Dat zijn dus meestal mensen van 45+ die het wel even denken te kunnen doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:54 schreef Mirjam het volgende:
mensen die bedenken dat het tof is om de jeugd te benaderen met dit soort taal, of afgekeurde rappers
zó irritant
precies, zo kansloosquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zijn dus meestal mensen van 45+ die het wel even denken te kunnen doen
Tsja, dit werkt niet denk ik maar wat werkt wel bij de jeugd?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:54 schreef Mirjam het volgende:
mensen die bedenken dat het tof is om de jeugd te benaderen met dit soort taal, of afgekeurde rappers
zó irritant
Én ambtenaar zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat zijn dus meestal mensen van 45+ die het wel even denken te kunnen doen
Als dat zo zou zijn, zouden ze misschien ook kunnen bedenken dat SMS nu niet het ideale communicatiemiddel hiervoor is.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:57 schreef Gupje het volgende:
Of dan past het tenminste in een sms, dus ik snap hun punt wel
Klacht is wel terecht ja.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:00 schreef Magistic het volgende:
[..]
Dan is het helemaal onvoorstelbaar en ontzettend triest.
Goeie klacht!
Nee, want dan zijn immers de rapen gaar!!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:12 schreef rulerofdeath het volgende:
wtf. ik hoop toch niet dat ik die sms ontvang
De spreekwoordelijke rapen hoop ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nee, want dan zijn immers de rapen gaar!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |