*knuffel*quote:
Jah ookquote:
Boeit niet.. ik ben ongeduldigquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:35 schreef Cuegirllie het volgende:
*knuffel*
ivm die solli of verzameling van zaken?
Ik ben moe, heb hoofdpijn, ben verkouden en heb geen zin in alle vragen van iedereen "Heb je al wat gehoord?" Ik wil die verdomme positief kunnen beantwoorden. Voor de rest gaat het redelijk, heb een paar dingetje waar ik mee zit, maar ach, wie nietquote:
Het is toch 5 min tegenwoordig?quote:
Tering, dat is kortquote:
Dank jequote:
Hmm... Dan hoef ik dat niet meer te vragenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben moe, heb hoofdpijn, ben verkouden en heb geen zin in alle vragen van iedereen "Heb je al wat gehoord?" Ik wil die verdomme positief kunnen beantwoorden. Voor de rest gaat het redelijk, heb een paar dingetje waar ik mee zit, maar ach, wie niet
DAt is idd allemaal kut!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben moe, heb hoofdpijn, ben verkouden en heb geen zin in alle vragen van iedereen "Heb je al wat gehoord?" Ik wil die verdomme positief kunnen beantwoorden. Voor de rest gaat het redelijk, heb een paar dingetje waar ik mee zit, maar ach, wie niet
Ik dacht dat jij degene was die dat aangepast had?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:39 schreef automatic_ het volgende:
Tering, dat is kort
Stelletje verslaafden hier
Ik heb de OP toen wel aangepast, maar niet de tijden volgens mij?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij degene was die dat aangepast had?
Dat weet je nu ook inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:39 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Dan hoef ik dat niet meer te vragen
Kus
Dat was het sowieso al hier. Maar ik heb vanmorgen al aan minstens 10 collega's moeten vertellen dat ik nog niks gehoord had..quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:
DAt is idd allemaal kut!
Oftewel hier geldt nu: Pas vragen hoe het ermee staat totdat je er zelf over begint
Dat dus..quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
OK, ik begin wel : Ik heb geen zin meer, vandaag niet, deze week niet! Ik wil dat het Zaterdag is!
Ja ok, ik ook wel, maar Vrijdagavond is ok, Zaterdag heb ik zin inquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat dus..Al neem ik ook genoegen met vrijdagavond
Ik zit al bijna de hele week langer op de zaak dan nodig is/moetquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
OK, ik begin wel : Ik heb geen zin meer, vandaag niet, deze week niet! Ik wil dat het Zaterdag is!
Gewoon 1x zeggen: 'jullie horen het wel als er nieuws is 'quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
Dat was het sowieso al hier. Maar ik heb vanmorgen al aan minstens 10 collega's moeten vertellen dat ik nog niks gehoord had..
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik ook wel, maar Vrijdagavond is ok, Zaterdag heb ik zin in.
date 5?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:46 schreef Ripley het volgende:
Ik wil ook dat het zaterdag is, ik ag allemaal leuke dingen doen
Of naar de sauna of naar de dierentuin in emmenquote:
Ga toch naar Graspop. Wordt iig echte metal gespeeld.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
www.sonisphere.nl.
Metallica baby!.
slechtquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:51 schreef Feitosa het volgende:
Ga toch naar Graspop. Wordt iig echte metal gespeeld.
Idd, het snoeiharde Motley Cruequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:51 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ga toch naar Graspop. Wordt iig echte metal gespeeld.
Vanmorgen ging het gewoon goed. Verder niet meer gepmtquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
Doet PM bij jullie het ook niet goed? De ene PM kan ik wel beantwoorden, de andere weer niet
Met wie? een date of gewoon gezellig?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of naar de sauna of naar de dierentuin in emmen
"Wquote:
Metallica.....wooooooooooo. Ze waren nog leuk 14 jaar geleden toen het black album uitkwam, daarna is het niks meer geworden.quote:
Een gezellige datequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met wie? een date of gewoon gezellig?
[..]
"W
Ja, jullie gaan echt snel. Ik moet ook nog werken in de tussentijd!quote:
HOAX!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, jullie gaan echt snel. Ik moet ook nog werken in de tussentijd!
Hey, ik denk er precies andersom overquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Metallica.....wooooooooooo. Ze waren nog leuk 14 jaar geleden toen het black album uitkwam, daarna is het niks meer geworden.
Details? Waar ken je hem van en dergelijke?quote:
Doe als ik, krijg griep. Dan heb je genoeg tijd om hier te posten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, jullie gaan echt snel. Ik moet ook nog werken in de tussentijd!
Ik heb nooit enig idee welk nummer van hun oud is en welke echt nieuw. Luister pas sinds een paar jaar naar die muziek. Maar Metallica is tof.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Hey, ik denk er precies andersom over
Van dingenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Details? Waar ken je hem van en dergelijke?
Ben ik vorige week al geweest. Dus nu weer even 5 jaar niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe als ik, krijg griep. Dan heb je genoeg tijd om hier te posten..
Betere vraag is natuurlijk hoe oud is hijquote:
27quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Betere vraag is natuurlijk hoe oud is hij
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:07 schreef HeatWave het volgende:
http://www.depers.nl/binn(...)nog-een-illusie.html. Laatste alinea!
.
Whehehe.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:07 schreef HeatWave het volgende:
.
quote:
Dat woordje "ene" doet het 'mquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:07 schreef HeatWave het volgende:
.
Idd!!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef Q. het volgende:
"Een forum". FOK! is veel meer dan zomaar een forum. Het is een way of life!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:19 schreef Ripley het volgende:
Ik zal even mailen dat het de kutmod Heatwave was
Of je vergeet even dat wij hebben afgesproken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:51 schreef Ripley het volgende:
Of naar de sauna of naar de dierentuin in emmen
Die komt binnenkort lekker eten in Amsterdamquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef Den_Haag het volgende:
Rip, als je in de buurt van Emmen bent ga je zeker nog ook bij you-know-who langs?
A) ik heb geen tijd of locatie gekregen, van niemandquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Of je vergeet even dat wij hebben afgesproken.
voor een ritje naar enschede?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef Den_Haag het volgende:
Ook gezellig. moet ook zorgen dat ik binnenkort weer een keertje tijd heb
Vrijdag nog niet echt iets, zaterdag komt een vriend van me langs, en zondag dancefeestje in Apeldoorn, ga ik heen met wat vrienden.quote:
Koel! Klinkt leuk! Alvast heel veel plezier!quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vrijdag nog niet echt iets, zaterdag komt een vriend van me langs, en zondag dancefeestje in Apeldoorn, ga ik heen met wat vrienden.
A) omdat die nog niet bekend waren en je had het ook even kunnen vragen hoe dat ervoor stondquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef Ripley het volgende:
A) ik heb geen tijd of locatie gekregen, van niemand
B) Heatwave en Mike gaan niet
Heb ik gevraagd aan HW en die wist het nog niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
A) omdat die nog niet bekend waren en je had het ook even kunnen vragen hoe dat ervoor stond
B) ik wel
Hoiquote:
Hoi MMetjequote:Op donderdag 18 juni 2009 11:46 schreef Memento-Mori het volgende:
jullie mogen ebst doorpostenn wanneer ik binnenkom hoor
quote:Donderdag
salade van avocado, tomaat en gerookte kip
Moest ff koffie zettenquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoor, maar de meesten zijn eten denk ik.
Prima hoor, ff aan de koffie, straks maar eens douchen en ontbijten en een beetje actief worden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef Carooltje79 het volgende:
ohw gelukkig er zijn nog mensen![]()
hoe gaat ie met jullie op deze heerlijke donderdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |