Dat lijstje inderdaad, maar ik heb niet echt moeite met ze verder, lees het elke dag. Over The XX: ik heb dat dus ook, ik kom niet verder dan 'is dit het' maar zal deze week eens vaker luisteren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat Pitchfork redelijk breed is geworden door de jaren heen qua smaak; kijk maar naar hun gedweep met hitparadepop en hiphop. Wat ik wel redelijk jammer vind is dat ze de laatste tijd iets te veel bezig zijn met bandjes die slecht geproduceerde gruisbak/no wave/noise/echozang-brouwsels aanmaken. Van die bands die tegelijkertijd Joy Division, Beach Boys en oude Pavement willen mixen, zeg maar. Dingen als The Cave Weddings/Wavves/Lovvers/Times New Viking/No Age/Acorn Boys/Family Portrait/Thee Oh Sees/Crystal Stilts/Flight/Sic Alps/War Paint/Nobunny/The Okmoniks...
Er zitten echt onwijs toffe dingen tussen, maar het is wel een beetje teveel van hetzelfde allemaal. En momenteel is echt 1 van de 3 bands bij hun mp3-sectie in deze categorie onder te brengen, beetje jammer.
Jij hebt gelijk. Zag ze ook eerder live dan dat ik ook maar 1 nummer had gehoord, en dat viel sowieso tegen. Toen niets meer mee gedaan, album kwam uit, paar keer geluisterd en nu ben ik verliefdquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Enige wat je nodig hebt is een onbewaakt moment en een lange periode van niks doen; echt zo'n plaat om helemaal in op te gaan terwijl je er niet op rekent. Als je echt heel direct probeert te luisteren om er een kick uit te halen, of omdat je de hype koste wat kost wil begrijpen, dan gaat ie sowieso tegenvallen. De eerste keer dat ik 'm hoorde had ik ook zoiets van 'is dit het nu...?'
ATX is wel tof, maar vond het live wel een beetje slappe hap op Lowlands (stonden op het Charlie podium).quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:31 schreef emokid het volgende:
Ik ben om, dit klinkt echt geweldig. Een soort Kings of Leon in beginfase, toen ze nog goed waren. Een Jack White band, maar dan zonder Jack White. Invloeden van The Allman Brothers Band maar toch ook weer totaal niet als The Allman Brothers Band, maar ze hebben dat southern-blues/rock sfeertje!
De Rolling Stone hypte hier al maanden geleden al over en ik denk eens dat ze gelijk kunnen hebben, deze band heeft potentie. Ik zie dat ze in de Doornroosje spelen in november, eens overwegen. Aanrader!!
Broken Side of Time heet de plaat.
Besluit ik tegen die tijd wel. Uitverkopen zal het toch niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:32 schreef emokid het volgende:
Dat hoorde ik ook van een maat, ik was er zelf helaas niet bij. Ga jij niet kijken in november?
Was dat die band die een cover van Neutral Milk Hotel deed?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
ATX is wel tof, maar vond het live wel een beetje slappe hap op Lowlands (stonden op het Charlie podium).
Dat was Fanfarlo en dat was zeker geen slappe hap!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:08 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Was dat die band die een cover van Neutral Milk Hotel deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |