abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juni 2009 @ 21:43:28 #176
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70269767
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Harde_Kip het volgende:
Volgens het CBS zullen er in 2050 5 miljoen niet-westerse allochtonen zijn. Ik wil erbij aantekenen dat kinderen van Turken en Marokkanen van de 2e generatie al niet meer tot de allochtonen worden gerekend.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)in_2050__.html?p=8,2
Want waarom zou je die wel tot de allochtonen rekenen?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:44:47 #177
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70269840
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef Iblis het volgende:

[..]

Want waarom zou je die wel tot de allochtonen rekenen?
Omdat het allochtonen zijn.
  maandag 22 juni 2009 @ 21:48:17 #178
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_70270009
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Omdat het allochtonen zijn.
Wanneer ben je dan geen allochtoon?
pi_70270054
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Harde_Kip het volgende:
Volgens het CBS zullen er in 2050 5 miljoen niet-westerse allochtonen zijn. Ik wil erbij aantekenen dat kinderen van Turken en Marokkanen van de 2e generatie al niet meer tot de allochtonen worden gerekend.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)in_2050__.html?p=8,2
Omg wat een blunder van de Telegraaf:

"Volgens de nieuwe allochtonenprognose zal Nederland in
2050 bijna 5,0 miljoen allochtonen tellen, 1,8 miljoen meer
dan op dit moment. Niet-westerse allochtonen nemen het
grootste deel van de toekomstige bevolkingsgroei voor hun
rekening. In 2050 zal hun aantal 3,0 miljoen bedragen,
tegen 1,8 miljoen in 2009
."

http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)/2009k2b15p14art.pdf

Het totaal aantal allochtonen is dan 5 miljoen, als je alleen naar niet westerse allochtonen kijkt, zullen dat er 3 miljoen zijn in 2050 volgens het CBS.

Van die 3 miljoen niet-westerse allochtonen zal ook maar de helft uit moslims bestaan.

Verder is dit een ontkrachting van dit topic, HardeKip, dus waarom je het post snap ik niet.
pi_70270078
-

[ Bericht 99% gewijzigd door TheFreshPrince op 22-06-2009 22:17:49 ]
  maandag 22 juni 2009 @ 21:53:40 #181
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70270251
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Meh7 het volgende:

[..]

."

Het totaal aantal allochtonen is dan 5 miljoen, als je alleen naar niet westerse allochtonen kijkt, zullen dat er 3 miljoen zijn in 2050 volgens het CBS.

Van die 3 miljoen niet-westerse allochtonen zal ook maar de helft uit moslims bestaan.

Verder is dit een ontkrachting van dit topic, HardeKip, dus waarom je het post snap ik niet.
Desalniettemin worden kinderen van niet-westerse allochtonen vanaf de 2e generatie al niet meer tot de allochtonen gerekend. Het cijfer is dus ZWAAR onderschat.
pi_70270584
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Desalniettemin worden kinderen van niet-westerse allochtonen vanaf de 2e generatie al niet meer tot de allochtonen gerekend. Het cijfer is dus ZWAAR onderschat.
Wat wil je? Als de beide ouders van een kind in Nederland geboren, opgegroeid zijn en het kind wordt ook geboren in Nederland is het een autochtoon volgens het CBS. Een Nederlander ben je wettelijk al vanaf het moment dat je de Nederlandse nationaliteit hebt.

Je hebt zelf geblunderd door de fout van de Telegraaf over te nemen zonder erbij stil te staan of even naar de site van het CBS te surfen om het te checken. Ook zijn de cijfers die je aandraagt in strijd met hetgeen je in de openingspost beweert. Als laatst heb je het nu over niet-westerse allochtonen terwijl je het in je OP had over moslims.
pi_70271504
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:48 schreef freako het volgende:

[..]

Als je blond bent.
pi_70272010
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:18 schreef IHVK het volgende:

[..]

Als je blond bent.
Tellen nep-blonden mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:44:15 #185
138914 Slappy
ambtenaar
pi_70272692
Meh7 ben jij verliefd op Wilders ?
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:44:59 #186
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70272721
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die worden nog wél tot allochtonen gerekend.
De definitie van het begrip allochtoon is volgens het CBS (Centraal Bureau voor Statistiek) 'een persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren’.
pi_70272767
Wilders plagen, zoentjes vragen.

Maar even serieus: zijn er hier echt mensen die serieus geloven dat Nederland over 25 danwel 50 jaar een moslimmeerderheid heeft.

Want dan pleit ik ervoor om iedereen in Nederland weer naar school te sturen en leren kritisch om te gaan met informatie die ze krijgen. En graag een jaar hoofdrekenen erbij.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:46:15 #188
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70272776
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:48 schreef freako het volgende:

[..]

Om te beginnen mag je geen (nep)bontkraag hebben
pi_70272846
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

De definitie van het begrip allochtoon is volgens het CBS (Centraal Bureau voor Statistiek) 'een persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren’.
Daar gaat het helemaal niet om, er zijn ook berekeingen gemaakt met de geschatte moslimcijfers en ook die wijzer erop dat er in geen 100 jaar een moslimmeerderheid komt.

Tenzij alle Nederlanders moslim besluiten te worden natuurlijk.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:56:54 #190
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70273287
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:47 schreef IHVK het volgende:
Daar gaat het helemaal niet om, er zijn ook berekeingen gemaakt met de geschatte moslimcijfers en ook die wijzer erop dat er in geen 100 jaar een moslimmeerderheid komt.

Tenzij alle Nederlanders moslim besluiten te worden natuurlijk.
Of we Indonesië weer koloniseren! Mogelijkheden te over eigenlijk.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_70276610
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Dat snap ik niet. Iemand die in de bak zit kan toch geen criminaliteit meer plegen? Dus als je iemand voor 1 jaar opsluit kan hij 1 jaar geen criminaliteit meer uithalen en wanneer je iemand voor 5 jaar opsluit kan hij 5 jaar geen criminaliteit meer uithalen.

Maar volgens jou maakt het dus niets uit of je een veelpleger voor 1 week vastzet of voor 5 jaar, de criminaliteit blijft hetzelfde?
Dat zeg ik toch?
Criminelen zullen meer lijden onder strengere straffen.
Allochtonen niet per se. Want de meeste allochtonen zijn niet crimineel.

En strengere straffen helpen niet tegen criminaliteit: mensen gaan niet minder moorden plegen als de doostraf staat op moord dan wanneer er maar 12 jaar staat op moord.

Vergelijk de VSvA met Nederland. In de VSvA wordt onmundig zwaarde gestraft voor vrijwel alle misdaden dan in Nederland. Is de misdaad in de VSvA vergelijkbaar minder dan in Nederland? Nee! Integendeel!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_70276736
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Meh7 het volgende:

[..]

."

Nou ja, ik moet het eens natrekken, maar volgens mij zijn er nu in totaal pakweg 10 % allochtonen, waarvan de helft niet-westers.
Die vetgemaakte zin zou ik zelf beslist ander formuleren: met een punt na de 5 miljoen.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_70276837
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:30 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Tellen nep-blonden mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja.
Ik las ooit een grapje in Het Beste.
Een mevrouw vertelde daarin:
Ik ben blond en mijn man en zoons mogen daarom graag grapjes maken over mijn intelligentie. Ik had daar genoeg van en besloot mijn haar te verven. Na die verfbeurt kwam ik de huiskamer binnen, waar mijn zoons televise zaten te kijken. Draait een van hen zich om, kijkt naar mij en zegt: "Kunstmatige intelligentie, ma?"
pi_70276944
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Hoezo dan?
Denk je dat er geen goede reden is voor de definitie?
In de VSvA word je ook als Yankee beschouwd als je daar geboren bent. En mag je president worden.
Swartsenegger niet, die in in Oostenrijk geboren. Obama is, als ik het goed heb, eigenlijk eerste generatie allochtoon (via zijn vader), maar toch eerste generatie Yankee en mag dus president worden.
Boris Dittrich is eerste generatie. Er was een eerste generatie Hongaar die belangrijk politicus was (ik ben zijn naam vergeten). Is Aboutaleb niet gewoon in Marokko geboren?

Kortom: je zult andere argumenten moeten aanvoeren dan generatie.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 01:02:32 #195
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_70277299
In plaats van je zorgen te maken over een sharia die een lange tijd zal uitblijven, kun je je beter zorgen maken over bepaalde etnische groeperingen die overlast veroorzaken op straat. Deze groepen houden er doorgaans een atheistische levensstijl op na: money, bitches, drugs en bling-bling. Nu vormen ze al een aanzienlijk probleem, in de toekomst wordt het probleem wellicht groter met de groei van de bevolking.
What lies in the shadow of the statue?
pi_70277367
WTF is dit NWS?
Geef dit topic snel een schop naar ONZ.

............................
  dinsdag 23 juni 2009 @ 08:53:07 #197
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70279771
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 01:02 schreef Ghazi het volgende:
In plaats van je zorgen te maken over een sharia die een lange tijd zal uitblijven, kun je je beter zorgen maken over bepaalde etnische groeperingen die overlast veroorzaken op straat. Deze groepen houden er doorgaans een atheistische levensstijl op na: money, bitches, drugs en bling-bling. Nu vormen ze al een aanzienlijk probleem, in de toekomst wordt het probleem wellicht groter met de groei van de bevolking.
Er is een atheïstische levensstijl? Dat is nieuw voor me.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:38:43 #198
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_70282352
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 08:53 schreef Iblis het volgende:

[..]

Nouja, het uitgaanspunt nemende dat de genoemde uitingen van een levenshouding tegen de geest van de religies ingaan zou je het een atheistisch (want niet religieus) verschijnsel kunnen noemen. Het is alleen een beetje wrikken met definities om het te laten passen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:42:18 #199
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70282465
En het is je eigen straatje schoonvegen.
pi_70282610
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 08:53 schreef Iblis het volgende:

[..]

Atheïstisch in de vorm anti-geloof? Volgens mij is Noord-Korea daar wel een voorbeeld van toch?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')