En in plaats van die kerel aan te spreken ga je huilen op fok? Logisch...quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Door een buitenlander![]()
Stuurt hele tijd berichtjes enzo bah bahEt is ook nog een buitenlander aan zn antisemitistische filmpjes te zien genaamd bij de titel: "KK JODE "
![]()
Mensen met tijd te veel![]()
Nr 1quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:58 schreef Darkestrah het volgende:
Hyves van vriendin? Dan zullen we die knul eens mores leren.
Is het niet gewoon een feyenoorder?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Stuurt hele tijd berichtjes enzo bah bahEt is ook nog een buitenlander aan zn antisemitistische filmpjes te zien genaamd bij de titel: "KK JODE "
![]()
Nou ik heb anders al op deze hyves is niet ok geklikt hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
En in plaats van die kerel aan te spreken ga je huilen op fok? Logisch...
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou ik heb anders al op deze hyves is niet ok geklikt hoor
Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mag je doenquote:
Dat bood ik toch aan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mag je doen![]()
Maar eigenlijk had ik gehoopt op mijn medefokkers om niet ok te klikken![]()
![]()
Ja maar niet de hyves van mn vriendin gek!quote:
Kut je hebt me door !quote:
Ik klikte mis. Invoervariabele volgende opdracht?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mag je doen![]()
![]()
quote:
Die snap ik nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:02 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
Ik klikte mis. Invoervariabele volgende opdracht?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar kunnen wel heel goed schaken, dat dan weer wel.
Moet je dan niet ff een linkje geven?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mag je doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maar kunnen wel heel goed schaken, dat dan weer wel.
Geef die ander dan, flapdrol.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja maar niet de hyves van mn vriendin gek!![]()
Alleen eigenlijk vertrouw ik et nu toch al niet meer
Onwaar! 'Mijn' eerdere post in dit topic is zelfs door mijn vriendin geplaatst.quote:
Ah gelukkig maar ik dacht al dat je homo wasquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Onwaar! 'Mijn' eerdere post in dit topic is zelfs door mijn vriendin geplaatst.
Pics!quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Onwaar! 'Mijn' eerdere post in dit topic is zelfs door mijn vriendin geplaatst.
Donequote:Op donderdag 18 juni 2009 01:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Oke hier is de hyves :
http://madeinpakistan.hyves.nl/?&pageid=3AQD0FT725GKG4S04
Allemaal op niet oke klikken
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Oke hier is de hyves :
Je krijgt eeuwig respect voor het feit dat ik een beetje van je tijd heb mogen lenenquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:08 schreef Bakkerbier het volgende:
Ik heb op niet oke geklikt! Nu een koekje?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Iedereen die op niet oke heeft geklikt:![]()
![]()
![]()
Heb je ook gekliktquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]Ik ben blij dat ik vandaag toch al iets goeds heb gedaan.
Yeah sure!quote:
Nou, je zal toch nooit achter de hyves van mn vriendin kunnen komen via die profiel en ik ben eigenlijk een hele lieve en aardige jongen dus please druk niet okquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:12 schreef fs180 het volgende:
Ik twijfel nog, zal ik trollen of niet okay drukken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Heb bij de reden ff een link naar dit topic geplaatst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Yeah sure!
TS is stiekem admin bij Hyves en registreert alle hyves van mensen die bij dat profiel op 'Dit is niet OK' klikken.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Heb bij de reden ff een link naar dit topic geplaatst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Vertrek eens vaker uit klb stoner!quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou, je zal toch nooit achter de hyves van mn vriendin kunnen komen via die profiel en ik ben eigenlijk een hele lieve en aardige jongen dus please druk niet ok
Oohzo, sorryquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Vertrek eens vaker uit klb stoner!
Trollen op zijn profiel natuurlijk, opmerkingen als "iedereen weet dat je moeder de varkensboer neukt maar je vader durft er niets van te zeggen" doen het altijd leuk bij dat soort buitenlanders
En leer nederlands!![]()
Voel je vrijquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:20 schreef Darkestrah het volgende:
Dit vraagt toch eigenlijk wel om een lemming..
Ik had em ook al gezien jaquote:
Bohh, ik zou 'm geven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Oke hier is de hyves :
Gezellig, kom erbij!quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:22 schreef fs180 het volgende:
Die kloon is toch zo opgehoepeld
Hoe staat het met je toekomstplannen eigenlijk, zit je al in amsterdam?
quote:
Ben er alweer uitquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:22 schreef fs180 het volgende:
Die kloon is toch zo opgehoepeld
Hoe staat het met je toekomstplannen eigenlijk, zit je al in amsterdam?
Ja inderdaad! Dat zou ik nou eigenlijk ook wel eens willen weten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:24 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En hoe zit et met jouw toekomstplannen?
Wat loop je hier met mijn username te pronken.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:33 schreef fs180 het volgende:
Trouwens, hoe zit het met de beloning voor het stemmen? Ik heb wel trek in een kroket!
Sorry.. ik vond et grappig dat jij zo insinueerde dat jij sex met een southpark achtig poppetje zou willen, maar na deze reactie begin ik te geloven dat je serieus bent en vind ik je een freakquote:
Kom maar ophalen, omgeveen heerenveenquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:33 schreef fs180 het volgende:
Trouwens, hoe zit het met de beloning voor het stemmen? Ik heb wel trek in een kroket!
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Iedereen die op niet oke heeft geklikt:![]()
![]()
![]()
Que?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:34 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat loop je hier met mijn username te pronken.
Mijn dank is grootquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:38 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb op niet ok geklikt
met "pesten/stalken" als reden en bij de toelichting een link naar dit topic
Houd ons op de hoogte van de vorderingen. Eventueel met wat foto's van je vriendin.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Nou, ik ga slapen iedereen bedankt
The plot thickens...quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:44 schreef Japsnars het volgende:
Wachts eens ff
Dat is gewoon de hyves van TS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Onder het mom 'vriendin'. TS wil niet accepteren dat zijn ex geen contact meer wil!quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:44 schreef Japsnars het volgende:
Wachts eens ff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
No shit sherlock!quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:44 schreef Japsnars het volgende:
Wachts eens ff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Thanx voor je hulp! Hyves heeft een goede vibe en dat willen we graag zo houden...
Alleen met miljoenen foto's, video's, berichten, etc. verliezen soms zelfs wij het overzicht , en voorkomt slechts de hulp van een miljoen Hyvers een staat van virtuele Sodom en Gomorra...
Zet zijn hyves hier neer, dan doen we dat allemaalquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:59 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Welke reden ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Oke hier is de hyves :
Is het ET? Omg. Moet hij niet naar huis bellen ipv jouw vriendin te krabbelen..?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
![]()
Maar dingen weten is ook niet stoer he..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:45 schreef fathank het volgende:
Altijd leuk van die moslimpubertjes die roepen "kankerjoden dit, kankerjoden dat" terwijl ze niet eens weten waar de haat vandaan komt historisch gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |