Hier ook zoquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:29 schreef Axel16 het volgende:
als je die spotlight functie gebruikt (dus zie zoekfucntie door je hele iphone heen) en je zoekt op iets van je mail e.d vind die ook email die ik al lang heb verwijderd en ook uit de prullemand verdwenen zijn. Hoort dit?
idd, dit vind ik erg storend, want nu is het echt een zooi om te zoeken tussen al die verwijderde troep bij die search functie. nu ben ik alsnog sneller door gewoon me mail te openen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier ook zo
Wat vaag, want als ik zo'n mail verwijder komt ie wel in trash en kan ik het definitief verwijderen, maar bij de volgende search is het er weer
hier ook! Vaag hoor. Hij kan trouwens niet alle verwijderde items openen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:29 schreef Axel16 het volgende:
als je die spotlight functie gebruikt (dus zie zoekfucntie door je hele iphone heen) en je zoekt op iets van je mail e.d vind die ook email die ik al lang heb verwijderd en ook uit de prullemand verdwenen zijn. Hoort dit?
Hij opent ze bij mij tot nu toe allemaal (3 geprobeerd) en die kan je dan vervolgens weer verwijderen op één of andere manier en toch blijven ze bestaan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:38 schreef nelisb het volgende:
[..]
hier ook! Vaag hoor. Hij kan trouwens niet alle verwijderde items openen.
ik kwam net nog een leuke nieuwe functie tegen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:05 schreef Tourniquet het volgende:
Mooi overzicht met veel screenshots van 40 nieuwe features in OS 3.0:
http://www.ismashphone.co(...)res_of_iphone_3.html
Dat is handig inderdaad. Heb het afgelopen week al vaak gebruikt bij het luisteren van audio podcasts.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:44 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kwam net nog een leuke nieuwe functie tegen.
Als je in je iPod gaat scrubben, of hoe dat ook heet (zoeken in een liedje) dan kan je steeds nauwkeuriger zoeken als je met je vinger naar beneden gaat tijdens het sliden.
Voornamelijk handig bij het zoeken in lange dj sets bijvoorbeeld
Hebben jullie dan ook dat het geluid herbij hapert?quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:44 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kwam net nog een leuke nieuwe functie tegen.
Als je in je iPod gaat scrubben, of hoe dat ook heet (zoeken in een liedje) dan kan je steeds nauwkeuriger zoeken als je met je vinger naar beneden gaat tijdens het sliden.
Voornamelijk handig bij het zoeken in lange dj sets bijvoorbeeld
Gesprek op de speaker zetten en dan de Dictafoon gebruiken?quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:43 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook dat het geluid herbij hapert?
En zal het nog moelijk worden om telefoongesprekken op te nemen in de toekomst?
Geprobeerdquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gesprek op de speaker zetten en dan de Dictafoon gebruiken?Of werkt dat niet tegelijk.
het is toch eigenlijk verboden door bijv. t-mobile. maar las dat er gewoon een update is zodat het wel op je iphone komt te staan. zitten er verder geen gevolgen aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |