Dat woordje "ene" doet het 'mquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:07 schreef HeatWave het volgende:
http://www.depers.nl/binn(...)nog-een-illusie.html. Laatste alinea!
.
Idd!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef Q. het volgende:
"Een forum". FOK! is veel meer dan zomaar een forum. Het is een way of life!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:19 schreef Ripley het volgende:
Ik zal even mailen dat het de kutmod Heatwave was
Of je vergeet even dat wij hebben afgesproken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:51 schreef Ripley het volgende:
Of naar de sauna of naar de dierentuin in emmen
Die komt binnenkort lekker eten in Amsterdamquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
Rip, als je in de buurt van Emmen bent ga je zeker nog ook bij you-know-who langs?
A) ik heb geen tijd of locatie gekregen, van niemandquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of je vergeet even dat wij hebben afgesproken.
voor een ritje naar enschede?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
Ook gezellig. moet ook zorgen dat ik binnenkort weer een keertje tijd heb
Vrijdag nog niet echt iets, zaterdag komt een vriend van me langs, en zondag dancefeestje in Apeldoorn, ga ik heen met wat vrienden.quote:
Koel! Klinkt leuk! Alvast heel veel plezier!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrijdag nog niet echt iets, zaterdag komt een vriend van me langs, en zondag dancefeestje in Apeldoorn, ga ik heen met wat vrienden.
A) omdat die nog niet bekend waren en je had het ook even kunnen vragen hoe dat ervoor stondquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef Ripley het volgende:
A) ik heb geen tijd of locatie gekregen, van niemand
B) Heatwave en Mike gaan niet
Heb ik gevraagd aan HW en die wist het nog niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
A) omdat die nog niet bekend waren en je had het ook even kunnen vragen hoe dat ervoor stond
B) ik wel
Hoiquote:
Hoi MMetjequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:46 schreef Memento-Mori het volgende:
jullie mogen ebst doorpostenn wanneer ik binnenkom hoor
quote:Donderdag
salade van avocado, tomaat en gerookte kip
Moest ff koffie zettenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoor, maar de meesten zijn eten denk ik.
Prima hoor, ff aan de koffie, straks maar eens douchen en ontbijten en een beetje actief worden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Carooltje79 het volgende:
ohw gelukkig er zijn nog mensen![]()
hoe gaat ie met jullie op deze heerlijke donderdag?
Gaat goed, maar saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! het is overduidelijk vakantieperiode aan het worden, geen moer te doen....quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Carooltje79 het volgende:
ohw gelukkig er zijn nog mensen![]()
hoe gaat ie met jullie op deze heerlijke donderdag?
jaa heb ook net me 3e bakkie opquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Prima hoor, ff aan de koffie, straks maar eens douchen en ontbijten en een beetje actief worden.
Heb je iig wel lekker van de zon genotenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Met mij gaat t wel, ben enorm verbrand gister
oei auw auwquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
NEE! waar was je!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Tegan het volgende:
Niets meer van je laten weten is vast geen goede manier om een afspraak af te zeggen.
iemand opscharrelen voor een aftersum massagequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Niet chique, maar het werkt wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Tegan het volgende:
Niets meer van je laten weten is vast geen goede manier om een afspraak af te zeggen.
niet echt, doe mee aan een onderzoek waarmee je op hometrainers op allerlei locaties moet fietsen waar veel fijnstof is, en t was mij te warmquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je iig wel lekker van de zon genoten
Niet echt tof nee... kan je iig de volgende keer een afspraak met die persoon denk ik ook wel vergetenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:19 schreef Tegan het volgende:
Aah oke dat is minderquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet echt, doe mee aan een onderzoek waarmee je op hometrainers op allerlei locaties moet fietsen waar veel fijnstof is, en t was mij te warm
ohw en wat willen ze dan pcies onderzoeken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet echt, doe mee aan een onderzoek waarmee je op hometrainers op allerlei locaties moet fietsen waar veel fijnstof is, en t was mij te warm
Afspraak is pas om 16:00. Alleen ik krijg gezeik als ik nu ga afzeggenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet echt tof nee... kan je iig de volgende keer een afspraak met die persoon denk ik ook wel vergeten
Maar jij wil toch toeren, dus kan je mij dan heel mooi oppikkenquote:
http://www.raptes.nl/quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw en wat willen ze dan pcies onderzoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |