Gaat goed, maar saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! het is overduidelijk vakantieperiode aan het worden, geen moer te doen....quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Carooltje79 het volgende:
ohw gelukkig er zijn nog mensen![]()
hoe gaat ie met jullie op deze heerlijke donderdag?
jaa heb ook net me 3e bakkie opquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Prima hoor, ff aan de koffie, straks maar eens douchen en ontbijten en een beetje actief worden.
Heb je iig wel lekker van de zon genotenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Met mij gaat t wel, ben enorm verbrand gister
oei auw auwquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
NEE! waar was je!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Tegan het volgende:
Niets meer van je laten weten is vast geen goede manier om een afspraak af te zeggen.
iemand opscharrelen voor een aftersum massagequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Niet chique, maar het werkt wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Tegan het volgende:
Niets meer van je laten weten is vast geen goede manier om een afspraak af te zeggen.
niet echt, doe mee aan een onderzoek waarmee je op hometrainers op allerlei locaties moet fietsen waar veel fijnstof is, en t was mij te warmquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je iig wel lekker van de zon genoten
Niet echt tof nee... kan je iig de volgende keer een afspraak met die persoon denk ik ook wel vergetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Tegan het volgende:
Aah oke dat is minderquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet echt, doe mee aan een onderzoek waarmee je op hometrainers op allerlei locaties moet fietsen waar veel fijnstof is, en t was mij te warm
ohw en wat willen ze dan pcies onderzoeken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet echt, doe mee aan een onderzoek waarmee je op hometrainers op allerlei locaties moet fietsen waar veel fijnstof is, en t was mij te warm
Afspraak is pas om 16:00. Alleen ik krijg gezeik als ik nu ga afzeggenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet echt tof nee... kan je iig de volgende keer een afspraak met die persoon denk ik ook wel vergeten
Maar jij wil toch toeren, dus kan je mij dan heel mooi oppikkenquote:
http://www.raptes.nl/quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw en wat willen ze dan pcies onderzoeken?
Verdient wel lekker wat ik zo snel zagquote:
dat wou ik net zeggen hahaquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verdient wel lekker wat ik zo snel zag
valt tegen hoor gezien de tijd die je ermee kwijt bent, je bent 7 keer een dag kwijt van 6 tot 17, en dan nog 7 keer een uur de ochtend naderhand,quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verdient wel lekker wat ik zo snel zag
Vandaar ook .. wat ik zo snel ziequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
valt tegen hoor gezien de tijd die je ermee kwijt bent, je bent 7 keer een dag kwijt van 6 tot 17, en dan nog 7 keer een uur de ochtend naderhand,
wat dus neerkomt op een vergoeding van nog geen 6 euro per uur, verdien ik bij ikea beter
het houdt jullie studententuig van de straatquote:
wat voor afspraak? waarom wil je afzeggen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Afspraak is pas om 16:00. Alleen ik krijg gezeik als ik nu ga afzeggen. Ik twijfel nog ff door.
haha ja maar wel 7x gratis ontbijt en lunch hequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
valt tegen hoor gezien de tijd die je ermee kwijt bent, je bent 7 keer een dag kwijt van 6 tot 17, en dan nog 7 keer een uur de ochtend naderhand,
wat dus neerkomt op een vergoeding van nog geen 6 euro per uur, verdien ik bij ikea beter
jij bent meer tuig dan dat ik benquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het houdt jullie studententuig van de straat.
Nee nee, zo werkt het niet in de edele kunst van het discussierenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij bent meer tuig dan dat ik ben
dat neemt niet weg dat het gewoon zo isquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, zo werkt het niet in de edele kunst van het discussieren.
Weet ik, ik heb gewoon geen zin om te gaan en als ik af ga bellen, dan krijg ik zeurende mensen aan de telefoon. Dus ik stel het nog even uit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
wat voor afspraak? waarom wil je afzeggen?
gewoon niks laten horen kan echt niet hoor
Zeggen dat iets zo is maakt het niet waar mijn waerde MMquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat het gewoon zo is
quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:47 schreef Nouk84 het volgende:
Oké. Enigszins goed nieuws.
Ik heb net het UZB gebeld die het gesprek met dat adviesbureau geregeld hadden en ze waren erg positief over mij. De uiteindelijke beslissing voor 2e gesprek komt vanmiddag maar door het goede gevoel van mijn gesprekspartner en mijn "open houding" steek ik er met kop en schouders bovenuit
Als je wilt afzeggen kan je dat beter nu doen dan straksquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef Tegan het volgende:
Weet ik, ik heb gewoon geen zin om te gaan en als ik af ga bellen, dan krijg ik zeurende mensen aan de telefoon. Dus ik stel het nog even uit.
Tof dan ben jij straks niet een van 800000 werkeloze die NL gaat tellenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:47 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb net het UZB gebeld die het gesprek met dat adviesbureau geregeld hadden en ze waren erg positief over mij. De uiteindelijke beslissing voor 2e gesprek komt vanmiddag maar door het goede gevoel van mijn gesprekspartner en mijn "open houding" steek ik er met kop en schouders bovenuit
wel doen he!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb gewoon geen zin om te gaan en als ik af ga bellen, dan krijg ik zeurende mensen aan de telefoon. Dus ik stel het nog even uit.
Ik ben dan ook gewoon goedquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:48 schreef mrbox het volgende:
Tof dan ben jij straks niet een van 800000 werkeloze die NL gaat tellen![]()
doegggquote:
Blijkt maar weer eensquote:
Daar hebben ze toch SMS voor uitgevonden?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:46 schreef Tegan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |