quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:30 schreef makumadness het volgende:
Ik weet zeker dat als je ze wel gezien had, dan was je er even naast gaan zitten genieten (niet pervers natuurlijk, gewoon natuurlijk).
Zeiknat maar tevreden was je dan naar binnen gegaan, want zo ben je dan ook wel weer.
Neen. Ik had ze over me heen willen hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:30 schreef makumadness het volgende:
Ik weet zeker dat als je ze wel gezien had, dan was je er even naast gaan zitten genieten (niet pervers natuurlijk, gewoon natuurlijk).
Zeiknat maar tevreden was je dan naar binnen gegaan, want zo ben je dan ook wel weer.
Gatver de gatver , sommige mensen vreten echt alles héquote:Op donderdag 18 juni 2009 03:05 schreef PierreTT het volgende:
Slakken horen ook op je bord, niet onder je schoen
[ afbeelding ]
Zo vies vind ik het er niet uit zien.quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:33 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Gatver de gatver , sommige mensen vreten echt alles hé
Je mag ze hebbenquote:Op donderdag 18 juni 2009 07:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zo vies vind ik het er niet uit zien.![]()
Aansteller
Ik vind slakken ook lekkerquote:Op donderdag 18 juni 2009 03:05 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het ook vies.quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Aansteller
quote:Op donderdag 18 juni 2009 05:30 schreef Feestkabouter het volgende:
echt een gevalletje 'coitus interruptus' dus
Mijn kots van vorige week ziet er nu ook zo uit.quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Aansteller
quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:05 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Fransen mensen noemen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:33 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:05 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Je vind iets vies zonder eerst te proeven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 03:33 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Jij vind slakken lekkerquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:07 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je vind iets vies zonder eerst te proeven.![]()
Aansteller.
Escargot FTW!
Ja, zet gelijk je tanden in eend onderweg. Oh wacht, dat lust je wel in een restaurantquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij vind slakken lekkerGa buiten nog een paar zoeken voor de lunch...
Smeerlap.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:45 schreef wanhoopz het volgende:
Pas maar op, de PETA komt je achterna!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:44 schreef kurk_droog het volgende:
En waarom ik zo kots op ze.. onderweg naar italie keer op overnachtingscamping was vergeten tent dicht te doen.. Volgende ochtend 5 a 6 sporen van slakken op slaapzakken en gezichten![]()
![]()
![]()
5 a 6 slijmerige beesten die zich met 2 cm per uur voortbewegen over je gezicht voel je ook niet ofzoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:44 schreef kurk_droog het volgende:
En waarom ik zo kots op ze.. onderweg naar italie keer op overnachtingscamping was vergeten tent dicht te doen.. Volgende ochtend 5 a 6 sporen van slakken op slaapzakken en gezichten![]()
![]()
![]()
Picca doet 't niet, jwtz.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:47 schreef PierreTT het volgende:
Maar goed, uiteindelijk zagen ze er dus een beetje zo uit:
[ afbeelding ]
Awwwwwquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:47 schreef PierreTT het volgende:
Maar goed, uiteindelijk zagen ze er dus een beetje zo uit:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |