Zelden dat ik zo enthousiast ben over een concert. Wat was het goed!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:38 schreef Toad het volgende:
Gaan er nog fokkers zaterdag naar St. Vincent?
John Moen is toch geen officieel bandlid? Volgens mij heeft hij wel eens met the Minus 5 gespeeld (net als tientallen andere muzikanten), maar om het nu zijn hobbybandje te noemen gaat me wat ver...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:46 schreef BUG80 het volgende:
Voor mensen die The Minus 5 niet kennen, dat is het "hobbybandje" van Peter Buck (R.E.M.), Scott McCaughey (R.E.M. liveband) en John Moen (The Decemberists).
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:40 schreef CatsInTheWell het volgende:
Ja, even over de Dodos hé: vind die nieuwe plaat maar niks.Alle rauwe energie, de vreemde percussie, de rare schreeuwtjes en gitaargewelduitspattingen zijn grotendeels veel cleaner geworden of zelfs verdwenen. En dat terwijl Visiter zo tof was. Jammer, jammer.
De nieuwe Mount Eerie en Fiery Furnaces vind ik daarentegen wel allebei heerlijk. 't Is die good old Phil Elverum zelfs gelukt een heus popliedje te schrijven!
Deerhoof later die avond was nog beter, maar met Nisennenmondai was inderdaad niks mis. Heb toevallig ook het ceedeetje waar je naar linkt aangeschaft. En TV Buddhas waren ook erg fijn!quote:Op zondag 19 juli 2009 00:48 schreef ShadyLane het volgende:
Eerste Affairehoogtepunt heet Nisennenmondai
Yup, beresterke songs op EP.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:34 schreef methodmich het volgende:
Jij hebt iets met EP, hè Pfaf? Ik ben toch meer van Blueberry Boat of Gallowsbird's Bark. Die overigens vrij veel van elkaar verschillen wat mij betreft.
I stand correctedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
John Moen is toch geen officieel bandlid? Volgens mij heeft hij wel eens met the Minus 5 gespeeld (net als tientallen andere muzikanten), maar om het nu zijn hobbybandje te noemen gaat me wat ver...
Hij zit weer wel in Boston Spaceships, een nieuwe band met Robert Pollard.
Pas een paar songs gehoord, maar dat klonk erg goed idd!quote:
Bweh, door de ietwat 'moeilijke' naam nog niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:47 schreef pfaf het volgende:
Yup, laatst ook gepost. Heerlijke plaat, die nieuwe ‘new best music’: jj met jj n° 2 is ook de moeite waard. Loopt lekker, lief, erg fijn.![]()
Zet je PM dan aan, oelewapper.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:22 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Bweh, door de ietwat 'moeilijke' naam nog niet kunnen vinden.Vanavond maar weer even naar zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |