Is maar net wat er op dat moment voorvalt, de ernst van de situatie kan verschillenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
Een vriendschap die echt van de een op de andere dag over is, was geen echte vriendschap.
Als een echte vriendschap ophoudt te bestaan, zit daar zeker een flinke aanloop voor.
Ik doe de sleutel altijd in de binnenkant van het slot als ik thuisben. Handig, ben je hem nooit kwijt en kan je er altijd uit (wel zo veilig met brand ofzo). Maar nu ging ik met een andere sleutel ff naar de kelder. Maar dan kan je het slot niet openmaken van buiten als de sleutel nog aan de binnenkant erin zit. DOM.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oee dat is ook een leuke. alles vergeten incl telefoon.
Helemaal nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee dat heb jij ervan gemaakt, Sedannetje
Dat dus!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:24 schreef STING het volgende:
Een vriendschap die echt van de een op de andere dag over is, was geen echte vriendschap.
Als een echte vriendschap ophoudt te bestaan, zit daar zeker een flinke aanloop voor.
Het was een lang lopende frustratie van hun kant, maar dat neemt niet weg dat het van de ene op de andere dag over was toen het hun uitkwam.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
Niet all the way gaan de eerste keerquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:26 schreef Nouk84 het volgende:
En wat zijn die principes? En hoe lang duurt dat nog?
Ik wil niet gelijk de psycholoog spelenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook waar. Maar ik probeer eigenlijk weer met teveel mensen contact te hebben / te houden waardoor ik misschien te weinig tijd en energie heb om echt hele diepgaande vriendschappen te ontwikkelen.
Half erin? Ofzo?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet all the way gaan de eerste keer
Geen idee, vond het wel leuk zo
Mijn rokje had succes vandaagquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wou ik net zeggen
En vrouwen in rokjes en jurkjes
quote:
af en toe, als ik uitga ofzo..quote:
Dit was wel al de 2e keer.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
quote:
Moet je nagaanquote:
Vertel...quote:
Daar hebben ze een uitdrukking voor he:quote:
Could be. Was dat altijd al zo of is het iets van de laatste tijd? Want in het laatste geval valt het nog te keren, in het eerste geval klinkt het alsof er weinig aan te doen is, dat het te diep zit.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het interesseert je om wat voor reden gewoon niet. Als je het de moeite waard vind, dan steek je er tijd in.
of niet kunnen mikken..quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze een uitdrukking voor he:
Hij heeft hem er lafjes tegenaan gehouden...
Ik snap ook wel hoe vanuit jouw perceptie het "opeens" over is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was een lang lopende frustratie van hun kant, maar dat neemt niet weg dat het van de ene op de andere dag over was toen het hun uitkwam.
nietquote:
Oké, die gaat te hard om allemaal te volgen. Wat heb je wél met hem gedaan dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Zij hebben besloten dat er geen match meer was, en ik ben daarmee accoord gegaan omdat ik niet om wil gaan met mensen die zo met mij/iemand omgaan. Ik zou ze nooit zo oordelen, ik laat iedereen iig zichzelf zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snap ook wel hoe vanuit jouw perceptie het "opeens" over is.
Maar ik ben van mening dat bij een goede vriendschap, er ruimte is voor spanning/irritatie/frustatie en het uitpraten ervan.
Tenzij je natuurlijk met elkaar uiteindelijk besluit dat er geen 'match' meer is. Niet heel anders dan een liefdesrelatie.
Okequote:
Even heel wat anders, een tip voor je volgende ondertitel: Did you have your Nouk today?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef Nouk84 het volgende:
Het is de laatste tijd erger geworden als je het mij vraagt. En overal is iets aan te doen, als je maar het lef hebt om het onder ogen durft te zien. En uit eigen ervaring kan ik vertellen dat jij liever vluchtgedrag vertoond.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:29 schreef Q. het volgende:
Could be. Was dat altijd al zo of is het iets van de laatste tijd? Want in het laatste geval valt het nog te keren, in het eerste geval klinkt het alsof er weinig aan te doen is, dat het te diep zit.
Ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, die gaat te hard om allemaal te volgen. Wat heb je wél met hem gedaan dan?
Ik ook maar 3 of 4. En daarnaast een shitload aan vrienden om mee te stappen enzo. Maar het een staat het ander niet in de weg. Close vrienden zijn wel belangrijker als ik de keuze heb op een avond ofzo, maar ik kan me ook prima vermaken met de niet zo close vrienden.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:30 schreef Q. het volgende:
Ik heb trouwens maar weinig mensen die ik echt als goede vriend zie. Misschien twee.
M.A.W niet lang meerquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan eindig je in een ander gat, maar je hangt 'm wel degelijk ergens in...quote:
ik wilde net naar bed gaan, maar ik wacht nog even...quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, die gaat te hard om allemaal te volgen. Wat heb je wél met hem gedaan dan?
Dat laatste sowieso. Ik ben niet zo van het dingen facen en er mee leren leven, ik ga dan liever verder kijken. Ik zal er eens goed over nadenken want ik weet dat het geen goede eigenschappen zijn. Bedankt voor je input, ik waardeer het echt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd erger geworden als je het mij vraagt. En overal is iets aan te doen, als je maar het lef hebt om het onder ogen durft te zien. En uit eigen ervaring kan ik vertellen dat jij liever vluchtgedrag vertoond.
Ik denk hetquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:32 schreef STING het volgende:
Even heel wat anders, een tip voor je volgende ondertitel: Did you have your Nouk today?
Of is dat voor jouw tijd?
Oh well, ze maken zo ruimte voor nieuwe vrienden, die je wel in je waarde latenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zij hebben besloten dat er geen match meer was, en ik ben daarmee accoord gegaan omdat ik niet om wil gaan met mensen die zo met mij/iemand omgaan. Ik zou ze nooit zo oordelen, ik laat iedereen iig zichzelf zijn.
Wat jij in mijn beleving op sommige vlakken juist teveel doet is leven met bepaalde tekortkomingen die je echt wel kunt aanpakken. Je vindt het makkelijker om te accepteren dat het zo is, in plaats van dat je de moeite neemt om het aan te pakken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:34 schreef Q. het volgende:
Dat laatste sowieso. Ik ben niet zo van het dingen facen en er mee leren leven, ik ga dan liever verder kijken. Ik zal er eens goed over nadenken want ik weet dat het geen goede eigenschappen zijn. Bedankt voor je input, ik waardeer het echt.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef mrbox het volgende:
Als ik ergens ook slecht in ben dan zijn het wel vriendenDoe er wel hard me best voor omdat te verbeteren, maar tis niet easy
Dit heeft me doen besluiten dat niemand te vertrouwen is, en dat icm het niet leuk vinden nieuwe dingen/mensen te leren kennen betekent dat dat geen optie is. Ik houd van op mezelf zijn, gesprekken voeren is vermoeiend en niet boeiend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:36 schreef STING het volgende:
[..]
Oh well, ze maken zo ruimte voor nieuwe vrienden, die je wel in je waarde laten
Behalve online dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit heeft me doen besluiten dat niemand te vertrouwen is, en dat icm het niet leuk vinden nieuwe dingen/mensen te leren kennen betekent dat dat geen optie is. Ik houd van op mezelf zijn, gesprekken voeren is vermoeiend en niet boeiend.
Met die instelling kun je verwachten dat mensen ook aan dat negatieve beeld gaan voldoen. Maak zelf het verschil dan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit heeft me doen besluiten dat niemand te vertrouwen is, en dat icm het niet leuk vinden nieuwe dingen/mensen te leren kennen betekent dat dat geen optie is. Ik houd van op mezelf zijn, gesprekken voeren is vermoeiend en niet boeiend.
Dat lijkt me een hele ongezonde instelling.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit heeft me doen besluiten dat niemand te vertrouwen is
quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |