costume changes jongen! costume changes!quote:Op maandag 28 september 2009 15:06 schreef frame-saw het volgende:
Zal er zijnHad na Lowlands al kaartjes gekocht, had wel verwacht dat het zou uitverkopen. Ik ga eerst nog even bij Swanton Bombs kijken, The Deer Tracks vind ik niet zo boeiend. Hoop wel dat het een heel vette show wordt, dat heeft ie immers beloofd op Lowlands
Ik hoor er zat over. Nog niet gehoord though. Maar es doen binnenkort!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:14 schreef keijz het volgende:
Is hier al eens melding gemaakt van geniale Girls?
Bands die bij Matador zitten en gruiziger zijn dan 'normaal'. Ook heeft op zijn minst één lid lang haar en/of een baard. Oh ja, een goedkoop/lelijk albumhoes voldoet ook.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:20 schreef -Dries- het volgende:
Wat is een typisch Pitchfork bandje eigenlijk emo?
Na een concert van hem ben je wel omquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:05 schreef CatsInTheWell het volgende:
Woei, Andrew Bird kaartjes binnen! Ben zelf niet de grootste fan van de beste man (vind Noble Beast wel fraai), maar vriendinlief en twee vrienden van me vinden 'm awesome, dusja, wordt wel een leuk avondje.
En toch is dat stiekem één van de beste platen van het jaar. Gewoon een keer met koptelefoon tijdens een lange treinreis opzetten of zo. Ondanks de minimalistische productie en het onderkoelde geluid is The XX écht intens... Toen het kwartje eenmaal viel, was ik ook ineens helemaal om.quote:
Gezien op Haldern, maar kon er niet echt veel mee. Maar goed, ik probeer al vanaf 'The Mysterious Production of Eggs' (2005) in zijn werk te raken, maar het lukt gewoon niet. Iets in zijn geluid resoneert gewoon niet met mijn smaak. Ik geloof niet dat er ook maar één nummer is geweest van hem dat me echt heeft geraakt...quote:
Hoelang duurde het voor dat kwartje viel? Misschien valt die hier ook nog wel ooit, maar dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En toch is dat stiekem één van de beste platen van het jaar. Gewoon een keer met koptelefoon tijdens een lange treinreis opzetten of zo. Ondanks de minimalistische productie en het onderkoelde geluid is The XX écht intens... Toen het kwartje eenmaal viel, was ik ook ineens helemaal om.
Ach, ik denk dat Pitchfork redelijk breed is geworden door de jaren heen qua smaak; kijk maar naar hun gedweep met hitparadepop en hiphop. Wat ik wel redelijk jammer vind is dat ze de laatste tijd iets te veel bezig zijn met bandjes die slecht geproduceerde gruisbak/no wave/noise/echozang-brouwsels aanmaken. Van die bands die tegelijkertijd Joy Division, Beach Boys en oude Pavement willen mixen, zeg maar. Dingen als The Cave Weddings/Wavves/Lovvers/Times New Viking/No Age/Acorn Boys/Family Portrait/Thee Oh Sees/Crystal Stilts/Flight/Sic Alps/War Paint/Nobunny/The Okmoniks...quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:50 schreef emokid het volgende:
[..]
Bands die bij Matador zitten en gruiziger zijn dan 'normaal'. Ook heeft op zijn minst één lid lang haar en/of een baard. Oh ja, een goedkoop/lelijk albumhoes voldoet ook.
Enige wat je nodig hebt is een onbewaakt moment en een lange periode van niks doen; echt zo'n plaat om helemaal in op te gaan terwijl je er niet op rekent. Als je echt heel direct probeert te luisteren om er een kick uit te halen, of omdat je de hype koste wat kost wil begrijpen, dan gaat ie sowieso tegenvallen. De eerste keer dat ik 'm hoorde had ik ook zoiets van 'is dit het nu...?'quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:26 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voor dat kwartje viel? Misschien valt die hier ook nog wel ooit, maar dat lijkt me sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |