, Tally.
Ik heb al Dutchyslippers, moet ik alleen nog even witte sportsokken en een Rucanor trainingsbroek kopen.
Nee dan moet je keukenraam open staan, en vanuit de huiskamer kenkerhard Hazes aan hebben staan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je de hele dag Schultenbräu drinkt in een witte plastic stoel voor de deur met Dutchyslippers, witte sportsokken en een Rucanortrainingsbroek aan ben je nog geen pauper toch?
Hazes rules.quote:
Tijdens een concert ook hoor livequote:Op donderdag 18 juni 2009 15:43 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nu die dikke dronkaard dood is wel ja
Erhmquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb een Miele wasmachine thuis.
Hoeft niet. Zolang hij mijn geil maar slikt vind ik het bestquote:
Had je vorige week ook alquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:14 schreef Houzer het volgende:
Ik heb trouwens zo ontzettend veel zin om te neuken, maar niet met mijn eigen vriendin
quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:16 schreef Houzer het volgende:
[..]
Het lijkt erger te worden dat gevoel
Ja? Owh?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hm, misschien ligt het aan het weer.
Ik voel mezelf ook aardig bronstig.
Ja, echt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:18 schreef Tally het volgende:
Ja? Owh?
Helaas niets van gemerktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |