Want waarom zou je die wel tot de allochtonen rekenen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Harde_Kip het volgende:
Volgens het CBS zullen er in 2050 5 miljoen niet-westerse allochtonen zijn. Ik wil erbij aantekenen dat kinderen van Turken en Marokkanen van de 2e generatie al niet meer tot de allochtonen worden gerekend.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)in_2050__.html?p=8,2
Omdat het allochtonen zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef Iblis het volgende:
[..]
Want waarom zou je die wel tot de allochtonen rekenen?
Omg wat een blunder van de Telegraaf:quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Harde_Kip het volgende:
Volgens het CBS zullen er in 2050 5 miljoen niet-westerse allochtonen zijn. Ik wil erbij aantekenen dat kinderen van Turken en Marokkanen van de 2e generatie al niet meer tot de allochtonen worden gerekend.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)in_2050__.html?p=8,2
Desalniettemin worden kinderen van niet-westerse allochtonen vanaf de 2e generatie al niet meer tot de allochtonen gerekend. Het cijfer is dus ZWAAR onderschat.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Omg wat een blunder van de Telegraaf:
"Volgens de nieuwe allochtonenprognose zal Nederland in
2050 bijna 5,0 miljoen allochtonen tellen, 1,8 miljoen meer
dan op dit moment. Niet-westerse allochtonen nemen het
grootste deel van de toekomstige bevolkingsgroei voor hun
rekening. In 2050 zal hun aantal 3,0 miljoen bedragen,
tegen 1,8 miljoen in 2009."
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)/2009k2b15p14art.pdf
Het totaal aantal allochtonen is dan 5 miljoen, als je alleen naar niet westerse allochtonen kijkt, zullen dat er 3 miljoen zijn in 2050 volgens het CBS.
Van die 3 miljoen niet-westerse allochtonen zal ook maar de helft uit moslims bestaan.
Verder is dit een ontkrachting van dit topic, HardeKip, dus waarom je het post snap ik niet.
Wat wil je? Als de beide ouders van een kind in Nederland geboren, opgegroeid zijn en het kind wordt ook geboren in Nederland is het een autochtoon volgens het CBS. Een Nederlander ben je wettelijk al vanaf het moment dat je de Nederlandse nationaliteit hebt.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Desalniettemin worden kinderen van niet-westerse allochtonen vanaf de 2e generatie al niet meer tot de allochtonen gerekend. Het cijfer is dus ZWAAR onderschat.
Tellen nep-blonden mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De definitie van het begrip allochtoon is volgens het CBS (Centraal Bureau voor Statistiek) 'een persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren’.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die worden nog wél tot allochtonen gerekend.
Daar gaat het helemaal niet om, er zijn ook berekeingen gemaakt met de geschatte moslimcijfers en ook die wijzer erop dat er in geen 100 jaar een moslimmeerderheid komt.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
De definitie van het begrip allochtoon is volgens het CBS (Centraal Bureau voor Statistiek) 'een persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren’.
Of we Indonesië weer koloniseren! Mogelijkheden te over eigenlijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:47 schreef IHVK het volgende:
Daar gaat het helemaal niet om, er zijn ook berekeingen gemaakt met de geschatte moslimcijfers en ook die wijzer erop dat er in geen 100 jaar een moslimmeerderheid komt.
Tenzij alle Nederlanders moslim besluiten te worden natuurlijk.
Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Iemand die in de bak zit kan toch geen criminaliteit meer plegen? Dus als je iemand voor 1 jaar opsluit kan hij 1 jaar geen criminaliteit meer uithalen en wanneer je iemand voor 5 jaar opsluit kan hij 5 jaar geen criminaliteit meer uithalen.
Maar volgens jou maakt het dus niets uit of je een veelpleger voor 1 week vastzet of voor 5 jaar, de criminaliteit blijft hetzelfde?
Nou ja, ik moet het eens natrekken, maar volgens mij zijn er nu in totaal pakweg 10 % allochtonen, waarvan de helft niet-westers.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Omg wat een blunder van de Telegraaf:
"Volgens de nieuwe allochtonenprognose zal Nederland in
2050 bijna 5,0 miljoen allochtonen tellen, 1,8 miljoen meer
dan op dit moment. Niet-westerse allochtonen nemen het
grootste deel van de toekomstige bevolkingsgroei voor hun
rekening. In 2050 zal hun aantal 3,0 miljoen bedragen,
tegen 1,8 miljoen in 2009."
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)/2009k2b15p14art.pdf
Het totaal aantal allochtonen is dan 5 miljoen, als je alleen naar niet westerse allochtonen kijkt, zullen dat er 3 miljoen zijn in 2050 volgens het CBS.
Van die 3 miljoen niet-westerse allochtonen zal ook maar de helft uit moslims bestaan.
Verder is dit een ontkrachting van dit topic, HardeKip, dus waarom je het post snap ik niet.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Tellen nep-blonden mee?Tja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las ooit een grapje in Het Beste.
Een mevrouw vertelde daarin:
Ik ben blond en mijn man en zoons mogen daarom graag grapjes maken over mijn intelligentie. Ik had daar genoeg van en besloot mijn haar te verven. Na die verfbeurt kwam ik de huiskamer binnen, waar mijn zoons televise zaten te kijken. Draait een van hen zich om, kijkt naar mij en zegt: "Kunstmatige intelligentie, ma?"Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
Hoezo dan?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:53 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Desalniettemin worden kinderen van niet-westerse allochtonen vanaf de 2e generatie al niet meer tot de allochtonen gerekend. Het cijfer is dus ZWAAR onderschat.
Er is een atheïstische levensstijl? Dat is nieuw voor me.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:02 schreef Ghazi het volgende:
In plaats van je zorgen te maken over een sharia die een lange tijd zal uitblijven, kun je je beter zorgen maken over bepaalde etnische groeperingen die overlast veroorzaken op straat. Deze groepen houden er doorgaans een atheistische levensstijl op na: money, bitches, drugs en bling-bling. Nu vormen ze al een aanzienlijk probleem, in de toekomst wordt het probleem wellicht groter met de groei van de bevolking.
Nouja, het uitgaanspunt nemende dat de genoemde uitingen van een levenshouding tegen de geest van de religies ingaan zou je het een atheistisch (want niet religieus) verschijnsel kunnen noemen. Het is alleen een beetje wrikken met definities om het te laten passen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:53 schreef Iblis het volgende:
[..]
Er is een atheïstische levensstijl? Dat is nieuw voor me.
Atheïstisch in de vorm anti-geloof? Volgens mij is Noord-Korea daar wel een voorbeeld van toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:53 schreef Iblis het volgende:
[..]
Er is een atheïstische levensstijl? Dat is nieuw voor me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |