Kan ook best hoor. Ik heb de wijsheid ook niet in pacht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:56 schreef Houzer het volgende:
ik dacht altijd dat het onder disco viel
Vreemd, dat idee heb ik bij jou wel namelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kan ook best hoor. Ik heb de wijsheid ook niet in pacht.
Nee ik had gister een ingeving om alle werken van Giorgio Moroder te downloaden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef Adelante het volgende:
Is het weer back to the eighties op Radio2
Ik ben zo goed met slotjes hequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, Tally zit weer door het slotje op het vorige topic te posten.
Je hebt Scarface toch weleens gezien, bijna al die muziek is van Giorgio Moroder.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:02 schreef Adelante het volgende:
Ik ken het niet!
En heb eigenlijk niets met jaren '80 muziek.
Takkeherrie.
Dunequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef Adelante het volgende:
Doe mij maar de jaren '90: happy hardcore
Die van mij van Vanilla Icequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijn eerste officiele cassettebandje was het album van Europe waar The Final Countdown op stond. En Carrie..
Dat vind ik zo'n geile neukplaat hequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:20 schreef Adelante het volgende:
Leuk een beetje youtube afstruinen, dit was ook een meesterlijke clip
Ik vind honden en katten tof.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, Houzert: Hondenklagers; het zijn ook altijd kattenbezitters...
Daar kun jij vast ook wel wat mee..
Ze mogen best een beetje tegenspartelenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Natte, kale, strakke, soppende poesjes.
Ik kan niet squirtenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:59 schreef Houzer het volgende:
Natte, kale, gewillige, strakke, soppende, squirtende poesjes.
Waarom niet? Door gedegen onderzoek was ik juist tot de conclusie gekomen dat de meeste vrouwen toch minstens twee meter kunnen halen.quote:
Nou misschien omdat ik het niet kan. Ik het geduld er niet voor heb?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom niet? Door gedegen onderzoek was ik juist tot de conclusie gekomen dat de meeste vrouwen toch minstens twee meter kunnen halen.
Uit mijn onderzoek blijkt dat de meeste vrouwen bij elke soort seks kunnen squirten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:09 schreef Tally het volgende:
Nou misschien omdat ik het niet kan. Ik het geduld er niet voor heb?
En ik het geile vind om harde ruwe geile neukseks te hebben? Of orale seks
Dan moeten we dat onderzoek maar eens opnieuw doen JK.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Uit mijn onderzoek blijkt dat de meeste vrouwen bij elke soort seks kunnen squirten.
* JohnnyKnoxville pakt "Squirten voor Dummies" en stapt in autoquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:21 schreef Tally het volgende:
Dan moeten we dat onderzoek maar eens opnieuw doen JK.
En beginnen bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |