quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nietes, jij was een lurkert die ook zo nodig wat zeggen moest
Jhaaaaaaaa maar door Greys en haar vragenvuur ben ik tot Slankie omgedooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met Richard Gere toe ie nog sexy was
Die films van vroegah zijn echt geniaal. Toen was Tom Selleck ook nog hot![]()
[ afbeelding ]
En wat zouden we moeten zonder jouw mapje 'plaatjes voor elk moment'quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jhaaaaaaaa maar door Greys en haar vragenvuur ben ik tot Slankie omgedoopt
Ja preciesquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En wat zouden we moeten zonder jouw mapje 'plaatjes voor elk moment'
That was a good thing!quote:
Zit je dan al die topics door te struinen? Hoe dóe je dat zo snel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Als ik het goed gezien heb is Greys er sinds nummer 183 bij.
Ik 'It's a boy girl thing' op RTL5. Best grappigquote:
Ik klikte op je postgeschiedenis en toen klikte ik steeds verder terug tot ik geen Slanktopics meer zagquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:31 schreef Greys het volgende:
Zit je dan al die topics door te struinen? Hoe dóe je dat zo snel?![]()
Ahahahaquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
Hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Miami Droopy.
Oh, da's best een goed systeem ja!quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik klikte op je postgeschiedenis en toen klikte ik steeds verder terug tot ik geen Slanktopics meer zag.
Eik zijn potten vaak best praktischquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik klikte op je postgeschiedenis en toen klikte ik steeds verder terug tot ik geen Slanktopics meer zag.
en +2 hilarisch!quote:
+3 herkenbaar, ik ben deaudgegaan op de fiets en 3 uur lang herinnerd dat yoghurt met crueslie GEEN goed avondeten is, heb t de hele tijd lopen herkauwenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
en +2 hilarisch!
Ik ben deaudgegaan ende gestorven bij Body Jam! Het avondeten was ten eerste later dan gepland en ten tweede viel het zwaarder dan gepland en toen was ik op de helft van de les knalrood en buiten ademDus toen heb ik even heen en weer gelopen en ben toen weer verder gegaan *bikkel*
![]()
En nu heb ik buikpijn
Tinkert! Hoe is het nu met jou en manlief en kindjes?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef Tinkepink het volgende:hoofdpijn
![]()
Mijn daglijstje
o. weetabix met melk
s. 1,5 uur lopen
t. 2 boterhammen pindakaas + yoghurt met frambozen + probiotisch drankje
l. zure haring + paar plakjes kipfilet + kersen + bruin brood + kohlrabi
t. nectarine
d. asperges + aardappelen + gesmolten boter + ei+ ham + kohlrabi + stukje chocolade
Whahahaha dat 'herkauwen' is dan weer +4 herkenbaar voor moiquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
+3 herkenbaar, ik ben deaudgegaan op de fiets en 3 uur lang herinnerd dat yoghurt met crueslie GEEN goed avondeten is, heb t de hele tijd lopen herkauwen![]()
Maar we hebben t beide afgemaakt! ik ben trots op ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar we zijn idd kick-asssssss!![]()
![]()
![]()
En zo zijn we allebei gedouched en schoon en tevreden
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |