Dan nog kan een spijkerbroek met een leuk shirtje heel leuk staan zonder dat het rot zit toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van onbekende dingen/mensen. Die zijn eng.
[..]
Ik ga of voor een hardstikke hot rokje, of voor de comfortabele spijkerbroek.
Ik vind van wel jaquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:14 schreef STING het volgende:
[..]
Niet-rokende vrouwen zijn gemiddeld mooier ja
Dat valt vies tegen. Van mezelf ben ik degene die doet alsof ze je niet hoort/zag als je tegen haar porbeert te praten in de bus.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet "leuk te doen"? Just be yourself, en ontmoet zo leuke mensen
Dat liep allemaal wat anders dan geplandquote:
Ja dat dus, was ook maar een voorbeeld hoe het zou kunnen uiteraardquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ligt daar de oorzaak. Bij mij worden vrouwen instant nat...
Hoi Pienquote:
In het begin misschien wel. Maar als je geen nieuwe dingen probeert kan je nooit dingen veranderen en ik geloof dat jij wel wat verandering in je leven wil, of niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd niet van onbekende dingen/mensen. Die zijn eng.
Fixedquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat liep allemaal wat anders dan gepland
ik had mijzelf buitengesloten, dus 2 uur buiten zitten wachtenen de afspraak maar afgezegd. Toen belde en smste hij nog toen hij thuis was. Beetje op zitten geilen en is hij rond half negen nog gekomen.
Was erg gezellig
Als ik uitga rook ik wel es. Nu meer dan voorheen trouwens (hier mag je in de horeca gewoon roken). Blowen doe ik alleen met goede vriendinnen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd begrip op te brengen![]()
Wat bedoel je met "Ik rook zelf niet (echt)"?
Ook dat hoort erbij. Jij ontwikkelt je, anderen ontwikkelen zich ook. Dat kan er toe leiden dat een vriendschap niet meer werkt. Dan kun je beter terugkijken op iets leuks dat is geweest dan krampachtig vasthouden aan iets wat ooit was. Ik deel ten dele de mening van Q. dat het goed is als je op zijn tijd ook nieuwe mensen ontmoet en daar iets mee opbouwt. Ideaal is om gewoon een mix van beiden te hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:14 schreef Tegan het volgende:
Doe ik ook, zeker omdat ik onderhand weet hoe makkelijk je mensen kwijt kan raken.
Daar kom je nu meequote:
Dat ahd ik vrijdag ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik had mijzelf buitengesloten, dus 2 uur buiten zitten wachten![]()
Dat is in Tsjechie zeker bijna onmogelijk?quote:
Dat draag ik dan ook bijna altijd. Maar daarmee krijg je niet de reacties ego-boost die je met een rokje/jurkje krijgt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan nog kan een spijkerbroek met een leuk shirtje heel leuk staan zonder dat het rot zit toch?
Ook niet in jezelf?quote:
Subtielquote:
Kijk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Goeden Avond![]()
Top TT mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |