Had dit geprobeerd nu: instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel netwerk instellingen. Opnieuw netwerkkey ingevoerd, verbonden, alleen toen m'n mail ging ophalen kreeg ik de melding dat imap.google.com fout was oid?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Misschien een verkeerde key ingevoerd. Het heeft volgens mij wel met de instellingen te maken.
Dat is standaard met 3.0. Heb niks in hoeven stellen.quote:
Dat kun je al sinds (ik geloof 1.0) instellen. Bij settings.quote:
Is het niet smtp.google.com. Bij mijn gmail instellingen staat dat als hoofdserver.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Had dit geprobeerd nu: instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel netwerk instellingen. Opnieuw netwerkkey ingevoerd, verbonden, alleen toen m'n mail ging ophalen kreeg ik de melding dat imap.google.com fout was oid?
Nope. Ja, kon wel, maar dan moest je die restrictions aanzettenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:37 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat kun je al sinds (ik geloof 1.0) instellen. Bij settings.
Die kan ik niet veranderen, vaaaag. Heel account verwijderd en opnieuw ingesteld. Na lang wachten de melding:quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is het niet smtp.google.com. Bij mijn gmail instellingen staat dat als hoofdserver.
Nee, in Italië is de prijs ¤699 voor een simlock vrije 16GB 3Gsquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
Een 16GB 3GS voor 400 euro is waarschijnlijk niet echt te verwachten, of wel?
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=77695quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die kan ik niet veranderen, vaaaag. Heel account verwijderd en opnieuw ingesteld. Na lang wachten de melding:
Controle Gmail-account mislukt
De IMAP-server 'imap.gmail.com' reageert niet. Controleer of de netwerkverbinding werkt en of u de juiste informatie hebt opgegeven in het veld 'Server inkomende post' (die ik helemaal niet heb hoeven in te vullen).
Heb heel dit topic doorgenomen: http://www.iphoneclub.nl/(...)annot-get-mail.html. Zonder succes. KK 3.0quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die kan ik niet veranderen, vaaaag. Heel account verwijderd en opnieuw ingesteld. Na lang wachten de melding:
Controle Gmail-account mislukt
De IMAP-server 'imap.gmail.com' reageert niet. Controleer of de netwerkverbinding werkt en of u de juiste informatie hebt opgegeven in het veld 'Server inkomende post' (die ik helemaal niet heb hoeven in te vullen).
Ja ook al geprobeerd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=77695
Staat dat ook goed? Zo ja gewoon even wachten en straks nog een keer proberen om je mail op te halen.
Het is merkwaardig maar ik zou het over een uur ofzo nog een keer proberen misschien werkt het ophalen van je mail dan wel. Als je instellingen gewoon goed staan zou het toch moeten werkenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb heel dit topic doorgenomen: http://www.iphoneclub.nl/(...)annot-get-mail.html. Zonder succes. KK 3.0
Instellingen > Algemeen > Thuisknop > Zoekresultatenquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:26 schreef Axel16 het volgende:
waar vind ik de instellingen voor de spotlight search functie? Dat je kan selecteren waar doe allemaal gaat zoeken.
Mja, dat zou je denken. Voor 3.0 deed ie het nog gewoon.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is merkwaardig maar ik zou het over een uur ofzo nog een keer proberen misschien werkt het ophalen van je mail dan wel. Als je instellingen gewoon goed staan zou het toch moeten werken.
Je kunt abonnement later in laten gaan. Je krijgt dan gelijk de telefoon, maar je kunt er dan eigenlijk niet mee bellen (tenzij je natuurlijk abbo van t-mobile hebt). Zo ging het tenminste bij de 3g.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:35 schreef Jeeh het volgende:
Ik zit aan de 3GS 32 Gb te denken, maar mn huidge abo loopt pas over 3 maanden af.
Kan ik er eentje afsluiten die dan pas ingaat, maar dat het apparaat wel gewoon meteen krijg?
Apps moeten het ondersteunen!quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:56 schreef Ericjuh het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag. Zit hier de push notificatie al in en is het wachten op de apps die het ondersteunen? Of komt er gauw nog een update hier voor uit?
Als je bij t-mobile zit kun je gewoon verlengen: dit kan vanaf 4mnd voordat je abo afloopt. Zit je bij een andere provider dan heb je pech, of je zult tijdelijk twee abo's moeten afnemen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:35 schreef Jeeh het volgende:
Ik zit aan de 3GS 32 Gb te denken, maar mn huidge abo loopt pas over 3 maanden af.
Kan ik er eentje afsluiten die dan pas ingaat, maar dat het apparaat wel gewoon meteen krijg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |