dat je een bonnetje krijgt voor als die persoon opeens 20 grillpannen heeftquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:34 schreef borisz het volgende:
Iemand wil als cadeautje een nieuwe grillpan hebben. Waar moet ik op letten bij de aanschaf van zo'n pan?
Ben benieuwd naar jullie adviezen.
Vis of vlees blijft in een grillpan plakken als ie niet heet genoeg is!!quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef Rosbief het volgende:
vandaag heb ik een grillpan van le creuset gekocht. Volgens de verkoopster de betere pan... Helaas plakt de vis er volledig aan vast. Ik heb daarom nieuwe vis in de olie moeten braden. Morgen maar weer terug.
Hij kostte 79 euro.
Verkoper zijn, geweldig vakquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef Rosbief het volgende:
vandaag heb ik een grillpan van le creuset gekocht. Volgens de verkoopster de betere pan... Helaas plakt de vis er volledig aan vast. Ik heb daarom nieuwe vis in de olie moeten braden. Morgen maar weer terug.
Hij kostte 79 euro.
Dat de pan zwaar is. Met een gril pan ga je geen pannekoeken in de lucht gooien, hij moet stevig op je fornuis staan. Daarnaast is een dikke bodem een voordeel. Ik heb zelf een le-chef huismerk blokker grillpan, en die voldoet erg goed. Heb oa. bij de hema en bij de Jumbo andere budget-pannen gezien, ook voor <15 euro, maar die waren toch een stuk dunner...quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:34 schreef borisz het volgende:
Iemand wil als cadeautje een nieuwe grillpan hebben. Waar moet ik op letten bij de aanschaf van zo'n pan?
Ben benieuwd naar jullie adviezen.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:14 schreef Trusten het volgende:
Gietijzeren grillpan van Ronneby Bruk kan ik je van harte aanbevelen
Ja en daarom vraag ik het juist hierquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:51 schreef Crissie het volgende:
Voor dit soort vragen staat het personeel dus altijd netjes in pak te wachten in zo'n winkel..
Is maar een idee hoor
Ik grill al jaren op een lecrueset en ik vind hem geweldig, gaat eerst in de oven om voor te verwarmne. Plakken komt bij mij in iig vaak door een te koude pan. Een grillpan is op temperatuur als hij begint te walmen naar mijn weten (verbeter me als het niet klopt) en een pan plakt als hij niet warm genoeg is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:36 schreef Rosbief het volgende:
Hij kostte 79 euro.
Dat lukt met een gewone koekenpan ook wel. Of een wok, ook uitermate geschiktquote:Op donderdag 18 juni 2009 02:30 schreef o.us het volgende:
Of je er tijdens een ruzie iemand k.o. mee kan bashen!
Daar hebben wij onze afdeling plaatstalen en gietijzerenkoekenpannen voor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 02:30 schreef o.us het volgende:
Of je er tijdens een ruzie iemand k.o. mee kan bashen!
Had vroeger in de keuken een grillplaat, die ging over 2 pitten, de helft van het fornuis zeg maar. Goed heet stoken en je kon er veel op kwijt. Was ook loei en loei zwaar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:25 schreef Thorical het volgende:
Ons aller Jamie zie ik altijd grillen op een plaat die 2 pitten gebruikt.
Ik heb verschillende grill pannen maar ze zij eigenlijk allemaal te klein als je met meer dan 2 personen bent.
Of ff groentes wil grillen.
Die heb ik ook en bevalt idd erg goed! Is idd wel belangrijk dat je hem goed heet laat worden, anders dan plakt je eten er idd aan vast.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat de pan zwaar is. Met een gril pan ga je geen pannekoeken in de lucht gooien, hij moet stevig op je fornuis staan. Daarnaast is een dikke bodem een voordeel. Ik heb zelf een le-chef huismerk blokker grillpan, en die voldoet erg goed. Heb oa. bij de hema en bij de Jumbo andere budget-pannen gezien, ook voor <15 euro, maar die waren toch een stuk dunner...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |