abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70167023
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:18 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dat hebben we gezien toen, op dat ene grote plein met die toepasselijke naam.
1% van de Chinezen is tegen de 12.000.000. zoveel waren er niet op dat plein. Als de massa zo groot was geweest, dan was het nooit meer gelukt de geest terug in de fles te krijgen.
pi_70167608
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:18 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dat hebben we gezien toen, op dat ene grote plein met die toepasselijke naam.
Niet helemaal te vergelijken.

De opstand in China speelde zich voornamelijk af op een bepaalde locatie en was een studentenopstand.

De opstand in Iran is breed gedragen door de hele bevolking heen en vindt verspreid over het hele land plaats.
pi_70168070
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:15 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Interessant dat hij beweert dat het vandalisme van buitenlandse elementen komt en dat er buitenlandse machten aan het werk zijn. Hij is het dus eens met ChooseLife.
Onder de Iraanse bevolking schijnt wijdverbreid de overtuiging te leven dat de UK achter de schermen aan de touwtjes trekt. Zo is er de roddel dat Khomeini een stroman van de UK was, met een Indische achtergrond, waarin veel mensen geloven. Het is dus slim van Khamenei om op dat sentiment in te spelen, denk ik.
pi_70168169
confirmed - the Gov has refused to issue a permit for Sea of Green march at 4pm on Saturday in Tehran - #Iranelection8 minuten ago from web

het gaat morgen dus echt los
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_70168231
The situation in Iran is now CRITICAL - the nation is heartbroken - suppression is iminent - #Iranelection
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_70168246
dit is allemaal door de fokking CIA gesponsord
laffe boel
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:19:44 #257
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_70168257
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:14 schreef k_man het volgende:

[..]

Onder de Iraanse bevolking schijnt wijdverbreid de overtuiging te leven dat de UK achter de schermen aan de touwtjes trekt. Zo is er de roddel dat Khomeini een stroman van de UK was, met een Indische achtergrond, waarin veel mensen geloven. Het is dus slim van Khamenei om op dat sentiment in te spelen, denk ik.
De britten, de joden van iran
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_70168357
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:19 schreef Grafsteentje het volgende:
laffe boel
Iemand met zon Usericoon neem ik niet serieus
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_70168522
quote:
laffe boel
Knap dan dat de CIA zo'n brede demografische groep in alle steden tegelijktijdig op de been krijgt.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:31:33 #260
154952 spoor4
Spoort niet
pi_70168656
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:27 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Knap dan dat de CIA zo'n brede demografische groep in alle steden tegelijktijdig op de been krijgt.
Mindcontrol
*aluhoedje opzet
pi_70168726
je bent wel heel erg onwetend als je niet gelooft dat de vs er een handje in heeft.
pi_70168814
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:33 schreef Grafsteentje het volgende:
je bent wel heel erg onwetend als je niet gelooft dat de vs er een handje in heeft.
Je bent wereldvreemd als je denkt dat deze onvrede niet van binnenuit komt na jaren van religieuze repressie.
pi_70168817
quote:
laffe boel
dan krijg je geen miljoenen Iraniers de straat op
ga maar eens met de Iraniers in Den haag praten, die zijn pislink.

Er wonen bij ons ook veeel Iraniers en die kunnen niet naar hun eigen land en familie terug nu, dan worden ze gelijk opgesloten voor twintig jaar

Waar warebn de onfhankelijke toezichthouders bij die verkiezingen eigenlijk??
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:37:17 #264
154952 spoor4
Spoort niet
pi_70168837
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:33 schreef Grafsteentje het volgende:
De VS zal het inderdaad wel sponsoren. Maar het protest komt echt wel uit de bevolking zelf.
pi_70168886
Interessante topics in het Shia-forum:

Why it makes sense Ahmadinejad won Azeri vote

Someone needs to drain the secularist scum, Especially from N. Tehran (wannabee "hipsters")

Overigens vond ik het mooi hoe Ayatollah Khamenei zei dat als iedereen de straat op zou gaan om hun kandidaten te steunen, om te kiezen voor wie ze willen, dan zou er geen behoefte zijn aan verkiezingen.
Het land telt bijna 70 miljoen inwoners, enkele honderduizenden demonstreerden tegen Ahmadinejad en er wordt hier gedaan alsof dat het bewijs is dat hij in werkelijkheid heeft verloren. We moeten niet vergeten wat er in Turkije is gebeurd met de AKP. Het land telt ook ongeveer 70 miljoen inwoners en daar gingen zelfs bijna een miljoen mensen de straat op om tegen de AKP te demonstreren, maar toch won de partij het bij de verkiezingen. Het beeld dat gecreeerd wordt door een aantal verwesterde en rijke "Iraniers" dat het 'onmogelijk' kan zijn dat Ahmedinejad kon winnen is vals. Deze mensen vierden zelfs al feest vóór de verkiezingen en Mausavi claimde toen al de overwinning en dat noem ik pas fraude.
pi_70168912
ik kom zelf uit iran
dus weet er iets meer vanaf dan jullie
pi_70169001
uhuh
pi_70169008
ik zal het toegeven, de CIA betaald mij om hier de verkiezingsuitslag in twijfel te trekken
Jij bent het zonnetje!!!
pi_70169025
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:39 schreef Grafsteentje het volgende:
ik kom zelf uit iran
dus weet er iets meer vanaf dan jullie
Dat de VS een bepaalde uitkomst zou willen valt niet te ontkennen, maar het is onmogelijk om jong en oud man en vrouw verspreid over heel Iran zo massaal in opstand te laten komen door ingrijpen van buitenaf.
De CIA mocht willen dat ze dat vermogen had maar dit is authentieke massale onvrede van binnenuit.
pi_70169028
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:43:41 #272
154952 spoor4
Spoort niet
pi_70169080
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:38 schreef Tevik het volgende:
Interessante topics in het Shia-forum:

Why it makes sense Ahmadinejad won Azeri vote

Someone needs to drain the secularist scum, Especially from N. Tehran (wannabee "hipsters")

Overigens vond ik het mooi hoe Ayatollah Khamenei zei dat als iedereen de straat op zou gaan om hun kandidaten te steunen, om te kiezen voor wie ze willen, dan zou er geen behoefte zijn aan verkiezingen.
Het land telt bijna 70 miljoen inwoners, enkele honderduizenden demonstreerden tegen Ahmadinejad en er wordt hier gedaan alsof dat het bewijs is dat hij in werkelijkheid heeft verloren. We moeten niet vergeten wat er in Turkije is gebeurd met de AKP. Het land telt ook ongeveer 70 miljoen inwoners en daar gingen zelfs bijna een miljoen mensen de straat op om tegen de AKP te demonstreren, maar toch won de partij het bij de verkiezingen. Het beeld dat gecreeerd wordt door een aantal verwesterde en rijke "Iraniers" dat het 'onmogelijk' kan zijn dat Ahmedinejad kon winnen is vals. Deze mensen vierden zelfs al feest vóór de verkiezingen en Mausavi claimde toen al de overwinning en dat noem ik pas fraude.
De verkiezingen deugen sowieso niet; het een schijndemocratie waarbij échte oppositie niet eens mag deelnemen. De echte oppositie schaart zich nu achter Mousavi bij gebrek aan beter.
pi_70169137
de CIA subsidieert de oppositie partij
pi_70169190
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:45 schreef Grafsteentje het volgende:
er is geen oppositiepartij

waarom ga ik hier eigenlijk nog op in
Jij bent het zonnetje!!!
pi_70169202
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:45 schreef Grafsteentje het volgende:
Dit soort onzin wordt inderdaad in Iran massaal verspreid om het vijandsbeeld intact te houden ja.
Met de werkelijkheid heeft het niets van doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')