Als zij er vandoor gaat met Q, gaan wij dan daten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Alles kan kapot.
quote:
aangenaam.. Niemand is de naamquote:
Paradox.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als zij er vandoor gaat met Q, gaan wij dan daten?
Je lijkt zo'n lief meisje, maar je bent de duivel zelvequote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben heul niet getrouwd hoor.
thank gawd
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als zij er vandoor gaat met Q, gaan wij dan daten?
Ze hebben vandaag een moedervlek preventief weggesnedenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat heb je uitgespookt dan?
daarom zwaait ie ookquote:
Getrouwd zijn is leukquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben heul niet getrouwd hoor.
thank gawd
quote:
Puur hypothetisch natuurlijk, dat snap je!quote:
Dat zijn de lekkerste.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je lijkt zo'n lief meisje, maar je bent de duivel zelve
quote:
quote:
was dat vandaag?? ik dacht morgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze hebben vandaag een moedervlek preventief weggesneden
gohquote:
preventief,quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, haha. Je kan niet alles onthouden!quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
was dat vandaag?? ik dacht morgen![]()
hoe gaat ie verder, behalve dat het jeukt en trekt...
ja oeps sorry hoor meisquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, haha. Je kan niet alles onthouden!
Ja, gaat wel goedNet fijn (en rustig) gewerkt & morgen een belangrijk tentamen maken, dat is alleen minder
Zie het maar als een schop onder je hol om je postwijze van vrouwvriendelijker te maken...quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
En ik krijg alleen een "Leefjij ook nog"
![]()
Verschil moet er zijn hequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En ik krijg alleen een "Leef jij ook nog"
![]()
truste cuequote:
Haha, maakt niet uit hoor! Je bent niet de enigequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja oeps sorry hoor meis![]()
dus nog een stresvol nachtje voor je, en heb je alles goed voorbereid enzo
Slaap lekkerquote:
ben je al bijna klaar? of moet je nog ffies ?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, maakt niet uit hoor! Je bent niet de enige
Mja, ach... stress.... Nu valt het wel mee, maar ik heb er gewoon géén zin meer in![]()
![]()
Morgen ga ik eerder naar de uni om nog wat te doen.
Hoe is het met jou?
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vrouwen, vinden het altijd nodig in raadsels te sprekenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het maar als een schop onder je hol om je postwijze van vrouwvriendelijker te maken...
Ik heb dit tentamen en dan volgende week nog tweequote:Op woensdag 17 juni 2009 23:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ben je al bijna klaar? of moet je nog ffies ?
jaaa gaat goed hoor
Omdat hij onrustig was & nu gaan ze hem nog onderzoeken.quote:
Zie ik daar een vooroordeel / excuus om je eigen gedrag maar niet aan te hoeven passen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
Vrouwen, vinden het altijd nodig in raadsels te spreken
Met een goede reden, zouden anders geen singles meer over blijvenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
[..]
Vrouwen, vinden het altijd nodig in raadsels te spreken
nou heeeeeel veeel succes dan morgenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb dit tentamen en dan volgende week nog twee![]()
[..]
Ja, dankje! Morgen om 19.00 mag ik, hahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou heeeeeel veeel succes dan morgen
je bent er bijna
Lekker is ze zeker jaquote:
Voor CL zou ik niet durvenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie ik daar een vooroordeel / excuus om je eigen gedrag maar niet aan te hoeven passen?
Onrustig, en dan als er wat uit komt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat hij onrustig was & nu gaan ze hem nog onderzoeken.
Daar denk ik nog niet teveel over naquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onrustig, en dan als er wat uit komt?
Zo laat pasquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dankje! Morgen om 19.00 mag ik, haha
Bedoelde meer van, zo erg is een moedervlek toch niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar denk ik nog niet teveel over na
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar denk ik nog niet teveel over na
En single. En niet getrouwd. Wat een feest.quote:
Ben geen arts, maar ik dacht dat die konden uitgroeien tot een huidtumor, als je niet oppast.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bedoelde meer van, zo erg is een moedervlek toch niet?
Komt omdat ook mensen van buitenaf mee mogen doen en daarom is het zo laatquote:
een melanoom kan een beginnetje van huidkanker zijn, dus dan kan het beter weg zijn als ze twijfelen of hij goed is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom, doe ik ook nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kan je ook maar beter niet doen, zal wel niks bijzonders zijn
Oke , dat ben ik niet gewendquote:
Huidkanker is anders een best grote doodsoorzaak, maar vrij onbekend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:
Dat is toch meer als het te groot wordt dacht ik?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
een melanoom kan een beginnetje van huidkanker zijn, dus dan kan het beter weg zijn als ze twijfelen of hij goed is.
Kan welquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
volgens mij hebben al die, universiteiten van die maffe roosters
Hoeft niet. Veranderingen hebben er ook mee te maken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch meer als het te groot wordt dacht ik?
Het kan vrijwel onzichtbaar blijven vanaf de buitenkant, wat het juist zo gevaarlijk maaktquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja soms geven ze gewoon al @ 08:30 les , wie doet dat nuquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
volgens mij hebben al die, universiteiten van die maffe roosters
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm ok, mja dat is met zoveel dingen tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het kan vrijwel onzichtbaar blijven vanaf de buitenkant, wat het juist zo gevaarlijk maakt.
Eigenlijk zouden ze gewoon vrij laat moeten beginnen 10:00 ofzo, want dan geef je de mensen die ver moeten reizen een kans om ruim op tijd voor tentamens te zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:48 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja soms geven ze gewoon al @ 08:30 les , wie doet dat nu![]()
quote:
Je bedoelt net als gefrustreerde einzelgaengende meisjes die al hun frustraties opkroppen en dan al YouTubefilmend met een automatisch geweer hun schoolgenootjes afknallen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het kan vrijwel onzichtbaar blijven vanaf de buitenkant, wat het juist zo gevaarlijk maakt.
Ik zou nooit een YouTube-filmpje makenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bedoelt net als gefrustreerde einzelgaengende meisjes die al hun frustraties opkroppen en dan al YouTubefilmend met een automatisch geweer hun schoolgenootjes afknallen?![]()
We snappen het.
Helemaal.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon vrij laat moeten beginnen 10:00 ofzo, want dan geef je de mensen die ver moeten reizen een kans om ruim op tijd voor tentamens te zijn.
Ideaal juist die vroege tentamens! Ik ging altijd de nacht van tevoren doorhalen en als je dan om 13:00 tentamen had, duurde dat veuls te lang.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
idd die vroege tentamens,hebben me al zat bekeuringen gekost
Jemig, ik kwam altijd zo laat mogelijk binnen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:55 schreef Tegan het volgende:
Ik wil altijd zeker een uur te vroeg voor een tentamen al op de Uni zijn, om relaxed wat dingen na te lezen, het is alleen wel erg lastig als je tentamen om 8:45 is.
Prachtig en dan zijn er weer problemen met de ov, en deze goedzak brengt dan wel ze zusje wegquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ideaal juist die vroege tentamens! Ik ging altijd de nacht van tevoren doorhalen en als je dan om 13:00 tentamen had, duurde dat veuls te lang.
Blijf gewoon op de uni slapen, heb je nergens last vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Prachtig en dan zijn er weer problemen met de ov, en deze goedzak brengt dan wel ze zusje weg
Files dus maar een sluip/ bestemming verkeer weg op, om maar op tijd te zijn, ja dolle pret
Trustequote:Op donderdag 18 juni 2009 00:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:ik trek het niet meer, ga lekker naar me bedje, poe halfvijf is te vroeg
slaap lekker, mensen![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:03 schreef mrbox het volgende:
Nee maar laten we eerlijk zijn om 8:45 college is ook alles behalve cool
Al je de rest van de dag dan vrij hebtquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:03 schreef mrbox het volgende:
quote:
Val eerder in de categorie, malootquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijf gewoon op de uni slapen, heb je nergens last van
Maar wel een toffe broer idd.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
Val eerder in de categorie, maloot
Oja heel leuke lieve meid, en sinds kort weer single ook midden in tentamen week dus nu even minder
Maar ga nu echt naar bed, Welterusten lieve singles
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:03 schreef mrbox het volgende:
Trustequote:Op donderdag 18 juni 2009 00:07 schreef Carooltje79 het volgende:
ik ben me bedje opzoeken
slaap lekker singels
blijft me aan die film herinneren, ook niet gekquote:
Deze kan ik dus echt niet meer horenquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:07 schreef Nouk84 het volgende:
Blijft een lekker nummer.
En je was zo'n leuke meid..quote:
Als muziek dat verandertquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:15 schreef DrMarten het volgende:
Deze kan ik dus echt niet meer horen
Had huisgenootjes die hier helemaal fan van waren. Dit schalde dan ook meerdere keren per dag door huis
Leuke filmquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:14 schreef mrbox het volgende:
blijft me aan die film herinneren, ook niet gek
Ach. Mijn smaak is breed, ik heb genoeg andere shit wat ik nóg veel mooier, gaver, leuker vindquote:
Gelukkig. En ik heb ook genoeg crap muziek in mij smaakquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach. Mijn smaak is breed, ik heb genoeg andere shit wat ik nóg veel mooier, gaver, leuker vind
ik ben Topgear australie en ff je links aan het bekijken... maar bijvoorbeeld dat on and on is toch een remake van iets van vroeger :Squote:
Dit vind ik ook echt helemaal niksquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:24 schreef Nouk84 het volgende:
KUTmuziek!quote:
quote:
Door?quote:
Ooh hier hou ik dus écht niet van... Kan er best naar luisteren, op BEATstad vorig jaar waren ze echt wel goed, maar dan houdt het ook wel op...quote:
quote:
quote:
Je wil me duidelijk nog harder laten lachenquote:
Zowel qua beeld als geluid; genieten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh hier hou ik dus écht niet van... Kan er best naar luisteren, op BEATstad vorig jaar waren ze echt wel goed, maar dan houdt het ook wel op...
Slaap lekkerquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:35 schreef Nouk84 het volgende:
Het wordt echt tijd dat ik ga slapen trouwens, kwart over 7 mag ik er weer uit![]()
Ciao!
Truste!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:35 schreef Nouk84 het volgende:
Het wordt echt tijd dat ik ga slapen trouwens, kwart over 7 mag ik er weer uit![]()
Ciao!
WTquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh hier hou ik dus écht niet van... Kan er best naar luisteren, op BEATstad vorig jaar waren ze echt wel goed, maar dan houdt het ook wel op...
Nee.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:35 schreef mrbox het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je wel eens versteld staat wat voor eikel je kan zijn af en toe(of trut voor de dames)
Dat heb ik echt de laatste tijd best vaak
quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee.Maar jij bent ook een half wijf met je stemmingswisselingen.
Klinkt wel erg oude school opaquote:
quote:
Lekker voor het slapen gaanquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij ging toch slapen?Ik doelde met bedrust op dat ik in bed lig.
Ik ben nog veel te jong voor een seksleven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Big L zelf is al jaren net zo dood als het seks leven van ofresca!
Ik krijg ineens flashbacks van de matrix!quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben nog veel te jong voor een seksleven.Maar gelukkig heb ik geen blauwe pillen nodig...
Hey, daar heterdje!quote:
Was da?quote:
Ik wil niet slapen.quote:
Het moet...mag half 6 weer eruitquote:
Aw, das wel vroeg.quote:
Heb binnenkort weer een klusje in grunquote:
Moet jij niet vroeg op dan meis ?quote:
Laat maar ff weten dan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb binnenkort weer een klusje in grun
Trusten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Laat maar ff weten dan.
Welterusten iedereen!![]()
Nee, moet in de middag werken.quote:
Dat ben jij!quote:
Mooiquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Trusten.
[..]
Nee, moet in de middag werken.
quote:
Wooeeeh.quote:
O, wat leuk!quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:09 schreef MaJo het volgende:
Mijn tweede date was nog leuker![]()
Denk dat we beiden wel een beetje kriebels hebben
Tofquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:09 schreef MaJo het volgende:
Good for youquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:09 schreef MaJo het volgende:
Goed zo!quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:09 schreef MaJo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:09 schreef MaJo het volgende:
Ik wil jou wel kriebelen!quote:
Weet ik, maar het was zo leukquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tof![]()
![]()
maar niet te hard van stapel lopen he
het is pas de 2de date
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Ik ga vast sokjes breien!We hebben het zelfs al over kinderen gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij wil er 4
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Je kent me niet eens, misschien ben ik wel heel dik en lelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik wil jou wel kriebelen!
Ach ja, lamp uit dan maar?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je kent me niet eens, misschien ben ik wel heel dik en lelijk.
Hahaha, weinig kieskeurig?quote:
En die mag jij baren??quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben het zelfs al over kinderen gehadHij wil er 4
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hahaha, weinig kieskeurig?![]()
Mijn lamp is al uit, nog steeds. Stuk.
Nou als je lamp toch al stuk is hindert het al helemaal niet dat je lelijk bentquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hahaha, weinig kieskeurig?![]()
Mijn lamp is al uit, nog steeds. Stuk.
Jij komt er wel bij de dames. Dat zie je zo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou als je lamp toch al stuk is hindert het al helemaal niet dat je lelijk bent
Ik wou net zeggen, subtielquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij komt er wel bij de dames. Dat zie je zo.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij komt er wel bij de dames. Dat zie je zo.
quote:
Zo diep hebben we het er gelukkig nog niet over gehadquote:
Maar je weet wel waar kindjes vandaan komen toch?quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo diep hebben we het er gelukkig nog niet over gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar je weet wel waar kindjes vandaan komen toch?
Ja duhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil zelf ook kinderen maar hij heeft niet gezegd dat hij ze van mij wil. Want dan zou ik gillend wegrennen
![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Grappig toch hoe dicht dat bij elkaar kan liggen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja duhIk wil zelf ook kinderen maar hij heeft niet gezegd dat hij ze van mij wil. Want dan zou ik gillend wegrennen
![]()
Ow, haha handig.quote:
Mooi he, die paradox? Blijf je nog wel even over nadenken...quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:11 schreef Sinceria het volgende:
Wie is de perfecte single eigenlijk? (zie TT)
Toch maar welquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow, haha handig.Morgen toch maar eens aan denken om er een te kopen.
Nee, alleen maar BooBoo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch maar wel
Nog geen enge monsters tegengekomen
Zo lekker traditioneel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:19 schreef Sinceria het volgende:
In mijn ogen is de perfecte single iemand die af en toe een scharrel heeft en verder gewoon doorgaat met zijn/haar leven.
Als je dat aan je date vraagt spoor je niet helemaal hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 01:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grappig toch hoe dicht dat bij elkaar kan liggen.
Date:
Zij: "Wil jij kinderen?"
Hij: "Ja"
Zij: "Hoeveel?"
Hij: "4"
Zij: "van wie wil je die kinderen dan?"
HIj: *Ja, kut, wat moet ik nou. Als ik zeg: van jou is het te direct en als ik zeg niet van jou dan ben ik bot*
En zo draaien die wijven je kapot.
als het op een date over kinderen gaat ren ik hard wegquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je dat aan je date vraagt spoor je niet helemaal hoor
Waarom ligt het nou weer aan de vrouwen? Je had als man ook gewoon een antwoord kunnen bedenken waar je geen namen hoeft te noemen, zoals: Een vrouw waar ik stapelgek op ben en zo'n verantwoordelijkheid mee aan zou durven.quote:Op donderdag 18 juni 2009 01:58 schreef El_Matador het volgende:
Grappig toch hoe dicht dat bij elkaar kan liggen.
Date:
Zij: "Wil jij kinderen?"
Hij: "Ja"
Zij: "Hoeveel?"
Hij: "4"
Zij: "van wie wil je die kinderen dan?"
HIj: *Ja, kut, wat moet ik nou. Als ik zeg: van jou is het te direct en als ik zeg niet van jou dan ben ik bot*
En zo draaien die wijven je kapot.
Geen vrouwen voor jou die vragen of jij ze wil helpen met het oefenen voor het echte werk?quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:47 schreef Den_Haag het volgende:
als het op een date over kinderen gaat ren ik hard weg
dat wel. maar voor die bevruchting moeten ze elders aankloppenquote:Op donderdag 18 juni 2009 07:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen vrouwen voor jou die vragen of jij ze wil helpen met het oefenen voor het echte werk?
Als jij al wegrent zodra ze over kinderen begint, dan krijgt ze al nooit de gelegenheid om aan te geven dat ze jou voorlopig alleen maar geschikt vindt om te oefenen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:55 schreef Den_Haag het volgende:
dat wel. maar voor die bevruchting moeten ze elders aankloppen
moet je daarvoor gesprekken voeren dan? sommige vrouwen zeggen het gewoon directquote:Op donderdag 18 juni 2009 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij al wegrent zodra ze over kinderen begint, dan krijgt ze al nooit de gelegenheid om aan te geven dat ze jou voorlopig alleen maar geschikt vindt om te oefenen.
Sommigen, dus met de meesten moet je dus echt een gesprek voeren...quote:Op donderdag 18 juni 2009 07:58 schreef Den_Haag het volgende:
moet je daarvoor gesprekken voeren dan? sommige vrouwen zeggen het gewoon direct
is ff schrikken hequote:Op donderdag 18 juni 2009 08:04 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Wat lees ik nu, het gaat over kinderen krijgen in singles. Zit ik in OUD?
Ben meteen klaarwakker!quote:
Huh, wtf?quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:08 schreef Den_Haag het volgende:
sommigen mensen hier leggen de link van sex naar kinderen. Snap jij dat?
Ja, dat zijn die mensne die het zonder doenquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:08 schreef Den_Haag het volgende:
Blijft de meest leuke manier om aan kinderen te komen, maar eerst veel heel veel oefenenquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:08 schreef Den_Haag het volgende:
Een ongeluk zit in een klein zaadje hoekje.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:08 schreef Den_Haag het volgende:
Sommige mensen doen dat ook niet, die hebben vaak grotere problemen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:08 schreef Den_Haag het volgende:
Jeequote:Op donderdag 18 juni 2009 06:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedenmorgen, fijne dag allemaal![]()
en MaJo, supertof!!!Snuit wacht nog steeds!
En toen was het stilquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:50 schreef MaJo het volgende:
Ik merk opeens dat ik naar mijn date ruik![]()
jaja, geen tijd/te lui om te douchen
Ja later, moet nu eerst naar de psychquote:
Feliquote:
Dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:53 schreef MaJo het volgende:
Ja later, moet nu eerst naar de psychen het ruikt wel erg lekker
Is ze single?quote:
Thanks! Ik geloof dat mijn zus zaterdag een cadeautje gaat kopen, want dat viert ze het..quote:
Thanks! 52quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:54 schreef MaJo het volgende:
Felihoe oud is ze geworden? En gaan jullie nog iets leuks doen?
Hoe is het met jou trouwens? Nog een leuke vent tegengekomen? Ben hier een tijdje weggeweestquote:
quote:
Gaat goed! Weinig nieuws onder zon, wat dat betreftquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:56 schreef MaJo het volgende:
Hoe is het met jou trouwens? Nog een leuke vent tegengekomen? Ben hier een tijdje weggeweest
Neuh, mijn ouders zijn nogal saaiquote:
Vast wel.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Goeiemorgen.
Vast niets gemist gisteravond?.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Goeiemorgen.
Jawel! Mijn tweede datequote:Op donderdag 18 juni 2009 08:57 schreef HeatWave het volgende:
Goeiemorgen.
Dit is ook de eerste vent die ik tegen ben gekomen sinds ik voor het laatst hier gepost hebquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gaat goed! Weinig nieuws onder zon, wat dat betreftIk weet het, een tijdje niet gezien. Gaat het buiten de kriebels om ook goed met jou?
[..]
Neuh, mijn ouders zijn nogal saai
Ik vind het juist een mooie reden om weg te blijven uit Singlesquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:03 schreef MaJo het volgende:
Dit is ook de eerste vent die ik tegen ben gekomen sinds ik voor het laatst hier gepost hebeen goede reden om terug te komen
met mij gaat alles weer goed gelukkigzware maanden achter de rug van depressie en ziekenhuisopname van mijn vader maar dat is nu afgelopen
Ofrequote:Op donderdag 18 juni 2009 09:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Cue!![]()
![]()
Wat ben jij vervelend enthousiast.
Ik kan het nog net hebben.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ofre![]()
sorryGister begon het en het zit er nog een beetje in
![]()
Anders moet je het zeggen hoorquote:
Heerlijke post om mee op te startenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:17 schreef HeatWave het volgende:
MIjn dag is alweer goed, ik ben bij het mooiste meisje van het call centre op dr tenen gaan staan (slippers aan) en ze vond het niet erg "jij mag dat".
.
Dat sowieso nietquote:
Ik meldde me voor de eerste date. Als het goed blijft gaan ben ik op een gegeven moment ook wel weer weg denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een mooie reden om weg te blijven uit Singles![]()
Fijn dat nu weer alles goed met je gaat!
oeeh dat is netjes!quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Kluts het volgende:
Geweldig.
De mannen voor wie ik werk halen inmiddels uit zichzelf thee voor me.
Oh, ben je er zo eenquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Kluts het volgende:
Geweldig.
Dat is waarquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:42 schreef MaJo het volgende:
Ik meldde me voor de eerste date. Als het goed blijft gaan ben ik op een gegeven moment ook wel weer weg denk ik
Hey dat doet mijn werkgever ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Kluts het volgende:
Geweldig.
Dat is zonde. met welke reden?quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
Kut zeg, sollicitatiegesprek gaat niet door
No idea.. Verzet naar volgende week. Maar gelukkig had ik nog een afspraak bij een recruitmentbureau staan die ik nog niet had afgezegd, dus ik kan iig weg hier straks..quote:
oh verzet. ik dacht geannuleerd. dat is niet zo heel erg toch.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
No idea.. Verzet naar volgende week. Maar gelukkig had ik nog een afspraak bij een recruitmentbureau staan die ik nog niet had afgezegd, dus ik kan iig weg hier straks..
Nee, maar als dat andere bureau nu ineens stappen gaat nemen dan heb ik geen vergelijkingsmateriaalquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:53 schreef rival het volgende:
oh verzet. ik dacht geannuleerd. dat is niet zo heel erg toch.
lekker kort daggie
Beterschap!quote:
laat ze gewoon stappen nemen. je kan ze alsnog op een nee trakteren... of bedoel je met wat je kan gaan vragen en dat soort dingen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar als dat andere bureau nu ineens stappen gaat nemen dan heb ik geen vergelijkingsmateriaal![]()
Daar had ik al op gerekend, vandaar dat ik wel weg wil
Wie niet slim is, moet bijdehand zijn.quote:
Vooralsnog zijn de arbeidsvoorwaarden bij het bureau dichter bij huis beter, maar het bedrijf van het gesprek wat ik vandaag zou hebben, spreekt mij meer aan. Als ik dat gesprek niet voer, dan kan ik dus niet vergelijken, dat bedoel ikquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:03 schreef rival het volgende:
laat ze gewoon stappen nemen. je kan ze alsnog op een nee trakteren... of bedoel je met wat je kan gaan vragen en dat soort dingen?
Ik ben heel blij dat iedereen bij mij op kantoor voor zichzelf koffie of thee haalt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:43 schreef Kluts het volgende:
Geweldig.
ok vandaar... maarja, dat kan je dan over een week wel.. wat je nu straks toezegt of wat dan ook maakt uiteindelijk niet uit tochquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
Vooralsnog zijn de arbeidsvoorwaarden bij het bureau dichter bij huis beter, maar het bedrijf van het gesprek wat ik vandaag zou hebben, spreekt mij meer aan. Als ik dat gesprek niet voer, dan kan ik dus niet vergelijken, dat bedoel ik
en dit. laat ze maar wachtenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef Den_Haag het volgende:
je hebt toch nog wel even tijd voordat je moet beslissen?
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef Den_Haag het volgende:
je hebt toch nog wel even tijd voordat je moet beslissen?
Als dat eerste bureau voor mij kiest, dan willen ze binnen een week iemand laten starten. Dus neequote:en dit. laat ze maar wachten
Misschien nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:09 schreef rival het volgende:
ok vandaar... maarja, dat kan je dan over een week wel.. wat je nu straks toezegt of wat dan ook maakt uiteindelijk niet uit toch
ik zou toch proberen daar iets meer tijd in te krijgen, dat lukt vaak zat hoorquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
Als dat eerste bureau voor mij kiest, dan willen ze binnen een week iemand laten starten. Dus nee![]()
Hoe is ie dan?quote:
Uitslapen is goed!!quote:
Ja dat wil ik ook wel doen hoor, maar dan om een week vrij te krijgen zodat ik niet van de een in de andere baan overstap. Maar goed, ik loop weer eens op de zaken vooruitquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:16 schreef rival het volgende:
ik zou toch proberen daar iets meer tijd in te krijgen, dat lukt vaak zat hoor
Dat had ik ook vanmorgen. Gek genoeg is dat gevoel nu helemaal wegquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:17 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik was om 6 uur ook wel redelijk uitgeslapen vandaag
Leveranciers heb je toch gewoon telefoonnummers vanquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
aah wat is fokken vanaf je telefoon schraaaaalmaar het internet hier ligt eruit en ik kan het niet oplossen. Kan iemand voor mij het adres van Fujitsu Siemens in Maarssen voor mij opzoeken ?
Het Kwadrant 1quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:17 schreef KudFokker het volgende:
aah wat is fokken vanaf je telefoon schraaaaalmaar het internet hier ligt eruit en ik kan het niet oplossen. Kan iemand voor mij het adres van Fujitsu Siemens in Maarssen voor mij opzoeken ?
Dat is dan weer jammerquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:19 schreef Nouk84 het volgende:
Dat had ik ook vanmorgen. Gek genoeg is dat gevoel nu helemaal weg
Om 6 uur en uitgeslapen zijn is een contradictiequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Uitslapen is goed!!![]()
Ik was om 6 uur ook wel redelijk uitgeslapen vandaag
quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Leveranciers heb je toch gewoon telefoonnummers van![]()
Maar goed ik ben de slechtste niet (0346)598700
wie is geloofwaardigerquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het Kwadrant 1
3606 AZ Maarssen, Netherlands
+31 346 244700
Boeiequote:Op donderdag 18 juni 2009 10:23 schreef mrbox het volgende:
Om 6 uur en uitgeslapen zijn is een contradictie
cheersquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het Kwadrant 1
3606 AZ Maarssen, Netherlands
+31 346 244700
ik hoef niet te bellenquote:
Ik ben gewoon een beetje chagrijnig ookquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is dan weer jammer
heb ik nog geen last van.. ja beetje
vanwege?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje chagrijnig ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |