Medelijden... duitsquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, ik moet Duits leren en een scheikundeverslag maken.
tv aanquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:55 schreef borisz het volgende:
Zuid-Afrika staat op 1-0. Toeters kom er maar in.
Duits is makkelijk, alleen maar woordjes leren en morgen even snel de literatuurdingen doorlezen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Medelijden... duits![]()
scheikunde
misschien word dat beter in latere klassen maar in de 3e
Tegen wie spelen ze?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:55 schreef borisz het volgende:
Zuid-Afrika staat op 1-0. Toeters kom er maar in.
mag datquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Duits is makkelijk, alleen maar woordjes leren en morgen even snel de literatuurdingen doorlezen.Scheikunde daarentegen.. Moet vrijdag een verslag inleveren en moet er nog aan beginnen (samen met iemand anders, dat dan weer wel). Moet helaas morgen werken, dus dat wordt nachtwerk. Ik heb ingepland om om vier uur te gaan slapen.
Brillie notigquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:02 schreef MichielV het volgende:
Oeh wow, zie het nu pas: 1500. Coole shizzle
Heb je het nu pas geïnstalleerdquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
wel handig dat je van tweetdeck een dingesje krijgt dat er een nieuw bericht is
Zegmaar morgenavond/nacht. Ga ik tot heel laat doorwerken aan dat verslag, als ik terugkom van werk.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag dathebbie morgen vrij dan
Of de dag nadat je 4u bent gaan slapen
geluid?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je het nu pas geïnstalleerdEn je kan dat geluidje uitschakelen heh
dus je hebt vrijdag vrijquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zegmaar morgenavond/nacht. Ga ik tot heel laat doorwerken aan dat verslag, als ik terugkom van werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |